<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
kerge | Adatlap | 498094 | 2012. november 3. 20:02 | ![]() | |
Köszi szépen még egyszer az infókat,megyek "fűrészelni"a NAGYVASAT | |||||
Weizi | Adatlap | 498093 | 2012. november 3. 19:39 | ![]() | |
Igen ez az! Kicsit szedett-vedett kinézetük volt!:-) Egy jó pár méter kábelből (rajta egy kapcsolóval),egy fülhallgatóból,és egy gégemikrofonból állt!Igazából az effektíve rádiónak nevezett berendezés a gépben volt beépítve,és a műszakiak arra csatlakoztak fel kívülről! | |||||
Weizi | Adatlap | 498092 | 2012. november 3. 19:34 | ![]() | |
Sajnos az nem lenne életszerű,mert mint ahogy írtam,ezt csak szerviz célokból alkalmazták,az indító zónában nemigen! Viszont olyan előfordult,hogy ha a gép nagyon sokat volt használaton kívül,akkor egy kicsit a törzsféklap alsó tagja kicsit megereszkedett a súlyából adódóan!Viszont egyáltalán nem nagy mértékben!Illetve járó hajtóművek esetén a rendszerben más volt nyomás,így aztán a lógás sem lenne indokolt! | |||||
kerge | Adatlap | 498091 | 2012. november 3. 17:49 | ![]() | |
kerge | Adatlap | 498090 | 2012. november 3. 17:45 | ![]() | |
Szia Köszönöm az infót,bár ezen a fotón nem látok (kapcsolót)de ha valahova ide helyezek egy figurát akkor maradhat a törzsféklap is nyitva? | |||||
Weizi | Adatlap | 498089 | 2012. november 3. 17:32 | ![]() | |
Szia! Az elképzelés szerintem nem rossz! A figurák közül egyet akár a gép alá (szárnyak alá,vagy akár a két hajtómű közé nem túl hátra) is berakhatsz,mert míg régebben volt egy úgynevezett start ellenőr aki a felszállópálya előtt még megállította a guruló gépeket,és még egyszer átnézte,hogy minden rendben van-e vele,nem csepeg-e belőle semmi!(Mármint rendellenesen:) A reptéri szlengben "cseppesnek" is nevezték! Ez a munkakör azonban a gépek létszámával egyetemben leépült,így a gépek ellenőrzése,minden szempontból még az állóhelyen megtörtént! Természetesen ekkor még be volt helyezve az egyik főfutó elé a féktuskó! Általában rádiós összeköttetésben voltunk a pilótával,aki indítás közben folyamatosan sorolta az indítási adatokat,vagy azt,hogy éppen mit kapcsol!Mi pedig visszaigazoltuk a dolgokat,ha éppen működtette a fékszárnyakat,vagy például,hogy a megfelelő fordulatszám elérésénél csukódtak-e be a szívócsatorna paneljei! Esetek többségében tehát volt egy rádiónk erre a célra,ami egy jó hosszú vezetékkel volt összekötve a géppel (a gép orrán alul volt a csatlakozó)a mechanikus pedig gégemikrofonon keresztül beszélt a pilótával,így minimalizálták a kintről beszűrődő hajtómű zaját. Volt azonban olyan is,hogy minden rádiónk tönkrement,és ekkor jöhetett a "pantomim"!:-) Az esetek többségében azért volt rádiónk! | |||||
gyurci | Adatlap | 498088 | 2012. november 3. 14:30 | ![]() | |
Szia Regal. A sasos festéssel kapcsolatosan engem is érdekelnének ,színek illetve festési infók. Ha tudnál segíteni ,nagyon hálás lennék. A privát címem:gyur76@gmail.com Előre is köszönöm. Üdv:D.György | |||||
kerge | Adatlap | 498087 | 2012. november 3. 14:18 | ![]() | |
Szia Weizi Szóval elmondanám az elképzelésem a dióval kapcsolatban. Állt volna a gépem a kis betonon felszámozott állóhelyén (sárga csík,koordinátapontok) a pilóták a helyükön,kabintető még nyitva, egy két figura a gép körül (de nem alatta)egy közülük mintha a pilótával kommunikálna (kézjellel agy rádión) miközben a kormányfelületeket ellenőriznék. Kb ennyi. Amit idáig módosítani kell a féklapok vissza alaphelyzetbe+Aca átrakása a másik oldalra. Szerinted ebben a formában megvalósítható? A segítséged előre is köszönöm. kerge | |||||
Kamovos | Adatlap | 498086 | 2012. november 1. 08:47 | ![]() | |
Sziasztok! A cikkből azt olvastam ki, hogy a gépek nagy része repülhető lehetne. HA(!)akarnánk! De ha ilyen jó az állapotuk miért nem cseréljük el az oroszokkal Mi-117-re? Helikopterünk úgysem lesz hamarosan. De! Ugyan ezt kérdezhetném az összes többi technikai eszközről amiket tőlük vásároltunk. Üdv: kamovos | |||||
vatya1 | Adatlap | 498085 | 2012. november 1. 08:31 | ![]() | |
Szia!Regal Köszönöm az infót, és a referencia fotókat pedig nagyon meg köszönném. az adatlapon az email cimem. | |||||
Caprice | Adatlap | 498084 | 2012. november 1. 02:06 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 498083 | 2012. október 26. 22:05 | ![]() | |
Szia, tudtommal matricát nem adtak ki, de meg lehet csinálni fújva szépen, kimaszkolgatva. Az alapszín Revell 85, a vörösbarna ha jól emlékszem Humbrol 133, a sötétbarnának utána kell még néznem. Ezen kívül kell fehér, fekete és citromsárga. Referencia fotókat tudok küldeni. Üdv, Regal | |||||
Weizi | Adatlap | 498082 | 2012. október 26. 18:15 | ![]() | |
Hát elég ismerős látvány!:-))) www.youtube.com/watch | |||||
vatya1 | Adatlap | 498081 | 2012. október 25. 07:18 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 498080 | 2012. szeptember 25. 19:27 | ![]() | |
Sziasztok! Király kép lengyel gépekről. Nagyon jó ez a festés. www.mycity-military.com/imgs2/143473_337063165_MIG-29-POLAND%20AF-AUG2012-Sky%20van.jpg | |||||
Ati75 | Adatlap | 498079 | 2012. augusztus 30. 07:20 | ![]() | |
Az jó,legalább van esélye a megmenekülésre! | |||||
Weizi | Adatlap | 498078 | 2012. augusztus 29. 22:51 | ![]() | |
A 27-es Kecskeméten van egy zárt hangárban! | |||||
Ati75 | Adatlap | 498077 | 2012. augusztus 29. 20:11 | ![]() | |
Szia! Itt találsz képeket Róla: hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-29%20base/SERIAL/MiG29UBIDNo27/index.html És hogy hol van most? Ha jól tudom,a kecskeméti \"Jurassic park\"-ban...:( Üdv. | |||||
Kferro | Adatlap | 498076 | 2012. augusztus 29. 11:38 | ![]() | |
Azt tudja valaki, hogy a 27-es oldalszámú hol van? Esetleg van valakinek fotója róla? | |||||
Ati75 | Adatlap | 498075 | 2012. augusztus 27. 18:16 | ![]() | |
Szia! Az Aranysas legutóbbi(2012/8) számában kimerítő cikk van erről,online is elérhető,ha jól tudom. Szép lett volna,de mi olyan gazdag ország vagyunk,hogy nekünk csak a Gripen kellett,kétszer annyiért:( | |||||
polomalev | Adatlap | 498074 | 2012. augusztus 27. 11:17 | ![]() | |
Szai! Kapott volna púpot, navigációs, kommunikációs berendezéseket, valamint zavarókonténer hordozására is alkalmassá tették volna. Viszont a fegyverzet maradt volna a régi. Az aranysas augusztusi számában olvashatsz róla bővebben. | |||||
zaran | Adatlap | 498073 | 2012. augusztus 27. 11:09 | ![]() | |
Szervusztok. Hallottam egy meg nem valósult Magyar vadászgépről a MIG-29-ből kifejlesztett Turulról. Erről mit lehet tudni? Köszönöm. | |||||
Regal | Adatlap | 498072 | 2012. augusztus 24. 12:53 | ![]() | |
Szia Bálint, Én úgy csináltam, hogy a monitoron kinagyítoittam ctrl+egérgörgővel, hogy látszon a fügőleges vezérsík és a fékernyő is és levettem a méretet. Utána csak arányosítani kell a makett vezérsíkjához. A képen is látszik és a linken is elég jól. www.flickr.com/photos/stvtg/5901757732/ Ha beírod a gugliba, hogy Mig-29 parachute, kidob egy kazal eredményt. ÜDvözlettel, Regal | |||||
Balintka | Adatlap | 498071 | 2012. augusztus 24. 11:26 | ![]() | |
Hát ennél én se vágyok többre, nekem is megfelel az Italeri makettje akkor :) | |||||
tesztpilota | Adatlap | 498070 | 2012. augusztus 24. 10:17 | ![]() | |
Szia Regal! Köszi a linket! Ha jól láttam a \"szaktárs\" 1:32 méretben lévő makettet épít,amit már igazán lehet részletezni! Én 1:72-ben gondoltam,látom nem lessz egyszerű dolgom! Szerintem a Su-27-é nagyobb méretű lehet,de nincsenek infók amivel össze tudnám hasonlítani! Sajna még nincsenek pontos méretek a MiG-29 fékernyőjéről! :( Az a helyzet hogy alakra majdnem mindegyik szovjet/orosz fékernyő egyforma,DE méretben változóak géptől függően! :( Üdv. Tesztpilóta | |||||
Regal | Adatlap | 498069 | 2012. augusztus 24. 07:16 | ![]() | |
Szia, a kép alapján a Su-27 fékernyőjére hasonlít. Egy szaktárs (lásd a linket) már küzd vele és én is elkezdtem egyet csinálni, de a \"hurkásításnál\" kicsit elakadtem... forums.europeanmodeller.com/index.php Üdvözlettel, Regal | |||||
Freddy | Adatlap | 498068 | 2012. augusztus 23. 15:22 | ![]() | |
Bocs, hogy csak most válaszolok, most értem idáig. Méretarányos rajzokkal nem hasonlítgattam (szerencsérea kollégák ebben tudtak segíteni), a panelek vésettek, az alkatrészek jól illeszkednek, adnak hozzá kábé jó fegyvereket, az én boldogságomhoz ez elég volt :) | |||||
Balintka | Adatlap | 498067 | 2012. augusztus 20. 14:38 | ![]() | |
MIG-29 témában nem vagyok annyira otthon, nem tudtam :) Köszi az infót. | |||||
Zoli | Adatlap | 498066 | 2012. augusztus 20. 13:13 | ![]() | |
Nincs mit. Asszem 72141-es számú volt meg nekem, de szerintem mindegyik dobozban ugyanaz lehet. A lényeg, hogy az Italeri kitből alakíthatták át, gyanúsan hasonló részletei vannak (pl kabin). Viszont a panelezése pontosabb, a futóművei és fegyverzete részletesebb. Szóval ehhez sem árt új kabin stb, ja és nem tudom, hogy tudod-e, hogy ez a változat nem volt nekünk. z | |||||
Balintka | Adatlap | 498065 | 2012. augusztus 20. 11:58 | ![]() | |
Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Az ICM melyik dobozszámú makettje ez, amit írtál? | |||||
tesztpilota | Adatlap | 498064 | 2012. augusztus 20. 10:06 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Köszi a hasznos infókat! Gondolom,hogy méretarányos rajz \"nehéz dió\" a fékernyő esetében,vagy nem reménytelen? Sajna én most bizonytalan időre eltűnök,mert elég ritkán jutok net közelbe! Légyszi majd jelentsd ha bármi esély van a rajzra! Előre is köszi! Tesztpilóta | |||||
Zoli | Adatlap | 498063 | 2012. augusztus 20. 09:15 | ![]() | |
Szia, Ha nem veszed zokon, én is válaszolok. Az egyik legjobb ebben a méretben. A panelezése elég pontatlan, a fő-futóművek nem döntöttek és csak átlagos részletességű, de könnyen építhető, alakhű. Ahogy Tibcsi is írta, kell bele új kabin (Aires!), ülés (Precíz!), kerekek, esetleg még orrkúp, nyitott törzs-féklapok stb. A púpos ICM részletesebb, pontosabb. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 498062 | 2012. augusztus 20. 08:22 | ![]() | |
Szia, Nagy hibái nincsenek, (szerintem) az orr alakja valahogy nem az igazi és a főfutókereke is kicsi. És érdemes valami gyanta kabinbelsőt tenni bele, de legalább egy K-36-os ülést... A Fujimi (és az ESCI) 29-ese sokkal rosszabb. A Hasegawáé is. | |||||
Balintka | Adatlap | 498061 | 2012. augusztus 20. 07:53 | ![]() | |
Szia, mennyire jó minőségű az Italeri 72-es MIG-29-ese? Vannak nagyobb hibái? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 498060 | 2012. augusztus 20. 06:49 | ![]() | |
Szia, Nem egyezik meg a mérete (netes források szerint) és nem kör alakú. Mindkét MiG fékernyője egyenlőszárú kereszt alakú. MiG-21: It is intended for shortening the landing run length of “MIG- 21” aircraft with engaged wheel brakes down to 870 m, at an aircraft movement speed of 280 km/h at the moment of the system deployment. The system’s canopy is of 13 m2 area, it provides at its deployment an average operational loading of 5500 kgs and service ability at aircraft speeds from 180 km/h up to 320 km/h. MiG-29: Canopy Unicross 14.4 Sq m Mass 8.2 Kgs Normal landing 180 kmph Emergency landing Speed 310 kmph Pilot chute Spring loaded, 0.5 Sq. m Auxiliary Parachute Flat Square, 1 Sq. m Aircraft Weight 14000 kgs Basic Material - Fabric Nylon 93 gram undyed conforming to specn ADRDE/specn/1985/28(b) Yarn Nylon \'66\' 16.67 Tex Mass (Max) gm/m² 93 gm Air Porosity 213 ± 61 cm³/cm²/sec Breaking Strength 130 kg Bővebben: ivparachute.com/catalog_detail.aspx és ofbindia.nic.in/products/data/parachute/4.htm | |||||
tesztpilota | Adatlap | 498059 | 2012. augusztus 19. 12:03 | ![]() | |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy a MiG-29 fékernyő mérete megeggyezik-e a MiG-21 \" + \" (tudtommal nagyobbrészt kör alakú a 21-é) alakú fékernyő méretével? Esetleg tudna valaki v.mi infóval szolgálni a MiG-29 fékernyő méreteiről,rajzal? Előrre is köszönöm! Tesztpilóta | |||||
kopcos | Adatlap | 498058 | 2012. augusztus 1. 20:46 | ![]() | |
MIG-29 OVT repülési sémája...www.youtube.com/watch | |||||
juge75 | Adatlap | 498057 | 2012. július 22. 20:09 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 498056 | 2012. július 22. 19:02 | ![]() | |
Szia! Próbáltam, de ha kicsit raktam, akkor szétesett, ha sokat, akkor is szétesett, csak akkor még pluszba olyan vastag volt, mint a kabintető plexije. Persze nekem is volt már, hogy segített ez a módszer, érdemes kipróbálni. | |||||
lacipapa | Adatlap | 498055 | 2012. július 22. 18:58 | ![]() | |
Sziasztok! A régi matricát,ha vékonyan megcsapatjátok egy kis fényes lakkal,nem esik szét. A HAD-ra is ajánlatos,biztos ami biztos. Felrakás (áztatás)előtt körül kell vágni(trimmelni),hogy a fölösleges lakk ne a gépre rakódjon,ha mégis ,rögtön lelehet vizes ecsettel,vagy papír zsebkendővel törölni.Bocs\' ha már tudtátok. Üdv,Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 498054 | 2012. július 22. 18:58 | ![]() | |
Szia! Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Nem négy hónapos volt a matrica:) Legalább 5 éves, első magyar matricáim egyike. Ráadásul boltból vettem, ki tudja, ott is mennyit állt. Jó minőségű, vékony lakkrétegű matricák egyébként, de pont emiatt kell rájuk jobban vigyázni. Hozzáteszem, elég sok HAD-matricát használtam már, máshol még nem volt ilyen. Repedés igen, de tömeges szétesés még nem. | |||||
Ati75 | Adatlap | 498053 | 2012. július 22. 15:53 | ![]() | |
Szia Freddy! Gratula,szerintem nagyon jó lett mindkettő! nálam is készül(elég lassan) az együléses,de a régi festéssel! Milyen régi volt az a matrica ami szétesett? Nekem is HAD van,de max.4hónapos,talán nem lesz vele gond.. | |||||
Freddy | Adatlap | 498052 | 2012. július 22. 13:56 | ![]() | |
Sziasztok! Régebben raktam fel ide egy kétüléses MiG-29-est, itt a párja is. Direkt így akartam, egyiket a régi festéssel, másikat az újjal. Italeri 1/72-es készlete ez is. Sajnos a stenciles HAD-matricaív nagyon régi volt, szakadt ezerfelé, a lakkozás se segített, így maradék matrica, kis ecset, nagy sóhaj... De végül kész lett. | |||||
polomalev | Adatlap | 498051 | 2012. július 21. 21:15 | ![]() | |
Érdekes, vajon az összeset átfesthették? | |||||
sanyi | Adatlap | 498050 | 2012. július 21. 09:25 | ![]() | |
Hali! Nézzétek meg a következő hozzászólást: július 20, 21:01. forum.keypublishing.co.uk/showthread.php \"Talán\" nem rossz ez a festés:) | |||||
sanyi | Adatlap | 498049 | 2012. június 25. 12:25 | ![]() | |
Akárcsak a Szu-22-ket... A szívem szakad amikor látom a pápai roncstemetőt... Ha már nem kell, nem lehetett volna, nem lehetne múzeumokkal elcserélni? Ja, tudom, akkor foglalkozni kellett volna vele és nem lett volna akkora pénz benne... Ha én bánnék így a rám bízott értékekkel, a főnökeim felhúznának a zászló helyére. Magyarisztán... | |||||
Ati75 | Adatlap | 498048 | 2012. június 24. 21:08 | ![]() | |
Hali! De jól néz ki ez a lengyel vas! Nálunk meg kidobták a szemétre..hiába,gazdag ország vagyunk... :( | |||||
p-51 | Adatlap | 498047 | 2012. június 24. 20:59 | ![]() | |
varobee | Adatlap | 498046 | 2012. június 13. 11:13 | ![]() | |
Nagyon jó! Köszönöm. | |||||
polomalev | Adatlap | 498045 | 2012. június 12. 20:32 | ![]() | |
Szia! Remélem tudok segíteni. Ez a kép a zlínek kiadványában található. A gép cseh. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |