/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.
Kamovos 505779 2010. december 20. 21:54
Válasz erre
Szia Pilu!

Köszi a segítséget!
Akkor, én is előre teszsem a plató alá!

Üdv: kamovos
Kamovos 505778 2010. december 20. 21:52
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm!
Kár, hogy nem használták, most akkor csinálhatok egy civilt! :(

Üdv: kamovos
törzsbusz 505777 2010. december 20. 21:43
Válasz erre
törzsbusz 505776 2010. december 20. 21:42
Válasz erre
Pilu 505775 2010. december 20. 19:11
Válasz erre
Üdv!
Az UFO-s Lo-1800 ebben a fomában egy zászlóalj segélyhely volt. Később ezeket teljesen kiváltották a Cs-D-344 kötöző kocsikkal.
Pilu 505774 2010. december 20. 18:53
Válasz erre
Üdv!
Szippantós, womás, műhely és darus változatokat is használt az MN.
Pilu 505773 2010. december 20. 18:51
Válasz erre
Üdv!
A hátsó kihajtható pótkerék az EZF alvázakon volt. Nyílván ez is az lehetett, csak ledobták a bódét és tettek a helyébe egy platót.
Kamovos 505772 2010. december 20. 18:42
Válasz erre
B-130
B-130
B-130 18
B-130 18

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, volt-e a seregben Csepel B-130 platós zárt fülkével?

Üdv: kamovos
Ui:Képek az internetről lettek letöltve
nincsötletem 505771 2010. december 20. 14:41
Válasz erre
Tiszteletem Törzsbusz!
a csepel d566-os könyv mikorra lesz kész?
Kamovos 505770 2010. december 20. 11:47
Válasz erre
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató...
Csepel D 344 Plató alatti elől
Csepel D 344 Plató...
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul
Plató alatt hátul

Sziasztok!

Mi határozza meg, hogy a Csepel D-344 pótkereke hátul a plató alatt, vagy menetirány szerinti baloldalon, a fülke mögött a plató alá került?

Üdv: kamovos
farkas469 505769 2010. december 19. 19:29
Válasz erre
Köszönöm szépen mindenkinek!
Sajnos azóta a makett az új gazdájánál van...:( Csak két napig nézegethetem...
Üdv.
specnaz78 505768 2010. december 19. 13:43
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép lett. Tudom, nekem sem sikerül mindig szépen a fotózás, valahogy nem úgy adja vissza a színeket.

Üdv:specnaz78
farkas469 505767 2010. december 19. 07:49
Válasz erre
Helló!
Nem merek tippelni. Törzsbuszt kérdezd meg.Itt szokot fórumozni.
nincsötletem 505766 2010. december 19. 07:23
Válasz erre
Tiszteletem!
A könyv a Csepel d566-ról várhatóan mikor jelenik meg?
juge75 505765 2010. december 18. 23:06
Válasz erre
Nyomdaipari gépmester kellett (volna) nekik.
juge75 505764 2010. december 18. 23:06
Válasz erre
Nekem nem.
Majdnem oda kerültem (Kiskunfélegyháza).
Zéé74 505763 2010. december 18. 22:57
Válasz erre
'94-ben Kaposváron is volt egy a Füredi I-ben. De hogy melyik századhoz tartozott azt passz... mert nem is a telephelyen állt, hanem a kantin előtt.
romeo 505762 2010. december 18. 22:52
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
Nagyon jó fotók! Köszi!

Az IFA-val kapcsolatban: a MN,MH használt W-50-est és L-60-ast is.
W-50: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény
L-60: merevített platós és zárt hűtőfelépítmény
Én ezekről tudok, szerinted ez jó?

A tábori nyomda nekem újdonság.
romeo 505761 2010. december 18. 22:45
Válasz erre
balaton 505760 2010. december 18. 21:11
Válasz erre
Jól látom, hogy a "motorháztetőn" lévő jelzésen a csillag előre néz?
farkas469 505759 2010. december 18. 21:04
Válasz erre
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 1
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 2
Gaz66 1T12M 3
Gaz66 1T12M 3

Sziasztok!
Elkészült. Sajnos nem birtam normálisan fotózni nem pontos a szin!
Még a hóra is kivittem hátha segít... Sajnos a régi f.gépem meghalt..
Le fotóztam és rögtön vissza néztem. Hát nem az...
A platós és a bódés között nincs ennyi eltérés!
Jó munkát mindenkinek!
st_patrick 505758 2010. december 18. 21:00
Válasz erre
Üdv! Most nyeltem egyet... Úgy érted Neked megvan?
st_patrick 505757 2010. december 18. 20:52
Válasz erre
Üdv! Engem érdekelne a könyv ha még aktuális. Sajnos a mailed nem írja ki.
törzsbusz 505756 2010. december 18. 20:31
Válasz erre
DÍSZEMLE 1952
DÍSZEMLE 1952
ya- 12
ya- 12

...És a Ya-12 -t sem, mint a Csepel -800 "édesapját"
törzsbusz 505755 2010. december 18. 20:23
Válasz erre
Tábori nyomda változatban biztos volt IFA W 50 LA ballon kerekes. ( Kommendáns Zászlóalj Cegléd, kommendáns szd. XX. század )
lacipapa 505754 2010. december 18. 19:31
Válasz erre
Szervusztok!
A minap előkerült egy tankönyv c.KÜLÖNLEGES TÜZOLTÓ GÉPJÁRMŰVEK 1977-es kiadás.
Fényképek és leirások vannak benne,Magirus,Pyrene,Csepel-344,-350,-D-707,D-710,-Zil-157-re szerelt repülő gázturbina...stb.Csak,sajnos leirások üzemeltetés,egy-pár fénykép(tipusonként)-et tartalmaz.Akit érdekel jelenkezzen ,megbótolhatjuk,nem lesz aranyár:)
Laci
Kamovos 505753 2010. december 18. 18:40
Válasz erre
Szia törzsbusz!

Mi a neve?
Hogyan lehet rá szert tenni?

Üdv: kamovos
romeo 505752 2010. december 18. 16:40
Válasz erre
00004345
00004345

Üdv Törzsbusz!
Ne felejtsd ki az új könyvedből az Sz-80-as tüzérségi votatót (fotón).
juge75 505751 2010. december 18. 16:18
Válasz erre
romeo 505750 2010. december 18. 16:07
Válasz erre
Üdv!
A kérésem az lenne, hogy milyen IFA változatokat használt a MN, MH?
Nagyon köszönöm!
farkas469 505749 2010. december 18. 14:23
Válasz erre
d-566 004 1
d-566 004 1
d-566 004 3
d-566 004 3
d-566 004 4
d-566 004 4
d-566 004 5
d-566 004 5
d-566 004 7
d-566 004 7
d-566 004 8
d-566 004 8

Sziasztok4
Egy kis segítség ha valaki a Balaton M. Csepel D-566ot akar csinálni.
Most szkenneltem de több képet nem rakok fel , mert nem akarom Törzsbusz kenyerét elvenni! Várhatóan nemsoká D-556-os könyvel fog kijönni.
Üdv.
romeo 505748 2010. december 17. 00:12
Válasz erre
DAC-665T
DAC-665T

Üdv!
törzsbusz 505747 2010. december 16. 22:39
Válasz erre
törzsbusz B  és törzshálóhely pótkocsi majomringató
törzsbusz B és t...

Alapvetően sokféle felépítmény épült ezekre az utánfutó alvázakra. A zárt szekrényesek kívülről jellemzően szinte teljesen azonosak voltak. Nem feltétlenül erre az alvázra, de az elemeiből felépítve készült a mozgó törzshálóhely pótkocsi.
törzsbusz 505746 2010. december 16. 22:36
Válasz erre
Hát pont véletlenül akad 1 ilyen katalógus.
balaton 505745 2010. december 16. 19:32
Válasz erre
Kecelen is van egy ilyen. Természetesen lemértem a bódét (Mert az MW készletében nem ilyen van.) és természetesen az alapmakett is már megvan hozzá ;)
romeo 505744 2010. december 16. 19:31
Válasz erre
Kamovos 505743 2010. december 16. 19:20
Válasz erre
Szia Romeo!

Sajnos ezt konkrétan nem tudom!
Meg azt sem, hogy mi célt szolgált!
Talán a Bolyaisok tudnak róla valamit!

Üdv: kamovos
romeo 505742 2010. december 16. 19:16
Válasz erre
Akkor ez biztosan a MN -ben szolgált.
Üdv!
Kamovos 505741 2010. december 16. 19:14
Válasz erre
Szia Romeo!

Igen!
2006-ban a kiállítás idején!

Üdv: kamovos
törzsbusz 505740 2010. december 16. 11:08
Válasz erre
A "K" jelölés egy véletlen szerű "ráragadás". Illették ezt a 300-as típusnál is. A Cs autógyár kísérleti fázisban lévő típusait - pl. K-566 - kísérleti, azaz K megjelöléssel különböztették. Furcsa,hogy így tévesen fennmaradt a jelölés.
farkas469 505739 2010. december 16. 10:26
Válasz erre
Hali!
Kavart zöld...Vaku hülyén adta vissza, szerintem.
romeo 505738 2010. december 16. 10:25
Válasz erre
Nevezték Csepel 800-nak meg K-800-nak is.
balaton 505737 2010. december 16. 10:16
Válasz erre
Ez a "K-800" elnevezés honnan ered? Most találkozom vele először.
joci232 505736 2010. december 16. 00:32
Válasz erre
romeo 505735 2010. december 16. 00:04
Válasz erre
Csepel K-800 +31-37M    MN
Csepel K-800 +31-37M...

Magyar Néphadsereg Csepel K-800 vontató + 31/37M 122mm-es ágyú.
forrás: amerikai haditechnikai ismertető anyag a szocialista hadseregek spec. járműveiről
Freddy 505734 2010. december 15. 21:53
Válasz erre
Egy ilyen 63-ast (51-est?) szépen felújítva (olajzölden, ahogy kell) láttam nemrég (asszem az 56-os megemlékezések körül) a Nagykörúton menni.
romeo 505733 2010. december 15. 20:59
Válasz erre
Üdv Kamovos!
A dobozos GAZ fotó a Bolyain készült?
farkas469 505732 2010. december 15. 20:38
Válasz erre
Gaz-66 00
Gaz-66 00
Gaz-66 01
Gaz-66 01

Sziasztok!
Készülget a bemérő gazom. Három napom van, hogy átadjam a tulajnak:(
Üdv.
st_patrick 505731 2010. december 15. 19:57
Válasz erre
Üdv! Nagyon szépen köszönöm! Az SFU utánfutók közt létezett még másfajta is?
st_patrick 505730 2010. december 15. 19:53
Válasz erre
Üdv!
Ha van ismerősöd valamelyik hajdani KIEG M-osztáyáról, akkor nyert ügyed van. Ott létezett egy gépjármű alosztály, aminek volt egy jó vastag haszongépjármű katalógusa. Gyakorlatilag minden népgazdaságban használt teherautó és pótkocsi részletes leírását tartalmazta méretadatokkal (is) és vonalrajzzal. Hátha valaki kimentett egy ilyet annak idején. Az árát szerintem minimum ezüstsúlyban éri meg ha nem zúzták be.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.