/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153.
juge75 508253 2012. március 28. 19:58
Válasz erre
lacipapa 508252 2012. március 28. 19:41
Válasz erre
Köszönöm, az építés csak a végső megoldás,ha nem kell senkinek!
A kutyusért aggódom...ne bántsd,szegényt :)
Laci
Kamovos 508251 2012. március 28. 18:19
Válasz erre
Szia Freddy!

Most járok egyet a kutyusommal, aztán ha hazajöttem, adok neki a lukasztóval, utána meg "körbe" reszelem.

Üdv: kamovos
Kamovos 508250 2012. március 28. 18:16
Válasz erre
Szia lacipapa!

Szerintem simán utána akaszthatod a Zil-157-nek.
Azt nem tudom, hogy nálunk a Zil -131 húzta-e!
De szerintem vannak itt Tüzérek akik ezt jobban tudják nálam!

Holnap megnézem a Díszszemléket, valamelyiken mintha láttam volna!

Üdv: kamovos
Freddy 508249 2012. március 28. 17:59
Válasz erre
És ha csak simán kimarod a tetejét? Belefúrsz, hobbi maróval kiszeded a nagyját, aztán tűreszelővel letisztázod?
lacipapa 508248 2012. március 28. 17:49
Válasz erre
Szervusz János!
Az ágyúra gondoltam.Egy csere -berés makett mellé kaptam,de nem illik bele a projektembe:)A katonákat (kezelőket)felhasználtam.Hirdettem,de nem mozdult rá senki.
Egy Italeri,No 349,SU-122 Howitzer-ről van szó.Gondoltam,ha nem kell senkinek,össze rakom
és valamelyik teher mögé akasztom,ha volt nekünk ilyen.
Üdv,Laci
Kamovos 508247 2012. március 28. 17:41
Válasz erre
100_4706
100_4706

Szia Törzsbusz!

Sejtettem!
Ez az én formám! :D

Eddig a képen látható állapotig jutottam vele, mikor elégedetten hátra dőltem a székbe, és nagyon büszke voltam magamra. :(
Most meg kicsit szomorú vagyok, de holnap csinálok egy másikat! :)

Üdv: kamovos
Kamovos 508246 2012. március 28. 17:30
Válasz erre
UM 332 - SU122
UM 332 - SU122
PST 7204 M-30 122mm
PST 7204 M-30 122mm
PST 72030 M30 122mm
PST 72030 M30 122mm
PST 72031 D-1 152mm
PST 72031 D-1 152mm

Szia lacipapa!

Attól még, hogy a Zil-157 vagy Zil-131 nem huzigálta, még megépítheted!

Bár én most úgy érzem mintha, Te nem a SU-122 rohamlövegre, hanem egy 122mm-es ágyúra gondoltál.

Ezért én be teszek róla egy képet nehogy el beszéljünk egymás mellett!

A 122mm-es ágyút, simán húzza a Zil-157, és a Zil-131 is.
Ha Te most a II.Vh-s 122-re gondolsz az húzta a Zis-5 és a Zis-6 is.

Na most akkor, Te a képeken lévők közül melyikre gondoltál?

Üdv: kamovos
lacipapa 508245 2012. március 28. 16:03
Válasz erre
Szia!
Köszönöm,akkor nem tartom meg (a löveget).
üdv,Laci
Kamovos 508244 2012. március 28. 16:01
Válasz erre
Szia lacipapa!

Hm...
Hát...

A SU-122 31-32 tonna körüli súlyát gumikerekessel vontatni terepen...
Eredetileg olyan 375Kw körüli motor mozgatta.

A Zil-175 és a Zil-131 ennél jóval gyengébbek.

Üdv: kamovos
lacipapa 508243 2012. március 28. 12:42
Válasz erre
Üdvözlet mindenkinek!
Kérdésem volna,hogy a MN-ben volt-e rendszeresítve a SU-122-es löveg?
Ha ige,vontathatta-e a ZIL-157K,vagy ZIS-131?
Esetleg,erről fénykép volna?
Köszönöm,üdv,Laci
Törzsbusz 508242 2012. március 28. 12:30
Válasz erre
Üdv Kamovos!

Igen, a legteteje is üvegből volt.
Kamovos 508241 2012. március 27. 10:40
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszi a választ!
A 350-es tetején lévő Irányító "torony" teteje is üvegből volt?

Üdv: kamovos
Freddy 508240 2012. március 27. 10:37
Válasz erre
Köszönöm a képet! Jól látom, hogy ez Ural? A netes képek alapján a Dnyeprnek nem volt teleszkópos az első villája.
Törzsbusz 508239 2012. március 27. 10:19
Válasz erre
Üdv Kamovos!

Olyan repirányító, amely D-344 Ezf-ben készült volna és elkülönbözik az alapkivitel küllemétől,olyan nem volt.
kopcos 508238 2012. március 27. 10:15
Válasz erre
Szia,laposalátét!

Kis Off-Road ...hömmm jó kis gép volna hozzá...:-P .
kopcos 508237 2012. március 27. 10:09
Válasz erre
Szia.

Hát ha jól számolom...:-) mert a tavalyi elmaradt.A Minisztérium lemondta.
Eltolták az időpontot és már egyeztetik az újat.
Úgy hogy azóta figyelem a Hungexpo honlapját.
És a páncélozott Rába és felépítménye nyárra kell hogy elkészüljön Júni.30-ig.
Ezeket meg ki kell vinni mindenképp bemutatni!Plusz a többi ,,apróságot"...:-P
De a változtatás jogát fent tarják.

Üdv.
Kamovos 508236 2012. március 27. 08:13
Válasz erre
D-350 01
D-350 01
D-350 02
D-350 02

Szia Bogyi Barátom!

Nem!

Én ilyenre gondolok mint a képen látható!
Ez 350-es, és én 344-ben kérdezem, hogy volt-e ilyet?

Üdv: kamovos
Ui: képeket az Google-ről töltöttem le.
SIG 508234 2012. március 26. 22:23
Válasz erre
Fater - Ural
Fater - Ural

Szia Freddy !

Nem tudom, hogy pont ilyenre gondoltál-e, de itt Faterom és a beteg haverja vigyázza a technikát, a Magyar Néphadsereg színeiben :) Tudomásom szerint ez egy Ural vagy Dnyepr (ki hogyan szereti :S)...

Üdv
Bogyi 508233 2012. március 26. 21:57
Válasz erre
Szia Kamovos!

Telepített rádiórelé állomásra gondolsz? Ez egységes zárt felépítményű 344-esen volt, legalábbis a már idézett Csepeles könyv 49. oldalán.
Freddy 508232 2012. március 26. 21:49
Válasz erre
Sziasztok!

Ural motorbicikliről a magyar hadseregben van valakinek képe?
laposalátét 508231 2012. március 26. 20:30
Válasz erre
Szia,kopcos!Én azt kívánom,hogy élesben senkinek ne kelljen kipróbálnia,az senkinek nem lenne jó.Valami havas-sáros-dagonyás-árokmászos-lejtőncsúszós próbára gondoltam:-)))Persze rakottan,meg üresen.
Jimbow 508230 2012. március 26. 14:37
Válasz erre
2012 novemberében C+D! Vége valahára:)

Üdv!
Kamovos 508229 2012. március 26. 13:38
Válasz erre
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy Csepel D-344-ben, volt-e olyan (Repülés)irányító kocsi, mint amilyen a Csepel B-350 volt?

Üdv: kamovos
kopcos 508228 2012. március 23. 20:03
Válasz erre
Sziasztok.

Szia laposalátét!Szerintem ezt már kipróbálhatod a legközelebbi C+D kiállításon.
Valószínű ezt már kiviszik mert most maradt el Novemberben.
Ha az éles kipróbálást meg szerintem mellékeljük...addig jó..:-)
Futóművet sajnos még nem,de valószínű egyedi sok-sok Rába alkatésszel.
Még nincs róla infó.A 6x6-ra kíváncsi leszek milyen lesz mi lesz belőle
csapatszállító,rakétahordozó...stb.Idáig csak 15 féle változata lehet kb.
laposalátét 508227 2012. március 23. 18:07
Válasz erre
Sziasztok!
Szia,kopcos!Én szívem szerint már kipróbálnám,főleg egy 6x6 változatot.Azt nem tudod,hogy milyen futóművet tettek alá?
juge75 508226 2012. március 23. 16:54
Válasz erre
APA-5D_boritonagyobb
APA-5D_boritonagyobb
apa5decal

3-as 7-re fog változni!
apa5decal

Apa-5D 1/35 légijármű indító átalakító, ICM/Zvezda URAL készletekhez-előrendelhető (kedvezménnyel).
3 orosz, 1 lengyel, 5 magyar jármű jelzéseivel.
Ural-375 átalakító hamarosan!
Részletek a honlapon:
hadmodels.com/
kopcos 508225 2012. március 21. 14:25
Válasz erre
kopcos 508224 2012. március 21. 14:20
Válasz erre
Sziasztok.

Felkerült a gyártó honlapjára a Komondor 4x4 sok új képe.
Illetve a majdnem/vagy végleges pót páncéllal ellátott változatról is.
Szerintem ez már odavág bármelyik nyugati változatnak is...:-)respirator.hu/img/komondor_photogalery/index.php
Kamovos 508223 2012. március 19. 09:43
Válasz erre
Szia Wrecker!

De igen!
A motor borító lemeze, olyan mint a Csepel D-352-é.

A felépítménye tulajdonképpen bármi lehet.
Amit elsőre írtam, annak baloldalon a felépítmény elülső részénél kéne, hogy legyen egy ablak is.

De nincsen. :(

Kicsit körbe kéne járni, és benézni a hátsó ajtaján, akkor pontosabban be lehetne határolni a típust. :)

Üdv: kamovos
Wrecker 508222 2012. március 19. 08:56
Válasz erre
Üdv Kamovos !

Nem lehet, hogy ez egy Csepel D-352 ?
A Csepel D-344-nek már három ovális kivágás van a motorburkolaton, ezen viszont kopoltyúlemezes a kialakítás.
Esetleg méretileg megegyezik a két típus ?
Kamovos 508221 2012. március 19. 08:30
Válasz erre
01
01
02
02

Szia Bogyi Barátom!

Köszönöm a képeket!
Azt hiszem az 5-ös, és 6-os képek némi segítséget adtak!

Nekem így sikerült megcsinálni ahogy ezeken a képeken van.
Aztán majd meglátjuk, tényleg olyan-e mint kéne! :)

Ha esetleg valaki látott már ilyent az mondja meg, hogy hasonlít-e az eredetire.

Üdv: kamovos
Kamovos 508220 2012. március 19. 07:55
Válasz erre
Szia Wrecker!

Csepel B-350 15KvA teljesítményű erőközpont gépkocsinak volt ilyen felépítménye.
Ezt viszont Csepel D-344-nek nézem.

Üdv: kamovos
Bogyi 508219 2012. március 18. 17:46
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06

Szia Kamovos!

Remélem tudok segíteni, a képek a Csepeles sorozat könyveiből valók: D344-346 és D350-352, benne a keresett sebesültszállító másik oldalának és belsőterének fotóival. Voálá:
Wrecker 508218 2012. március 17. 19:35
Válasz erre
22
22

Üdv !

Mi a képen látható Csepel pontos típusa ?
Kamovos 508217 2012. március 17. 00:02
Válasz erre
000_4525
000_4525

Sziasztok!

Bár azt írtam, hogy a sebesült szállítót már nem keresem.

Most mégis az lenne a kérdésem, hogy a pad előtti rész, és a 4db hordágy között van-e elválasztó fal?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv: kamovos
Farkas469 508216 2012. március 16. 10:25
Válasz erre
1181283_97014_VSFUG_08
1181283_97014_VSFUG_...

Sziasztok!
Keresek részletes fotókat a VS Fug belsejéről!
Köszönöm.

farkas469@gmail.com
Otto 508215 2012. március 15. 11:52
Válasz erre
Kamovos 508214 2012. március 15. 11:44
Válasz erre
Sziasztok!

A sebesült szállítót már nem keresem.
Köszönöm a segítséget.

De a tűzoltóval kapcsolatos kérdésemre még várom a segítséget.
Ha esetleg valaki tudna róla valamit!

Én Csepel B-300-nak néztem, a három tengelyes elrendezés miatt.

Üdv: kamovos
Kamovos 508213 2012. március 14. 19:57
Válasz erre
Csepel
Csepel

Sziasztok!

Még lenne egy kérdés!
Erről van e valakinek még képe?
Valamint mi a pontos típusa?

Üdv: kamovos
Kamovos 508212 2012. március 14. 19:48
Válasz erre
Csepel Mentő MN
Csepel Mentő MN

Sziasztok!

Ennek a Csepelnek a túloldaláról és a hátuljáról nincs véletlen valakinek képe?

Üdv: kamovos
kopcos 508211 2012. március 13. 13:12
Válasz erre
48e4aef1f2d11

1
48e4aef1f2d11
armsldr060-21

2
armsldr060-21
armsldr060-22
armsldr060-22
armsldr060-23
armsldr060-23

Néhány darab...
lacipapa 508210 2012. március 10. 13:34
Válasz erre
Törzsbusz 508209 2012. március 10. 12:53
Válasz erre
akku 1
akku 1
akku 2
akku 2

Üdv!

Találós kérdés: mibe készül az 1: 35-ös akkumulátor?
páncélos 508208 2012. március 9. 13:14
Válasz erre
lacipapa 508207 2012. március 4. 19:18
Válasz erre
juge75 508206 2012. március 4. 19:15
Válasz erre
De volt, csak akkor még teherautó változatként üzemelt.
A tányérnak (forgó állvány) útjában lett volna a magasító.
Kamovos 508205 2012. március 4. 12:03
Válasz erre
Szia juge75!

Nincs több képed róla?

Üdv: kamovos
lacipapa 508204 2012. március 4. 11:58
Válasz erre
Szia Gabi!
Ennek-Láma-nem volt eredetileg oldal magasítója?Köszi a képeket!
juge75 508203 2012. március 4. 11:05
Válasz erre
gaz,m+-hely 018
gaz,m+-hely 018
gaz,m+-hely 023
gaz,m+-hely 023

Láma, de ez is platós Gaz-66.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153.