<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
punyam97 | Adatlap | 507641 | 2011. október 11. 18:30 | ||
zsámbékon jártam az egy légvédelmi múzeum Előzmény: (507639) joci232 2011. október 11. 18:03 | |||||
Gabee | Adatlap | 507640 | 2011. október 11. 18:26 | ||
joci232 | Adatlap | 507639 | 2011. október 11. 18:03 | ||
Kecel, Zsámbék ez a két jelentősebb... de majd jönnek a Kollégák és írnak még a listához :P | |||||
Gabee | Adatlap | 507638 | 2011. október 11. 17:59 | ||
Köszi szépen! Nem olyan régen kezdett a haditechnikának ez a része érdekelni, de úgy látom el kell látogatnom 1-1 ilyen hadiparkba fényképzsákmányolás céljából. Tudnál mondani párat? Mégegyszer köszi! -Gabes- | |||||
joci232 | Adatlap | 507637 | 2011. október 11. 17:56 | ||
Szia! A Mazos Kecelen a hadiparkba készült :) Küldöm a cuccost ;) | |||||
Gabes | Adatlap | 507636 | 2011. október 11. 17:19 | ||
Szia Joci! Az elérhetőségem: fuzipontgabeekukacgmailpontcom Néztem a képeidet és hát mit is mondjak! A GAZ-ok és az Ural sem gyenge! Gratula! A MAZ-os fénykép meg tuti! Hol készült? Előre is köszi a meglepit... :) -Gabes- | |||||
joci232 | Adatlap | 507635 | 2011. október 11. 17:15 | ||
ha küldesz egy elérhetőséget adok meglepit :) | |||||
Gabes | Adatlap | 507634 | 2011. október 11. 17:13 | ||
Üdv, Urak! Egy kéréssel fordúlnék hozzátok! Mégpedig, hogy URAL-4320 ról gyűjtök infókat, makett tervezés céljából. Ami érdekelne, az tulajdonképpen minden apró részlet, de leginkább a létraváz érdekelne a kerékfelfüggesztésekkel, motorral és minden szerelvénnyel. Erről a legnehezebb infókat gyűjteni. Ugyanebből a megfontolásból érdekelne GAZ-66 is. Aki tud, annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! -Gabes- | |||||
romeo | Adatlap | 507633 | 2011. október 9. 19:57 | ||
Pilu! Köszönöm! | |||||
Pilu | Adatlap | 507632 | 2011. október 9. 19:14 | ||
Zil-157, Zil-131 és UAZ-469 alvázon is vannak, bár utóbbi csak karbantartó. | |||||
Freddy | Adatlap | 507631 | 2011. október 9. 19:04 | ||
A keceli kiállítás útmutató füzete szerint ,,kísérleti PSZH-test" | |||||
romeo | Adatlap | 507630 | 2011. október 9. 10:58 | ||
Üdv! Nem is tudtam, hogy volt ilyen változat is - D-346 lokátorjavító műhelykocsi. www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/csepel/csepel_346-5007322 | |||||
silent8 | Adatlap | 507629 | 2011. október 8. 22:41 | ||
romeo | Adatlap | 507628 | 2011. október 7. 11:48 | ||
romeo | Adatlap | 507627 | 2011. október 7. 08:51 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507626 | 2011. október 6. 21:44 | ||
A DADA magyar fürdető felszerelés, kevés készült, a cégünk jogelődje gyártotta. pedig még eredeti orosz könyvem is van hozzá- most szégyenkezem..jobban mint a TMG -ért! :-) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507625 | 2011. október 6. 21:39 | ||
De igen,bocs, sorban kapom a kiigazításokat, lassan rájövök,hogy nem is értek ezekhez a dolgokhoz, pedig ebből a kocsiból is van saját - nem is akármilyen állapotban. | |||||
Pilu | Adatlap | 507624 | 2011. október 6. 19:51 | ||
Tulajdonképpen Baján is ZIL-131 vontatta a D-44-eket. Kanizsán nem emlékszem. | |||||
Pilu | Adatlap | 507623 | 2011. október 6. 19:49 | ||
Fixre szerelve kötöző konténerrel láttam. Különböző labor és gyógyszeres konténerekkel találkoztam URAL alvázon, ami jelentheti, hogy nyílván felkerült DAC-ra is, de ezeket jellemzően csak a szállítás okán rakták fel. A telepítés inkább a földön történik. | |||||
Pilu | Adatlap | 507622 | 2011. október 6. 19:45 | ||
Nem inkább DDA? Egyébként volt rendszerben egy DDA-2 típusváltozat is ZIL-130 alvázon. | |||||
Pilu | Adatlap | 507621 | 2011. október 6. 19:25 | ||
néhány változat gaz-66 felépítményre: plg-2, 9v25m, 9sz436, 9sz445m, t, 9v839, pu-2m-1, a1-3uma, a2-3uma, upg-250, dda-66, 9v915, 9v866, láma-1, szo1mo1, 9v817, 9v94, marsz-1, 5l62, 5l22, 2v24, 2v26, arp-11m, arp-6d, grj-iii, grj-k, k-1, ker-12m, knsz-4p, p-222-tm, vesz-2,5, ht-92, p-223-tm, p238t, r-014p, r-100, r-142, b, r-845m1, r-845m3, v-12, vk-137-1, vk-140-1, zszzs-66. plussz a platós változatok. biztos vagyok benne, hogy a sor nem teljes. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507620 | 2011. október 6. 17:13 | ||
Akkor így szakszikám, köszi a kiigazításért! :-) | |||||
romeo | Adatlap | 507619 | 2011. október 6. 15:40 | ||
romeo | Adatlap | 507618 | 2011. október 6. 15:37 | ||
Üdv! A rádiófelderítőknél létezett RPSz-5(6) rádiótechnikai felderítő állomás is GAZ-66 alvázon. A jármű régebben nem kapott nagy nyilvánosságot az alakulat titkos jellege miatt. fotók: www.kfh.hu/publikaciok/2007-emlekszam.pdf | |||||
farkas469 | Adatlap | 507617 | 2011. október 6. 14:35 | ||
Bocsi Jani, de a Gaz-66 bemérőt nem TMG-nek hívták hanem 1T12M. Kérdezd Tóth Századost! Üdv. Farkas... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507616 | 2011. október 6. 10:40 | ||
Én erről a változatról tudok részlet fotókat készíteni,ha érdekel. Nálunk van ilyen típus ez a DADA mentesítő gk. | |||||
Vik30 | Adatlap | 507615 | 2011. október 6. 10:24 | ||
Képekkel tudnátok illusztrálni platós és dobozosról találtam képeket meg tűzöltót is de pld extrább fuel vagy trélerrel vagy más extrább felépítmény? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507614 | 2011. október 6. 08:08 | ||
A rep kiszolgáló változatokat kicsit később, de volt víztisztító (5-6 db.)- aminek felépítménye megegyezett az R-142-vel - Dada, formalinos ruházati mentesítő gépkocsi, tüzérségi bemérő (TMG), R-142 - ezeket már írták. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507613 | 2011. október 6. 08:04 | ||
Igen,hordozott. | |||||
páncélos | Adatlap | 507612 | 2011. október 6. 07:43 | ||
Platós és R-142 volt a HÖR-nek is. | |||||
páncélos | Adatlap | 507611 | 2011. október 6. 07:42 | ||
Ami most hirtelen eszembe jut: GAZ-66 platós. Dobozos felépítménnyel: R-142 rádiós, tüzérségi mérő kocsi, ebből volt amit vezetési pontként használtak, mert nem volt elég Masina, és tűzoltó szerkocsi. | |||||
Vik30 | Adatlap | 507610 | 2011. október 5. 13:47 | ||
Sziasztok gaz 66 nak milyen változatai voltak felépitményekben? | |||||
romeo | Adatlap | 507609 | 2011. október 5. 10:33 | ||
Üdv! Honvédségi DAC-665 hordozott EÜ konténert, mint pl. kötöző, műtő, biológiai laboratórium stb. ? Köszi! | |||||
upiupi | Adatlap | 507608 | 2011. október 4. 21:44 | ||
romeo | Adatlap | 507607 | 2011. október 4. 21:15 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507606 | 2011. szeptember 29. 18:48 | ||
Lajos | Adatlap | 507605 | 2011. szeptember 28. 21:47 | ||
A Kamaz terepes változatát sok hadsereg használja! Nem egy nagy durranás ami a filmen van.Ilyet már nekem is volt szerencsém Urallal megcsinálni!:)Egyébként a víz még sokkal barátságosabb terepakadály mint a sár! Lehet találni ilyen videokat is. | |||||
juge75 | Adatlap | 507604 | 2011. szeptember 28. 21:45 | ||
Nekem meg a ponyváról kellene egy jó kép! Ugyanis az Magyar, Pannonplast gyártmány, és minden lövegen, ülésen, harcjárművön ott volt! | |||||
romeo | Adatlap | 507603 | 2011. szeptember 28. 21:24 | ||
A ponyvatartó ívek száma és elrendezése alapján kijelentem, hogy ZIL-131. | |||||
romeo | Adatlap | 507602 | 2011. szeptember 28. 19:38 | ||
Elvileg lehet DAC-665T is, pl. Debrecenben a 90-es évek második felében DAC vontatta a D-44-et. | |||||
romeo | Adatlap | 507601 | 2011. szeptember 28. 19:36 | ||
Szerintem ezek a D-44 vontatójárművei lesznek. | |||||
Emerick | Adatlap | 507600 | 2011. szeptember 28. 19:36 | ||
Kicsit olyan átrajzolt Csaba kinézete van. :) | |||||
romeo | Adatlap | 507599 | 2011. szeptember 28. 19:34 | ||
Talán segítenek a ponyvatartó ívek... | |||||
Pilu | Adatlap | 507598 | 2011. szeptember 28. 19:25 | ||
Nem D-344-esek? | |||||
romeo | Adatlap | 507597 | 2011. szeptember 28. 19:04 | ||
romeo | Adatlap | 507596 | 2011. szeptember 28. 18:50 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507595 | 2011. szeptember 28. 18:39 | ||
van homokszínű rába odakint! konkrét információ! :-) | |||||
silent8 | Adatlap | 507594 | 2011. szeptember 27. 23:03 | ||
Sziasztok! Tudom, nem teljesen ide illő, mert nem katonai jármű, de orosz. Ezt csinálja utána mondjuk egy Oshkhos. Megnéztem egy párszor, hogy nem valami kamu videó, de tényleg egy kamaz amivel átmennek. www.keptelenseg.hu/kozlekedes/orosz-teherauto-vs-viz-45144 silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507593 | 2011. szeptember 27. 11:30 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507592 | 2011. szeptember 27. 11:26 | ||
Mint írtam volt, de nem a képen látható famodell változatból. Majdnem tákolgatta össze-vissza megmaradt Csabákból, ős STEYR és Csepel motorokkal amihez a STEYR -250 tgk-vették alapul. A mintapéldányokat elküldték vizsgálatra,tetszett,megfelelt aztán - mint a későbbi évtizedekben - nem lett semmi belőle. lett a Csepel-250, aztán a famodell,és az egész projectet végleg eltörölték. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |