<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
romeo | Adatlap | 506348 | 2011. január 28. 18:26 | ![]() | |
kamovos | Adatlap | 506347 | 2011. január 28. 17:43 | ![]() | |
Szia specnaz78! A polgári életben használt színeikkel és jelzéseikkel repültek! Semmilyen átfestés és átnevezések nem történtek! Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 506346 | 2011. január 28. 17:40 | ![]() | |
Teljesen civiil jelzéseket, nem? HA-s lajstrom (a gyári szám utolsó három számjegyéből képzett oldalszám helyett), és nemzetiszín csík a farok végén (a törzs oldalára festett katonai csillag helyett) | |||||
kamovos | Adatlap | 506345 | 2011. január 28. 17:40 | ![]() | |
Szia Romeo! Ezt még elfelejtettem az előbb leírni. Drégelypalánkon repültünk még a Shilkáknak tükrös lövészeten célt is! Üdv: kamovos Ui: Hiába öregszem | |||||
kamovos | Adatlap | 506344 | 2011. január 28. 17:34 | ![]() | |
Szia Romeo! A Ka 26-os helikopterhez több minden volt rendszeresítve. Ezek között szerepelt a teherhordó plató, a külső függeszték tartó, a csörlő berendezés is. A fenti képeken látható a leírásuk. A platót azt használtuk több alkalommal is. Volt egy gyakorlat, amikor kifejezetten a plató használata volt a főcsapás irány! Valamit egy alkalommal Budaörsről hozott haza platóval az egyik gépünk a hangár számára egy M-14V-26-os motort fektetve. Ez egy igen érdekes történet volt, mert igen nagy riadalmat keltett mikor beért a reptér körzetébe, és megkérte a leszállási engedélyét 3 motorral. A Rep.Vez. azonnal kirendelte a mentőt, a darut, és a műszaki mentőt is! Mert azt hitte a 3 motoros leszállás valami műszaki hibás gép lehet! Igen Jól hallottad! A Ka-26-os helikopter egyik feladatköre volt kis létszámú felderítő, diverzáns csapatok bejuttatása az ellenséges arcvonalak mögötti célterületre, valamint ejtőernyősök kis magasságú ugratása az ellenséges célterület felett. Ez a létszám 7 fő lehetett. Otthoni gyakorlások alkalmával az ejtőernyősök száma elérhette akár a 13 főt is! Nem, a pilóta fülkéből nem lehetett átmászni a 4-es, 5-ös törzskereteken lévő nyíláson. Ez túl kicsi volt, és ráadásul még egy disz ráccsal is szűkítve volt, ezen kívül itt volt felrögzítve tűzoltó palack is Ennek egyetlen célfeladata volt csak, a sör hűtése! Amúgy a nyílás, szerelés technikai okokból volt kialakítva. Ugyanis a 4-es, 5-ös törzskeretek között helyezték el, a helikopter két darab 150 literes puhafalu üzemanyag tartályát, a Rádiós, és Emos berendezések egy részét, valamint a helikopter gáz vezérléséhez és, kormányzásához szükséges rudazatok is itt mentek felfelé, és ezekhez időnként hozzá kellett férni. Igen használták a Ka-26-ost tüzérségi tűzmegfigyelésre és tűzvezetésre is. Jártam Nagyorosziba, vagyis inkább úgy mondanám, hogy Drégelypalánkra a lőtérre. Dolgoztunk a vadászoknak Mezőkövesden tartott lövészeteken. Részt vettem Berekfürdőn, Urbán Janibácsiékkal a rakétások felkészítő gyakorlatán. Itt eset meg az a történet mikor a csapat indulás előtt bement a presszóba kávét inni, rummal. Mivel mindenki azt hitte, hogy a vezérkar már kiment. Persze Jani bácsi engedélyével! Volt is meglepi mikor belépett az ajtón, odalépet a pulthoz, és azt mondta ugyanazt kérem mint a többiek. Hulla csend, merev tekintetek! Janibácsi megitta a kávét és azt mondta. Hú de furcsán isszátok ti a kávét. Üdv: kamovos Remélem a képek olvashetók lesznek. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 506343 | 2011. január 28. 16:47 | ![]() | |
Szia kamovos! Az akkori "sárga" KA-26-ok milyen számokat, és felségjelzéseket viseltek? Ugyanazt, mint a "zöld" honvédségi társai? Üdv:specnaz78 | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 506342 | 2011. január 28. 12:26 | ![]() | |
Üdv. Sok kép szovjet/orosz járművekről köztük sok ritka, érdekes típus is 10-11. oldal www.militaryphotos.net/forums/showthread.php | |||||
Freddy | Adatlap | 506341 | 2011. január 27. 23:42 | ![]() | |
A plató gondolom ez: www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Inbox/k-m/ka-26-i.htm Kenyeres Dénesnek van egyébként egy könyve Mi-1 és Ka-26 magyarországi használatáról, nekem megvan, összeszedett munkának tűnik: www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/konyvek/fegyver/k/kenyeres1.jpg | |||||
romeo | Adatlap | 506340 | 2011. január 27. 23:38 | ![]() | |
Vettem! Köszönöm! | |||||
Muzzy | Adatlap | 506339 | 2011. január 27. 23:32 | ![]() | |
Romeo! Ha emlékeim nem csalnak a Ka-26-os pilótafülkéből nem igazán lehetett repülés közben átmászni az utaskabinba, főleg nem felszerelt ejtőernyővel. Nem igazán nagyra méretezték azt a nyílást, inkább arra volt jó, hogy azon keresztül hátranézzenek. Muzzy | |||||
romeo | Adatlap | 506338 | 2011. január 27. 23:12 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Akkor talán én kezdeném. Mit jelen az, hogy a gépeinkhez plató volt, mert a kabint ismerem. Hallottam olyasmit, hogy a Ka-26-ból volt ejtőernyős ugratás is, meg felderítő csoportok kirakása, ez igaz? A pilótafülkéből át lehetett mászni a kabinba? Használták a Ka-26-ost tüzérségi tűzmegfigyelésre és tűzvezetésre? Köszönöm! | |||||
kamovos | Adatlap | 506337 | 2011. január 27. 23:02 | ![]() | |
Sziasztok! Hát valóban! Volt szerencsém részt venni egy mozgósításban, mikor a népgazdaságból vagy 30 db Ka-26-ot hoztak a mechanikusaikkal és a pilótáikkal együtt! A mechanikusok fent hédereltek a kantinban és heverésztek a körletben, még mi az akkori 14 fős létszámunkkal üzemeltettük a 20 db sajátot és a népgazdaságból behozottakat! Mindezt kétváltásos repüléssel, 10 napon keresztül folyamatosan! Kivéve azokat a napokat, amikor időszakos vizsgára vittük a hangárba a gépeket, illetve amikor műszaki napot tartottunk! Bár mikor megjöttek a gépek mindenki név szerint oldalszám szerint kapta a gépeket, de az üzeméltetést így nem lehetett végrehajtani! Ezért ha valami leszállt már ugrott is mindenki, és független attól, hogy a nevén volt, vagy sem dolgoztunk mindegyiken! A saját gépeinkhez plató, és utas kabinok voltak csak! Vegyi mentesítésre alkalmas eszközeink nem voltak! Vegyi sugár felderítő eszközeink sem voltak! Az ilyen jellegű gyakorlatokra a Vegyvédelmi alakulat hozta a sajátját, és azt építettükbe a jobb első ülés elé! A szondát pedig a jobb első futóhoz rögzítettük! Vegyi mentesítést a népgazdaságból behozott sárga Ka-26 helikopterekkel végeztük! Természetesen gyakorlat végi kiértékelésnél 1500mm-es leszedte rólunk még a keresztvizet is! Szerinte a 14 fővel 50 db Ka-26 üzemeltetése kétváltásos repülésekkel nagyon gyenge volt! Mindenek voltunk neki csak rendes emberek nem! Igaz a CSRP PK dicséretben részesítette a gyakorlaton résztvevő állományt, de ez a kis gnúmot nem zavarta! Na mindegy, nyugodjék békében, megérdemli! Ha valami kérdés merülne fel a Ka-26 honvédségi alkalmazásában, kérdezetek bátra, éjjel nappal! Csak fel ne ébresszetek! :D Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 506336 | 2011. január 27. 22:19 | ![]() | |
Bár jobban megnézve ez is sárga- a katonai (zöld) festés sötétebb, és nincs a farkán trikolor. Na, de majd Kamovos biztos helyreteszi a témát:) | |||||
Freddy | Adatlap | 506335 | 2011. január 27. 22:16 | ![]() | |
Ide "M" esetén ugyancsak elég sok mezőgazdasági repülőgépet és helikoptert vonultattak volna be a népgazdaságból. Békeőrségben c. könyvben van ugyanilyen kép sárga Ka-26-ossal. | |||||
Pilu | Adatlap | 506334 | 2011. január 27. 21:20 | ![]() | |
Idézet a jegyzeteimből: "A légimentesítő alegységek alkalmasak voltak zárt felépítménnyel ellátott gép- és harcjárművek, egyéb technikai eszközök, védőfelszerelést viselő személyi állomány, utak, objektumok, tereptárgyak és a terep vegyi- sugármentesítésére, fertőtlenítésére. Felhasználhatóak voltak a mentesítő eszközök feltöltésére, tűzoltásra, utak jégtelenítésére is. Szervezetükbe 3-6 repülőeszközből álló mentesítő repülő-, helikopterrajok, időjárásjelző-, műszaki üzembentartó-, vegyi-, sugárfelderítő-, mentesítő-, tűzoltó-, biztosító és kiszolgáló alegységek valamint diszpécser szolgálat tartozott." Ide "M" esetén ugyancsak elég sok mezőgazdasági repülőgépet és helikoptert vonultattak volna be a népgazdaságból. | |||||
Pilu | Adatlap | 506333 | 2011. január 27. 21:13 | ![]() | |
Üdv! Azt hiszem ismét sikerült valami zavarosat hozzászólnom. A műtőkonténert ismerem néhány alkalommal részt vehettem a telepítésében (még a régi két műtőbrigádos változatéban), de nem neveztem KF-nek. Csak arra próbáltam célozni, hogy tulajdonképpen daru közreműködése nélkül képes magát emelgetni, a kihajtott lábain. A KF-eket is ismerem, ahol a műtőkonténerekkel találkoztam, azokból is volt ott, például DSB és kötöző berendezéssel. Ezekhez azonban (nem mindegyikhez)alegység szinten voltak régi autóemelőhöz hasonló, csak sokkal-sokkal nagyobb méretű mechanikus emelőlábak. Azt persze tudni kell, hogy ezek alatt a KF-ek alatt nem tartottak állandó szállítójárművet, éppen arra tették volna, amit a népgazdaságból éppen bevonultattak. Bocs, ha félreérthető voltam. | |||||
romeo | Adatlap | 506332 | 2011. január 27. 20:08 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 506331 | 2011. január 27. 16:50 | ![]() | |
Jani! Elfekvőben található egy db. Gaz-69 kezelésikönyv érdekel, vagy kukázható? Üdv: Elektro | |||||
specnaz78 | Adatlap | 506330 | 2011. január 27. 16:49 | ![]() | |
Köszönöm! Tökéletes. | |||||
farkas469 | Adatlap | 506329 | 2011. január 27. 10:31 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 506328 | 2011. január 27. 01:22 | ![]() | |
Ez a helyzet alapvetően nem elképzelhető. A MH feladataiban - pláne amióta vannak ilyen MAN -ek - nem keletkezett olyan igénybevétel ami indokolta volna a KF konténerek ilyen jellegű alkalmazását. Maketted minden bizonnyal - e-tekintetben - egyedi jellegű lesz. Pilunak 3748-hoz: A műtő konténernek és a a KF sorozatú felépítményeknek semmi köze egymáshoz, már ami a "lábakat illeti. A KF 1.2.3. jelű felépítményeknek - mert ennyi változata volt (van) a szabványos konténer jellegű rögzítés a közösségük. Az eltérés a hordozó jármű-alváz segédkeretében mutatkozik, tekintettel a hordozó jármű alváz hossz gerendáinak méretkülönbségére.(Csepel D-566, Dac 665, Zil-131, Ural 375D,4320) Fontos szempont volt a MH-ban (MN) rendszeresített, illetve a "népgazdaságban" előforduló síkplatós szállítójárművek alkalmazhatósága KF jelű konténer szállítására, mint például Zil-130. A műtő konténer más történet. Eredeti rendeltetésén túl képesnek kellett lennie arra, hogy önmagától megválni tudjon a hordozó járműtől. A síkplatós szállíthatóság itt is szempont volt. ...legalábbis szerintem, ami a teljes hozzászólásomat jellemzi. | |||||
joci232 | Adatlap | 506327 | 2011. január 26. 20:04 | ![]() | |
Akkor ha a 3742 hsz-ben lévőre csinálom a MAN-t akkor nem lesz hiteltelen? elképzelhető (volt) ilyen helyzet? | |||||
Maz | Adatlap | 506326 | 2011. január 26. 19:52 | ![]() | |
A KF-2 konténernél figyelembe vették a platón szállíthatóságot is. ZiL-130 pl szállíthatja. Van gyári emelőgerenda, amivel át lehet pakolni. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 506325 | 2011. január 26. 18:40 | ![]() | |
Szia farkas469! Nekem is eltudnád küldeni a méreteket. Igaz, hogy én 1:72-ben szeretném elkészíteni. Úgy tudom, ilyen van az Uralon, és a DAC-on is, nem? Előre is köszönöm. Üdv:specnaz78 cz_norbert@citromail.hu | |||||
Pilu | Adatlap | 506324 | 2011. január 26. 17:36 | ![]() | |
A KF konténerekhez gyártottak mechanikus emelőlábakat, azokkal felemelhetők olyan magasságra, hogy a szállító jármű alátolathat. Ezeket a konténer négy sarkához kell rögzíteni. A műtőkonténerek is képesek még önrakodásra. Ott állandó, kihajtható elektromos emelőlábak vannak, amikat kivehető kezelőpultról vezérelnek. Az áramellátást külön aggregátor biztosítja. Ezek a konténerek aklalmasak akár vasúti kocsira történő fel és leemelésre is. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506323 | 2011. január 26. 15:39 | ![]() | |
Szia Joci! Az a baj szerintem, hogy ezeket a konténereket nem szokták csak úgy a platóra feldobni. Meg általában szokott lenni hozzá önrakodó daru, vagy valamilyen felszedő-lerakó berendezés. Üdv! | |||||
farkas469 | Adatlap | 506322 | 2011. január 26. 15:39 | ![]() | |
Holnap meg próbálom beszkennelni, mert most nincs nálam itthon. Üdv. | |||||
joci232 | Adatlap | 506321 | 2011. január 26. 15:35 | ![]() | |
valóban az ablakok nem jók... akkor elég azt az elemet újragyártani | |||||
joci232 | Adatlap | 506320 | 2011. január 26. 15:32 | ![]() | |
Elképzelhető:) joci232@hotmail.com Elküldenéd a helyes méreteket? Semmiből nemtart átalakítani vagy újat készíteni... Köszönöm! | |||||
farkas469 | Adatlap | 506319 | 2011. január 26. 15:22 | ![]() | |
Joci232! Ne haragudj de a KF-2es konténered arányai nem jók. Az ablakonál is rossz a kivágás. Múltkor írtad, hogy lemérted. Lehet, Maczinkónál a Csepel D-566-nak a konténerét mérted le? Mert az hasonlít a KF-2-esre. Ha kell a méret szólj! Sokat ,mászkáltasm, rajta Üdv. Farkas469 | |||||
joci232 | Adatlap | 506318 | 2011. január 26. 15:05 | ![]() | |
Ide is írom hátha többen olvassák... MAN 10 T, természetesen Magyar lesz Egy régebben összerakott makettem, most szándékozom kezelésbe venni Előfordulhatott ilyen formában a honvédségnél? Szállítottak így KF 2-es konténert? Más országoknál láttam ilyen megoldást... Szerintem nagyon jól nézne ki így egy diorámában | |||||
romeo | Adatlap | 506317 | 2011. január 26. 15:01 | ![]() | |
Üdv Juge! 1966-ban Rába Botond? Ha azt írtad volna 1956, akor OK... | |||||
juge75 | Adatlap | 506316 | 2011. január 26. 05:49 | ![]() | |
Használni nem használták, de karban kellett tartani azokat is. Ezeken elolvasható volt az eredeti gyári szám, a gyártási idő, és a gyártó cég neve, amire nem voltak akkoriban túl büszkék, nem is nagyon mutogatták. | |||||
juge75 | Adatlap | 506315 | 2011. január 26. 05:44 | ![]() | |
Édesapám, 1966. Július 28.-án vonult be az MN 2314 Kalocsa állományába, az akkori technika zöme 85mm-es Ksz-12, 37mm-es AZP-39 és később 57mm-es légvédelmi lövegek voltak. Ezek vontatására különféle, és vegyes technika volt rendszeresítve, melyek között volt Rába Botond háború utáni, és eredeti példány is! | |||||
Freddy | Adatlap | 506314 | 2011. január 25. 23:24 | ![]() | |
MAN-okról a Pro-modellben van egy cikk. 4540-es, illetve 4560-as típus, 6 db terepjáró, és 29 darab közúti változatot vett a MH, hogy milyen különbség van köztük makettezési szempontból, nem tudom:) HX32 nevében valószínűleg csak véletlen a H, nem Rába-gyártmány. Ettől függetlenül alighanem sok Rába-alkatrész van benne, a Rába a MAN-nak sokféle alkatrészt szállít. | |||||
Freddy | Adatlap | 506313 | 2011. január 25. 23:04 | ![]() | |
Ebből a könyvből vannak: www.marotikonyvker.hu/products/product_7826.html Hasznos könyv, akár a második vh-s, akár a modern (egészen a H18-ig és társaiig) magyar járművek érdeklik az embert, és sok érdekes kép is van benne. | |||||
Freddy | Adatlap | 506312 | 2011. január 25. 22:58 | ![]() | |
Utolsó bekezdéshez még annyit, hogy a Rákosi-érában minden ment a kohóba, mert kellett a nyersanyag (oylat is hallottam, hogy még lovagi páncélok is), szóval bármi is volt, szinte biztosra vehető, hogy az ötvenes évek legelejét nem élte túl. | |||||
romeo | Adatlap | 506311 | 2011. január 25. 22:55 | ![]() | |
Üdv Freddy! Köszönöm a fáradságodat! Nekem ezek új adadtok. Jó éjszakát! | |||||
Freddy | Adatlap | 506310 | 2011. január 25. 22:37 | ![]() | |
Utánanéztem a dolgoknak. A második világháborús vereség után az új magyar hadseregnek semmilyen gépkocsija nem volt, a ruszkiktól kaptak egy Buickot ('45 március 6-án), majd áprilisban még 5, egykori német kocsit Romániából. Szóval olyan, hogy kir. honvédségi cucc épségben a debreceni kormány hadseregének kezére került, nem volt. Aztán lassan megindult az élet, a romok alól előkapart roncsokat próbálták szolgálatba állítani: egy 47 április 9-ei jelentés szerint a gépjárműállomány 80%-a selejtezésre érett volt, egy részét következő évre selejtezték is. Hogy ezek között mennyi Maros volt, nem tudni. Ekkor két úgymond nagyobb beszerzés volt: egy amerikai vásárlás (vipponok ekkor kerültek Mo-ra nagyobb számban), és az Ausztriában lefoglalt egykori M. kir. honvédségi készletek hazahozatala. Na, ekkor került haza 4 (vagy 10, amiből 6 sebesültszállító, a szöveg nekem nem egyértelmű) Maros, olyanok, amik 1000 km-t se futottak. A Rába egyébként kis kapacitással, de dolgozott az időszakban, 60-70 kocsit gyártottak per hónap. Hogy mit, az nem derül ki, leszámítva 5 Botondot, amiket megmaradt, félkész alkatrészekből fejeztek be/raktak össze. Ezután jött a Rákosi-féle iparfejlesztés, és a Csepelek kora. A fentebb részletezett járművek az 50-es évek elejére teljesen kifingtak. Szóval volt Maros, de hogy mennyi, azt nem tudni. | |||||
romeo | Adatlap | 506309 | 2011. január 25. 21:44 | ![]() | |
Üdv Jimbow! Ha nem tévedek: MAN 4540. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506308 | 2011. január 25. 21:40 | ![]() | |
Amúgy a MAN HX32-höz a Rábának semmi köze? Mert a H sorozat az saját, MAN licenszű kabinokkal. De a HX32 megmaradt MAN néven... | |||||
Jimbow | Adatlap | 506307 | 2011. január 25. 21:32 | ![]() | |
Sajna egyikről sincs, se MAN, se Rába. Pedig jól jönne. A MAN-nak van valami pontosabb neve azt leszámítva, hogy 10 tonna? Vagy ez is HX32? Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 506306 | 2011. január 25. 21:11 | ![]() | |
Joci! Én most takarítok a fotók közt ( kb. úgy 5-6000 fotó légierőt is beleértve). Ha találok ígérem, felteszem! | |||||
joci232 | Adatlap | 506305 | 2011. január 25. 21:08 | ![]() | |
A Manról esetleg ha van több képed elküldöd? (újból neki esek a régebben összerakott 1:35-ös MAN 10 T-nak) joci232@hotmail.com Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 506304 | 2011. január 25. 21:06 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506303 | 2011. január 25. 20:55 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506302 | 2011. január 25. 20:54 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 506301 | 2011. január 25. 20:53 | ![]() | |
gondolatolvasó vagy :D | |||||
joci232 | Adatlap | 506300 | 2011. január 25. 20:52 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506299 | 2011. január 25. 20:52 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
Ez nagyon részletes volt, köszönöm fáradságodat!
Ezek szerint egészen jó információim voltak :)