<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
lacipapa | Adatlap | 508196 | 2012. március 4. 07:33 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 508195 | 2012. március 3. 08:53 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Most már biztos, hogy nem megyek Szolnokra. :( Köszönöm szépen a segítséged! Üdv: kamovos | |||||
Gabee | Adatlap | 508194 | 2012. március 2. 14:30 | ![]() | |
Köszönöm szépen, Páncélos! Nem tudom miért nem akadtam rá ezekre a neten, de mindegy is! Ezeken a képeken már sokminden látszik. Megegyszer köszi szépen! -Gabes- | |||||
páncélos | Adatlap | 508193 | 2012. március 2. 07:47 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 508192 | 2012. március 2. 07:45 | ![]() | |
Itt van még több kép (másról is): www.forum-auto.com/les-clubs/discussions-salon/sujet1058-1995.htm | |||||
páncélos | Adatlap | 508191 | 2012. március 2. 07:44 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 508190 | 2012. március 2. 07:40 | ![]() | |
Infóval nem, de egy kis segítséggel talán lehetek: denisovets.narod.ru/museum/museum_rvai/1ground/1ground.html | |||||
Gabee | Adatlap | 508189 | 2012. március 2. 07:32 | ![]() | |
Jó reggelt mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni! 1:25-ben szeretnék építeni egy MAZ-7410-es nehéz vontatót. Sikerült kiderítenem, hogy a 7410 a MAZ-543-as átépített változata. A hátsó kerekek felfüggesztésében és távolságában tér el az alap verziótól és persze rövidebb a váz is. Próbáltam neten keresgélni, de nem, hogy adatok nincsenek, nagyon képek sem. Szemre úgy gondolom, hogy a hátsó tengely-és keréktávolság hajaz a MAZ-537-re de a felfüggesztés az más. Ha esetleg valaki tudna infóval szolgálni a hátsó tengelyről, azt nagyon megköszönném! Üdv: -Gabes- | |||||
G400CDI | Adatlap | 508188 | 2012. március 1. 22:22 | ![]() | |
Ez engem is érdekelne, kíváncsi vagyok, mi újság a Rábánál. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508187 | 2012. február 29. 22:48 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 508186 | 2012. február 29. 22:48 | ![]() | |
Üdv Kamovos! A hűtő Csepel hűtő aggregátja a fülke mögött, a felépítmény alatt bal oldalon van. FMG 67 fülke mögött lényeges dolgok nincsenek,egyből a felépítmény jön. P-1500-unk nincs, hűtő és kenyeres -sajnos legnagyobb bánatomra - nincs. De a hiányzók is orvosolhatók. Többi van. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508185 | 2012. február 29. 20:17 | ![]() | |
Szia juge75! Köszi a felajánlást! Kívánságlistám, röviden: Minden ami Csepel. :) Bővebben: Csepel D-344 körbe fényképezve. Az alvázra feltett dolgok, üzemanyag tartály, légtartály kanna tartók, kipufogó. Platóaljára szerelt szerszámos láda, vagy ládák. Csepel D-346 vízszállító és az üzemanyag szállító körbe fényképezve. Főképpen a fülke és a felépítmények közötti rész valamint a szűrő, és a tartályok teteje. Csepel FMG-67, és FMG-68 körbe fényképezve. Fülke és a felépítmény közötti rész, és a teteje. Csepel D-344 Kenyeres, és hússzállító, körbe fényképezve. Fontos lenne a hátsó ajtó, illetve a húsosnál a hűtő kompresszoros rész a fülke felett. Csepel D-344 P1500 Tűzoltó körbe fényképezve. Fontos lenne teteje, a tartályok környéke. A keceli változat érdekelne amit belinkeltem. Hát szerényen ennyi. :) Üdv: Kamovos Képeket a netről töltöttem le. | |||||
juge75 | Adatlap | 508184 | 2012. február 29. 19:17 | ![]() | |
Szólj, hogy miről kell kép, megoldom. Úgyis most jön át hozzám némi eszmecserére... | |||||
Kamovos | Adatlap | 508183 | 2012. február 29. 18:48 | ![]() | |
Szia Elektrolakatos Barátom! Ne fájdítsd a szívem Te, mer rád ugrok! :D Attól tartok, hogy ha esetleg lehetséges lenne ez a túra, akkor arra kevés lenne az idő. Ez egy olyan program, ami egy külön napot igényelne. :) Szerintem orgazmus közeli állapotba jutnék a sok Csepel láttán. :) Nem lennének elegek a tartalék memória kártyáim sem. Üdv: Kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 508182 | 2012. február 29. 18:22 | ![]() | |
Albán díszszemle www.youtube.com/watch | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 508181 | 2012. február 29. 09:54 | ![]() | |
Pedig kimehetnél Jani druszádhoz, és nézhetnél eredetiben is dolgokat! :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 508180 | 2012. február 29. 09:34 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod! Ez nagy segítség volt! Még akkor is, ha most csiszolhatom le a tetejéről a felesleget! :D De hát úgy kell nekem, minek voltam ilyen türelmetlen. :D Mondjuk csak 3mm-el készítettem nagyobbnak, a dobozomat mint kellene. :) Sajnos Szolnokot több okból is ki kell hagyjam. :( De talán móvári kiállításra eljutok. Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508179 | 2012. február 28. 23:01 | ![]() | |
Üdv Kamovos! A kenyeres és hűtő egy magasságú, leszámítva azt,hogy a hűtés érdekében a hűtő változat teteje dupla lemezes. Ezek a változatok 16 cm-el magasabbak a hagyományos EZF-hez képest. Üdv! Jössz hétvégén Szolnokra? | |||||
Kamovos | Adatlap | 508178 | 2012. február 28. 11:00 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! A következőt szeretném kérdezni tőled! Csepel D-344 kenyeres felépítménye egy méretű a törzsbuszéval, vagy magasabb nála? Illetve, hogy a kenyeres és a húsos felépítménye egy méretben vannak-e? Válaszodat előre is köszönöm. Üdv:kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 508177 | 2012. február 23. 13:02 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm a Rajzokat. Ez nagyon király! Üdv:kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508176 | 2012. február 22. 22:19 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Most ezeket találtam: | |||||
Kamovos | Adatlap | 508175 | 2012. február 21. 22:58 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm a válaszod! Engem csak, makettezés szempontyából érdekelnek a méretek. Azt látom, hogy a vízszállító tartálya rövidebb, de az átmérőjét nem tudom. Ügy tűnik mintha átmérőben, egyformák lennének kívülről. A vízszállítót, az üzemanyagtöltőt, és az FMG-67, FMG-68-at szeretném elkészíteni 1:72-ben. Képek akadnak, de rajzok, illetve pontos méretek nincsenek. :( Kecel meg sajnos "nem szomszéd faluja" Fehérvárnak. :( Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508174 | 2012. február 21. 22:42 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Űrtartalomra, alakra egyforma, méretre nem. Ráadásul a vízszállítónál kívül szigetelő héjazat épül. A vízszállítónál a dómtető elöl,.az üzánál középen helyezkedik el. Makettezés szempontjából is két teljesen különböző jármű. Üdv. | |||||
lacipapa | Adatlap | 508173 | 2012. február 21. 14:49 | ![]() | |
Bocsss..66-os! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508172 | 2012. február 21. 14:46 | ![]() | |
Ugyan itt van,Ikarus 55-ös (faros),ugyan ennyiért! | |||||
páncélos | Adatlap | 508171 | 2012. február 21. 12:49 | ![]() | |
Csepel D-344 1/43: www.editionsatlas.hu/p/261623/Haszongepjarmuvek.html | |||||
Kamovos | Adatlap | 508170 | 2012. február 21. 10:34 | ![]() | |
Sziasztok! Már megint Csepel kérdésem lenne! :) A Csepel D-346 vízszállító, és a Csepel D-346 Üzemanyag töltő tartálya, egyforma méretű? Vagy valamelyik nagyobb a másiknál? Köszi a választ előre is. Üdv: Kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 508169 | 2012. február 19. 18:10 | ![]() | |
Nekem a Bronco is kicsit sok,bár biztos szép ,lehet,hogy spórolok rá. | |||||
juge75 | Adatlap | 508168 | 2012. február 19. 18:06 | ![]() | |
Van! Armo. Aranyárért műgyanta. Mi bajod a Bronco-val? | |||||
lacipapa | Adatlap | 508166 | 2012. február 19. 17:48 | ![]() | |
Szervusztok! Valaki meg tudja mondani,hogy a Bronkon kívül van-e más gyártótól a GAZ-69M, 1:35-ben? Ha,igen,idehaza beszerezhető,milyen áron? Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 508164 | 2012. február 16. 15:58 | ![]() | |
Köszönöm! Közben egyébként megtaláltama Bronco összerakási utasítását, abban jól látszik: www.modelarmour.com/index.php | |||||
Kamovos | Adatlap | 508163 | 2012. február 16. 15:36 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 508162 | 2012. február 16. 15:23 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 508161 | 2012. február 16. 13:36 | ![]() | |
Az is előny, de azért is jó, mert rugalmas megoldás: nem feltétlenül kell mozdony, meg ahhoz kiképzett vasutas személyzet, hogy szökőévente két vagonnyi cuccot felvigyenek Szopol-Baszomszkba (vagy -az én példámnál maradva- tilitolizzanak a malom területén), az egyébként is oda tartó teherautó személyzete simán megoldja. | |||||
kopcos | Adatlap | 508160 | 2012. február 16. 13:20 | ![]() | |
Sosem tanulom meg...:-P Nálunk a gyárban is volt...:-) Ez szerintem,ha nincs járható út lehet használni... | |||||
Freddy | Adatlap | 508159 | 2012. február 16. 12:59 | ![]() | |
Gaz-69-es aljáról tudna valaki képet feltenni? A kormányzott kerekeket összekötő rúd helyét szeretném látni. Az MMK gyanta makettjével küzdök, az összerakási útmutató már majdnem olyan szar, mint maga a makett. Előre is köszönöm! | |||||
Freddy | Adatlap | 508158 | 2012. február 15. 00:16 | ![]() | |
Urall... :D De ötletes egyébként, a törökszentmiklósi malomban szoktam látni egy MTZ-t hasonló megoldással vagonokat vontatni. | |||||
kopcos | Adatlap | 508157 | 2012. február 14. 21:28 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 508156 | 2012. február 13. 20:10 | ![]() | |
Szia Bogyi Barátom! Köszi a dicsérő szavakat! Majd a szakemberek megmondják, hogy jó is, vagy csak makett. Már készül a Rába Botondra is kétféle. :) Üdv: kamovos | |||||
Bogyi | Adatlap | 508155 | 2012. február 13. 19:34 | ![]() | |
Szia Kamovos! Klassz lesz a felépítmény, már most igazi propaganda autó:-) | |||||
Kamovos | Adatlap | 508154 | 2012. február 13. 10:18 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen az eddigi válaszaidat! A hét végén készítettem a képen látható felépítményeket. Az első három képen láthatót akkor meghagyom az "Orvos Laboratóriumnak" a következő hérom képen láthatót pedig akkor be kell lemezeljem, hogy megfeleljen a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsik felépítményének. Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508153 | 2012. február 12. 23:25 | ![]() | |
Szia Kamovos! A modellem felépítménye és a Te általad betett két fotón szereplő bódé azonos. Azzal a különbséggel,hogy sík lemezekkel átlemezelték a bódét ami sok esetben előfordult a nagyjavítások után. Mint írtam, ebben a kivitelben csak orvos-laboratóriumi volt. Az a megtévesztő,hogy a kocsi a Szabadság Szerelem című filmre lett "át országos mentőszolgálatosra" "pingálva". Egyébként mentőként nem létezett ez a kivitel. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 508152 | 2012. február 12. 22:46 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm! Amit Te belinkeltél, azt felépítményt már ismerem. Amiket én be linkeltem, arról nem tudom, hogy pontosan micsoda, és, hogy volt-e ezenkívül valami másra is használva mint "mentő". Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508151 | 2012. február 12. 22:37 | ![]() | |
Üdv lacipapa! Lesz 1:35-ös Csepel D-344, elméletileg idén ősztől a Minimanfactory-nál. Üdv! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508150 | 2012. február 12. 16:25 | ![]() | |
Sziasztok! Az 1:35-ös CSEPEL engem is érdekelne?Lesz belőle eladó is? Üdv,Laci | |||||
Farkas469 | Adatlap | 508149 | 2012. február 12. 15:28 | ![]() | |
Helló Jani! Hogy állsz az 1/35-ös csepellel? Láttom az 1/43 nagyon szépen halad! Üdv. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508148 | 2012. február 12. 09:53 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Ezzel a felépítménnyel eü. gk-ként orvos-laboratóriumi gépkocsi változat volt a 350-es. Ebben a felépítményben szerelték a a Hír. Hírjavító.rep-irányító, propaganda gépkocsikat. A sebesültszállító felépítmény teljesen másképp nézett ki. Mindkét belinkelt fotó ugyanaz a jármű, Csanádi Tibor gyűjtő barátomé. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508147 | 2012. február 11. 19:27 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 508146 | 2012. február 11. 19:21 | ![]() | |
Nekem úgy tűnik, hogy ez még csak nem is mentő. Legalábbis nem annak gyártották, az biztos. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508145 | 2012. február 11. 17:45 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
Kérem,hogy aki tud segítsen-
GAZ-66 (PLATÓS),honvédségi rendszámos, fényképek kellenének az új szerzeményhez.
A lehető legkorábbi kellene!
Köszi,Laci