<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
tothtomi | Adatlap | 496515 | 2008. július 10. 23:32 | ![]() | |
Egyébként a 26-os is nagyon sokáig állt, de vmikor június eleje környékén kezdhette újra, mindenesetre a tavalyi repnapon már csak a földön volt, szerintem tavaly nyártól egészen idáig a 26-os is szabadságon volt, és most ő a soros, mert nem nagyon van hajtómű, így most a 27-esnek kell pihennie. | |||||
tothtomi | Adatlap | 496514 | 2008. július 10. 23:28 | ![]() | |
És mikor fognak majd repülni? Én a 11-est úgy tudom hogy már a Jurassic Parkba betolták nem régen. Ezek szerint lehet hogy 3 új gép lesz? | |||||
Puffyn | Adatlap | 496513 | 2008. július 10. 22:54 | ![]() | |
Sziasztok! A 11-es elég rég óta repül! a 27-es meg nagyon rég óta nem repül! 07-es és a 24-es van üzemidőhosszabítás alatt! Puffyn | |||||
PETI | Adatlap | 496512 | 2008. július 10. 21:39 | ![]() | |
hát semmit... | |||||
mig23papa | Adatlap | 496511 | 2008. július 10. 21:27 | ![]() | |
PETI amíg ilyen pancserok vezetik a honvédséget, addig ne keresd a válaszokat, soha nem voltak katonák, mit vársz tőlük ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 496510 | 2008. július 10. 21:27 | ![]() | |
PETI amíg ilyen pancserok vezetik a honvédséget, addig ne keresd a válaszokat, soha nem voltak katonák, mit vársz tőlük ? | |||||
Etel | Adatlap | 496509 | 2008. július 10. 21:20 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 496508 | 2008. július 10. 21:16 | ![]() | |
Egyébként visszatérve a JAK-52-re. Az hogy lehet, hogy sok magyar polgári lajstromú JAK-52 létezik és üzemelnek vidáman. Erre a típusra azért csak lenne pénze a honvédségnek, nem? Komolyan, ha itt valaha lett volna pl. katonai Il-76, ma abban rendeznének be katona-kocsmát, de hogy nem repülne, az tuti! | |||||
mig23papa | Adatlap | 496507 | 2008. július 10. 21:16 | ![]() | |
Etel akkor egyszerűen feljelentem a minisztert, hűtlen kezelés miatt | |||||
Etel | Adatlap | 496506 | 2008. július 10. 21:13 | ![]() | |
Sziasztok! A Jak52 kivonása után szerintem szintén civil céget fognak bevonni a "merevszárnyú" alapkiképzésbe. Üdv. | |||||
PETI | Adatlap | 496505 | 2008. július 10. 21:12 | ![]() | |
Hát jövőkép, az NULLA | |||||
mig23papa | Adatlap | 496504 | 2008. július 10. 21:10 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 496503 | 2008. július 10. 21:08 | ![]() | |
Etel a honvédelmi miniszter egy vadbarom, halvány fogalma sincs a repülésről, a tegnap beregizett kezdő makettező többet ért hozzá, és ő is tudja, hogy hogy 2000-ben kb. 60 darab üzemképes gépet dobtak ki,és ezekben volt még idő bőven, most meg nyafog, amúgy bérelni akarják a gépeket, met a vásárlásra azért nincs annyi pénz "Szerintetek a Jak-52 nem fog hiányozni?" minden gép hiányzik amit ostoba értelmetlen módon az ócskavastelepre küldenek a pancser minisztereink :-(( | |||||
PETI | Adatlap | 496502 | 2008. július 10. 21:06 | ![]() | |
Komolyan, ez a katonaság halála! Civil céggel. Már a laktanyákat is őrző-védő kft-k védik. Ez röhej, nem gondoljátok? | |||||
Etel | Adatlap | 496501 | 2008. július 10. 21:04 | ![]() | |
Szervusz! A katonai helikoptervezetők képzését például civil céggel akarják megoldani. Itt a pályázati felhívás http://hir.hmflu.gov.hu/_layouts/hirdetmeny/AJFELH45500_08-70_16.pdf Üdv. | |||||
PETI | Adatlap | 496500 | 2008. július 10. 20:56 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 496499 | 2008. július 10. 20:55 | ![]() | |
Na igen, a JAK! Szívből remélem, hogy valami sajtós marhaság az egész, annyi marhaság jelenik meg... Az megint okos dolog lenne, ha kivonnák őket! És mégis mi a fenén mérik majd le az NFTC 1/A jelöltjeit, hogy bírják-e a repülést? Azért is mindjárt Kanadába szaladgálunk? És a többi... | |||||
Etel | Adatlap | 496498 | 2008. július 10. 20:42 | ![]() | |
Sziasztok! A honvédelmi miniszter kilátásba helyezte 12-14 db L-159 könnyű-támadó,-gyakorlógép beszerzését. Talán ez is segítene valamit. Szerintetek a Jak-52 nem fog hiányozni? Üdv. | |||||
mig23papa | Adatlap | 496497 | 2008. július 10. 20:30 | ![]() | |
PETI "Hát muszáj költeniük rájuk, mert nagyon kevés a gép! És azokban is ki tudja mennyi idő van még? " te is tudod, én is tudom, mindenki tudja, csak akinek tudni kéne az nem tudja, vagy nem aklarja tudni, hogy 2000-ben kb. 60 darab üzemképes gépet dobtak ki,és ezekben volt még idő bőven, akkor most meg mit nyafognak | |||||
PETI | Adatlap | 496496 | 2008. július 10. 20:27 | ![]() | |
Egyébként a szlovákok jártak el példásan. Sajnos már tőlük kéne tanulnunk. | |||||
PETI | Adatlap | 496495 | 2008. július 10. 20:25 | ![]() | |
Hát muszáj költeniük rájuk, mert nagyon kevés a gép! És azokban is ki tudja mennyi idő van még? Jelenleg repülnek ők: 09,10,18,21,27 Kméten van a két "új", asszem ott hozzák őket repképes állapotba. A 24-es különösen néz ki az új kamóval... :) Szokatlan az az oldalszám a szürke-szürke festéssel, nekem az a gép az orosz mintával nagyon tetszett. De mindegy, csak repüljön! | |||||
mig23papa | Adatlap | 496494 | 2008. július 10. 19:35 | ![]() | |
Etel köszi gyors voltál ha megtudnád mondani ki az illetékes vezérkari akárki a hadrafoghatósági adatok tekintetében, akkor bekopogtatnék a nagyokoshoz a sajtóigazolványommal a kezemben | |||||
Etel | Adatlap | 496493 | 2008. július 10. 19:29 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 496492 | 2008. július 10. 19:27 | ![]() | |
RonnieFrown Értelek, de megsúgnám, hogy ha a volt Top Gun-ra gondoltál, akkor nem kell mindent elhinni, amit ott írtak, mint ahogy a volt főszerkesztő Tőrös István neve sem volt mindíg garancia arra ami megjelent akkor a lapban. Valahogy így van az utód Aranysas esetében is, talán csak azért mertz a főszerkesztő ugyan az a személy ott is. :-)) | |||||
mig23papa | Adatlap | 496491 | 2008. július 10. 19:23 | ![]() | |
RonnieFrown | Adatlap | 496490 | 2008. július 10. 19:20 | ![]() | |
En csak a sajtoban elhangzott dolgokra ertettem ezt. Az elso nemzetkozi repulonapok utan folyamatos tema volt a korszerusites stb, es az akkori egyetlen repulomagazinban mentek errol talalgatasok megallas nelkul. Gondoltam ez a 2009-es datum a 29-esekkel kapcsolatban is valami hasonlo nem hivatalos info. | |||||
Etel | Adatlap | 496489 | 2008. július 10. 19:12 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 496488 | 2008. július 10. 19:02 | ![]() | |
Etel a hadrafoghatási adatok mitől lennének titkosak ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 496487 | 2008. július 10. 19:01 | ![]() | |
RonnieFrown emlékezetem szerint szó sem volt 21-es kivonasáról a 90-es evek elejen , bár lehet hogy csak én nem figyeltem eléggé a csapatgyűlések alkalmával :-) | |||||
Zebi | Adatlap | 496486 | 2008. július 10. 18:44 | ![]() | |
"a hadrafoghatási adatok titkosak" Én se dicsekednék ezekkel az adatokkal a helyükben, gondolom az 50% is inkább csak az álmok kategóriájába tartozik. | |||||
Etel | Adatlap | 496485 | 2008. július 10. 18:32 | ![]() | |
Szervusztok! Sajnos a MiG-29 jövőre, pontosabban 2009. december 31.-ig ki lesz vonva a hadrendből. Értesüléseim szerint az L-39ZO Albatros 2009. május körül lesz kivonva, továbbá azt hallottam, hogy 2009-ben tervezik a Jak-52 kivonását is. Jelenleg kb. 5-6 db MiG-29 van repülőképes állapotban - a hadrafoghatási adatok titkosak. Üdv. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 496484 | 2008. július 10. 18:13 | ![]() | |
Ez tenyleg jo hir. Csodalom, hogy ilyesmire hajlando kolteni a kormany. Valahol azt irtak jovore leallnak, mashol mintha 2012-t lattam volna kivonasi datumkent. Mondjuk emlekszem a 21-es kivonasa is emlegetve volt mar a 90-es evek elejen aztan csak maradtak 2000-ig. Hol fogjak rendbehozni oket es hany db repulokepes most? | |||||
Hunyo | Adatlap | 496483 | 2008. július 10. 13:21 | ![]() | |
Végre, ez tényleg jó hír =) | |||||
PETI | Adatlap | 496482 | 2008. július 10. 13:00 | ![]() | |
Urak! Hogy jó hír is legyen, itt a két "új" oldalszám: 11, 24 Ők fognak életre kelni, miután nem elég a meglévő repképes példány. | |||||
ab.ab | Adatlap | 496481 | 2008. július 6. 22:15 | ![]() | |
akkor 2 gépet már kipipálhatunk, a 01-es és 05-ös tehát 1996 decembere óta nem repült... Még az érdekelne, ha van infó, hogy a 29-es oldalszámúval mikör történt az a bizonyos nem túl sikeres leszállás? | |||||
Monox | Adatlap | 496480 | 2008. július 6. 22:06 | ![]() | |
Bár rég kivont gépeken látszanak a nyomok, ez felvetheti, hogy esetleg ezután a készültség után sosem repültek többé, csak az a kérdés, hogy akkor miben segítkezett a PG? A gépek földön maradásához csak nem kell ipari szintű segítség? | |||||
tothtomi | Adatlap | 496479 | 2008. július 6. 20:32 | ![]() | |
Nem, az utolsó képen a 01-est látni. Azt meg nem tudom hogy repültek e még utána... | |||||
mig23papa | Adatlap | 496478 | 2008. július 6. 20:17 | ![]() | |
Nos A seprűs jégtelenítésről annyit tudtam meg a mai napon, hogy az eset a készültségben lévő Mig-29 es(ek)el történt meg. A csapadék ráfagyott a gép(ek)re, és a keszi váltásparancsnok beijedt, hogy riasztás alkalmával nem tud(nak) felszállni a gép(ek), ezért adott parancsnok a "gyors és hatékony" jégtelenítésre. Annyit azért még megsúgtak, hogy a váltásparancsnok baszott az időjárásra, meg talán az egészb szolgálatára. A gép(ek) akkor még a szabad ég alatt adták a készültséget. Ező, hó, havaseső könnyen ráfagyhatott a gépre, ha közben aludt, vagy sakkozott az egész társaság. | |||||
ab.ab | Adatlap | 496477 | 2008. július 6. 19:56 | ![]() | |
Én úgy tudom hogy 99-ben volt mikor a Balatont megnézte a 29-es... | |||||
ab.ab | Adatlap | 496476 | 2008. július 6. 19:55 | ![]() | |
Puffyn! Csak a 05-t verték szét? vagy volt még más is? Ezek repültek még egyeltalán után? | |||||
búza | Adatlap | 496475 | 2008. július 4. 20:43 | ![]() | |
Szia Monox! A MIG-es sem szerette volna, de abban nem volt méhsejt szerkezet, tehát a szerkezetük közel sem azonos. Jóval vastagabb anyagból készült minden borítólemezük, jobban is bírta a gyűrődést! | |||||
mig23papa | Adatlap | 496474 | 2008. július 4. 15:02 | ![]() | |
Solo Miért ne tenné közkinccsé, titkosügynök az illető?:-)) | |||||
mig23papa | Adatlap | 496473 | 2008. július 4. 15:02 | ![]() | |
Monox Ha vitorlással ütközött volna, ahhoz a gazdájának is lett volna szava, nem? Amúgy nekem is volt szerencsém madárral ütközés után azt a pár kiló "véres húst" kivakarászni a Mig-21 MF jobb főfutógondolájáből és a szárny aljáról. Nem kis jószág lehetett a maradványok mennyiségéből itélve, és abból hogy a főfutószáron lévő egyes áv. lemez összes szegecse annyira megnyúlott, hogy lötyögött az egész lemez a merevítőbordákon. Nemhívtunk smadárszakértőt, egyszerűen csak kijavítottuk a hibát, és lesikáltuk a gépet. | |||||
Zebi | Adatlap | 496472 | 2008. július 4. 14:37 | ![]() | |
Kíváncsi vagyok, az ilyen a saját autójáról is seprűnyéllel szokta leverni a jeget? | |||||
Monox | Adatlap | 496471 | 2008. július 4. 13:01 | ![]() | |
Végiggondolva ezt a seprűs jégverést, ez akkor is durva. A Mig-21 sem hiszem, hogy elbírta volna, hogy serűnyéllel üssék a kormányfelületeket, lévén a szerkezetük közel azonos. Ritka egy nagy barom volt, aki ezt parancsba kiadta, de még inkább aki végrehajtotta! | |||||
Solo | Adatlap | 496470 | 2008. július 4. 09:42 | ![]() | |
Megkérdem az ismerősöm, akinél láttam a képeket, de nem biztos, hogy közkincsé teszi :) | |||||
Monox | Adatlap | 496469 | 2008. július 3. 22:18 | ![]() | |
Az akkori Top Gunban olvastam, és a mai napig nem állt össze a kép. Pedig nem szoktak ott (ekkora) hülyeséget írni, ha elrepedt, akkor nyílván nem az alső és felső "gerincet" nézték repedésnek az orrkúpon. Ezért is megfoghatatlan az eset. Márpedig ha leszakad, akkor gondolom azt a gépet is kipipálhattuk volna azonnal. A képek nagyon jók, arra gondolok talán ez is közre játszott a korai selejtezésbe? | |||||
borisz | Adatlap | 496468 | 2008. július 3. 18:27 | ![]() | |
Egy kérdésem van: Miért nem ültették bele abba a seprűnyélbe vagy mibe azt, aki ezt kitalálta? | |||||
Puffyn | Adatlap | 496467 | 2008. július 3. 17:01 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 496466 | 2008. július 3. 10:25 | ![]() | |
Solo! Lehetséges ezeket a képeket köszkinccsé tenni? Én még ne mláttam semmi konkrétat az esetről. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |