/ Fórumok /

Dakar-CER

Makettek, átépítések, hírek, érdekes fotók és minden, ami a témával kapcsolatos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8.
NGPETI 502161 2009. január 16. 13:59
Válasz erre
videó "Sanyiról"...
www.youtube.com/watch

ha tényleg itiner-hiba volt (szervezők részéről),akkor érthető,miért morgott
gpatrik 502160 2009. január 15. 21:59
Válasz erre
Szia RCM!
Engem a Dakaros ára érdekelne.
GPatrik
RCM 502159 2009. január 15. 21:37
Válasz erre
Szia!
Melyikre gondolsz?
Tűzoltó vagy Dakaros?
Gaben 502158 2009. január 15. 18:43
Válasz erre
Szevasz RCM. Meg tudnád nekem írni hogy hol és kb mennyiért lehet hozzájutni egy ilyen MAN L-2000-res hez?
Üdv: Gaben.
NHZsolt 502157 2009. január 15. 18:39
Válasz erre
NGPETI 502156 2009. január 10. 13:58
Válasz erre
Nowotny 502155 2009. január 9. 23:46
Válasz erre
Igen közben hallottam hogy 9 ellenőrző pontot hagyott ki,azért az már elgondolkodtató,elvileg 5 után kizárás jár.
NHZsolt 502154 2009. január 9. 22:14
Válasz erre
Nehéz ügy, mert ha tovább engedik, akkor mit szóljon az, aki végig küzdötte a kijelölt pályát és késett annyit, mint amennyit mondjuk Ő a könnyebb út miatt kap? Ahol nem pusztul az autó sem annyira, és más körülmények sem olyan drámaiak?
Egyébként sok-sok pontot hagyott ki, ami már azzal jár, hogy kizárják, az ellenőrző pontokat meg nem véletlenül teszik olyan helyekre, amit nem egyszerű megközelíteni. Ez benne a kihívás, ettől olyan brutális a Dakar.
Az időbüntetés meg egy ilyen hosszú versenyen szerencse esetén "kezelhetővé" válhat, hiszen másoknak is lehet baja. Talán pont a taktikázást akarják így elkerülni.
Nowotny 502153 2009. január 9. 09:01
Válasz erre
Lehet hogy ez a szabály,de akkor is túl szigorúnak tartom,inkább kapott volna több órás időbüntit,de továbbengedtem volna,végtére is nem ő sumákolt az autót próbálta védeni.Ha nekivág a dűnéknek és a túlmelegedett motor bekrepál,szintén búcsúzott volna mivel motort ugye nem lehet cserélni.22-ek csapdája?
Roland_89 502152 2009. január 9. 08:55
Válasz erre
Ajhe. pedig este aztnyilatkozta hogy csak 1 ellenőrző pontot hagyott ki, de akkor ezek szerint többet is. Sajnálom, de részben örülök is :D így Palikék előbbrecsúsztak 1 hellyel.

Kamionosunk is egész jól megy. Ha jól emlékszem most összetettben a 11.

R89
Elektrolakatos 502151 2009. január 9. 08:50
Válasz erre
NGPETI 502150 2009. január 7. 14:30
Válasz erre
www.fia.com/en-GB/sport/Pages/Homologations.aspx
néhány apró infó:

és hogy mi homológ,vagy nem,az persze versenyektől,országoktól is függ!
(vannak pl. nemzeti homologizációjú autók is,amik más országokban nem is mehetnek)
NGPETI 502149 2009. január 7. 14:25
Válasz erre
nem felel meg a szabálykönyvnek,versenykiírásnak... (műszaki,biztonsági,stb. szempontból)

ilyen lehet régi versenyautó,amik pl raliban,H csoportban mennek mostanában,vagy olyan "szörnyek",amik nem a hivatalos "Típus Homologozácós Könyv" alapján készültek
Elektrolakatos 502148 2009. január 7. 14:24
Válasz erre
nem felel meg a homológizációs szabályoknak
gpatrik 502147 2009. január 7. 14:14
Válasz erre
Szia RCM!
Mit takar az hogy nem homológ?
GPatrik
NHZsolt 502146 2009. január 7. 14:01
Válasz erre
www.vezess.hu/dakar/komaban_ket_dakaros/16969/

Ez a Dakar is, mint a többi, nagyon komoly igénybevétel, nagyon komoly verseny, durva tempóval. És ezzel jár sajnos a baleset is.
Elektrolakatos 502145 2009. január 7. 13:35
Válasz erre
Elektrolakatos 502144 2009. január 7. 13:22
Válasz erre
Elektrolakatos 502143 2009. január 6. 10:25
Válasz erre
Gabi 502142 2009. január 4. 09:15
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenűl, hogy mi történt tegnap Staceyvel? Mert csak a 30. hely környékén látom és Eurosport se mondott róla semmit...
RCM 502141 2009. január 4. 08:23
Válasz erre
Szia!
A Palik Racing Team rendelte,de ha már megvan lesz belöle kb 10-15 variáció.
A Scaniával szemben nagy előny ,hogy ezt az L2000 MAN-t sokan használják a mai napig a Dakaron.
Van már belőle tűzoltó modellünk is,2 és 4 ajtós fülkével is!
RCM 502140 2009. január 4. 08:20
Válasz erre
2009_01020001
2009_01020001

Az első napon 11 percel viszont vezettek a kamionok közt.Azóta semmit nem tudok róluk.
RCM 502139 2009. január 4. 08:18
Válasz erre
Szia!
A Qualisport Scania nagyon szép de nem homológ.A 2008-as Dakaron még a leállítás elött a gépátvételen sem ment át.Az Africa Race-n van egy Raid kategória ahol úgytudom kicsit lazábbak a követelmények.
NGPETI 502138 2009. január 3. 22:41
Válasz erre
láttunk már Budapest Rally-t Salgótarján,Eger,Győr,stb. pályákon is...
gpatrik 502137 2009. január 3. 22:21
Válasz erre
Egyébként Palikék 24.ek lettek, Szalayék pedig megelőzték R.Gordont. :( Mitsuk hála istennek nem szeretik dél-amerikát. :) Dízelek nem mennek. BMW pedig beért elsőnek.
Nagytalpú 502134 2009. január 3. 20:48
Válasz erre
Szia RCM!
Asztaaa!
De sirály!
MAN és kicsi és király!
Nagyon jó kis gép.
Lehetne rólla még több inputot kérni?
Talpi
zomborka 502133 2009. január 3. 20:34
Válasz erre
Üdv! 1. szakasz után Szalai 15., Palik 25. :)
gpatrik 502132 2009. január 3. 20:32
Válasz erre
RCM!
Tudnál valamit mondani a Qualitransos Scaniaról? Miért nem indultak a Dakaron? Lehet jobb helyzetbe lennének mint a mostaniak a tizenakárhány éves kamionnal.
GPatrik
gpatrik 502131 2009. január 3. 20:29
Válasz erre
Szia!
Jó csak megint elkezdenek pattogni afrikában, akkor idén sem lesz semmi, így pedig el mehet afrika a terroristáival a sunyiba. Nem hiszem hogy ingyen versenyeztek ott az emberek, és hogy az ottani országoknak semmi bevételt ne jelentett volna a Dakar. De most megkapták, majd visszasírják ők még ezt.
GPatrik
RCM 502130 2009. január 3. 19:33
Válasz erre
szia!
Mutatták az útvonalat amikor felírták a pályákat.Szerintem ez az egyik legkeményebb Dakar lesz amit valaha rendeztek.
Dönitz 502129 2009. január 3. 19:31
Válasz erre
Sziasztok!
az azért elég gáz hogy a mostani versenynek semmi köze Dakarhoz, és mégis Dakar rally... Mondjuk ennyi idő után már nem lenne értelme átnevezni egy (mondhatni) hagyományt, de azért elég furcsa..
RCM 502128 2009. január 2. 17:40
Válasz erre
2008_11210017
2008_11210017
2008_11210021
2008_11210021
2008_11210022
2008_11210022

Üdv,
Az új cucc.1/43 MAN L2000.
borisz 502126 2009. január 2. 15:03
Válasz erre
Nemtom mit gondoljak erről.
Egyik fele szerint parasztvakításra meg bohóckodásra megy el a pénz megint, a másik felem szerint egy-két bakánk jobban fog vezetni.
RCM 502124 2009. január 2. 14:00
Válasz erre
Szia!
Igen, én január végén.:-))Meg anno a Starter de azt már arany árban sem tudod megszerezni összerakatlanul.
De a neve Kadett 4x4 vagy Vauxhall 4S.
vadgergo 502123 2009. január 2. 13:27
Válasz erre
Dakar 1986
Dakar 1986

Adott ki valaki Opel Kadett S4-et makettben? 24, és 43 is érdekel.
vadgergo 502122 2009. január 2. 13:24
Válasz erre
Sainz is indul a 2009-es Dakaron.
NGPETI 502121 2008. december 26. 10:47
Válasz erre
rövidesen...

www.dakar.com/

néhány érdekesség a nevezők között
NGPETI 502120 2008. november 23. 12:30
Válasz erre
DuEn_MH_DreamTeam_30
DuEn_MH_DreamTeam_30
DuEn_MH_DreamTeam_76
DuEn_MH_DreamTeam_76
DuEn_MH_DreamTeam_77
DuEn_MH_DreamTeam_77

MH Dream Team
NGPETI 502119 2008. november 4. 17:23
Válasz erre
MITSU360
MITSU360
MITSU361
MITSU361

két jó fotó :o)
Sonka_papa 502118 2008. október 16. 16:30
Válasz erre
NGPETI 502117 2008. október 16. 08:11
Válasz erre
mert kizárólag versenyautónak építik és így már nem fontos,hogy néz ki... :o)

az újságban úgyis azt fogják a laikusok olvasni,hogy X márka nyerte a dakart és kellő mennyiségű pénz segítségével mennek is terepjárót venni ;o)
Sonka_papa 502116 2008. október 15. 20:31
Válasz erre
Nem akarok belerondítani senkinek a lelkivilágába, de szerintem egyre rondábbak a Mitsubishik is. És én ezt nem azért tartom így mert én leragadtam régebbi vonásoknál, de egyszerűen nemértem, hogy néhány már-már legendás autót ( most itt nempont a Mitsubishire gondolok, hanem pl. a Subaru Imprezára) hogyan lehet külsőleg így tönkre vágni. Na mind1 ez csak egy magánvélemény :)

Üdv.: Sonka
NGPETI 502115 2008. október 15. 11:10
Válasz erre
dakar081
dakar081
mitsubishi_delica-d5-rally_x3_jpg
mitsubishi_delica-d5...
812090small
812090small
mitsubishi-lancer-dakar
mitsubishi-lancer-...
Mitsubishi-Dakar-2009-Diesel-Engines-b
Mitsubishi-Dakar-...

Mitsubishi Dakar 2009
NGPETI 502114 2008. augusztus 25. 11:36
Válasz erre
NGPETI 502113 2008. július 18. 14:43
Válasz erre
MITSUBISHI 2009
MITSUBISHI 2009

Mitsubishi 2009-es tervei...
RCM 502112 2008. május 25. 17:48
Válasz erre
VW Olav Mol-Jack Ploou-1
VW Olav Mol-Jack...
VW Olav Mol-Jack Ploou-2
VW Olav Mol-Jack...
VW Olav Mol-Jack Ploou-3
VW Olav Mol-Jack...
SCANIA P420 4x4-1
SCANIA P420 4x4-1
SCANIA P420 4x4-2
SCANIA P420 4x4-2
SCANIA P420 4x4-3
SCANIA P420 4x4-3
Liszi-Fenesi CER 2008-1
Liszi-Fenesi CER...
Liszi-Fenesi CER 2008-2
Liszi-Fenesi CER...
Liszi-Fenesi CER 2008-3
Liszi-Fenesi CER...

Sziasztok!
Néhány fotó.Kettő lent volt a versenyen is.
Csabi 502111 2008. április 29. 07:42
Válasz erre
P4200101
P4200101
P4250007
P4250007
P4250011
P4250011
P4250012
P4250012
P4250018
P4250018
P4250025
P4250025
P4250030
P4250030
P4250032
P4250032
P4250047
P4250047
P4250069
P4250069
P4250080
P4250080

Sziasztok!

Néhány kép.

Csabi
Dakar 502107 2008. április 28. 15:01
Válasz erre
Szia borisz!
Zajszennyezés?Ennyi erővel a traktoróktól is elszaladhat a mezei nyünyüge...
Budapesten is nagy a zaj,pedig ott emberek élnek,még sem csinál senki semmit,szóval ez nem jó kifogás.

Osztom Emerick véleményét is.
Emerick 502106 2008. április 28. 14:04
Válasz erre
Másrészt ne is nagyon lehet elhinni feltételek nélkül az itt megjelenteket, mert ott van a hírlap neve. Pártállásomat sosem titkoltam, az oké, de tőlem bármelyik politikával átitatott lapban lévő szöveg/cikk valós tartalmát megkérdőjelezem. Nyálverés is lehet.

Még vmi, amit elfelejtettem: az európai sportcsatornán, a reklámblokkok eladása nélkül, szerintem soron kívül tűzték mindig élő bejelentkezéssel kommentátorokkal és gyönyörűen felvett képekkel, felvételekkel 15 perces összefoglalóban. Természetesen a felvételeket francia-osztrák stáb készítette, nem a magyar kereskedelmi csatorna, vagy a csodálatos állami közszolgálati tévék, akik csak bohóckodtak kinn a helyszíneken.

Em.
Emerick 502105 2008. április 28. 13:56
Válasz erre
Nem akarok hülyeséet mondani, de mintha részben katonai gyakorlótéren döngettek a hölgyek-urak, ami meg tudtommal nem természetvédelmi terület.
Az ökopatkány menjen, azt ültessen fát, ha esetleg egy-két MAN vagy Tatra kifordíjja; a homokos talajt csak inkább megforgatták, mint beszennyezték, a nyünyüge meg kisvad, amit ha kell, helyretesznek a vadőrök. Ha a zajszennyezéssel gáz van, akkor tiltsuk be a sportreptereket is és tiltsuk le az égről a Bessenyei-t és kollegáit is. Szerintem még több ilyen versenynek kellene lennie, pedig csak életben a bemutatót tudtam megnézni. Sőt, minek a ralli és terepralli, ami tök ugyanez?! Maximális gratulációm a résztvevőknek, és legfőképpen a pályát kijelölőknek (név szerint nem tudom, de magyar emberekről van szó)no meg annak a bizonyos francia vállalkozásnak, mely megszervezte, a nevét adta a Dakar után ide is és aki/ami egyébként olyan neves versenyt is rendez, mint a Tour de France kerékpáros körverseny.

Allegria! (...remélem tudjátok, ezzel itt mit mondtam. Ha ne,, szóljatok, elmagyarázom. ;) ) Kirakatország.

Varga "Emerick" Imre.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8.