<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Freddy | Adatlap | 505332 | 2010. október 29. 13:55 | ||
Vagy pedig mert kísérleti jármű. Egy régi Haditechnikában volt egy magyar fejlesztés, SA-2 (de lehet, hogy Nyeva) rakétaszállító kamion, egy ilyen Rába egy ilyesmi utánfutóval. Előzmény: (505331) Freddy 2010. október 29. 13:50 | |||||
Freddy | Adatlap | 505331 | 2010. október 29. 13:50 | ||
Nem lehet, hogy nem ,,harci", hanem civil jármű volt, csak honvédségi/néphadseregi alkalmazásban? Az SFOR Kamaz dömpere is ugyanolyan sárga, mint bármelyik építkezésen amik vannak. | |||||
romeo | Adatlap | 505330 | 2010. október 29. 13:40 | ||
Miért volt narancssárga festésük? | |||||
juge75 | Adatlap | 505329 | 2010. október 29. 13:13 | ||
Elkészült a mester darab a kerekedhez, Varjúbácsi. Zvezda Zis felni+saját belső+Trumpeter gumi. | |||||
lucky | Adatlap | 505328 | 2010. október 29. 10:31 | ||
A második képem meg egy PRV lokátor a háttérben.. | |||||
romeo | Adatlap | 505327 | 2010. október 29. 09:45 | ||
farkas469 | Adatlap | 505326 | 2010. október 29. 09:16 | ||
Pilu! Tudnál küldeni a Dodge fotó sorozatból? Szolnoki EÜ. katonák mondták, hogy 5-6 éve ott sorakozotak a Bugyiban az eü. ellátó központpan. Esetleg járt ott valaki akkor? farkas469@gmail.com Köszi. | |||||
Freddy | Adatlap | 505325 | 2010. október 28. 22:03 | ||
A magyar fotóim között volt, szerintem nem véletlen tettem oda annakidején, vissza kéne keresni a Szu-22-es topikban. Másrészt viszont attól, hogy a gép magyar, még egyáltalán nem biztos, hogy a kép Magyarországon készült, a magyar Szuhojok voltak lövészeten az NDK-ban, a Trabantok őshazájában:) | |||||
Freddy | Adatlap | 505324 | 2010. október 28. 21:59 | ||
Pilu! Én is kérhetnék azokból a fotókból? fkruegerKUKACindexPONThu | |||||
lacipapa | Adatlap | 505323 | 2010. október 28. 21:48 | ||
OK-s,opciom van a "termékre"! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505322 | 2010. október 28. 21:26 | ||
juge75 | Adatlap | 505321 | 2010. október 28. 21:15 | ||
Csapat Munka aZután A Projekt. CsMZAP. :-) | |||||
miniman | Adatlap | 505320 | 2010. október 28. 20:59 | ||
Pilu, Igen hálás lennék a fotó sorozatért az info@minimanfactory.com -ra | |||||
miniman | Adatlap | 505319 | 2010. október 28. 20:58 | ||
Nem, Ez nem az amit mi gyártunk, annak a katonai elődje...merthogy a polgári elődje a korábbi Chevy Blazer, ez pedig Dodge. Mint már írtam, típusjele M880. Szándékozunk elkészíteni...ezért is az érdeklődés. | |||||
miniman | Adatlap | 505318 | 2010. október 28. 20:49 | ||
Hol van kiállítva ez az egyébként M880 névre hallgató jármű? | |||||
miniman | Adatlap | 505317 | 2010. október 28. 20:49 | ||
Varjú Bácsi! Mi célból? Nem nekem kélne ezt csinálni, ha netán Kraz pótkocsi lenne :-) Miniman | |||||
Pilu | Adatlap | 505316 | 2010. október 28. 19:05 | ||
Ez nem Csehszlovák gép? | |||||
Pilu | Adatlap | 505315 | 2010. október 28. 19:02 | ||
Kb 10db-ot kapott az MH, majd utánna nézek, pontosan mennyit. Az biztos, hogy repülőgépen hozták be az országba, egy komolyabb egészségügyi szállítmány részeként. Taszárnak valóban volt, van róla egy fotó sorozatom, de nem tenném fel, mert általam nem ismert úriember készítette őket. Ellenben privátban elküldhetem. | |||||
lacipapa | Adatlap | 505314 | 2010. október 28. 18:23 | ||
Szevasztok! Ugy látom,hogy alakul a CSMZ-AP? Hajrááá! | |||||
juge75 | Adatlap | 505313 | 2010. október 28. 16:10 | ||
Mert akkor velem utaztál volna. | |||||
juge75 | Adatlap | 505312 | 2010. október 28. 16:10 | ||
94-95-ben tutira nem. | |||||
juge75 | Adatlap | 505311 | 2010. október 28. 16:09 | ||
rrobbie | Adatlap | 505310 | 2010. október 28. 16:07 | ||
Volt belőle Szolnokon is a reptéren. Engem vittek ilyennel kórházba. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505309 | 2010. október 28. 15:58 | ||
Pár darabot "kaptunk" tudtommal (Taszáron/ra. '94-ben mintha még láttam volna(?) Kaposváron a Füredi I-ben.) A magyargencsi rendszáma pedig, lásd kép. | |||||
juge75 | Adatlap | 505308 | 2010. október 28. 15:29 | ||
juge75 | Adatlap | 505307 | 2010. október 28. 14:50 | ||
ZIS kerekem van! Zvezda Zis. De ez sajnos nem nyert. Ez azonos az Sa-2 tréler kerekeivel (P-18, Son-9, és még sok pótkocsis dolog.), csak fordítva, 8 kitöret, nyolc csavar, a tengelyvég szintén 8 csavar. | |||||
páncélos | Adatlap | 505306 | 2010. október 28. 13:49 | ||
A második (így ránézésre), a ZiL-130 kerekére emlékeztet. | |||||
Icebreaker | Adatlap | 505305 | 2010. október 28. 13:00 | ||
Az Italeri Opel Blitz-ének is hasonló kereke van. A gumi persze más, de a felni hasonlít. | |||||
Freddy | Adatlap | 505304 | 2010. október 28. 11:29 | ||
A rendszámát érdekes lenne tudni, én még soha nem hallottam arról, hoggy ilyen amerikai gépeket is használt a MH. | |||||
Freddy | Adatlap | 505303 | 2010. október 28. 11:27 | ||
Igy méretadatok nélkül nem sok értelme van tippelgetni, de én a Zvezda ZiSz-151-es kerekeit pl megnézném a helyedben. Ákos: köszi a pontosítást. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505302 | 2010. október 28. 11:01 | ||
Ákos | Adatlap | 505301 | 2010. október 28. 07:39 | ||
Nem olyan, hanem az elődje, az M880. | |||||
Charles | Adatlap | 505300 | 2010. október 27. 23:24 | ||
Szia Freddy! A Dodge lehet magyar. Én éppen ÜTI-t adtam Pápán, amikor egy átjött Taszárról. Igaz az három színű volt, ha jól emlékszem. Dátumot ne kérdezz! | |||||
juge75 | Adatlap | 505299 | 2010. október 27. 21:48 | ||
Én 90-94 között láttam egy ilyet (de az eredeti tereptarka volt) rohangálni Szolnokon, vagy Gy.L.Z., vagy a 88.-as felderítő alakulatnál volt. | |||||
Freddy | Adatlap | 505298 | 2010. október 27. 21:44 | ||
Olyan Dodge-nak tűnik, amit a Miniman is gyárt. Viszont biztos, hogy magyar? A 90-es években elég sok ilyen szaladgált a balkáni békefenntartóknál, nem lehet, hogy onnan került a kiállításra? | |||||
farkas469 | Adatlap | 505297 | 2010. október 27. 19:12 | ||
romeo | Adatlap | 505296 | 2010. október 27. 18:56 | ||
Maz | Adatlap | 505295 | 2010. október 27. 18:34 | ||
A Kilimanjaro expedíció D 566-osa. Ment egy D 469 is, de fényképet még nem láttam róla soha :-( Az oldalán a feliratok az expedíció állomásait jelölték. Sajnos az expedíció (ha jól emlékszem) vízumhiány miatt meg se tudta közelíteni a célját. A 130-as legjobb tudomásom szerint még nincs kész, a másik is még összerakás alatt van. (Két példányról tudok a Kecelin felül, mindkettő Pécelen restaurálódik egymástól pár száz méterre) | |||||
romeo | Adatlap | 505294 | 2010. október 27. 14:14 | ||
romeo | Adatlap | 505293 | 2010. október 27. 14:13 | ||
Freddy | Adatlap | 505292 | 2010. október 25. 17:47 | ||
Végülis csak majdnem dupla annyi, mint az Ural maga:) | |||||
juge75 | Adatlap | 505291 | 2010. október 25. 17:04 | ||
Aki Ural kereket akar venni: obchod.valka.cz/product_info.php/products_id/1070629/product_name/135-Wheel-set-for-6X6-Truck-URAL-4320-late Ára (posta nélkül) 27.60 Euro (27.60 euro-7,559.61 HUF). | |||||
romeo | Adatlap | 505290 | 2010. október 25. 11:38 | ||
romeo | Adatlap | 505289 | 2010. október 25. 11:27 | ||
Hóeke vagy tolólap tartója van rá felszerelve? | |||||
romeo | Adatlap | 505288 | 2010. október 25. 11:24 | ||
juge75 | Adatlap | 505287 | 2010. október 25. 08:22 | ||
Átváltozik, és Optimus 2 lesz belőle.. | |||||
lucky | Adatlap | 505285 | 2010. október 24. 21:29 | ||
A Szergej felépítményűt vajh mire használták? | |||||
lucky | Adatlap | 505284 | 2010. október 24. 21:28 | ||
Emlékeim szerint nem tűnt célszerűnek a párnás ülés. De a terep hajtás nagyon jó volt,Télen sokszor kisegítették az IFA-kat. | |||||
vujit | Adatlap | 505283 | 2010. október 24. 21:17 | ||
Maz | Adatlap | 505282 | 2010. október 20. 08:21 | ||
Nem, a prototípus ez volt, még Kázmér fülkével. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |