<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
vatya1 | Adatlap | 638273 | 2018. január 16. 16:23 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 638268 | 2018. január 16. 15:43 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 638267 | 2018. január 16. 15:36 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 638266 | 2018. január 16. 15:34 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 638099 | 2018. január 14. 19:50 | ![]() | |
Köszi Páncélos! | |||||
páncélos | Adatlap | 638089 | 2018. január 14. 19:20 | ![]() | |
PRV-16 lokátor. | |||||
Sennás | Adatlap | 638068 | 2018. január 14. 14:32 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 637911 | 2018. január 11. 21:25 | ![]() | |
Nem késői,korban azonos modifikáció. :-) | |||||
Sennás | Adatlap | 637901 | 2018. január 11. 18:55 | ![]() | |
Szia Freddy! Azt hitem tudok segíteni lövök egy képet a platóról, de ez a kész átverés:) Hát ez fémből van. Tudom hogy ez 255ös de így már én se vagyok biztos semmiben. Meg voltam győződve hogy fa. De ez fémnek néz ki. Akkor lehet a régi 214es is ilyen volt? | |||||
Freddy | Adatlap | 637789 | 2018. január 9. 22:54 | ![]() | |
Sziasztok! Kraz 214-et építek, tud valaki valami jó walkaroundot hozzá? Vagy legalább a múszerfalról képet. A plató padlója egyébként fém? | |||||
bandy | Adatlap | 637635 | 2018. január 7. 09:23 | ![]() | |
Kojak75 | Adatlap | 636525 | 2017. december 14. 22:36 | ![]() | |
6 és fél perc alatt kész! Üdv kojak! | |||||
Kojak75 | Adatlap | 636524 | 2017. december 14. 22:35 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 636465 | 2017. december 13. 17:17 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 636457 | 2017. december 13. 15:34 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 636455 | 2017. december 13. 13:17 | ![]() | |
Közbe rájöttem hogy nem térképész, hanem EK-1 távbeszélő központ Uaz kell de már megtaláltam a régebbi képeim, azért köszönöm! | |||||
Sennás | Adatlap | 636449 | 2017. december 13. 07:24 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 636436 | 2017. december 12. 20:55 | ![]() | |
Érdekes cucc. Ez rá van montázsolva vagy még mai napig is használnak ilyet? | |||||
vatya1 | Adatlap | 636433 | 2017. december 12. 20:39 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 636421 | 2017. december 12. 17:51 | ![]() | |
óóóóó ez nekem kicsi :)))9 | |||||
Sennás | Adatlap | 636420 | 2017. december 12. 17:18 | ![]() | |
Ez a pufi fánk hogy tetszik? 2tengelyel se rossz.Ennek mi a száma? | |||||
Sennás | Adatlap | 636419 | 2017. december 12. 17:06 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 636416 | 2017. december 12. 16:39 | ![]() | |
Szerintem ezt jocinak szántad :))) | |||||
Sennás | Adatlap | 636415 | 2017. december 12. 16:31 | ![]() | |
A hírdetés szerint ezt T2 hívják--nem a terminátor:) Ezek szerint ez az. www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/80330-uaz-452-t2.html | |||||
Sennás | Adatlap | 636414 | 2017. december 12. 16:20 | ![]() | |
Szia.Ezt ismered. EMVHG oldalról. | |||||
vatya1 | Adatlap | 636411 | 2017. december 12. 14:51 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 636403 | 2017. december 12. 13:13 | ![]() | |
Üdvözlet! Valakinek nincs képsorozata egy térképész Uaz 452-ről? | |||||
vatya1 | Adatlap | 636334 | 2017. december 10. 20:10 | ![]() | |
Hát nem egy szépség de ha kiadják akkor a sor része :) | |||||
Sennás | Adatlap | 636303 | 2017. december 10. 10:58 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 636253 | 2017. december 9. 09:49 | ![]() | |
Szervusz! A magyar Diamond is ponyvás fülkés volt? | |||||
Sennás | Adatlap | 636246 | 2017. december 9. 07:38 | ![]() | |
Kõszõnet elõre is! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 636244 | 2017. december 8. 22:50 | ![]() | |
A Volános mentő vontatók már teljesen magyar gyártmányok voltak. A Diamondból az MN-ben 2 db. volt csak. Képet csak magánban, technika-történeti érdekesség a szakmának. | |||||
Sennás | Adatlap | 636215 | 2017. december 8. 14:18 | ![]() | |
Köszi Törzsbusz! Akkor is! Kiadhatná a Balaton:) Ez az a Csepel B300? És akkor a Volános autómentő mennyit kaptak ,gondolom azok is B300 voltak szerelve. De úgy ahogy mondod 2 egyforma nem nagyon akad köztük. A 2 katonai mentő vontatóról tennél fel képet,ha más nem magánban.Köszönettel SENNÁS duro06072@gmail.com | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 636213 | 2017. december 8. 13:43 | ![]() | |
Ebből a Diamond Wrecker mentő-vontatóból 2 db. került a Magyar Néphadseregbe. Érdekes módon mindkettő felépítménye (amik a selejtezés után Csepel B-300-ra kerültek) valahogy fennmaradtak napjainkig. Az egyik egy 4320-as Uralra, a másik Zil-131-re került. Mindkettőről van fotóm. A képeken bemutatott magyar felépítmények a Diamondéval nem azonosak, csak azonos rendszerűek sok eltéréssel. | |||||
Harald | Adatlap | 636177 | 2017. december 7. 21:57 | ![]() | |
Kojak75 | Adatlap | 636176 | 2017. december 7. 21:54 | ![]() | |
Szép munka! Gratulálok! Nagyon feldobja a sok kiegészítő! Üdv kojak! | |||||
uazos | Adatlap | 636174 | 2017. december 7. 21:39 | ![]() | |
Jajajaa, az emberek 90%-a mindig efféle hasonlatokkal jönnek felém. Egy időben mindig azt válaszoltam rá.: te naponta hány üveggel iszol/doboz cigit szívsz el(?), számolj egy kicsit, és kijön melyiket a drágább fent tartani. :)) Mostmár nem szólok,csak mosolygok :) Ma ganajoltam ki valamennyire a belsejét, meg nekiálltam leszedni a v.szivattyút, ha valaki érdeklődést tart rá, dobok fel pár fotót. | |||||
Harald | Adatlap | 636173 | 2017. december 7. 21:37 | ![]() | |
Igen, láttam a Zil-t, tetszik is nagyon, de amikor a Kraz-t építettem, még nem volt. :( | |||||
Sennás | Adatlap | 636160 | 2017. december 7. 18:20 | ![]() | |
Ha úgy látod,tervezed veszel Bronco Zil-t mindegy melyiket abban van "olló" lemásolsz egy zsákkal és minden rendben. Maratást meg majd a Voyager:) | |||||
Harald | Adatlap | 636150 | 2017. december 7. 14:57 | ![]() | |
A felső borda keresztben nem mindegyiken van meg, csak az alsó. A tetőn levő kiemelkedés negatívját viszonylag könnyű a belsején kicsiszolni. Az dobna rajta sokat, ha az oldalsó szellőzőket maratásból adnák, a műanyag majd 1 mm vastag. De a legnehezebb a nyitó mechanizmust megalkotni. A Takom nem foglalkozott ezzel a résszel, zártnak szánták. Majd a HB. Így, hogy ők meg a Trumpi is rárepült, talán lesz majd fotómaratás kiegészítő is, bár én szívesebben építkezem dobozból. | |||||
vatya1 | Adatlap | 636144 | 2017. december 7. 12:18 | ![]() | |
Sikerült Mig festék átváltot találnod az nekem is jó lenne :( | |||||
vatya1 | Adatlap | 636141 | 2017. december 7. 11:55 | ![]() | |
ez tényleg érdekes nagyítva se látszik hogy hova vezet :))) | |||||
Sennás | Adatlap | 636140 | 2017. december 7. 11:37 | ![]() | |
Érdekes nem is látni belűl hogy,hova van kivezetve.De a merevítés is más a motorháztetőn. | |||||
vatya1 | Adatlap | 636137 | 2017. december 7. 11:28 | ![]() | |
Srácok nekünk nem voltak zis-5öseink vagy gaz AA MM? | |||||
vatya1 | Adatlap | 636136 | 2017. december 7. 11:27 | ![]() | |
Sziasztok! hú ez jó infó lehet én is elsiklottam volna felette :)) | |||||
Harald | Adatlap | 636133 | 2017. december 7. 10:46 | ![]() | |
Hú ezt én nem is vettem észre, különben eltömítem, mert így csak kívülről van meg, belül sima az egész, nem törtem át. Mondjuk nem túl feltűnő így sem. | |||||
Sennás | Adatlap | 636127 | 2017. december 7. 09:48 | ![]() | |
Nem férne el a parkolóban még hosszára se:) Anyagilag megterhelő lehet.Többe kerül fenntartani mint megvenni. | |||||
uazos | Adatlap | 636126 | 2017. december 7. 09:13 | ![]() | |
Sajátom, nem járok még vele! Ezért is írtam ha gondolod " megegyezhetünk " Még nincs beüzemelve, napokban akarok nekiállni beröffenteni, csak megszorult a vizszivattyú, így cserére szorul. Ráadásul jövőhétre fagyot beszél, vízzel feltölteni aztán estére mindig leengedni, macerás... | |||||
Sennás | Adatlap | 636125 | 2017. december 7. 08:42 | ![]() | |
Kalandos előélet:) Itt nem látom de gondolom rendszám már van rajta,használják,járnak vele? | |||||
uazos | Adatlap | 636124 | 2017. december 7. 08:37 | ![]() | |
Ütött kopott .: össz-vissz 10e/km van benne :) T.szecsőn volt lokátoros, aztán vitték Ny.telekre, Békés megyei barátom szerezte. J.berényi laktanyát felszámolták, az ottani gépeket vitték Ceglédre, Cegléd mikor megszünt - kapott Kecskemét járműveket illetve ha jól tudom egy dunántúli kereskedő vásárolta fel a többi készletet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154. |
pár kép a 214ről