<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
törzsbusz | Adatlap | 506198 | 2011. január 19. 21:16 | ![]() | |
Hálás lennék ha a könyvemhez felhasználhatnám Bajtos István rajzát. Előzmény: (506195) romeo 2011. január 19. 20:40 | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506197 | 2011. január 19. 21:14 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 506196 | 2011. január 19. 21:13 | ![]() | |
ÜdvRomeo! A képen amit a 3531 sz. hozzászólásomhoz kapcsoltam, 6-nál több gép látható. Igazából utána kéne néznem ,hogy a fejlesztéshez milyen információ tartozik. Nem emlékszem,hogy ugyanebben a hozzászólásomban melyik VLTAVA gyaksit említettem, mivel a korai PSZH 1966-ban jelent meg, tehát valószínűleg a VLTAVA 66 -on "dolgoztak". A D-442A verziót Én is hallottam ami logikus, mivel a D-442 bázisán fejlesztették ki. | |||||
romeo | Adatlap | 506195 | 2011. január 19. 20:40 | ![]() | |
A PSzH prototípusról létezik egy Bajtos Iván által készített rajz, amelyen a torony egészen más allakú, hirtelen nem tudom megtalálni. | |||||
romeo | Adatlap | 506194 | 2011. január 19. 20:34 | ![]() | |
Üdv Pilu! A küzdőtér fotója nagyon jó, a torony belsejéről nincs véletlenül? | |||||
romeo | Adatlap | 506193 | 2011. január 19. 20:32 | ![]() | |
Törzsbusz! Azt írják sok helyen, hogy ebből a PSzH prototípusból csak 4 db lett legyártva, ez megállja a helyét? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 506192 | 2011. január 19. 20:29 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! És a FUG-66 jó? Mellesleg láttam már D-442A típusnév alatt is. Vajon melyik a helyes megnevezés? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506191 | 2011. január 19. 20:15 | ![]() | |
AZ "OT" - hadrendi jelölés volt a Csehszlovák Néphadseregeben. 65 típusjel a magyar FUG D-442 típust jelöli és vidrának nevezték el, úszó képessége miatt. A D-944 nem volt a cseheknél. | |||||
Pilu | Adatlap | 506190 | 2011. január 19. 20:01 | ![]() | |
Nem tudok rá értelmes választ adni. Pedig saját képeim, én neveztem el őket. Régen történt. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 506189 | 2011. január 19. 19:58 | ![]() | |
Kedves Pilu,ez miért OT-65 (VYDRA)? | |||||
juge75 | Adatlap | 506188 | 2011. január 19. 19:50 | ![]() | |
Az is honi légvédelem. | |||||
Pilu | Adatlap | 506187 | 2011. január 19. 19:43 | ![]() | |
Jó a meglátás, bár nem rakétás. Lásd 3599. hsz. második mondat. | |||||
Pilu | Adatlap | 506186 | 2011. január 19. 19:41 | ![]() | |
Nincs ebben fura, Te vagy a tagság kissebb része. Mi az egyébként, ha nem KPV? Nekem annak tűnik, és emlékeim szerint a cikk írójának is. | |||||
Pilu | Adatlap | 506185 | 2011. január 19. 19:38 | ![]() | |
Közelebbről. | |||||
juge75 | Adatlap | 506184 | 2011. január 19. 19:35 | ![]() | |
Ilyen speciális fedezék nincs szolnokon sehol. Ez honi légvédelmi rakétás fedezék. | |||||
juge75 | Adatlap | 506183 | 2011. január 19. 19:32 | ![]() | |
Nekem nem tűnik KPV-nek. Bármilyen fura, hozzám eljutott az újság. Tereptarka (egyébként víz festékes) UAZ pedig nem is egy rohangált erre, volt azokra szinte minden kitalálva (fedélzeti fegyvernek), akkoriban még Dósa István százados cimborám déldelgette őket (is). | |||||
romeo | Adatlap | 506182 | 2011. január 19. 18:53 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 506181 | 2011. január 17. 20:08 | ![]() | |
Ha ezt az ágyút elsütötték hátramenetben, még a motort sem kellett beindítani :) | |||||
romeo | Adatlap | 506180 | 2011. január 17. 20:03 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506179 | 2011. január 17. 20:02 | ![]() | |
sárga | Adatlap | 506178 | 2011. január 17. 20:01 | ![]() | |
Üdvözlök mindenkit.érdeklödni szeretnék hogy a makettek hogy birják a vizet? | |||||
Pilu | Adatlap | 506177 | 2011. január 17. 19:55 | ![]() | |
tothpityunk@freemail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 506176 | 2011. január 17. 19:45 | ![]() | |
Pilu | Adatlap | 506175 | 2011. január 17. 19:33 | ![]() | |
A KPVT-s UAZ szolnoki. A foltos az kupi. | |||||
romeo | Adatlap | 506174 | 2011. január 17. 19:29 | ![]() | |
Medinára tippelek... | |||||
farkas469 | Adatlap | 506173 | 2011. január 17. 19:17 | ![]() | |
Szolnokon nincs ilyen háttér és ilyen tip-top mentős sincs! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 506172 | 2011. január 17. 18:56 | ![]() | |
Vagy a már említett nyomdász ! | |||||
Pilu | Adatlap | 506171 | 2011. január 17. 18:49 | ![]() | |
Pilu | Adatlap | 506170 | 2011. január 17. 18:49 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506169 | 2011. január 17. 18:46 | ![]() | |
Üdv! Van valahol egy fotóm, amelyen UAZ-469 NSzVT 12,7mm-el van felszerelve a 88. gyorsreagálású állományában. | |||||
Pilu | Adatlap | 506168 | 2011. január 17. 18:42 | ![]() | |
A-3 | Adatlap | 506167 | 2011. január 17. 18:09 | ![]() | |
Ez egy APA-3-as indító ZIL alvázon.A repgenerátora PR-600-as volt és már tudott 115V 400Hz-esváltót produkálni. | |||||
romeo | Adatlap | 506166 | 2011. január 17. 17:52 | ![]() | |
Üdv Pilu! Méghozzá terepes gumiabroncsokkal! A helyszín Kecskemét (ha nem titok)? Nagyon köszi! | |||||
Pilu | Adatlap | 506165 | 2011. január 17. 17:49 | ![]() | |
Rádiótechnikai felderítő vagy zavaró ótók. | |||||
Pilu | Adatlap | 506164 | 2011. január 17. 17:47 | ![]() | |
Pilu | Adatlap | 506163 | 2011. január 17. 17:44 | ![]() | |
Én annak idején a marcali inkurrencia tároló honlapjáról szedtem le ezt a képet. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506160 | 2011. január 17. 17:04 | ![]() | |
Szia! Mindjárt feldobom az oldalra! A többit majd később... Ádám | |||||
balaton | Adatlap | 506158 | 2011. január 17. 16:48 | ![]() | |
A darus Uralról van több fotód? Elég az elejéről és a másik oldaláról. Csak a festés (csíkozás) miatt érdekel. | |||||
joci232 | Adatlap | 506157 | 2011. január 17. 14:38 | ![]() | |
meg bezony ;) | |||||
Jimbow | Adatlap | 506156 | 2011. január 17. 14:29 | ![]() | |
Ó Joci, megjártad? Micsoda habzsi-dőzsi lesz itt hamarosan, 3 forrás is egyszerre:) Csak éljem túl a következő két hetet :) Ádám | |||||
romeo | Adatlap | 506155 | 2011. január 17. 14:29 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 506154 | 2011. január 17. 14:16 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis érdekesség... Friss fotók hamarosan: mhrfweb.makett.org/ Üdv:Papp József 'joci232' | |||||
romeo | Adatlap | 506153 | 2011. január 17. 12:09 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 506152 | 2011. január 17. 11:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506151 | 2011. január 16. 22:14 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506150 | 2011. január 16. 21:54 | ![]() | |
Üdv Diocles66! Hű, ez nagyon jó! Ez IFA L-60, erről még nem volt honvédségi fotóm. Nagyon köszönöm! | |||||
diocles66 | Adatlap | 506149 | 2011. január 16. 21:44 | ![]() | |
Romeo! Ez is egy honvédségi IFA. Már nem tudom honnan van, az internetről. | |||||
Maz | Adatlap | 506148 | 2011. január 16. 20:07 | ![]() | |
Pár hasonló még. A szovjeteknél a felépítmények KUNG néven futottak. Már az alap gépjárműveket is nehéz néha számon tartani, ezekkel már nem is próbálkozom. | |||||
juge75 | Adatlap | 506147 | 2011. január 16. 20:06 | ![]() | |
Zil, azon láttam ilyet (talán híradós?). | |||||
Kamovos | Adatlap | 506146 | 2011. január 16. 20:00 | ![]() | |
Szia joci232! Ezek szerint jól válaszoltál! :) Csak én vagyok tudatlan! :) Mondjuk ezért is kérdeztem! :D Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |