<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
juge75 | Adatlap | 505831 | 2010. december 24. 20:46 | ||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505830 | 2010. december 24. 19:58 | ||||||||||||||||||||||
melyik gyártó gyártotta?:) | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505829 | 2010. december 24. 14:46 | ||||||||||||||||||||||
Itt az enyém, de ez 1/35 méretű... | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505828 | 2010. december 24. 14:21 | ||||||||||||||||||||||
:-) Jó látni, hogy te azért rendben tartottad! Tisztelt Pilu, elismerésem! Láttad volna azokat, amik a reptér részére voltak beládázva. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505827 | 2010. december 24. 12:19 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Mi volt az ZU-2 (14,5mm) utolsó hordozójárműve, vagy 2000 körül is még a Csepellel cipelték? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505826 | 2010. december 24. 10:02 | ||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505825 | 2010. december 24. 09:33 | ||||||||||||||||||||||
Törzskönyv szerint a komplett gép neve ATSz-668. Nem tudom a darunak van-e külön típusa, vagy törzskönyve, az emelőgép hitelesítést nem én intézem, de megpróbálok utána nézni. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505824 | 2010. december 24. 09:30 | ||||||||||||||||||||||
Sajnos nincs. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505823 | 2010. december 23. 22:15 | ||||||||||||||||||||||
A daru milyen típus egyébként? | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505822 | 2010. december 23. 21:53 | ||||||||||||||||||||||
Egyébként az, hogy valaminek valamilyen neve van, még nem jelenti automatikusan azt, hogy Magyarországon is úgy hívják- lásd T-55AM, de mintha a T-72-es változataival is lenne valami kavarás. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505821 | 2010. december 23. 19:54 | ||||||||||||||||||||||
A kép címe ne zavarjon meg senki, nálam így van elmentve. De ha valaki szeretné, 2011.01.03-án kijavítom a törzskönyveket és olyan típust írok be, amit csak akartok. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505820 | 2010. december 23. 19:52 | ||||||||||||||||||||||
Tehát eredeti hozzászólásom erre a típusra vonatkozott. Tudtommal, mivel a P-35 lokátorállomás már régóta nincs rendszerben, manapság a P-37 lokátorállomás család tartozéka. Javítsatok ki, ha tévedek. | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 505819 | 2010. december 23. 19:48 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Ez is kötelező lesz az első kettő után, pláne, hogy másfél éven keresztűl egy ilyet is hajtottam. Remélem megjelenik nemsokára. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505818 | 2010. december 23. 19:41 | ||||||||||||||||||||||
Na, ha már dioráma, itt egy minta fedezék hozzá! Eredeti kézikönyv, édesapám keze munkája, a benne lévő fényképek Nagyorosziban készültek. És pár kép 2000-utáni időszakból. 2002 Győr, gyakorlaton. 2003 Április 13. lövészet Drégelypalánkon, 2004 Április, nyílt nap Győrben, az utolsó kép 1979-80 körül készült dia, a kép készítésének helye Romhány, Kisz bemutató, a technikák: Sz-60 és Zu-23-2, Nagyoroszi CS.L.K.K. :-) | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505817 | 2010. december 23. 19:23 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Pilu! Olyan fotód van, amelyen Csepel cipel ZU-2-est? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505816 | 2010. december 23. 19:18 | ||||||||||||||||||||||
Talán 2003-ban voltam utoljára ZU-23 lövészeten. Akkor (és az előző években is) Győr valóban Zil-131-ekkel jött. A radar ezred és Kecskemét Uralokkal, Szentkirályszabadja GAZ-66-okkal. Szolnok mintha nem hozott volna semmit, hanem Kecskeméttől kaptak volna technikát, de nem emlékszem pontosan. És volt két főiskolás raj, ők csak lőszert hoztak. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505815 | 2010. december 23. 17:32 | ||||||||||||||||||||||
Vontathatja bármi, ami elbírja. Ural, Zil, Csepel, Robur, Gaz-66, Gaz-69, Uaz, MT-LB,... | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505814 | 2010. december 23. 17:29 | ||||||||||||||||||||||
Van egy fotóm (valamelyik MH VOLHOV rakétaosztály), amelyen URAL-4320 vontat ZU-23-2-est. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505813 | 2010. december 23. 17:27 | ||||||||||||||||||||||
Győrben 2001-2006 közt ZIL-131-et használtak ZU-23-2 vontatásra, meg van fotón... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505812 | 2010. december 23. 17:24 | ||||||||||||||||||||||
Én csak "lefordítottam" a mondatot. Ne érezd úgy, hogy kioktatlak :) | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505811 | 2010. december 23. 17:17 | ||||||||||||||||||||||
14 évvel ezelőtti (és az azt megelőző évtizedek) felderítő lokátor, magasságmérő lokátor technikái nagyobbak is, nehezebbek is voltak (persze volt kivétel), ezek részére rendszeresítettek láncos vontatót (is). | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505810 | 2010. december 23. 16:53 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm. 14 éve dolgozom radar alakulatnál, van egy halvány lila fogalmam, a laktanyában melyek lehetnek a lokátorok. Azt is sejtettem, hogy előtte is létezhettek ilyesmik. Mindössze a hozzászólásomhoz nem tudom illeszteni a (számora) kérdéses mondatot. | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505809 | 2010. december 23. 16:47 | ||||||||||||||||||||||
Engedelmeddel tolmácsolok :) A P-37 rendszeresítése előtt is voltak különböző lokátor típusok, de nem mind volt "önjáró" vagyis hordozó járműre szerelt. :) | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505808 | 2010. december 23. 16:39 | ||||||||||||||||||||||
"P-37 előtt is volt rádió lokátor, és nem mindegyikük volt gépjárműre szerelve." Azt hiszem ezt most nem értem. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505807 | 2010. december 23. 13:49 | ||||||||||||||||||||||
Már egyébként akartam kérdezni, ebből a Csepel-könyvsorozatból végülis mennyi készült el? A 344-ről és a 350-ről tudok, a 344-es meg is van. Adtak ki többet? | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505806 | 2010. december 23. 08:44 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm Törzsbusz! | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505805 | 2010. december 23. 08:02 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! A sorozat négy részének kézirata már elkészült, remélem mihamarabb megjelenik. tervek szerint, lehet egy kicsit más formában és az sem kizárt, hogy előröl indul, a már megjelent részek átdolgozott kiadásával. | |||||||||||||||||||||||||
nincsötletem | Adatlap | 505804 | 2010. december 23. 07:15 | ||||||||||||||||||||||
Tiszteletem törzsbusz! A csepel d566-os könyv mikorra fog elkészülni, előre is kössz a választ. üdv:nincsötletem | |||||||||||||||||||||||||
miniman | Adatlap | 505803 | 2010. december 23. 06:56 | ||||||||||||||||||||||
Katonásan megoldották...aminek kereke van azt emeljök, ami szögletes azt gurítjuk. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505802 | 2010. december 23. 00:09 | ||||||||||||||||||||||
T-141 - ből 12,vagy 14 db. volt az MN-ben. Szabadszállás és a PCGTEK (MN9595) kapta...nem találom a fotót! Majd egyszer-csak! | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505801 | 2010. december 22. 23:59 | ||||||||||||||||||||||
Mentek Magyargencsre. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505800 | 2010. december 22. 22:33 | ||||||||||||||||||||||
Ennyire le voltak robbanva, hogy lábon nem tudták levinni őket? | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505799 | 2010. december 22. 22:32 | ||||||||||||||||||||||
Varjúbácsinak jó téma, a készülő CS.M.Z.A.P. szállítóhoz... | |||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505797 | 2010. december 22. 22:05 | ||||||||||||||||||||||
Nagyon jók a taszári fotók! Köszönjük szépen! | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505796 | 2010. december 22. 20:19 | ||||||||||||||||||||||
Az is 59G, csak van utána egy per jel és az után 668. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505795 | 2010. december 22. 20:17 | ||||||||||||||||||||||
Tüzérségi vontatónak is használta. P-37 előtt is volt rádió lokátor, és nem mindegyikük volt gépjárműre szerelve. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505794 | 2010. december 22. 19:28 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505793 | 2010. december 22. 19:28 | ||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505792 | 2010. december 22. 19:27 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505791 | 2010. december 22. 19:27 | ||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505790 | 2010. december 22. 19:18 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505789 | 2010. december 22. 18:28 | ||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505788 | 2010. december 22. 18:21 | ||||||||||||||||||||||
A lánctalpas vontatókkal kapcsolatban egy dolog már régóta szúrja a szememet. Az RT alakulatoknál, a P-37 lokátorállomásokhoz rendszeresített vontatót rengeteg fórumon (azt hiszem ezen is) ATSZ-59G-nek azonosítják. Nem az. Annak a daruval szerelt változata, ami ATSz-668 névre hallgat. Konkrétan nem is vagyok biztos abban, hogy az MN használta a síma ATSz-59G-t. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505787 | 2010. december 22. 18:17 | ||||||||||||||||||||||
A honi légvédelmi rakétások biztosan használták. Az RT is valószínűleg, mert egy RT századnál találtam hozzá való gépkönyvet. Persze ez nem bizonyíték. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505786 | 2010. december 22. 10:39 | ||||||||||||||||||||||
A hír igaz, használtak vontatót, de főleg láncosat. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505785 | 2010. december 22. 09:21 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505784 | 2010. december 22. 08:41 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Farkas469! Hű, ez marha jó fotó! Eddig nem volt fotóm magyar BAV-ról. Nagyon köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505783 | 2010. december 21. 23:24 | ||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505782 | 2010. december 21. 21:34 | ||||||||||||||||||||||
Amit nem ír, hogy a GAZ-46 is rendszerben volt KUG (kis úszó gépkocsi) néven. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505781 | 2010. december 21. 11:46 | ||||||||||||||||||||||
Na, megint tanultam valamit... A Magyar Néphadsereg állományába NUG (nagy úszó gépkocsi) néven, mint első deszant átkelő jármű került rendszeresítve. forrás: www.hm.gov.hu/container/files/attachments/14601/Seregszemle_2010_4.pdf |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Eredetileg a Kovács (Kuznyecov), makettként ezt adják a Skif MT-LB+Zu-23-2 és BTR-152E, valamint az Eastern Express egyik Gaz-66 változatához (kiegészítő nélkül), ez a példány konkrétan Francia, Azimuth (csomagolás) "termék", kiegészítővel (ez is benne van).
A feljavítás pedig teljesen saját (csövek, fogantyúk, hüvely kivetők, és apróságok).
itt van pár kép, még festetlenül, valamint az alkatrészekről, félkészen.