Zoli | Adatlap | 509905 | 2008. június 5. 18:13 | ||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 509904 | 2008. június 4. 23:47 | ||||||||||||||||||
Üdv! Bár a fotók bizonyító jellegűek, azért valami maradjon az eredetiből is :D:D Sib | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509903 | 2008. június 4. 18:03 | ||||||||||||||||||
Hello Mester! Az a gond, hogy még én se nagyon tudom elképzelni... Mindig újabb ötletek jutnak eszembe. De ha a tetőt megoldom, onnan már talán felgyorsulnak a dolgok, remélem... Annyit még elárulok, hogy némi modernebb formákat is bele akarok csempészni. z | |||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 509902 | 2008. június 3. 20:24 | ||||||||||||||||||
Szia! Azért ennek a végére kiváncsi vagyok!Elképzelni nem tudom pedig vizuális típus vagyok!:-)Nem kis munka lesz.Hajrá! | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509901 | 2008. június 3. 13:23 | ||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 509900 | 2008. június 3. 13:03 | ||||||||||||||||||
Nagyon szépek a képek, remélem, sokat láthatunk még a készülő műről! | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509899 | 2008. június 3. 08:43 | ||||||||||||||||||
Bíztam benne, hogy Te is valami extrém változaton agyalsz. Várom a terveket! z | |||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 509898 | 2008. június 3. 00:00 | ||||||||||||||||||
Nagy átalakitás elött álsz az biztos. Ha belefogok nem leszel egyedül mert egy Custom irányvonalu gépet tervezek. csak igy tovább. | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509897 | 2008. június 2. 21:39 | ||||||||||||||||||
Örülök neki, remélem lassan haladni is fogok vele. z | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509896 | 2008. június 2. 21:34 | ||||||||||||||||||
Rendesen megkavartál. A szélesítésen gondolkodtam, csak épp negatív előjellel. Felmerült egy Corvette is donornak, de az annyival keskenyebb, hogy azt gyorsan el is felejtettem. Legalább egy kicsit hasonlítson az eredeti típusra. Most viszont egy Impala került a kezembe valahonnan, azt felhasználva tényleg szélesíteni kellene. Na de elég a szóból, majd ha megtaláltam a megoldást, bemutatom. z | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 509895 | 2008. június 2. 21:21 | ||||||||||||||||||
Szeva Z! Hát most megfogtál! Erre naon-naon kiváncsi vagyok! hajrá! | |||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 509894 | 2008. június 2. 20:30 | ||||||||||||||||||
ööö... izé... szélesítés, nem hosszítás. (hosszirányban toldást írtam bocs, de aztán szélesebb kasztniról zagyváltam. szóval szélesebb:)) | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509893 | 2008. június 2. 20:27 | ||||||||||||||||||
Igen, levágtam a felső részt, a finomítással közel egy centivel lesz laposabb. Nem is rossz ötlet a hosszítás, mindjárt előkerítem a fűrészt... Na azt azért mégsem. Valószínű az eleje amúgy is hosszabb lesz, szóval betoldani meg belevágni nem fogok. z | |||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 509892 | 2008. június 2. 20:13 | ||||||||||||||||||
Szeva Zolimester! Banyek, ebbe belecsaptál rendesen! :) A két körbevágás végülis megtörtént? Ki vetted a peremet az oldalából, és lejjebb került a felső rész? Egy tipp: ha minél alacsonyabb hatást szeretnél elérni, akár még hosszirányban is betoldhatsz 1-2-3 mm-t. Ettől ténylegesen laposabb nem lesz, de optikailag a szélesebb kasztni alacsonyabbnak fog hatni. Legalábbis elvileg :D És különben is, abban az irányban még nem vágtál :) Üdv: Sib | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509891 | 2008. június 2. 19:56 | ||||||||||||||||||
Én is kíváncsi vagyok rá, mi lesz belőle, az alapötlet megvan, a részletek mindig változnak. Valószínű azért nem lesz olyan vészes, csak egyedi. Bal oldalra egy rakétablokkot, a másik felére meg egy mikrót akarok beépíteni... Na komolyan, fogalmam sincs, miért vágtam szét az orrát, ez már örök rejtély marad. Lehet, hogy visszarakom majd a kivágott darabokat... z | |||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 509890 | 2008. június 2. 19:43 | ||||||||||||||||||
Igen csak egyedi stílust találtál ki: "Egy minél alacsonyabb felépítésű kocsi volt az alap elgondolás, erősen custom kivitelben megépítve. A készlet egy szolid custom változatot tartalmaz a szokásos egyedi alkatrészekkel (Chevy small block Edelbrock kiegészítőkkel, oldalt kivezetett kipufogó rendszerek, modernebb ötágú felni széles abroncsokkal stb). Ezekből talán a motor és a kipufogók felhasználásra kerülnek, bár még az is lehet, hogy némi Pro Street stílust is belecsempészve egy nagyobb, feltöltős hajtómű kerül a kaszniba." Nagyon kíváncsi leszek rá mit hozol ki belőle. A kivágott elejébe mit szánsz? Brúnó | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509889 | 2008. június 2. 19:31 | ||||||||||||||||||
Én is... Rengeteg ötlet van a fejemben, mindig kitalálok valami újat, de először a tetővel kellene kezdeni valamit. Remélem határidőig kész lesz, ha nem, még pár ezer darabra aprítom, ledarálom és beszórom vele Móváron az asztalt... z | |||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 509888 | 2008. június 2. 19:10 | ||||||||||||||||||
Nem kis fába vágtad a szikédet:) Kíváncsi vagyok mi fog belőle kikerekedni! | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 509887 | 2008. június 2. 18:47 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Én egy teljesen egyedi megjelenésű autót tervezek építeni a makettből, amin reményeim szerint a többféle stílus keveredése nem fog izléstelen giccsként hatni. Egy minél alacsonyabb felépítésű kocsi volt az alap elgondolás, erősen custom kivitelben megépítve. A készlet egy szolid custom változatot tartalmaz a szokásos egyedi alkatrészekkel (Chevy small block Edelbrock kiegészítőkkel, oldalt kivezetett kipufogó rendszerek, modernebb ötágú felni széles abroncsokkal stb). Ezekből talán a motor és a kipufogók felhasználásra kerülnek, bár még az is lehet, hogy némi Pro Street stílust is belecsempészve egy nagyobb, feltöltős hajtómű kerül a kaszniba. De ez csak a lakatosmunkák után fog realizálódni. A képeken látható állapot már a múlté, az alacsonyítás miatt a tetőt is eltávolítottam. A ferde A-oszlop és a hajlított szélvédő miatt meg sem próbáltam az eredetit átszabni, inkább egy másik típusét tettem volna rá, azonban az itthon fellelhető kasznik teteje mind sérült volt, így valószínű egy újabb donort kell vennem hozzá. A képeken látható aprításon kívül még kicsit átdolgoztam a fülke hátulját, mert teljesen le akartam falazni. A függőleges bordákat eltávolítottam, viszont ebben az állapotban is tetszik, szóval a lefalazás már egyáltalán nem is olyan biztos. Remélem nemsokára újabb fejleményekről is beszámolhatok. z |
Jó, hogy említed! Már odáig jutottam, hogy szinte az egész fülkét átalakítom, de muszáj volt kicsit visszavenni a lelkesedésből! Még a kiálló géptetőt is lecseréltem volna egy simára, hogy passzoljon valahogy a tetőhöz. Most úgy néz ki, hogy a géptető marad, így a sárvédőívek mellett talán abból is rá lehet majd jönni, mi van a születési anyakönyvi kivonatán... De ha mégis át kell alakítani az orr felső részét/géptetőt, akkor talán csak alvázszám alapján lehet majd azonosítani...
z