<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
juge75 | Adatlap | 506037 | 2011. január 6. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506036 | 2011. január 6. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! A fotón egyáltalán magyar jámű látható? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506035 | 2011. január 6. 09:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a válaszod! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506034 | 2011. január 6. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A D-344 akkor D-346, ha mellékmeghajtómű szivattyút, vagy generátort hajt. Más eltérés jellemzően a fülke ülésbakja. Az üza. szállító az első D-346. (D-346.00) A vízállító (VGK-70)D-346.07. A vegyi mentesítő (FMG-67,FMG-68) D-346.07-3. Az EZF műhelygépkocsik D-346.04, D-346.14. 4, illetve 14 Kw teljesítményű aggregáttal szerelve. A külső eltérések, a jármű rendeltetésének megfelelően változnak. A tartályos D-346-ok fülkéje kívülről is egyforma - a hátfal elrendezése - azonban az üzemanyagos munkalámpái máshogy vannak kialakítva (képek szerint) a vizes, és a mentesítők munkalámpái azonos kialakításúak, a fülkehátfalak egyformák - a kapaszkodó kivételével. Majd este küldök az üzásról, hogy eltudj igazodni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506033 | 2011. január 6. 09:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a képeket! Sokat segítettek! Ez az üzemanyagos akkor ezek szerint, nem D-344, hanem D-346-os! Sajnos nem tudom mi a különbség kívülről, nekem egyformának tűntek ezért hittem, hogy D-344-es! Mik a jellemző külső eltérések? A Vízszállító is 346-os? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506032 | 2011. január 6. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A "ruszki verdák" is tervben vannak, de elsősorban e-book formátumban és angol nyelven. Ugyanis az van, hogy bármennyire is a rajongás és szeretet van előtérben a témát illetően, tudni kell, hogy ahogy egy könyv elkészül, termék lesz belőle és abban a pillanatban más sajnos nem is annyira fontos. Tehát a kész termék önálló életet kezd élni ami viszont alapvetően gazdasági ügy. Na azt gondolom szeretett kis hazánkban ez a témakör - bár mi nagyon rég kezdtünk neki, és sokan azt mondják: mi vagyunk a vírusgaza - tehát e- témakör bár erősen fejlődik, még mindig gyerekcipőben jár. Egyébként - sajnos ez is csúszóban van, de azért beharangozom, remélem idén elindul a magazinunk, amiben sok féléről fogunk majd írni, sok archív anyaggal. KORAINAK TARTOTTAM ERRŐL HÍRLENI na de hát már ez van. Ime a borító terve a magazinnak: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zil131N | Adatlap | 506031 | 2011. január 5. 23:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilu köszi a képeket nagyon jók! Szívesen fogadok hasonló Zil-131 képeket, a kedvenc teherautóm! Törzsbusz a Csepel sorozat után nem tervezel a magyar katonai körökben ismert ruszki nagyvasakról(Zil-131, Ural-375,4320, Kraz 255B stb.) könyvet vagy könyveket a közeljövőben? Nagyon jó a fórum! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506030 | 2011. január 5. 23:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De mára már javult a helyzet azért (persze lehet, hogy nem felségjel lett több, hanem jármű kevesebb:P). Ellenben nyugaton se nagyon divat a felségjelek használata szárazföldi járműveken, legfeljebb a koalíciós Mars-jelet festik fel. Az NDK mellett egyébként talán a csehszlovák hadsereg volt még ,,rendes" felségjelhasználó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506029 | 2011. január 5. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nálunk csak a VSZ gyakorlatokra bevont eszközökön volt előírás a "magyar csillag"...aztán az is le lett tojva. Semmi nem volt betartva soha.A VSZ tagállamaiban nem is nagyon volt 60 féle különböző zöld szín. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506028 | 2011. január 5. 22:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még akkor is, ha ez egy PSZH:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506027 | 2011. január 5. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem vagyok nagy NDK-ológus, de nekem feltűnt, hogy ők a magyaroknál, vagy pláne a Nagy Testvérnél sokkal komolyabban vették a felségjelzéseket, mindenhova, a teherautók ajtajára is felkerült az NDK-s felségjel. Ezena FUG-on meg nem nagyon van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506026 | 2011. január 5. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Á, Bpest, Zách utca | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506025 | 2011. január 5. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Á, Bpest, Zách utca | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506024 | 2011. január 5. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilu | Adatlap | 506023 | 2011. január 5. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most már biztos vagyok benne, hogy radaros embléma. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilu | Adatlap | 506022 | 2011. január 5. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Sajnos jobbakat nem találtam. Ezeket a képeket a Radar ezredtől csinálta valaki, a nevét nem tudom. A Zilekkel Győriek voltak, a Gaz-66 szentkirályszabadjai. Drégelypalánk 2003. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506021 | 2011. január 5. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Te, ez a hely, ahol a fotó készült, tisztára olyan, mint a reptéri sportpálya, mögötte a valamikori Hír, Frisz és Őr századok épületével! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 506020 | 2011. január 5. 21:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyönyörű az a müszcsop, de sokat javítottam anno egyszer szivesen ellátogatnék hozzátok, helyileg hol a műhely? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506018 | 2011. január 5. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép és alapos munka! Sok sikert kívánok hozzá! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506017 | 2011. január 5. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zil131N | Adatlap | 506016 | 2011. január 5. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én még új vagyok itt és a segitségeteket szeretném kérni. Képeket keresnék amikor Zil 131-es vontat ZU-23-2-t, illetve amikor BMK-130M motoros hajót vontatnak vele. Aki tud töltsön fel ilyen képeket! Köszönöm szépen előre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506015 | 2011. január 5. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 506014 | 2011. január 5. 18:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennek a keréknek az agy része a MIG-15-17-es repülőkről származik. Alkalmazták még az AMZ-53-as feltöltőkocsik főfutójánál is de a földi felhasználásnál nem fúrták fel a fékdobok rögzítő furatait. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506013 | 2011. január 5. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Biztos jólfog kinézni! Kiváncsian várom a végeredményt! Köszi előre is a képeket! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506012 | 2011. január 5. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506010 | 2011. január 5. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elektrolakatos Barátom! Mihelyt szomszéd falunk lesz, már rohanok is! :) Szombaton, jössz REBEKA-ra? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 506009 | 2011. január 5. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
há fogod magad és kimész Ceglédre lefotózni személyesen, vagy akár 400.000-ért meg is vásárolhatod :-P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506008 | 2011. január 5. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506007 | 2011. január 5. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Ez az Üzás Csepszon! Ezen baloldalt van a pót kerék, és középen szűrő van, jobboldalt feljáró. Erről keresek még képeket! Ezeket a épeket a netről töltöttem többet nem találtam! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506006 | 2011. január 5. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Köszi a képeket! Azt hiszem ez a víz szállító! Az üzemanyagosnak a fülke mögött egy hatalmas szűrő van és a pótkerék, meg tudja csuda mi még? Talán szivattyú is? Cucokkal kapcsolatban még pontosítanék, mert az alkatrészekhez megint írnék még hozzá és ki is húztam közülük! Emil ment. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 506005 | 2011. január 5. 09:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Kamovos! Hirtelen ezeket találtam. Hamarosan küldöm a cuccaidat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506004 | 2011. január 5. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506003 | 2011. január 5. 08:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak azért kérdezem, mert a kelet-németek is nagy számban használták. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 506002 | 2011. január 5. 00:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A mellékeltem egy képet. E szerint elképzelhető, hogy magyar Fug ami a te képeden van. Legalábbis a számozásból itélev nagy a valószinűsége. Hasonlítsd össze a két Fug számozását. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506001 | 2011. január 4. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506000 | 2011. január 4. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aha, köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505999 | 2011. január 4. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még végleges nincs,de a FUG könyvhöz hasonló | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505998 | 2011. január 4. 22:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van már borítója? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505997 | 2011. január 4. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A pszh a 7. rész lesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505996 | 2011. január 4. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A korábbi típusjelölése: D-442.01 VS-01. A későbbi: 86M VSFUG. a borítóra köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505995 | 2011. január 4. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz! Remélem, kiadjátok majd a D944 PSzH-t is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505994 | 2011. január 4. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505993 | 2011. január 4. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor következzen egy magyar rendszámú jármű, régebbi VS-FUG. forrás: www.primeportal.net/apc/robert_de_craecker2/ot-65/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505992 | 2011. január 4. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505991 | 2011. január 4. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Már megjelent a FUG könyv? Milyen a borítója? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505990 | 2011. január 4. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505988 | 2011. január 4. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 505987 | 2011. január 4. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kár pedig jó lett volna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505986 | 2011. január 4. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Légyszives nézd meg a mankókereket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505985 | 2011. január 4. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Gondolták, mindenkién van, a mienken nincs, ebből így is tudják hogy magyar.
Dísz szemléken is fel volt festve a felségjel, 1980-tól a csillag.