<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
farkas469 | Adatlap | 505122 | 2010. szeptember 16. 11:04 | ||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505121 | 2010. szeptember 15. 22:25 | ||||||||||||||||||||||
Te vagy az én emberem, tudnál segíteni azonosítani még néhány dolgot? Zsámbéki múzeumban készült képek, nem mindegyikhez volt kitéve tábla, vagy, ha volt, mint pl az ,,utanfuto2"-höz, a fényképezőgépem jobban tudta:P Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505120 | 2010. szeptember 15. 22:20 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok Ajánlom minden Maz-os figyelmébe! englishrussia.com/index.php/2010/09/15/apocalyptic-tractors/ | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505119 | 2010. szeptember 15. 21:41 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Romeo! Szivesen, remélem segítettem valamennyit! | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505118 | 2010. szeptember 14. 23:21 | ||||||||||||||||||||||
Honi légvédelmi rakétaosztályoknál K-03 típusjellel kábelfektetőnek. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505117 | 2010. szeptember 14. 22:50 | ||||||||||||||||||||||
1L22 Parol, lokátorok mellé telepített IFF. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505116 | 2010. szeptember 14. 22:10 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505115 | 2010. szeptember 14. 22:09 | ||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505114 | 2010. szeptember 14. 21:08 | ||||||||||||||||||||||
PSZG-160 üzemanyagszivattyú. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505113 | 2010. szeptember 14. 20:48 | ||||||||||||||||||||||
A ZIL-130 felépítménye FRISZ-es. PAR-8 irányadó állomás vagy R-831 rádióállomás lehet. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505112 | 2010. szeptember 14. 20:01 | ||||||||||||||||||||||
A MAZ-200 daru K-51 vagy K-61 típus. Repülések mérnök-műszaki biztosításán belül a műszaki mentést végezte. | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505109 | 2010. szeptember 14. 14:24 | ||||||||||||||||||||||
A lenti képen látható P-19 radar és a Zil-131 hordozójármű 1/72-ben nálam megvásárolható. (Z+Z) balatonmodell@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505108 | 2010. szeptember 13. 21:24 | ||||||||||||||||||||||
T-138. Amennyire én tudom ezekkel az RSzBN-4 navigációs rendszer pótkocsiját vontatták. Ha meg nem, valaki kijavít... | |||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 505107 | 2010. szeptember 13. 19:14 | ||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Az autó típusa Zisz-150! Jól írtam! Nem Zil-150! A felépítménye, valóban indítókocsi, de nem a szokványos! Ez inkább csak akkumulátoros indító kocsi mint apa! A platója, televan aksikkal. Ha még lenne, akkor talán inkább bikának neveznék! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505106 | 2010. szeptember 13. 12:54 | ||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505105 | 2010. szeptember 13. 09:46 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Szerintem DDA-66 fürdető-fertőtlenítő jármű. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505104 | 2010. szeptember 13. 09:41 | ||||||||||||||||||||||
P-19 lokátor antennakocsija. Az eredeti antennakocsi dobozos volt, de sík területen az antenna ezen túl alacsonyan volt, kicsi lett az érzékelési távolság. Ezért találta ki a szovjet az AMU antennaárbocot, ha jól emlékszem ez 12m magas, erre jön rá az antenna. Így tábori körülmények között sem kellett nekiállni lokátordomb építésének. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505102 | 2010. szeptember 12. 22:54 | ||||||||||||||||||||||
Áhá, cseles. Köszönöm.:) És ha már jgy belejöttünk, Zsámbékon fényképeztem ezt a gépet, egy szép ZiL-131, a tetején meg egy nagy böszme radar, egy képre rá se fért. Ez mi? | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505101 | 2010. szeptember 12. 22:33 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Ha APA-2 lenne, akkor az alváz ZISz-150. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505100 | 2010. szeptember 12. 22:30 | ||||||||||||||||||||||
Ez APA-kocsi, annak is a második generációja:-) Nézd meg jobban a faplatót! Nincs mélysége! Középen volt az áramfejlesztő amit a tgk. motorjáról hajtottak meg, két oldalt pedig a kábelkészlet, a csatlakozók és az akkumulátortelep rekeszei találhatók. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505099 | 2010. szeptember 12. 22:24 | ||||||||||||||||||||||
Köszi neked uis meg törzsbusznak is! De ez APA-kocsi? Egy egyszerű faplatós teherautónak nézem. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505098 | 2010. szeptember 12. 17:29 | ||||||||||||||||||||||
Ja, és egyébként Zil -164...ami még nem lett megválaszolva. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505097 | 2010. szeptember 12. 15:00 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Annyit pontosítanék hogy a daruskocsi típusa K-162 és repülések biztosításánál használták repülőeszközök műszaki-mentésére. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505096 | 2010. szeptember 12. 14:58 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! APA-2M vagy APA-3 indítókocsi. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505095 | 2010. szeptember 8. 21:56 | ||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505094 | 2010. szeptember 7. 23:52 | ||||||||||||||||||||||
Kérlek ezeket a beírásaimat ne vedd kötekedésnek, nem annak szánom, de általában csak annyi időm van, hogy pár szót tudok beírni. Szívesen olvasom amit leírsz, mert ahogy észrevettem aktívan foglalkoztál repülőtéri kiszolgáló technikával. Az meg ahogy észrevettem sajnos általános jelenség volt, hogy nem szerették, ha valakit túlzottan érdekelt a technika nem rá eső része. Lásd pl. évekig Csepel D 566 Zagyva műszaki mentőt vezető hivatásost én világosítottam fel, hogy az Csepel gyártmány, hiába Rába-MAN -nak becézik. :-( | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505093 | 2010. szeptember 7. 23:44 | ||||||||||||||||||||||
Nos levettem a polcomról az eredeti orosz nyelvű URAL-375D kezelési kézikönyvet. Ciril helyett latin betűkkel (kb. fonetikusan) ezt írja: "Dvigatyel: Model: ZIL-375 Tip: V-obraznij 4-taktnüj 8-cilindrovüj BENZINOVÜJ karbjuratornüj" Akárhogy is nézem ez a benzines URAL motor (, amit a ZiL-135-ösben is alkalmaztak, csak két példányban). Ha át lett építve zárt fülkésre, attól még a típusát nem kell átírni. Az, hogy egy felépítménynél mit jelent a típus végén a D betű annak a hordozó alvázhoz nem szükségszerűen van köze. | |||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505092 | 2010. szeptember 7. 23:14 | ||||||||||||||||||||||
Bizonyára úgy van ahogy írod de 1984-től javítottunk a légierőnek APA kocsikat és még vezettem ponyvatetős változatot. Fokozatosan lettek átépítve Debrecenben a 13-as autójavítóban és az alvázakat ugyanúgy URAL-375-ösként kaptuk vissza függetlenűl az átépítéstől. Az általunk megírt javítási jegyzőkönyvekben is így szerepeltek amit annó a seregnek kűldtünk. A "D" jelzés a KAMAZ motoros változatot jelentette amit APA-5D-nek nevezett az orosz alaptechnológia is. | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505091 | 2010. szeptember 7. 21:38 | ||||||||||||||||||||||
>de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók Akkor elárulok neked egy nagy titkot, de senkinek el ne mondd, mert akkor nem fogok tudni kin röhögni az arcomat kaparva: Az URAL-375D az a csukott vezetőfülkés benzines URAL. A sima URAL-375 még vászontetős volt. A dízel meg 4320(meg 4420, meg 5323, meg még egy rakás másik) Tehát a D betű nem a dízelt jelöli. Még ha ez olyan könyvekben is szerepel, mint pl a MAGYAR SZÁRAZFÖLDI HADERŐ című becses kiadvány, amiben van még pár taigetosz pozitív adat. | |||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505090 | 2010. szeptember 7. 15:05 | ||||||||||||||||||||||
Ezen a dísszemlén én is résztvettem a szolnoki csapat tagjaként de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók. A KAMAZ motorosok csak a 80-as évek elején jelentek meg az MN-nél. Ha van valakinek eltérő infója szivesen veszem! | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505089 | 2010. szeptember 7. 13:54 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505088 | 2010. szeptember 7. 13:51 | ||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 505087 | 2010. szeptember 6. 16:16 | ||||||||||||||||||||||
Biztos jó lehet az átlag fogyasztása. :-) | |||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 505086 | 2010. szeptember 6. 14:54 | ||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 505085 | 2010. szeptember 6. 14:01 | ||||||||||||||||||||||
HADvezér! Látványos (és nem pici) dioráma lenne! Itthon még nem láttam de pl. oroszhonban előfordulhatott, van egy fotóm, ahol egy F-16-ost vontat egy Kraz. www.flymig.com/maks_pictures/images/F-16.1.jpg Esetleg Kecskméten voltak hótolós és hómarós fajtákban. | |||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 505084 | 2010. szeptember 6. 13:03 | ||||||||||||||||||||||
Köszi, várok még ötleteket, estleg fotót is | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505083 | 2010. szeptember 6. 12:36 | ||||||||||||||||||||||
PRV például, de az nem platós változat. Tervben vagy egyébként... Vagy hőbörgő, nem muszály reptérhez ragaszkodnod, lehet tábori körülmények közt is, például lőszereket, rakétákat visz a gépnek. | |||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 505082 | 2010. szeptember 6. 11:01 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Egy Minimanfactory 1:35-ös KrAZ 255B-t szeretnék, 1:35 -ös Magyar helikopterhez (Mi-24) rakni egy diorámán. Van esetleg ilyen fotótok, vagy egyáltalán katonai reptéren, esetleg roncs kiemelésnél előfordulhatott ez a jármű? üdv:HADvezér info@had.hu -ra is válaszolhattok :) | |||||||||||||||||||||||||
Diesel | Adatlap | 505080 | 2010. szeptember 6. 10:10 | ||||||||||||||||||||||
uraim valakinek nincs képe a Nagykanizsai Dózsa laktanyáról? meg ha lehet onan valamelyik ellátós kocsiról? | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505079 | 2010. szeptember 6. 09:47 | ||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 505078 | 2010. szeptember 6. 09:39 | ||||||||||||||||||||||
Szia ! Nekem most nincsen sajna, de megkérdezem a bátyámat, hogy 85-ben mit fényképezett a keszthelyi laktanyában kopaszként :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 505077 | 2010. szeptember 6. 09:38 | ||||||||||||||||||||||
Hello ! Nincs mit, csak akkor kéne a postacím :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505076 | 2010. szeptember 6. 08:25 | ||||||||||||||||||||||
Légvédelmi témában is akad pár képed? | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505075 | 2010. szeptember 6. 07:47 | ||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 505074 | 2010. szeptember 6. 01:35 | ||||||||||||||||||||||
Szia ! Akkor erre a mail címre (p226@fibermail.hu) írd meg légyszives a postacímedet és küldök Neked néhány Néphadseregből származó PSZH fotót, amit egy antikvár könyvemben találtam. Remélem ettől a gyűjteményed csak több lesz :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505073 | 2010. szeptember 5. 22:54 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Igen, én Magyar Néphadsereg fotókat is gyűjtök. | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 505072 | 2010. szeptember 3. 10:31 | ||||||||||||||||||||||
Vagy valaki vegye meg nekem és cserébe adok egy SA-6ot és egy STRV-103Bt (elkezdve) és egy HB Leo 2A6-ot:) | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 505071 | 2010. szeptember 3. 10:22 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Alkalmi munkahelyem a váci úti Modell&Hobbyra (Forgách u. M) néz, munka után beugrottam. Az utolsó Trumpi makettek a felükbe kerülnek. És van egy MAz 537 Late trélerrel! 25E helyett a fele! Én nem tudom megvenni mert így sose lesz kompresszorom de nektek szívből ajánlom! Amúgy főleg repcsik vannak meg 72es cuccok. Meg egy 35ös Mi-4 7000 így. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 505070 | 2010. szeptember 2. 21:26 | ||||||||||||||||||||||
Hello ! Nincs mit és örülök, hogy segítettem. Jól gondolom, hogy Te gyűjtöd a régi haditechnikai fényképeket is, nem csak a digitális fotókat ? Mert ha igen küldenék Neked valamit, amit talán jobban értékelnél, mint én :) | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505069 | 2010. szeptember 2. 21:08 | ||||||||||||||||||||||
Üdv SIG! Köszönöm a választ! Hát, a Warsavát bizony nem ismerem én Volgára tippeltem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Szevasztok!
Keresek jó minőségű honvédségi fotókat Uaz-452T-ről!
Nagyon fontos lenne! Vagy keresek olyat aki dolgozot rajta.
Cserébe szinte bármely gummikerekeshez tudok adni kerelési utasítást!
Köszi.
Farkas Tibor
ui.:Maz, te is segíthetsz!