<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Weizi | Adatlap | 560881 | 2014. május 30. 06:36 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 560525 | 2014. május 24. 20:37 | ![]() | |
Kedves barátaim! Van egy vitrinbalesetes 1/48-as Academy MiG-29UB gépem. A kit tartalmaz egy komplett Eduard fotó maratást a kabinban és szerte a gépeben sok helyen. Keresek valakit aki szépen rendbe tenné és utána sajátjaként megőrizné. Ha valakit érdekel a dolog kérem jelezzen a monox@freemail.hu címen. Köszönöm. | |||||
G4beM | Adatlap | 558990 | 2014. április 29. 12:18 | ![]() | |
Szia! Igen, köszönöm szépen erre voltam kíváncsi. | |||||
erwyn | Adatlap | 558988 | 2014. április 29. 11:50 | ![]() | |
Álló hajtóműnél a mellső beömlő nyílás nyitva van, indítás közben fordulatszám függvényében zár. A felső nyílások álló hajtóműnél szintén zárva vannak és indítás közben oldódik a blokkolásuk, de már a beáramló levegő nyitja és tartja nyitva. Repülés közben a levegő szükséglet függvényében nyit-zár a felső bemenet. És! Csak az a mellső beömlő van zárva amelyik hajtómű üzemel, az állóé nyitva van. remélem tudtam segíteni. | |||||
G4beM | Adatlap | 558986 | 2014. április 29. 11:18 | ![]() | |
Sziasztok! Röpke kérdésem lenne. Mig-29-es kopoltyúi a földön álló hajtóművekkel zárva vannak ha jól tudom, csak guruláskor nyitják őket. Ilyenkor, álló helyzetben a nagy beömlők is zártak? Vagy azok nyitva maradnak indításig? | |||||
Weizi | Adatlap | 558703 | 2014. április 24. 20:35 | ![]() | |
Érdekes felvétel 1991-ből! www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 558702 | 2014. április 24. 20:34 | ![]() | |
Szia! Sajnos semmi változás!Az állapotukat tekintve sem. | |||||
zoli75 | Adatlap | 558690 | 2014. április 24. 19:17 | ![]() | |
Sziasztok, Van valami pozitív változás a kecskeméti MiG-29-esekkel kapcsolatban? Milyen állapotban vannak jelenleg? Üdv.: Zoli | |||||
vlevi | Adatlap | 558591 | 2014. április 23. 18:32 | ![]() | |
kopcos | Adatlap | 558361 | 2014. április 18. 20:48 | ![]() | |
Mikor rátámad egy Mig-29-es...www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 558262 | 2014. április 17. 06:39 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 557281 | 2014. április 1. 21:13 | ![]() | |
Valószínű én kevertem össze a jelölést, az újabbé MiG-29B Fulcrum-A. z | |||||
G4beM | Adatlap | 557280 | 2014. április 1. 21:12 | ![]() | |
Szia! Néztem persze, innen indultam, itt még teljesen egyértelmű volt a dolog, csak aztán szétnéztem és megkavarodtam egy kissé. zoli75: Köszi megnéztem! Most vagy intenzíven elkezdek oroszul tanulni, vagy megszenvedek a google fordítóval, mert ez hasznosnak tűnik :D | |||||
myROB | Adatlap | 557273 | 2014. április 1. 20:51 | ![]() | |
hu.wikipedia.org/wiki/MiG%E2%80%9329 na hátha jó lesz már végre. | |||||
myROB | Adatlap | 557272 | 2014. április 1. 20:51 | ![]() | |
hu.wikipedia.org/wiki/MiG%E2%80%9329 persze hogy lemaradt a lényeg... | |||||
myROB | Adatlap | 557271 | 2014. április 1. 20:50 | ![]() | |
Ez nézted már? Itt elég egyértelműen le vannak írva a típusváltozatok. | |||||
zoli75 | Adatlap | 557268 | 2014. április 1. 20:43 | ![]() | |
Szia, Az Ugolok Nyeba-n találsz a típusról részletes ismertetőt. Igaz eredeti orosz nyelven. Üdv.: Zoli | |||||
G4beM | Adatlap | 557263 | 2014. április 1. 20:17 | ![]() | |
Köszi! Minél jobban beleásom magam annál zavarosabb ez az egész. Mindazonáltal maga a makett is megzavar. A doboz szerint Mig-29 Fulcrum-A, de a papír szerint már csak Mig-29B Fulcrum. Mintha az italeri se tudnám mit ad el. Internetország nevezi 9-12A-nak az A-verziót és 9-12B-nek a B-verziót, (ahogy a képen is, köszönöm Weizi!), de ugyanott(!) pár sorral lejjebb láttam Mi-29A Fulcrum-A és Mig-29B Fulcrum-A elnevezést, és ott az UB-t nevezi Fulcrum-B-nek. Szóval az egész egy nagy furcsaság. Az antennákat sógor megnézi nekem, azt mondja tényleg leszereltek egyet vagy kettőt, mert áttértek másik rendszerre, vagy valami ilyesmi. | |||||
Weizi | Adatlap | 557248 | 2014. április 1. 18:20 | ![]() | |
Itt egy kis családfa. | |||||
Zoli | Adatlap | 557239 | 2014. április 1. 16:37 | ![]() | |
Szia, Ha jól emlékszem, az első verzió volt a MiG-29A Fulcrum-A, a második a MiG-29A Fulcrum-B. Előbbi megkülönböztethető a pótvezérsíkokról, azokon kívül kisebb volt az oldalkormányuk és a függőleges vezérsík előtti zavarótöltet-szórók sem voltak még rajtuk. A belső eltérések (radar, besugárzásjelző stb) gondolom lényegtelenek. A második széria terjedt el jobban, abból kaptunk mi is. z | |||||
G4beM | Adatlap | 557219 | 2014. április 1. 13:16 | ![]() | |
Szia! Na akkor jó. Erre mondjuk nem gondoltam, hogy NATO kompatibilis gép a festésen kívül változhat másban is, de logikus. Akkor megkérdem sógort is, ha már ő úgy is szerelte a gépeket Kecskeméten, mert én így ránézésre nem látok semmi különbséget. (Mert igen, a NATO-s verziót szeretném). Ha valaki azért tud még konkrétumokat, azt legyen szíves írja meg nekem! Köszönöm! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 557215 | 2014. április 1. 13:05 | ![]() | |
Szia, Szerintem itt mindenki A változatból építette a magyar B-t. :) Én úgy tudom, külső különbség nincs, de ha NATO-sított magyar 29-est akarsz építeni, akkor nem árt utánanézni a különféle antennáknak és bigyóknak. :) Tibcsi | |||||
G4beM | Adatlap | 557203 | 2014. április 1. 11:19 | ![]() | |
Sziasztok! Ti mint témában járatos úriemberek biztos tudtok nekem segíteni. Úgy tudom, hogy a Mig-29A és B változat kinézetre ugyanaz, a különbség a belső elektronikában keresendő, igaz ez? Tehát A változatból tudok építeni magyar B változatot? Ha van külső különbség, mik azok, mire figyeljek? Előre is köszi! Gábor | |||||
Ati75 | Adatlap | 557075 | 2014. március 30. 23:00 | ![]() | |
Így , Norad kolléga képe alapján már nem is olyan "fake" az a tűz... szerintem. :) | |||||
NORAD | Adatlap | 557033 | 2014. március 30. 16:34 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 556897 | 2014. március 28. 16:30 | ![]() | |
Valóban nagyon furcsa az a torkolattűz. | |||||
silent8 | Adatlap | 556896 | 2014. március 28. 15:32 | ![]() | |
Húúú de gagyi fake videó.. | |||||
Weizi | Adatlap | 556895 | 2014. március 28. 15:11 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 556583 | 2014. március 23. 17:43 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 556582 | 2014. március 23. 17:40 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 553841 | 2014. február 14. 12:51 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 553504 | 2014. február 9. 22:04 | ![]() | |
Egy újabb Kecskeméti 29-es video www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 553447 | 2014. február 9. 12:38 | ![]() | |
21:06-nál érdemes megnézni hogy mit is kap az a futómű leszállásnál! | |||||
Weizi | Adatlap | 553442 | 2014. február 9. 12:26 | ![]() | |
Jó kis felvételek a MiG-29K és KUB-ról!És még sok másról is! www.youtube.com/watch | |||||
Figaro | Adatlap | 549202 | 2013. december 29. 22:04 | ![]() | |
Flanker | Adatlap | 549200 | 2013. december 29. 21:51 | ![]() | |
Szia! A rg. tolás közbeni kézi kormányzására.A vontatóvilla végén van egy forgató mechanizmus. Pl.: hangárba betolásnál nagy segítség. Centiméterre be lehet rakni a helyére.Üdv | |||||
Figaro | Adatlap | 549198 | 2013. december 29. 21:42 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548589 | 2013. december 21. 19:50 | ![]() | |
Taylor2 | Adatlap | 548155 | 2013. december 16. 19:13 | ![]() | |
Köszönöm a megerősítést! :) | |||||
migi | Adatlap | 548154 | 2013. december 16. 19:10 | ![]() | |
Taylor2 | Adatlap | 548153 | 2013. december 16. 18:54 | ![]() | |
Értem. Köszönöm mindnyájatoknak a segítséget! :) Az igazság az hogy eredetileg csak egy képet kerestem volna róla hogy az alján lévő piros csíkok minden egyes üzemanyag tartályon vannak-e. | |||||
magyaralba | Adatlap | 548152 | 2013. december 16. 18:38 | ![]() | |
Taylor2 ezeka póttankok voltak rendszeresítve a su-17/22 su-25 családhoz és a magyar su-22-k is használták öket rendszeresen. | |||||
migi | Adatlap | 548151 | 2013. december 16. 18:34 | ![]() | |
Nem a 17-22 es változatra , én azt is tettem rá , | |||||
magyaralba | Adatlap | 548150 | 2013. december 16. 18:30 | ![]() | |
RTB 1150 a típusa 1100 l-es póttartály... elméletileg ahogy migi írta azonos a szuhojok ilyen típusú póttartályával. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548149 | 2013. december 16. 18:29 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548148 | 2013. december 16. 18:24 | ![]() | |
A Jets.hu oldalon olvastam hogy megegyezik a Suhoj 1150 es tankjával , | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548145 | 2013. december 16. 18:11 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 547947 | 2013. december 14. 20:01 | ![]() | |
Bizony, az enyémből pedig konkrétan ez fog készülni. (majd egyszer ha kész lesz) | |||||
PETI | Adatlap | 547945 | 2013. december 14. 19:53 | ![]() | |
A HAD meg is csinálta, ha jól emléxem a 01-esen volt ez a cica. | |||||
sanyi | Adatlap | 547944 | 2013. december 14. 19:23 | ![]() | |
Még sokszáz éve itt volt egy holland F-16 csapat és a századjelvényüket festették fel az egyik gépre. Az egykori Militair nevű magazinban volt egy kis cikk róla. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
www.youtube.com/watch