<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Freddy | Adatlap | 504857 | 2010. május 13. 21:15 | ||
Tükör megigazítva (hátha még egy Uralnál is nagyobb valami jön a külső sávban), hátsó rendszám porolva, pótkerék sorjával lefelé forgatva :) | |||||
Csapol | Adatlap | 504856 | 2010. május 13. 20:16 | ||
Mivel én is híradó vagyok ezt a részletes leírást szeretném kiegészíteni azzal, hogy a híradó szakfelépítményes és a híradó műhely gépkocsik a HI-XX-XX rendszámot kapták. | |||||
páncélos | Adatlap | 504855 | 2010. május 13. 08:20 | ||
Freddy! Nekem egyetlen megjegyzésem lenne, ha megengeded. A jobb oldali visszapillantó tükör, nem jó szögben áll. Sajnos ezt szinte mindenki elhibázza, aki tehergépkocsit készít. Mivel a gépkocsivezető bal oldalon ül, így a jobb oldali tükör mindig jobban be van hajtva, még ha a tükörtartó vas nem is, de a tükörlap biztosan. | |||||
juge75 | Adatlap | 504853 | 2010. május 13. 05:02 | ||
Durva csiszolópapír és esetleg éles szike, valamennyire lehozza, nálam a Dragon BRDM-2 Sztrela-1 (SA-9 Gaskin) járműnél bevált. A gyárban is éles késsel igazítják a gumit. Kritika ide-dícséret oda, szép lett. | |||||
Freddy | Adatlap | 504852 | 2010. május 12. 21:24 | ||
Köszönöm a kritikákat, meg a dícséreteket! Ennél jobban befolyatni már nem akarom (művészolajjal húztam ki a karosszéria réseit és hajlatait), túlságosan öregíti. A gumikról több tonna sorját levakartam, de nagyon nem akarják az igazságot, ha vágom, nyúlik, ha csiszolom, morzsolódik, túlságosan lekoptatni meg nem akartam, így valamennyi lehet, hogy maradt rajta, a pótkeréken még majd talán igazítok. | |||||
Freddy | Adatlap | 504851 | 2010. május 12. 21:23 | ||
Köszönöm a kritikákat, meg a dícséreteket! Ennél jobban befolyatni már nem akarom (művészolajjal húztam ki a karosszéria réseit és hajlatait), túlságosan öregíti. A gumikról több tonna sorját levakartam, de nagyon nem akarják az igazságot, ha vágom, nyúlik, ha csiszolom, morzsolódik, túlságosan lekoptatni meg nem akartam, így valamennyi lehet, hogy maradt rajta, a pótkeréken még majd talán igazítok. | |||||
balaton | Adatlap | 504850 | 2010. május 12. 14:22 | ||
Jól néz ki! A rendszámtábla túl tiszta a többi részéhez képest. Még, ha "le is törölték egy ronggyal", vékony sár réteg akkor is maradt volna :) Én egy kis festékes hígítóval átmosnám. | |||||
Lala | Adatlap | 504849 | 2010. május 12. 12:10 | ||
Fényképeszkedtek elötte!:) | |||||
romeo | Adatlap | 504848 | 2010. május 12. 11:13 | ||
juge75 | Adatlap | 504845 | 2010. május 12. 08:23 | ||
Határozottan jobb lett! Le sorjázhattad volna a gumit középen. | |||||
Freddy | Adatlap | 504844 | 2010. május 11. 22:49 | ||
Kész is az Ural. A motorháztető és a tető még nincs felragasztva. | |||||
juge75 | Adatlap | 504843 | 2010. május 10. 18:26 | ||
Az igen! Ezért a ruházatért "beficcent" volna pár "foximaxi". | |||||
romeo | Adatlap | 504842 | 2010. május 10. 18:22 | ||
mykman | Adatlap | 504841 | 2010. május 9. 22:49 | ||
Maz ! Valamelyik review említette , de akkor ezekszerint megrendelésre készült... :( | |||||
juge75 | Adatlap | 504840 | 2010. május 9. 14:19 | ||
juge75 | Adatlap | 504839 | 2010. május 9. 14:14 | ||
Ja az elsőn síma csatos szerkezet van feltéve. | |||||
juge75 | Adatlap | 504838 | 2010. május 9. 14:11 | ||
Grifx | Adatlap | 504837 | 2010. május 9. 13:52 | ||
Hát a 3láda közül az első, ami szerintem elkészíthető gyorsasan csak az a baj, hogy 1 kép van róla :S és nem látom a zárakat. Esetleg nincs arról több képed? A 2- és 3 láda a feliratozás miatt nem megvalósítható nálam. | |||||
juge75 | Adatlap | 504836 | 2010. május 9. 13:32 | ||
63M katonai sátor, kis segédlet aki meg akarja csinálni: www.gga.hu/index_elemei/63M_KatonaiSator.htm | |||||
juge75 | Adatlap | 504835 | 2010. május 9. 13:24 | ||
57mm, 85mm, harckocsihoz való vagy tarack lőszer, döntsd el, mert nem mindegy. Ami biztosan minden alakulatnál volt: 7,62mm, 12,7mm, valamint gránát. Légvédelmi géppuska és BRDM-2, BTR-80 KPV,KPVT 14,5mm. 23mm-es gépágyú lőszer Zu-23-2 vagy ZSU-23-4 eszközökhöz (utóbbihoz külön volt rendszeresítve TZM-ként egy Zil-157.). | |||||
juge75 | Adatlap | 504834 | 2010. május 9. 13:06 | ||
juge75 | Adatlap | 504833 | 2010. május 9. 13:05 | ||
A ládákban 2db lövedék volt, de már üresek. Bármilyen tárolási célra alkalmasak lehetnek. Belső méretei: 18x36x116 cm. 2 cm vastag időtálló fenyő deszkából. | |||||
Grifx | Adatlap | 504832 | 2010. május 9. 09:36 | ||
Még annyi észrevételem van, hogy amiket betettél képeket sok zil-en csak 1 ablaktörlő, van. Ez gyakran előfordult? Az ablaktörlőket fessem feketére vagy fémes színre? | |||||
Grifx | Adatlap | 504831 | 2010. május 9. 09:34 | ||
A plató porozásából visszaveszek :) Poroltó készüléket direkt nem raktam rá, mivel az eredeti poroltóra rá van öntve a tartó is. És ezért a tartót legyártottam maratásból. Magyarán nincs poroltókészülékem. Lőszeresládákból milyen típusút tegyek? És milyen színűek voltak? | |||||
juge75 | Adatlap | 504830 | 2010. május 9. 09:05 | ||
A járgány alul viszont szépen koszolódik, a kerék lerázza magáról a por egy részét. De ehhez nedvesség is kell. Hogy mi kerülhet a platóra? Alakulat függő, de ez általános szállító eszköz, lőszeres ládák, marmonkannák, sátrak szétszedve, lapátok. | |||||
juge75 | Adatlap | 504829 | 2010. május 9. 08:57 | ||
Fehérre szokták festeni a lökhárító két külső végét, de nem általánosan. Szerintem ennyire azért nem porosodik a plató és a jármű felül. (sofőrt le is csuknák, ha így hagyná!) Előfordul, főleg hegyvidéken, erdőben óriási sár és kátyú, esőzések után legalább egy hétig, de ekkora koszt csak tengelyig merülve csinálna. Seprűt, vödröt és rongyot tegyél a plató fülke felöli végébe, na meg oltó készüléket. www.territorioscuola.com/youtube/view.php | |||||
Grifx | Adatlap | 504828 | 2010. május 9. 07:54 | ||
Maki | Adatlap | 504827 | 2010. május 7. 17:58 | ||
Esetleg képet vagy infót tudsz szolgáltatni róla? Érdekelne a gép és nem igazán találok róla semmit. Előre is köszi! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504826 | 2010. május 6. 17:59 | ||
Üdv Maz kolléga! Igazad van a gödöllői lámpa is VILLTESZ, ezt a kivitelt kifejezetten a D-566 -hoz gyártották. Való igaz,hogy sok más jármű esetében is felhasználták. A KF konténeres bázis járművek kialakításánál mind az Ural, mind pedig a Dac is ezeket a lámpákat kapta. | |||||
Freddy | Adatlap | 504825 | 2010. május 5. 21:18 | ||
Na de hogy ne csak mindig a képekért kuncsorogjak, itt az Ural, így áll most. Van baja a készletnek, tipikusan az a makett, ahol az embernek el kell döntenie, hogy mennyit akar belőle kihozni. Én csak néhány jól látható hiba kijavítására vállalkoztam: -megtoldottam a motorháztetőt, mert rövid -lejjebb vettem a pótkereket,a Modell és makett cikkében leírt módon -elkészítettem a doblemezeket a platón Meg néhány apróság, átalakítottam a tükrök tartóit, elkészítettem előre a fellépőt, hátra meg a lámpákat (végülis az első három képen látható változat mellett döntöttem, az enyémhez hasonló kocsikon úgy látom, olyan van). A tetőlámpák vannak még hátra, a szívócső és a keresőfényszóró, a vezető figurájának elkészítése, a hátsó szekció összerakása és kifestése, a rendszám felragasztása, na meg a koszolás/koptatás. Ezt nem akarom túlzásba vinni, a képeken úgy látom, hogy azon kevés megmaradt Ural, ami nem valami félreeső telephely betonjához hozzárohadva várja a bontó trélerét, kifejezetten tiszta, és orosz katonai teherautókhoz mérten szép állapotban van. +az ülés hátsó ablakon kilátszó támlája csúnyán be lett nézve, majd teszek oda valami rongyot, vagy valamit. | |||||
Freddy | Adatlap | 504824 | 2010. május 5. 18:01 | ||
Persze, nem ugyanaz a két gép, meg átalakították szovjet viszonyokhoz (inch-cm átváltás kb kevesebb hibát okozhat, mint egy festékréteg a maketten), de mégiscsak egy ,,változat", egy leszármazott. A két kétéltű teherautó viszont bár hasonló, de különböző alapokra épül, az orosz GMC helyett a ZiSz-151-re. Egyébként gyártanak átalakító készletet DUKW-hoz, innen jött a kérdés. Jó lenne megépíteni, ZiSz-ből jó az ellátás, csak ahhoz kevesebb más terv, kevesebb futó projekt és a rendelkezésre álló kb 15 homályos fotónál jóval több háttéranyag kellene:) | |||||
juge75 | Adatlap | 504823 | 2010. május 5. 17:50 | ||
a Li-2 Szovjet motoros és metrikus szabványú, míg az eredeti DC-3 Inch (Angolszász). Szerintem, ha megépíthető, és nem gyártják, építsd meg! Ez az igazi építés! | |||||
Freddy | Adatlap | 504822 | 2010. május 5. 17:41 | ||
BAV úszóautót DUKW-ból átépíteni ugye Sátántól való ötlet? Köztudottan a DUKW ,,inspirálta", de azért két teljesen külön cuccról van szó, nem úgy, mint pl a Li-2 és a DC3 esetében, nem? | |||||
Bubu | Adatlap | 504821 | 2010. május 4. 22:27 | ||
KapusiZoli | Adatlap | 504820 | 2010. május 4. 22:16 | ||
Hello! Nézd meg Ocskay Zoltán: Régi, szép Pannóniák című könyvét, abban csak restaurálatlan eredeti állapotú Pannóniák vannak. Üdv: Zoli | |||||
Satyak | Adatlap | 504819 | 2010. május 4. 21:50 | ||
Freddy Bubu. ÉN kérek elnézést.Bekavarodtam,most néztem utánna jobban a könyveimben.A T1 és a T5 átmeneténél volt a lámpa kavalkád. Az enyémen (T1) még a "pöcs" lámpa van.tavaj a jászberényi versenyen a lépcső mellett állt. Részemről a téma lezárva. | |||||
Maz | Adatlap | 504818 | 2010. május 4. 21:48 | ||
Egész jó lett. Ha jól emlékszem volt még jugoszláv Saturnus hátsó lámpa is, ami hasonlított rá. | |||||
Maz | Adatlap | 504817 | 2010. május 4. 21:46 | ||
http://www.aczelauto.hu/?kat=805&a=15&l= Itt van, még most is kapható, 3650 magyar forintért megvehető. Egyesített hátsó lámpa Villtesz 1,425 tipus | |||||
Gabi | Adatlap | 504816 | 2010. május 4. 21:44 | ||
Maz | Adatlap | 504815 | 2010. május 4. 21:40 | ||
>Akkor ezek szerint nem jó? Érdemes lecserélni az armory gyanta készletére? Nem, eleve az átmérője kb 1/35-öde az eredetinek :-) Hogy érdemes-e lecserélni, azt te tudod és a pénztárcád. Eleve olyan sok apróságot kellene kijavítani a maketten, hogy ez már szinte észrevehetetlen. Főleg az Italeri régi HEMTT készletéhez képest szinte tökéletes. ;-) | |||||
Maz | Adatlap | 504814 | 2010. május 4. 21:35 | ||
Mit össze tudtok problémázni tök egyszerű dolgokon. A lámpa az egyik leggyorsabban amortizálódó dolog katonai járműveken. Ha nincs gyári, vagy változik a szabvány azt raknak fel, ami éppen a raktáron van. Megoldás, konkrét kocsit kell megmodellezni kép alapján. Gyári lámpa a képen. Fém keretben piros és narancs búra a Villtesz által nemrég még gyártott általános búra. Műhelykocsik, egyéb KF felépítményes kocsik a Currus/Gödöllői Gépgyár által átalakítva. (Ha jól emlékszem ez is Villtesz gyártmány.) | |||||
Freddy | Adatlap | 504813 | 2010. május 4. 21:32 | ||
Közben Gabi meg is írta a tutit. | |||||
Freddy | Adatlap | 504812 | 2010. május 4. 21:31 | ||
Tééényleg, minden kis utánfutón ilyen van. De egyébként a csepeles könyvbe random belelapozva egy mentesító Csepel hátulján is látható. Szóval vsz hazai gyártmány. Egy tökéletes világban a MiG productions nem (csak) Notek-lámpát csinálna, hanem már rég a piacon lenne az átlátszó piros és sárga gyantából öntött Hungarian People's Army Czinege-era rear lights nevű készlet:) | |||||
Gabi | Adatlap | 504811 | 2010. május 4. 21:26 | ||
Szia! Ez a hátsó lámpa anno a magyar ipar remeke volt, ezt rakták a TSZ-ben is mindenre, de a 80-as években a honvédségnél is amit cserélni kellett hátsó lámpát nagyrészt ilyet raktak fel helyette. Csepeleken szinte csak ez volt, de lámpacserés Avia, vagy Zil is ilyet kapott, tehát Uralon is lehetett, sőt még a Fugra is ilyet raktunk anno. Nem egyszer még a 469-es Uaz-ba is beépítették. Szóval ez egy univerzális magyar hátsó lámpa volt anno, igen széles felhasználási területtel a honvédségnél és a civil életben. Gabi | |||||
lucky | Adatlap | 504810 | 2010. május 4. 21:14 | ||
Sőt ilyen lámpát még civil utánfutókon is látni... Egyszer még Simson motoron is láttam... | |||||
Freddy | Adatlap | 504809 | 2010. május 4. 21:06 | ||
Köszönöm! Ez a típus mintha többfajta kocsin is lett volna, nem? Krazról és Gaz-66-ról legalábbis van fotóm ilyennel. Szóval így már van háromfajta hátsólámpa... (a juge által linkelt dobozoson lévőről is találtam egy képet platóson, a Modell és makettben lévő cikkben a referenciafotón ez a kivitel van) | |||||
Lacy | Adatlap | 504808 | 2010. május 4. 20:46 | ||
Freddy, a negyedik képet történetesen én fotóztam, valaha. Itt van kinagyítva: | |||||
pepe | Adatlap | 504807 | 2010. május 4. 20:44 | ||
Szia Maz! Akkor ezek szerint nem jó? Érdemes lecserélni az armory gyanta készletére? Néztem azt is de nekem az tűnik kicsit furcsának, olyan szögletes. A felirat is fura egy keréken se láttam ilyet. pepe | |||||
Maz | Adatlap | 504806 | 2010. május 4. 20:14 | ||
mykman! Honnét vetted, hogy javították? Most hasonlítottam össze az "Intermediate MAZ" és a KZKT készlet gumijait. Semmi különbséget nem vettem észre. | |||||
mykman | Adatlap | 504805 | 2010. május 4. 16:42 | ||
Elképzelhető hogy ez is a korrekt gumikkal van. A kzkt 1005 sorozatszámú , a tied 1006. De konkrét infót nem tudok erről. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |