<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 503984 | 2009. december 25. 22:27 | ||
romeo | Adatlap | 503983 | 2009. december 25. 09:20 | ||
Üdv Törzsbusz! Köszi a választ, a fotókat folyamatosan rakom fel. | |||||
Bubu | Adatlap | 503982 | 2009. december 24. 23:36 | ||
Még nem tiszt pár dolog de rajzot mindenképp készítek majd.A többit meg majd építés közben:) | |||||
joci232 | Adatlap | 503981 | 2009. december 24. 22:49 | ||
juge 75 ment email! | |||||
lucky | Adatlap | 503980 | 2009. december 24. 20:44 | ||
Készíts rajzot, ha az megvan, akkor már sok baj nem lehet. Lehet szükség lesz az összeépített alvázra. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 503979 | 2009. december 24. 15:13 | ||
Szia romeó! A Prágák - amik a képen vannak - EVK (ezred-víztisztító készlet) gépkocsiként, nem nagy darabszámban voltak rendszeresítve. légyszi tegyél még fel ilyen képeket, hátha tudok válaszolni. Üdv: törzsbusz Kellemes karit mindenkinek! | |||||
Bubu | Adatlap | 503978 | 2009. december 24. 14:41 | ||
Köszönet!Ezt a sorozatot már én is letöltöttem!Ez fogja adni a fő csapásvonalat!:)60 képet sikerült levadásznom a tűzoltókról, remélem minden részletet lehet majd látni rajtuk. | |||||
lucky | Adatlap | 503977 | 2009. december 24. 14:22 | ||
images.google.hu/imgres Tűzoltó Ural | |||||
lucky | Adatlap | 503976 | 2009. december 24. 14:17 | ||
www.nva-forum.de/nva-board/uploads/post-78-1172100884.jpg Még egy fotó egy 375-ről ( NDK). Ezen olyan kerekek vannak mint a 4320-on. Számomra úgy tűnik, h olyat raktak fel amilyen volt. | |||||
Valaki | Adatlap | 503975 | 2009. december 24. 13:58 | ||
"Este mikor kigyúlnak a karácsonyi fények, a gyermekkori álmok egy percre visszatérnek. Ekkor a szemekben a szeretet fénye lángol, s a gyertyafényénél még a csillag is táncol." Békés Boldog Karácsonyt kívánok ! | |||||
lucky | Adatlap | 503974 | 2009. december 24. 13:54 | ||
Nézegetve a fotókat feltűnt,h az ICM 1/72-es Ural375 kerékjáratai nem jók, kicsi az ívük. Az első lengések elnagyoltak, a difik nyomaték támjai hiányoznak. A motorház elején lévő védőrács ( a mi a hűtők előtt van) kissé vastag, de helyileg jónak tűnik. | |||||
juge75 | Adatlap | 503973 | 2009. december 24. 13:46 | ||
14.99 dollár és posta 19.64 dollár. Összesen: 34.63 dollár, ez 6.600 forint. Ha akarod, megveszem neked. | |||||
juge75 | Adatlap | 503972 | 2009. december 24. 13:42 | ||
juge75 | Adatlap | 503971 | 2009. december 24. 13:33 | ||
A rajzokon a számok az eredeti méretet mm-ben adják. | |||||
juge75 | Adatlap | 503970 | 2009. december 24. 13:33 | ||
Kamovos | Adatlap | 503969 | 2009. december 24. 12:58 | ||
Szia Lucky Az uttörő ahol tud segít! :) Üdv: kamovos | |||||
lucky | Adatlap | 503968 | 2009. december 24. 12:56 | ||
Szia Kamovos! Köszi a fotót így már világos! Én a képeden hiányzó lemezre gondoltam, mint különbségre. | |||||
Kamovos | Adatlap | 503967 | 2009. december 24. 12:49 | ||
Kamovos | Adatlap | 503966 | 2009. december 24. 12:45 | ||
Szia Lucky Nem kifejezetten ez a célja! Sőt egyáltalán nem az! A kerekek nyomása szabályozható a fülkéből, csak előtte ki kell nyitni a kerekeken lévő csapokat. Na erre a csapra csatlakozik az a cső amit te szelepvédőnek néztél. Ez az egész nem látszik, ha felvan csavarozva a védő lemez, ami itt nincs. Ezen a képen egyébként nem jól van felrakva a kerék mert a feltöltő cső csak lóg a levegőben és a csap amire csatlakoztatni kellene az kicsit odébb van. Üdv: kamovos | |||||
Bubu | Adatlap | 503965 | 2009. december 24. 12:33 | ||
Valószínűleg igazad lehet!Tehát akármelyik típusú felni lehetett 375-ösön! | |||||
lucky | Adatlap | 503964 | 2009. december 24. 11:19 | ||
Sztem az az agyból kiálló vmi csak a szelepet védi. | |||||
joci232 | Adatlap | 503963 | 2009. december 24. 10:51 | ||
joci232 | Adatlap | 503962 | 2009. december 24. 10:47 | ||
Bubu | Adatlap | 503961 | 2009. december 24. 09:41 | ||
Hogy a Revell milyen kerekeket ad azt majd csak estére tudom megmondani /ha már megjött a Jézuska:D/.Annyi biztos ,hogy 2 féle típus van hozzá!Lehet,hogy pont az általad belinkelt kerekek! | |||||
lucky | Adatlap | 503960 | 2009. december 24. 08:30 | ||
Sztem ezek a kerekek csereszabatosak egymással. A fotó egy 4320-as uralról van | |||||
páncélos | Adatlap | 503959 | 2009. december 23. 22:19 | ||
joci232 | Adatlap | 503958 | 2009. december 23. 21:16 | ||
ezt pl hogyan tudom megvenni? postaköltség kb? | |||||
romeo | Adatlap | 503957 | 2009. december 23. 20:32 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503955 | 2009. december 23. 20:00 | ||
papgyuri | Adatlap | 503954 | 2009. december 23. 19:52 | ||
lucky | Adatlap | 503953 | 2009. december 23. 18:48 | ||
Szia Ákos! Köszi a linket! Nekem is nagyon jól jött! | |||||
joci232 | Adatlap | 503952 | 2009. december 23. 18:18 | ||
helló itt a nagy uralozás közepette tud valaki BM 21 Gradot 1:35-ben?:D sűrgős lenne! joci232@freemail.hu köszönöm:) | |||||
specnaz78 | Adatlap | 503951 | 2009. december 23. 17:49 | ||
Az Alanger Uralal, én is így jártam, hogy a gumikerék "megette" a műanyagot. Muszáj volt műgyantára cserélni. :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 503950 | 2009. december 23. 14:48 | ||
Ezek szerint máshol is csak az Alangerrel van a gond. | |||||
Panzerbéci | Adatlap | 503949 | 2009. december 23. 14:16 | ||
Uraim!Üdvözletem! Eddig 3db Uralt raktam össze,egyiknél sem jelent meg a "felni-megolvadás" jelenség.(Omega-K,Revell,ICM)DE!Az egyik kedves ismerősöm-szintén Alanger Uralról van szó-pontosan eképpen járt. Itt megjegyezném,ő használt ragasztót a gumi,felnire való helyezésekor! | |||||
Ákos | Adatlap | 503948 | 2009. december 23. 13:50 | ||
Olajjal, akrillal, Surfacerrel, észter alapú festékkel, mindegy volt. Végül leöntötte egy barátom gyantából a gumikat. A gumira rátett és lesúlyozott öntőkeretet pár nap alatt félig megolvaszttotta. | |||||
juge75 | Adatlap | 503947 | 2009. december 23. 13:21 | ||
Tehát kémiai reakció jött létre a két anyag fizikai találkozásánál. Előfordul. | |||||
juge75 | Adatlap | 503946 | 2009. december 23. 13:19 | ||
Ha tudnád, nyamm milyen rossz íze van a festéknek! A gumi :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 503945 | 2009. december 23. 12:57 | ||
Milyen festékkel festetted? Én azt hiszem, olajjal, a Modell Master matt feketéjével talán. Az ICM pirosaslila dobozos BM-21-ese egyébként, amit kezelőkkel (az akkoriban futó harckocsizós dobozzal) együtt adtak (dupla adag figura volt benne, hehe). Lehet, hogy a kb nyolc cég, aminek a dobozában azóta megjelent, közül van olyan, ami más anyagból csinálja, de hála a Jóistennek én még eddig semmilyen makettnél nem találkoztam ilyen gumievős történettel. | |||||
Bubu | Adatlap | 503944 | 2009. december 23. 12:41 | ||
Kösz akkor marad a hagyományos mintázat!:) | |||||
Ákos | Adatlap | 503943 | 2009. december 23. 12:40 | ||
Mázli, nekem két nap alatt teljesen feloldotta a festéket és megolvasztott a felniből 0,5 mm-t. Alanger makett volt. Bubu! Szerintem esélytelen, hogy lenne ilyen gyantából. | |||||
Bubu | Adatlap | 503942 | 2009. december 23. 12:33 | ||
Freddy | Adatlap | 503941 | 2009. december 23. 12:26 | ||
Nekem vagy nyolc éve megvan az Ural összerakva, a felnit lefestettem teljesen, és úgy ment rá a gumi. Még nem kezdte el enni. | |||||
Bubu | Adatlap | 503940 | 2009. december 23. 12:24 | ||
Kösz az infót Ákos ! A Jadarról szoktam rendelni majd megnézem ,hogy mennyibe fáj náluk (ha van egyáltalán:)), ha meg nincs akkor marad a szkrecs!A gumik mindenképpen cserések lesznek ,mivel ezeken a tűzoltókon nem is mindíg ezt a mintázatút használták ,remélem lesz valami hasonló, ha nem akkor a hagyományos mintázatú gyantát szerzem be!A felniknél valami difi tényleg lehet mivel a Revell készletben is 2 féle garnitúra van alapból a 4320-ashoz(orosz-NDK)! páncélos Hát én szolgáltam mind 2 fájta Uralon még Szombathelyen de nem emlékszem,hogy a már említett alkatrészeken kívül másban is különböztek volna! Mégegyszer kösz mindenkinek! Bubu | |||||
Ákos | Adatlap | 503939 | 2009. december 23. 12:14 | ||
Nem kell megsúgnod, tudom. Viszont mindkétféle dobozban fogtam a kezemben. | |||||
juge75 | Adatlap | 503938 | 2009. december 23. 11:59 | ||
Ákos! Megsúgom neked, mindkét cég ugyan az! Az átalakító szett tartalmazza a motort, a hűtőt, a vezetőtér dolgait és a motorháztetőt. Ára 8-10 ezer forint. | |||||
Ákos | Adatlap | 503937 | 2009. december 23. 11:48 | ||
páncélos! Akárhogy meresztem a szemem a két képeden a gumik egyformák. A felni lehet különböző(már korábban is néztem, viszonylag könnyen elkészíthetőek a különbségek), de én az előző hozzászólásomban a gumik anyagával járó kellemetlenségre (feloldódik a műanyag felni a gumi anyagától) hívtam fel a figyelmet. A legnagyobb és a legfeltűnőbb eltérés biztosan a hűtőrács és a motor(nyitott motorháznál), az. hogy a többi eltérést mennyire készíti el valaki, az már csak a makettező tudásán múlik. Mondjuk az egyetlen 35-ben kiadott Uralnál már ahhoz is sok feljavítás kell, hogy egy valamennyire élethű 4320-as Ural is készülhessen belőle. Itt van egy Totalcar cikk a 375-ről, mellesleg jó részletfotó-gyűjtemény totalcar.hu/magazin/szerelem/ural375/ | |||||
páncélos | Adatlap | 503936 | 2009. december 23. 10:59 | ||
Uraim! Igazán nem szakterületem, de úgy tudom, hogy az URAL-4320 és az URAL-375 között több eltérés van, mintsem a hűtőrács és a motor. Én úgy tudom (de MAZ kolléga lenne talán a legilletékesebb), hogy az alváz hossza sem egyezik, a futómű, illetve a kerekek is különbözőek, sőt a fülke tetőn elhelyezett lámpák sem azonosak Mellékelek egy képet az URAL-4320 kerekéről (sajnos 375-ről nem találtam), illetve egy BM-21-est, melynek alapja az URAL-375. | |||||
Ákos | Adatlap | 503935 | 2009. december 23. 10:14 | ||
Bubu! URAL 375 átalakítót gyárt 35-ben a Panzershop és a Real Modell is: www.panzershop.cz/inshop/pictures/store/PS35229.jpg www.realmodel.cz/zen/images/436b1ec92bde6.jpg Amit mégis leginkább ajánlok, az a gyanta kerék, ugyanis az Ural gumija pár hónap alatt megolvasztja a műanyag felnit, és akkor mindenképp venned kell. www.realmodel.cz/zen/images/44cb22f7b667d.jpg | |||||
lucky | Adatlap | 503934 | 2009. december 23. 10:04 | ||
olyan viccnek, amiben volt egy kis igazság is..:) Idegbaj...Hát, az van de más fronton... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Üdv!
Néhány fotó a honvédség új páncélozott Mercedes G-280-asáról.