/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.
Kamovos 505780 2010. december 21. 10:21
Válasz erre
B-130 Mü mentő 01
B-130 Mü mentő 01
B-130 Mü mentő 02
B-130 Mü mentő 02

Szia Törzsbusz!

Valami ilyesmi lesz a polgári változat!
Csak úgy össze dobtam, még fargnom kell rajta!

Üdv: kamovos
Kamovos 505779 2010. december 20. 21:54
Válasz erre
Szia Pilu!

Köszi a segítséget!
Akkor, én is előre teszsem a plató alá!

Üdv: kamovos
Kamovos 505778 2010. december 20. 21:52
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm!
Kár, hogy nem használták, most akkor csinálhatok egy civilt! :(

Üdv: kamovos
törzsbusz 505777 2010. december 20. 21:43
Válasz erre
törzsbusz 505776 2010. december 20. 21:42
Válasz erre
Pilu 505775 2010. december 20. 19:11
Válasz erre
Üdv!
Az UFO-s Lo-1800 ebben a fomában egy zászlóalj segélyhely volt. Később ezeket teljesen kiváltották a Cs-D-344 kötöző kocsikkal.
Pilu 505774 2010. december 20. 18:53
Válasz erre
Üdv!
Szippantós, womás, műhely és darus változatokat is használt az MN.
Pilu 505773 2010. december 20. 18:51
Válasz erre
Üdv!
A hátsó kihajtható pótkerék az EZF alvázakon volt. Nyílván ez is az lehetett, csak ledobták a bódét és tettek a helyébe egy platót.
Kamovos 505772 2010. december 20. 18:42
Válasz erre
B-130
B-130
B-130 18
B-130 18

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, volt-e a seregben Csepel B-130 platós zárt fülkével?

Üdv: kamovos
Ui:Képek az internetről lettek letöltve
nincsötletem 505771 2010. december 20. 14:41
Válasz erre
Tiszteletem Törzsbusz!
a csepel d566-os könyv mikorra lesz kész?
Kamovos 505770 2010. december 20. 11:47
Válasz erre
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató...
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató...
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul

Sziasztok!

Mi határozza meg, hogy a Csepel D-344 pótkereke hátul a plató alatt, vagy menetirány szerinti baloldalon, a fülke mögött a plató alá került?

Üdv: kamovos
farkas469 505769 2010. december 19. 19:29
Válasz erre
Köszönöm szépen mindenkinek!
Sajnos azóta a makett az új gazdájánál van...:( Csak két napig nézegethetem...
Üdv.
specnaz78 505768 2010. december 19. 13:43
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép lett. Tudom, nekem sem sikerül mindig szépen a fotózás, valahogy nem úgy adja vissza a színeket.

Üdv:specnaz78
farkas469 505767 2010. december 19. 07:49
Válasz erre
Helló!
Nem merek tippelni. Törzsbuszt kérdezd meg.Itt szokot fórumozni.
nincsötletem 505766 2010. december 19. 07:23
Válasz erre
Tiszteletem!
A könyv a Csepel d566-ról várhatóan mikor jelenik meg?
juge75 505765 2010. december 18. 23:06
Válasz erre
Nyomdaipari gépmester kellett (volna) nekik.
juge75 505764 2010. december 18. 23:06
Válasz erre
Nekem nem.
Majdnem oda kerültem (Kiskunfélegyháza).
Zéé74 505763 2010. december 18. 22:57
Válasz erre
'94-ben Kaposváron is volt egy a Füredi I-ben. De hogy melyik századhoz tartozott azt passz... mert nem is a telephelyen állt, hanem a kantin előtt.
romeo 505762 2010. december 18. 22:52
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
Nagyon jó fotók! Köszi!

Az IFA-val kapcsolatban: a MN,MH használt W-50-est és L-60-ast is.
W-50: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény
L-60: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény
Én ezekről tudok, szerinted ez jó?

A tábori nyomda nekem újdonság.
romeo 505761 2010. december 18. 22:45
Válasz erre
balaton 505760 2010. december 18. 21:11
Válasz erre
Jól látom, hogy a "motorháztetőn" lévő jelzésen a csillag előre néz?
farkas469 505759 2010. december 18. 21:04
Válasz erre
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 3
Gaz66 1T12M 3

Sziasztok!
Elkészült. Sajnos nem birtam normálisan fotózni nem pontos a szin!
Még a hóra is kivittem hátha segít... Sajnos a régi f.gépem meghalt..
Le fotóztam és rögtön vissza néztem. Hát nem az...
A platós és a bódés között nincs ennyi eltérés!
Jó munkát mindenkinek!
st_patrick 505758 2010. december 18. 21:00
Válasz erre
Üdv! Most nyeltem egyet... Úgy érted Neked megvan?
st_patrick 505757 2010. december 18. 20:52
Válasz erre
Üdv! Engem érdekelne a könyv ha még aktuális. Sajnos a mailed nem írja ki.
törzsbusz 505756 2010. december 18. 20:31
Válasz erre
DÍSZEMLE 1952
DÍSZEMLE 1952
ya- 12
ya- 12

...És a Ya-12 -t sem, mint a Csepel -800 "édesapját"
törzsbusz 505755 2010. december 18. 20:23
Válasz erre
Tábori nyomda változatban biztos volt IFA W 50 LA ballon kerekes. ( Kommendáns Zászlóalj Cegléd, kommendáns szd. XX. század )
lacipapa 505754 2010. december 18. 19:31
Válasz erre
Szervusztok!
A minap előkerült egy tankönyv c.KÜLÖNLEGES TÜZOLTÓ GÉPJÁRMŰVEK 1977-es kiadás.
Fényképek és leirások vannak benne,Magirus,Pyrene,Csepel-344,-350,-D-707,D-710,-Zil-157-re szerelt repülő gázturbina...stb.Csak,sajnos leirások üzemeltetés,egy-pár fénykép(tipusonként)-et tartalmaz.Akit érdekel jelenkezzen ,megbótolhatjuk,nem lesz aranyár:)
Laci
Kamovos 505753 2010. december 18. 18:40
Válasz erre
Szia törzsbusz!

Mi a neve?
Hogyan lehet rá szert tenni?

Üdv: kamovos
romeo 505752 2010. december 18. 16:40
Válasz erre
00004345
00004345

Üdv Törzsbusz!
Ne felejtsd ki az új könyvedből az Sz-80-as tüzérségi votatót (fotón).
juge75 505751 2010. december 18. 16:18
Válasz erre
romeo 505750 2010. december 18. 16:07
Válasz erre
Üdv!
A kérésem az lenne, hogy milyen IFA változatokat használt a MN, MH?
Nagyon köszönöm!
farkas469 505749 2010. december 18. 14:23
Válasz erre
d-566 004 1
d-566 004 1
d-566 004 3
d-566 004 3
d-566 004 4
d-566 004 4
d-566 004 5
d-566 004 5
d-566 004 7
d-566 004 7
d-566 004 8
d-566 004 8

Sziasztok4
Egy kis segítség ha valaki a Balaton M. Csepel D-566ot akar csinálni.
Most szkenneltem de több képet nem rakok fel , mert nem akarom Törzsbusz kenyerét elvenni! Várhatóan nemsoká D-556-os könyvel fog kijönni.
Üdv.
romeo 505748 2010. december 17. 00:12
Válasz erre
DAC-665T
DAC-665T

Üdv!
törzsbusz 505747 2010. december 16. 22:39
Válasz erre
törzsbusz B  és törzshálóhely pótkocsi majomringató
törzsbusz B és t...

Alapvetően sokféle felépítmény épült ezekre az utánfutó alvázakra. A zárt szekrényesek kívülről jellemzően szinte teljesen azonosak voltak. Nem feltétlenül erre az alvázra, de az elemeiből felépítve készült a mozgó törzshálóhely pótkocsi.
törzsbusz 505746 2010. december 16. 22:36
Válasz erre
Hát pont véletlenül akad 1 ilyen katalógus.
balaton 505745 2010. december 16. 19:32
Válasz erre
Kecelen is van egy ilyen. Természetesen lemértem a bódét (Mert az MW készletében nem ilyen van.) és természetesen az alapmakett is már megvan hozzá ;)
romeo 505744 2010. december 16. 19:31
Válasz erre
Kamovos 505743 2010. december 16. 19:20
Válasz erre
Szia Romeo!

Sajnos ezt konkrétan nem tudom!
Meg azt sem, hogy mi célt szolgált!
Talán a Bolyaisok tudnak róla valamit!

Üdv: kamovos
romeo 505742 2010. december 16. 19:16
Válasz erre
Akkor ez biztosan a MN -ben szolgált.
Üdv!
Kamovos 505741 2010. december 16. 19:14
Válasz erre
Szia Romeo!

Igen!
2006-ban a kiállítás idején!

Üdv: kamovos
törzsbusz 505740 2010. december 16. 11:08
Válasz erre
A "K" jelölés egy véletlen szerű "ráragadás". Illették ezt a 300-as típusnál is. A Cs autógyár kísérleti fázisban lévő típusait - pl. K-566 - kísérleti, azaz K megjelöléssel különböztették. Furcsa,hogy így tévesen fennmaradt a jelölés.
farkas469 505739 2010. december 16. 10:26
Válasz erre
Hali!
Kavart zöld...Vaku hülyén adta vissza, szerintem.
romeo 505738 2010. december 16. 10:25
Válasz erre
Nevezték Csepel 800-nak meg K-800-nak is.
balaton 505737 2010. december 16. 10:16
Válasz erre
Ez a "K-800" elnevezés honnan ered? Most találkozom vele először.
joci232 505736 2010. december 16. 00:32
Válasz erre
romeo 505735 2010. december 16. 00:04
Válasz erre
Csepel K-800 +31-37M    MN
Csepel K-800 +31-37M...

Magyar Néphadsereg Csepel K-800 vontató + 31/37M 122mm-es ágyú.
forrás: amerikai haditechnikai ismertető anyag a szocialista hadseregek spec. járműveiről
Freddy 505734 2010. december 15. 21:53
Válasz erre
Egy ilyen 63-ast (51-est?) szépen felújítva (olajzölden, ahogy kell) láttam nemrég (asszem az 56-os megemlékezések körül) a Nagykörúton menni.
romeo 505733 2010. december 15. 20:59
Válasz erre
Üdv Kamovos!
A dobozos GAZ fotó a Bolyain készült?
farkas469 505732 2010. december 15. 20:38
Válasz erre
Gaz-66 00
Gaz-66 00
Gaz-66 01
Gaz-66 01

Sziasztok!
Készülget a bemérő gazom. Három napom van, hogy átadjam a tulajnak:(
Üdv.
st_patrick 505731 2010. december 15. 19:57
Válasz erre
Üdv! Nagyon szépen köszönöm! Az SFU utánfutók közt létezett még másfajta is?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.