<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
Indiana73 | Adatlap | 504647 | 2010. április 8. 14:48 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 504646 | 2010. április 8. 07:59 | ![]() | |
Üdv! Találtam képet a magyar Dim Uaz belsejéről ha valakit érdekelne. Az uaz elején milyen rögzítő pánt van(2db)? Aki tudd segítsen! Köszi. | |||||
páncélos | Adatlap | 504645 | 2010. április 8. 07:56 | ![]() | |
Nem valószínű, mert a második H a híradós kocsiké volt, és nem a billencseké. Itt a négy szám ráadásul egybe van írva. | |||||
Freddy | Adatlap | 504644 | 2010. április 7. 23:14 | ![]() | |
A Tatrának vajon direkt van magyar katonai rendszáma?:) | |||||
Indian73 | Adatlap | 504643 | 2010. április 7. 22:57 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 504642 | 2010. április 7. 09:59 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 504641 | 2010. április 4. 22:55 | ![]() | |
Olyasmi. Tartalék arra az esetre, ha kitelepülnek, vagy megsérülne az az objektum, ami ezt a feladatot ellátja. Egyfajta vezetési pont. | |||||
Sennás | Adatlap | 504640 | 2010. április 4. 19:19 | ![]() | |
Sziasztok.Kérdezném az Uraktól a "nagyvasak.hu" web oldalt tudja valaki mi lett vele nem lehet megnyitni.Olyan jó képek voltak a szovjet gépekröl.Változtattak volna címet? Köszönet. | |||||
romeo | Adatlap | 504639 | 2010. április 3. 10:52 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 504638 | 2010. április 3. 10:50 | ![]() | |
Ezt a változatot egyébként az antennák nélkül is messziről fel lehet ismerni a két besüllyedő fellépő helyetti 3 ráhegesztett fellépőről. | |||||
romeo | Adatlap | 504637 | 2010. április 2. 20:12 | ![]() | |
Akkor ez repülőirányító pont? | |||||
juge75 | Adatlap | 504636 | 2010. április 2. 18:35 | ![]() | |
Ja és régi hajózó ruhán is. | |||||
juge75 | Adatlap | 504635 | 2010. április 2. 18:34 | ![]() | |
Na látod. Most is van ilyen feladatkörű jármű, BTR-80 alvázon. | |||||
romeo | Adatlap | 504634 | 2010. április 2. 18:15 | ![]() | |
A repülősöknek volt ilyen. | |||||
juge75 | Adatlap | 504633 | 2010. április 2. 17:35 | ![]() | |
Tányérsapkán láthattál ilyet. De ma már sas van a helyén (pontosabban Turul). | |||||
romeo | Adatlap | 504632 | 2010. április 2. 17:07 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504631 | 2010. április 2. 13:59 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504630 | 2010. április 2. 13:57 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504629 | 2010. április 2. 13:53 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504628 | 2010. április 2. 13:50 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504627 | 2010. április 2. 13:49 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504626 | 2010. április 2. 13:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504625 | 2010. április 2. 13:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504624 | 2010. április 2. 13:45 | ![]() | |
Indiana73 | Adatlap | 504623 | 2010. március 28. 22:16 | ![]() | |
MAZHL2005 | Adatlap | 504622 | 2010. március 28. 16:32 | ![]() | |
Kaposváron 1993-ban a Füredi 1-bem a Közúti komendáns zászlóaljnak volt két készlet, 4 db ( M zárolt ) UCK hídépítő kompja | |||||
Maki | Adatlap | 504621 | 2010. március 28. 15:28 | ![]() | |
Üdv specnaz78! A képeken látható gépek típusát meg tudnád adni? Gondolom az URAL-on az egy ADK daru. Előre is köszönöm! Maki | |||||
romeo | Adatlap | 504619 | 2010. március 28. 14:26 | ![]() | |
cordell88 | Adatlap | 504618 | 2010. március 28. 13:36 | ![]() | |
Maki | Adatlap | 504617 | 2010. március 28. 12:57 | ![]() | |
Nincs mit. Én köszönöm. | |||||
balaton | Adatlap | 504616 | 2010. március 27. 20:27 | ![]() | |
Maki | Adatlap | 504615 | 2010. március 27. 18:12 | ![]() | |
Balaton találtam infót. 1987-ben állították rendszerbe az USZM-1 majd később az USZM-2 illetve a Zil 131 alvázra telepített UCK-72 hídépítő kompot. Hogy hány készletet és hol azt még nm tudom. UCK-72 most nincs rendszerben. | |||||
Maki | Adatlap | 504614 | 2010. március 27. 11:13 | ![]() | |
Az alábbi típusokról keresnék mindent. Friss és régi képeket, tervrajzokat, adatokat. BAT-2 USZM-1 UCK Előre is köszönöm. | |||||
Maki | Adatlap | 504613 | 2010. március 27. 11:05 | ![]() | |
Ezeket a technikákat kivonták a hadrendből valahogy a 90-es évek végén a 2000 évek elején. Pontosat nem tudok mondani majd utána járok. Utána járok annak is hogy hány volt rendszerben, tudomásom szerint 2-3 készlet. 2007-ben felállítottak egy századot amely megkapott egy felújított készletet /USZM-2+Szerelékes/. Erről van is egy cikk a honvédelem.hu-n. Remélem tudtam segíteni. Valamivel el kell ütni az időt. Én ezekről a technikákról na meg sok másról keresek régebbi képeket.:) | |||||
balaton | Adatlap | 504612 | 2010. március 26. 22:48 | ![]() | |
Jobb későn, mint soha. A típus megvan, csak a mikortól és hány db volt kérdés. Most 1db van rendszerben. És hány volt összesen? Hogy érthető legyen, egy nagy táblázatban gyűjtök össze minden magyar technikát, beleértve a K und K eszközeit is, itt vannak ilyen rovatok, hogy mettől-meddig, hány db, stb. Mintha nem lenne jobb dolgom :D | |||||
romeo | Adatlap | 504611 | 2010. március 26. 21:43 | ![]() | |
Nem. nem voltam, barátom küldte őket. | |||||
Maz | Adatlap | 504610 | 2010. március 26. 19:18 | ![]() | |
Látom, voltál Szolnokon. ;-) | |||||
Maki | Adatlap | 504609 | 2010. március 26. 18:55 | ![]() | |
Üdv romeo! Az egy Zil 131-es alvázra épített UCK cölöpverő legjobb tudomásom szerint. Elméletileg egy kompszerűségre van ráépítve. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 504608 | 2010. március 26. 17:29 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 504607 | 2010. március 26. 16:39 | ![]() | |
Az UAZ-nál azért érdekelne a működési elve. | |||||
romeo | Adatlap | 504606 | 2010. március 26. 16:37 | ![]() | |
Maki | Adatlap | 504605 | 2010. március 26. 15:56 | ![]() | |
Szia Palkó! Szentesen és Hajdúhadházán vannak ilyen PMP hadi híd készletek. A Gatter valós. Mint az USZM-2-ből Gatterből is egy van hadrendben tudomásom szerint. | |||||
Maki | Adatlap | 504604 | 2010. március 26. 15:42 | ![]() | |
Szia Balaton! Kicsit később de válaszolnék a kérdésedre. A képen látható gép egy Kraz 260 alvázra épített USZM-2 típusú hídépítő gép/cölöpverő/. Hogy mikortól passz. Jelenleg egy készlet van hadrendben. A készlet a gépből és a szerelékes autóból áll. | |||||
Maki | Adatlap | 504603 | 2010. március 26. 15:42 | ![]() | |
Szia Balaton! Kicsit később de válaszolnék a kérdésedre. A képen látható gép egy Kraz 260 alvázra épített USZM-2 típusú hídépítő gép/cölöpverő/. Hogy mikortól passz. Jelenleg egy készlet van hadrendben. A készlet a gépből és a szerelékes autóból áll. | |||||
romeo | Adatlap | 504602 | 2010. március 25. 19:21 | ![]() | |
Köszi Mirázsmarci! A Kamazok az 5511-esek voltak ugye? | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 504601 | 2010. március 25. 17:49 | ![]() | |
Szentesen a műszaki zászlóaljnál is volt 2 db Kamaz billencs, katonai zöldre átfestve, de belül a szokásos narancssárga szín megmaradt. (2002) | |||||
romeo | Adatlap | 504600 | 2010. március 25. 14:30 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Köszönöm az anyagot a D-566 mentesítővel kapcsolatban! Három hétig az ágyat nyomtam tüdőgyulladással, így csak most tudom megköszönni. | |||||
romeo | Adatlap | 504599 | 2010. március 25. 14:29 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Köszönöm az anyagot a D-566 mentesítővel kapcsolatban! Három hétig az ágyat nyomtam tüdőgyulladással, így csak most tudom megköszönni. | |||||
romeo | Adatlap | 504598 | 2010. március 25. 14:29 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Köszönöm az anyagot a D-566 mentesítővel kapcsolatban! Három hétig az ágyat nyomtam tüdőgyulladással, így csak most tudom megköszönni. | |||||
Sennás | Adatlap | 504597 | 2010. március 23. 22:24 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
Hát jó megfigyelő vagy látod én ezt észre se vettem csak a szerkezetett néztem.
"Fogalmam nincs". Lehet,hogy ez csak egy kitalált szám ami épp egy lego alkatrészen volt.
(Szerintem)
Üdv!