sib | Adatlap | 510113 | 2009. február 3. 13:44 | ||
Kumancs | Adatlap | 510112 | 2008. október 15. 18:30 | ||
Hát gratula a haladáshoz. csak már látni isjó lenne. | |||||
sib | Adatlap | 510111 | 2008. október 15. 15:37 | ||
Sziasztok! Nos, úgy tűnik, ha kis lépésekkel is, de újra halad a DC projekt. Elkészült a tető hosszabítása, következik a szélesítése majd az ajtók toldása. Ha nagyjából összeáll a fülke és a plató, intézek egy photoshootot. Addig is mindenkinek jó munkát és hajrá! Üdv! | |||||
ChevyG | Adatlap | 510110 | 2008. július 23. 19:10 | ||
képet-képet-képet!:) | |||||
sib | Adatlap | 510109 | 2008. július 18. 13:22 | ||
Sziasztok! Ideje életjelet adnom magamról... úgy látom uborkaszezon van :) Ilyen-olyan okok miatt nem nagyon tudtam makettezni az utóbbi hetekben, de remélem hamarosan ismét szívhatom a sztirolport. Ami az előző bejegyzés óta történt: Szanaszét vágtam a fülkét és elkezdtem próbálgatni, mennyi is legyen a hosszabítás. Duplafülkésről van szó, tehát nagyságrendileg megvan a toldás mértéke, de van plusz mínusz néhány mm, ezekkel kell játszani, hogy szép arányok legyenek. Ehhez jön majd még a plató hosszának és a tetőmagasságnak a belövése. See you later: Sib | |||||
sib | Adatlap | 510108 | 2008. június 19. 23:59 | ||
Üdv! Csak pár mondat erejéig: Lassan eljutok oda, hogy a motorházettő szépen pontosan illeszkedik mindenhol. A sarkok levágása is megtörtént, a kasztnira visszaragasztott háromszögeket kell még összedolgozni. A motorháztetővel azért még lesz feladat, de erről majd később. Ablak alja vízszintezve, készül egy egyszerű sablon a fülkének a hosszabításhoz, aztán FŰRÉÉÉSZ :D:D:D Ja meg befalaztam a szellőzőrácsokat :P Jó építést mindenkinek! Sib | |||||
sib | Adatlap | 510107 | 2008. június 6. 11:03 | ||
Jajj, az első kép alatt az első vízszintes az természetesen függőleges :D | |||||
sib | Adatlap | 510106 | 2008. június 6. 11:02 | ||
Sziasztok! Szóval motorháztető. Kezdésnek a kit szépséghibáit javítom ki. AMT hagyományokhoz híven, a motorháztető illeszkedése finoman szólva... khmmm. Főleg a 2 hosszanti oldalon rettenet széles a rés, ráadásul nem is párhuzamosak. Elöl a legörbülő saroknál meg végképp elvesztették a fonalat. Először kiegyenlítettem a rést, majd 0.5 sztirollemezzel beszegtem, elöl egy darabon 2 rétegben. 1 nap száradás után körbevágtam és kicsit csiszoltam rajta. A hézag most már germános, de a felfekvéssel még mindig vannak bajok, szóval még nincs lefutva teljesen :) Ja és az első vízszintes él nem ér le a kasztniig, pedig a képek alapján úgy tűnik, le kéne. Második körben a motorháztető sarkát és az ajtóablakot veszem kezelésbe, erről itt van 3 kép, alatta kis dumával. Mindenkinek jó építést kíván: Sib | |||||
ChevyG | Adatlap | 510105 | 2008. június 6. 00:01 | ||
ááá, nem csalódtam benned:))) Szuper! Várom a folytatást! (kezdést?) | |||||
toto | Adatlap | 510104 | 2008. június 5. 22:08 | ||
Hali! Jó a terv:::DDD Igyekszem majd benneteket utólérni:::DDD toto | |||||
sib | Adatlap | 510103 | 2008. június 5. 21:47 | ||
Sziasztok! Némi bénázás után megnyitom az én kis groupbuildes műhelytopikomat :) A koncepcióm egy duplafülkés rövidplatós, természetesen customizálva. Ha divatos szóval akarok élni, akkor egy "mi lett volna ha" SUT (Sport Utility Truck) modern átépítése. A kiindulási alap egy Cameo, 4 egymással szembenyíló ajtós fülkével, topchoppal, vágott oldalakkal, rövidített platóval és airride-al. Más lesz a hátfal, a motorháztető és az orr-rész is, utóbbi valószínüleg GMC irányba fog elmenni (1955 GMC Sierra Denali ? :)), de természetesen egyedi megoldás lesz. (ennek ellentmondóan, sikerült ügyesen Cameo-t írnom a topik témájába, gratulálok Sibito :S) Ezen kívül sok egyéb apróság fog változni, ami elsőre talán fel sem fog tűnni, de mégis. A makett amiből indulok egy Cameo, ami elkezdve / elrontva került hozzám. Jobban mondva csak a fülke, a plató, és a hátsó ablak, ezért minden más scratch lesz. Mielőtt hülyének néznétek :D csak a külső elemeket kell nulláról építeni, mert alváz, motor és belső nem lesz. Vagy lehet, hogy ezért fogtok hülyének nézni? :D Sajnos egy darabig makettfotókkal nem tudok szolgálni, de igyekszem az építést manipulált képekkel és rajzokkal dokumentálni. Egyelőre egy oldalnézeti vázlat van, ami közel nem végleges, még tili-tolizom, finomítom az arányokat, mielőtt bevetem a fűrészt. Röviden ennyi, hamarosan jelentkezem a motorháztető körüli bemelegítő munkálatokkal :) Üdv: El Sibito Loco - Customville | |||||
lalipapi | Adatlap | 510102 | 2008. június 5. 20:58 | ||
Ez tök jó mindenkinek egyrugora jár az agya:):) Ezzel a gondolattal is eljátszadoztam:)Kívánom hogy neked ne csak gondolati síkon legyen meg!:) |
Sajnos képekkel még mindig nem szolgálhatok, és tudom, hogy anélkül nem sokat ér az egész, de mégis, illő életjelet adni magamról és a projektről.
A legutóbbi bejegyzés óta elkészült a fülke. Annyiban módosult az eredeti terv, hogy nem a szó szoros értelmében vett duplakabinos lesz, tehát nem 4 teljes értékű ajtó, hanem (oldalanként) 1.5 vagy simán 1 ajtó (ezt még nem döntötem el), hosszított fülkével. Valamint a tető is átalakult, leginkább fix-(fake)-Carson-top-nak tudnám nevezni. Ez a módosítás megváltoztatta az ablakkivágások formáját is. A karosszéria oldalából kivágtam 2 mm-t, ennyivel lett alacsonyabb a kádperem alatti rész. A topchop mértékét most nem tudom megmondani, útközben elvesztettem a fonalat, hogy mennyit is vágtam ki, majd össze kell hasonlítanom az eredetit ábrázoló mérethelyes rajzzal.
Mivel a kiindulási alap csak az üres bódé volt, építenem kellett egy alvázat, padlólemezt, valamit, amire feltehetem a fülkét, a platót, és a kerekeket. Ezután következett a plató, ami azért jelentett sok fejtörést, mert nekem csak a 2 oldalra, azaz a 2 sárvédőre van szükségem, a hátfal teljesen egyedi építés lesz, a raktér pedig le lesz takarva. Ki kellett tehát találnom, hogyan rögzítsem egymáshoz a 2 "levegőben lógó" sárvédőt, úgy, hogy pontosan álljanak egymáshoz és a karosszéria többi részéhez képest is, rögzíteni tudjam az alvázra, és rá tudjam építeni ahiányzó részeket. Végül egy kiadós sztirollemez pusztítás után elkészült a szerkezet. Itt tartok most. Következik a hátfal kidolgozása, illetve az orr átalakítása. Itt viszonylag szolíd beavatkozás lesz, "csak" a hűtőrács/lökhárító, fényszórókörnyék és a motorháztető eleje lesz az áldozat. Röviden ennyi.
Üdv: Sib