<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Gábor166 | Adatlap | 569655 | 2014. október 16. 13:29 | ||
Sennás | Adatlap | 569651 | 2014. október 16. 12:47 | ||
Sziasztok.Kérnék urak egy pici segítséget.Olyan fotót amin BTR-80/80A kitérített kerekekkel áll.Kicsit magasabb szögből(utolsó kép)látni lehessen valamit.Van ennek pontos szöge?illetve jól látom(gondolom) hogy 2 tengely nem pont ugyanabban a szögben téríthető ki mint az 1 tengely? Köszönet SENNÁS | |||||
uazos | Adatlap | 569639 | 2014. október 16. 10:19 | ||
Szia. Ha még aktuális. Valamiért nem engedi a képeket beilleszteni :( postimg.org/image/fwg89qnwz/7b132129/ postimg.org/image/xzy8dx5hx/8899583c/ | |||||
juge75 | Adatlap | 569620 | 2014. október 16. 07:52 | ||
juge75 | Adatlap | 569619 | 2014. október 16. 07:50 | ||
Tudod a Zil-157 "nyerges" TM-nek (Krug és Kub TM, rakéta, konténer szállító) is11 kereke hajtott, de nem mindenki tudja, hogy a 11. kerék hol van (nyeregnél, hajtás). A Zil-157 Sz-75 Volhov nyerges TZM-je viszont csak egyszerű nyerges vontató (Sa-2 trailer). | |||||
juge75 | Adatlap | 569618 | 2014. október 16. 07:39 | ||
Valóban, az "olcsóbb" nyomtatás nagy lépcsőket eredményez, minél apróbb szintekből képes nyomtatni a nyomtató (rétegek) annál finomabb a felület, de utómunkálatokat igényel ez is, az is(csiszolás, felület kezelés). És valóban, nem mindegy a méret arány, és a részletesség, finomság. Apróban nem mindig jönnek ki a finom részletek, nagyban viszont részletesebb rajz kell. | |||||
Sennás | Adatlap | 569565 | 2014. október 15. 11:29 | ||
Ez meg terepszínben.Az alvázat meg lehet építeni,a ponyvás változatot viszonylag könnyen(az se rossz)de ez a dupla fülkés már komoly kihívás. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 569555 | 2014. október 15. 08:09 | ||
Nem igazán vagyok otthon a 3D-ben, de ezek a rajzok nyomtathatók többféle méretarányban? A felületminőség hogyan változik a méretaránnyal összefüggésban? Amiket eddig kézbefogtam 3D-ket, eléggé sprőd volt a felülete. | |||||
ddk466 | Adatlap | 569546 | 2014. október 14. 21:47 | ||
ddk466 | Adatlap | 569545 | 2014. október 14. 21:46 | ||
egyébként addig agyalok rajta hogy lehet hogy megveszem az AN-225 ! Ha jól számolok 190 $ az kb.: 38000 Ft + a nyomtatás legyen 20000 Ft az kb 50-60 ezer Ft jön ki ! Én egyszer láttam Mosonmagyaróváron 150 ezer volt makettba ! | |||||
Sennás | Adatlap | 569542 | 2014. október 14. 21:27 | ||
Kösz.Nem értem ez olyan mint egy 3D rajz,jó lenne egyet kézbe fogni.Milyen amikor kifested STB.. Csisztu Zsuzsi 3D-ben?Mellesleg jó! | |||||
ddk466 | Adatlap | 569540 | 2014. október 14. 21:19 | ||
Jah egyébként találtam egy oldalt amin vannak orosz 3D rajzok ! Egyszerű a képlet 30-40 ezer forint megkapod a 3D vázlatot és már nyomtathatod is ! www.exchange3d.com/Military%20and%20Weapons/cat_10_page3.html www.exchange3d.com/index.php www.exchange3d.com/index.php www.exchange3d.com/index.php | |||||
ddk466 | Adatlap | 569539 | 2014. október 14. 21:03 | ||
TÖKÖM BÖKÖM MAGAM ! :O Ilyet tényleg csak az oroszok tudnak ! 2x kellet megnéznem a videót hogy elhiggyem ! Mekkora erőnek kell ott lenni hogy ilyen hosszú távon meghajtson 2 tengelyt ? És amikor megkérdezik hogy miért az orosz haditechnikát választottam hát ITT A VÁLASZ ! :) | |||||
Sennás | Adatlap | 569535 | 2014. október 14. 20:46 | ||
Szia Kálmán.Seggre ülök,csak rá kerestem a Karopkás oldalon.Az Oroszok csak megoldották! https://www.youtube.com/watch?v=c2FC-AJ-P_Y | |||||
ddk466 | Adatlap | 569528 | 2014. október 14. 18:28 | ||
Szia Gábor ! Találtam neked egy két képet a pótkocsiról az egyiken van méret is ! nem csak rádiósként használták ezt az alvázat és biztos nem gardán tengely hajtotta ! És elnézést én mondtam hülyeséget a telefonba ami húzza az ural-4320 ICM-nek van 1/72 ben ! Üdv DDK | |||||
Sennás | Adatlap | 569452 | 2014. október 13. 15:11 | ||
Taylor2 | Adatlap | 569432 | 2014. október 13. 11:46 | ||
lacipapa | Adatlap | 569404 | 2014. október 12. 23:37 | ||
Ajánlom a Magyar Honvédség Referenciafotók fórumot,ott a képek topikban találsz,csak magyar BTR-eket. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 569393 | 2014. október 12. 22:26 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy hogy melyik weboldalon tudok szép, nagy, lehetőleg a magyar honvédségi BTR-80A-ról képeket találni. Részletfotó, vagy teli az mind1. Amúgy repülőkben utazok, csak ezért vagyok ennyire amatőr. :) Köszönettel: Taylor2 | |||||
Dolmi | Adatlap | 569386 | 2014. október 12. 20:49 | ||
Szerintem ez egy beton daráló, összezúzza a baton és egyéb építési hulladékot, külön válogatja a fémhulladékot. A kép jobb oldalán a háttérben szerintem ilyen beton darálék van depózva. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 569194 | 2014. október 10. 10:22 | ||
PETI | Adatlap | 569153 | 2014. október 9. 17:41 | ||
Köszönöm szépen! :) | |||||
joci232 | Adatlap | 569150 | 2014. október 9. 16:55 | ||
a hírműhelyről nincs külső képed? | |||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 569148 | 2014. október 9. 16:51 | ||
Szia. Ha minden igaz ez egy rostáló gép vagy osztályzó ahogy tetszik ,hátul látszik rajta az egyik becsukott szállítószalag gondolom a másik oldalon is van , és ott a forgó dob is amin keresztül megy az anyag.Ha már itt vagyok szeretném megköszönni a Kollégáknak a MAZ motorral kapcsolatos ötleteket és tanácsokat , valamit kitalálunk hogy ne maradjon üresen a motortér .:-) Üdv. Jani. | |||||
PETI | Adatlap | 569147 | 2014. október 9. 16:23 | ||
Sennás | Adatlap | 569146 | 2014. október 9. 15:08 | ||
Sziasztok Farkas469 és Kamovos. Kérdezném urak ilyen Távbeszélő központos volt (lehetett)Cegléden?Ott voltam a Puskás Tivadar VBZ-nél én is 1993-94ben.Ott használtak ilyet? Csomó R-143ra 1db "Interiőr" Kamazra emlékszem,meg Helikopter leszállítós Gaz-66ra de ilyenre nem vagy csak nem használták a fiúk? Köszönettel:SENNÁS Esetleg rendszám alapján nem lehet beazonosítani őket? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 569141 | 2014. október 9. 11:45 | ||
Ja, azóta már át építette a gazdája Uaz-452 TMG-nek.. (Gaz-69TMG mint ami Kecelen is van menetvonal rajzolós.) | |||||
Farkas469 | Adatlap | 569140 | 2014. október 9. 11:40 | ||
Ez egy kamú Rádiós! EK-1 telefon központ volt csak a tulaj felhúzta magát, hogy sokat fogyaszt a gépjármű, így kidobált kb 150kilónyi agyagot belőle és ilyet épített. Üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 569130 | 2014. október 9. 09:11 | ||
Kamovos | Adatlap | 569129 | 2014. október 9. 09:09 | ||
joci232 | Adatlap | 569086 | 2014. október 8. 16:33 | ||
Farkas469 | Adatlap | 569055 | 2014. október 8. 10:50 | ||
Helló! Az Uaz-452 EK telefonközpont. 8azt nem tudom melyik mert lehet EK-I és EK-II.) Zil-131 az hírműhely gépkocsi. Üdv. | |||||
joci232 | Adatlap | 569053 | 2014. október 8. 10:24 | ||
Sennás | Adatlap | 568966 | 2014. október 6. 20:58 | ||
joci232 | Adatlap | 568947 | 2014. október 6. 15:10 | ||
Egy kis segítséget szeretnék kérni ezek beazonosításában! Az első képen uaz 452 van, de milyen? A második és harmadikon zil 131, de milyen felépítménnyel? (jobb oldalában hátul aggregátor volt, bal oldalában hátul felül pedig a kályha) | |||||
juge75 | Adatlap | 568928 | 2014. október 6. 06:53 | ||
Sennás | Adatlap | 568897 | 2014. október 5. 19:44 | ||
Esetleg tovább "bonyolítod" az életed és veszel egy(ha lehet majd kapni)Trumpi FULL Interior-os SCUD-B és mielőtt megépíted a motort "klónozod". Én Kamaz motort szeretnék.W-model gyönyörű 4310 Kamazt gyárt motortérrel!Most akciósan 109 dolcsiért elvihető:)Ebből klonoznék szívesen a BTR-be. | |||||
Colossum | Adatlap | 568885 | 2014. október 5. 18:46 | ||
Nem lehet, hogy ez a Florian Zehe készítette ezt a motort és motorteret? Az oldalon van az emailcíme. Ha valaki esetleg föl tudná venni vele a kapcsolatot (aki beszél angolul) egy másolatért, én is beruháznék egy ilyenre. | |||||
Sennás | Adatlap | 568883 | 2014. október 5. 18:39 | ||
Ez kicsit olcsóbb csak várni kell nincs raktáron. | |||||
Sennás | Adatlap | 568878 | 2014. október 5. 18:28 | ||
Van de nem adom Bi-Bi!BOCS:) Sajna csak egy van és 3nak is tudnék helyet csinálni.Évekkel ezelőtt vettem én is. | |||||
juge75 | Adatlap | 568859 | 2014. október 5. 16:37 | ||
V-12 motort gyárt a Pavla, Maquette és az Armo. www.jadarhobby.pl/armo-35524-w234-engine-for-t34-p-857.html | |||||
lacipapa | Adatlap | 568858 | 2014. október 5. 16:33 | ||
Szia! Van egy T-55A ,nyers motor blokkom,de az adagolót(a két hengersor közé),üzem.ag.csöveket,kipufogókat stb. neked kell meg csinálni. Ha érdekel,keress magánban az adatlapomon ott van minden. Üdv,Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 568856 | 2014. október 5. 16:24 | ||
V-12 motor az jó, meg két oldalra a két radiátor 2-2 ventivel... | |||||
juge75 | Adatlap | 568855 | 2014. október 5. 16:21 | ||
fékkulcs | Adatlap | 568852 | 2014. október 5. 15:50 | ||
Szia. Ez nagyon ígéretes darab, a beszerzési forrást esetleg nem tudod, vagy neked van? Üdv.: Fékkulcs | |||||
Sennás | Adatlap | 568849 | 2014. október 5. 15:29 | ||
Ez gondolom jó.Esetleg kissebb átalakítással. | |||||
fékkulcs | Adatlap | 568839 | 2014. október 5. 13:03 | ||
Sziasztok. Nem régen szert tettem egy MAZ 537G vontatóra 1/35-ös Trumpeterre. Kérdésem az lenne, mivel nincs benne motor tudnátok e benne segíteni hogy hol tudnék bele motort vásárolni. Előre is köszi: Fékkulcs | |||||
juge75 | Adatlap | 568813 | 2014. október 5. 08:06 | ||
Arról a pár apróságról nem is beszélve (Még mindig a Trumpeter), hogy az orr részen letükrözték a két oldalt, ezért az egyik oldalon URAL-másik oldalon ennek tükör fordított felirata olvasható.. Csörlő az nem létezik (pedig a platóson van), kabin két oldalán kívül levő plusz helyzetjelző lámpákat (konvoj haladáskor használják az oroszok) a korai, exportált 4320 és polgári típusokon nem találod, le kell csiszolni, be kell karcolni, ha nem oroszt készítesz a 90-es évektől... | |||||
juge75 | Adatlap | 568812 | 2014. október 5. 07:55 | ||
Milyen a Trumpeter? Nos, ott is a plató felejtős. Kormány bekötése nem jó helyre sikeredett, motor-kipufogó dob közötti kipufogó cső rész teljesen hiányzik, nincsenek fékszervó tartályok, fülke szellőzés a szélvédő előtti részen, 1 levegő tartályt ad a 3-ból (platós), amúgy jó alap. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 568787 | 2014. október 4. 18:18 | ||
Itt a még be nem fejezett ICM,Omega,Revell 4320-asom. Nagyon sok meló van vele ahhoz,hogy egzakt legyen. 5mm-el alacsonyabb fülke, már nem tudom hány mm-el rövidebb és nem jó ívű motorháztető, nincs pótkeréktartó hidraulika és egy csomó minden. A Trumpeter Uralját még kézben nem láttam de a képek alapján klasszisokkal jobb,én az javasolnám. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Szia!
Jól gondolod. A csatolt rajz alapján ki tudod szerkeszteni (számolni) a szögeket.
Sajnos a maximális kitérítési szöget nem tudom.