/ Fórumok /

Luftwaffe

Német repülőgépek, a kezdetektől napjainkig.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.
joozsyka 510355 2009. augusztus 3. 19:19
Válasz erre
Ha esetleg valaki még nem látta:
www.youtube.com/watch
Roadblock 510354 2009. július 20. 20:48
Válasz erre
www.ww2f.com/wwii-today/29201-fw-190-found.html
Itt lehet böngészni bővebben...
Roadblock 510353 2009. július 20. 20:46
Válasz erre
Helyreállították...

"Belly landing , perhaps no big trees to hit back in 1943,didn't see any damage off hitting trees from the landing. Lot of trees have grown in last 47 years. Some instruments were missing when the guys filmed the find in 1989.

The loss of Fw190 A5/U3 W.Nr 1227.
On Monday 19th July 1943 Fw190 A-5 W.Nr 1227 'White A' went on a mission carrying a SC250 (550Ib) bomb. Taking off from Siwerskaja, on what was probably a hot summer day, 'White A' headed for the Front line which was only fifteen or so minutes flight time away. Crossing the front line over the Dvina River, the Fw190, flying with another crossed it and headed East. Whilst behind enemy lines, in an area called Voibakala, the 'Rotte' attacked an armoured train and reportedly suffered damage from flak. The loss report indicates the Fw190 crash landed due to this damage, although none was located on the airframe. It Fw190 suffered a catastrophic failure of the BMW801, caused by a rag -sabotage is suspected as it was a new engine was fitted a few days before). The Fw190 was recorded as being 100% lost in the map reference co-ordinates of Pl.Qu.20124.
The pilot Feldwebel Paul R‰tz survived the crash landed behind enemy lines. He removed his leather flying helmet and retrieved the first air kit from the rear fuselage and is thought to have headed West back to the front line only a dozen or so miles from the crash site. He was undoubtedly captured by the Russians and interned although the Luftwaffe loss report still class him as 'Vermiflt' (missing) in action.
Focke-Wulf Fw 190A-5 1227 (N19027) was recovered from Russia in the early 1990s and subsequently purchased by FHC, which contracted JME to complete it. Norfolk-based JME Aviation is making excellent progress on restoring a pair of World War Two Luftwaffe fighters to airworthy trim on behalf of the aircraftís owners, the Washington-based Flying Heritage Collection owned by Paul Allen of Microsoft
Interesting thing is that flak was not the real cause of the crash. During engine strip down they found uniform rag's in the oil lines.
bigboy 510352 2009. július 20. 18:33
Válasz erre
Nos köszönöm én is mert találtam képet a általam keresett E3-ról is.Üdv bigboy
Varjúbácsi 510351 2009. július 20. 17:41
Válasz erre
bigboy 510350 2009. július 20. 16:18
Válasz erre
Üdv Timur , kereshetlek .Téma Adolf Galland 10-dik légigyőzelménél,az általa repült Messerschmitt Bf 109E3 vadászgépének festése.Meg ezzel kapcsolatban ,néhány kérdés (szivargyújtó-hamutál).Későbbi Bf109E4-E4N-ről nagyon sok fotó kép van.Üdv bigboy
gábor76 510349 2009. július 19. 18:30
Válasz erre
És vajon hova lett azóta?
Roadblock 510348 2009. július 19. 18:19
Válasz erre
Hogy én ilyet sosem találok az erdőben... ez vérlázító. :))
SIG 510347 2009. július 19. 15:44
Válasz erre
Ejnye, ez gyönyörűen megmaradt !
Levix 510346 2009. július 19. 12:23
Válasz erre
www.britmodeller.com/forums/index.php
FW-190 az orosz erdőben.
Roadblock 510345 2009. június 5. 21:53
Válasz erre
Nem fizetős... Klikk a linkre, majd a bal oldali "fordulatszámmérő" alatt Free User-re klikk...Ezután kell várnod kb 35sec-et majd egy utolsó klikk a Download-ra.
Fájlok között elméletileg 15 percet kell várni, ha nem fizetsz elő, de ha meg tudod oldani, hogy a public IP-d megváltoztatod, akkor tudsz tölteni azonnal, de csak 1 szálon.

Ha érdekel, akkor van a discoverynek egy kisfilmje, A Wings Of The Luftwaffe sorozatban a Stukákról, 4 file kb 450MB:

rapidshare.com/files/140097113/Wings_Of_The_Luftwaffe_-_Ju_87_Stuka.part1.rar
rapidshare.com/files/140132064/Wings_Of_The_Luftwaffe_-_Ju_87_Stuka.part2.rar

rapidshare.com/files/140285553/Wings_Of_The_Luftwaffe_-_Ju_87_Stuka.part3.rar
rapidshare.com/files/140306636/Wings_Of_The_Luftwaffe_-_Ju_87_Stuka.part4.rar

rapidshare.com/files/140317961/Wings_Of_The_Luftwaffe_-_Ju_87_Stuka.part5.rar
rapidshare.com/files/139998364/Wings_Of_The_Luftwaffe_-_Ju_87_Stuka.sfv
BBalázs 510344 2009. június 5. 21:40
Válasz erre
Roadblock!
Köszi, de van egy kis gond, ez fizetős cucc...
De ha tucc segiteni h mit bénáztam, akkor megköszönöm, ill. könyvet tudnál ajánlani, angol nyelven jöhet.
Egyébként a Stukák cimű könyvből sokmindent megfigyeltem, pl. az egyes repülők festése nem mérnöki pontossággal volt kivitelezve - akár századon belül is jelentős eltérések voltak jelölésben, lajstromszám a farokrészen hol fel volt feste hol nem, ésatöbbi ésatübbi.
Csodaszép madarak voltak.
Roadblock 510343 2009. június 5. 21:09
Válasz erre
sdkfz 510342 2009. június 5. 20:01
Válasz erre
BBalázs 510341 2009. június 5. 18:28
Válasz erre
Sziasztok!
Stukákról szeretnék szakirodalmat fellelni, jelenleg kb. A Hajja und fiai féle Stukák cimű könyv áll rendelkezésemre. Kicsit jobban belefolynék...
borisz 510340 2009. június 3. 16:14
Válasz erre
sdkfz 510339 2009. június 3. 13:45
Válasz erre
üdv
Képeket keresek a me-109 g2 es pilótaafülkéjének belsejéröl.
aki tudna tegyen már párat fel ide.
köszönöm
Tibcsi 510338 2009. április 24. 11:38
Válasz erre
Az Academy valóban nagyon szép lenne, ha a motor feletti géppuskák a rendes helyükön lennének. :)
rod666 510337 2009. április 24. 09:00
Válasz erre
Szerintem az Academy E3/4 is nagyon jó. Szép felületek, jó illeszkedés, gyönyörű kabinbelső.
Timur 510336 2009. április 24. 08:58
Válasz erre
Alapból (az Eduard honlapon) 75 $-t kérnek a makettért. Ezt vesd össze a Móvári árral. Szerintem a makett -hibáival együtt is- kiváló.

Az Eduard A-fóka szériája nem mentes néhány alakhibától, és kissé túlbonyolított.
A felülete viszont gyönyörű, a készlet rendkívül részletgazdag; s ha valaki "dobozból" akar bontani, akkor nincs jobb lehetőség. Az Eduard még olyan dolgokra is figyelt, mint a zárt- és nyitott kabintető alakja közötti különbség. Ezt soha, egyetlen méretarányban sem készítette el még más gyártó.

FS
uly 510335 2009. április 24. 01:10
Válasz erre
Ha jól emlékszem 9500Ft körül volt az ára. Annyit megért ez az E4-es messzer?
Nekem nem tűnt olyan jó minőségnek.
És a FW 190A5 Walter Nowotny féle matricával kiadott ha jól emlékszem 5600pénz volt. Az milyen szerinted? Minőségileg?

Uly
Timur 510334 2009. április 21. 10:44
Válasz erre
Szia Russel barátom!

Tervezem, tervezem...
Most elöljáróban csak annyit, hogy a főfutó kerekei (hmmm...) "elnagyoltak", a futóakna túlbontott, az ide ajánlott színek pedig eléggé meglepőek. (Nem túl elegáns megoldás, hogy elfogadható futóaknát csak a külön vásárolható maratással együtt készíthetünk.) A kabin nem rossz, de itt is vannak furcsa részek (oxigénregulátor mérete, térképtartó-megoldás, ülés, stb.) A felület nekem nagyon tetszik, a vásznazás túlzásait festéssel lehet kompenzálni. A nyitott motortér élethű bemutatásához ebben a méretarányban egy kicsit kevés, amit a makett dobozból nyújt (pl. ráöntött gyertyakábelek.)
Nem ellenőriztem még, csak olvastam, hogy a hűtő picit túlméretezett.
Az E-1-nél az egyik festés (matrica) színei rosszak (piros 13-at kapunk a 6. staffeles sárga helyett, a "boszorkány" színei is tévesek.

No, ez így már fanyalgásnak tűnik, pedig csak egyet jelez: nincs hibátlan makett!
Az Eduard jó munkát végzett, s nekem nagyon-nagyon tetszik a kit!
(Móváron az első voltam, aki a polcról leemelte. Úgy vigyorogtam, mint egy jóllakott óvódás, annál is inkább, mert az E-4 nálunk debütált!)

Barátsággal:
FS
Russell 510333 2009. április 21. 09:11
Válasz erre
Üdv Timur!

"(A '32-es Eduard Emilek? Már megvannak...:)! )"
Csodálkoztam is volna, ha nem lennének meg...
Kérünk szépen majd némi elemzést róluk, amint időd engedi!

Üdvözlettel:
Russell
Timur 510332 2009. április 21. 08:51
Válasz erre
Szia!

Ami jó '72-ben.
Emil: Tamiya, ICM
A többi változat: Fine Molds
Biztos más gyártó termékeiből is lehet szép makettet készíteni, de aránytalanul sok munkával és átalakítással.

(A '32-es Eduard Emilek? Már megvannak...:)! )

Horrido!
vlevi 510331 2009. április 20. 18:37
Válasz erre
Eduard E-1, E-4, persze 32-ben :)
72-ben az Academy-k ajánlhatóak?
Mert szép, és mint makett pontos, de azt én nem tudom eldönteni, hogy valósághű-e
Levix 510330 2009. április 20. 10:53
Válasz erre
:) ja segített, köszi. Gyanúsak voltak a képek, de ezek szerint nem véletlenül.

Még1x köszi!

Üdv.

Levi
Timur 510329 2009. április 20. 09:51
Válasz erre
Szia Levix!

Előre kell bocsátanom, hogy '72-ben nem mozgok túl otthonosan, inkább a nagyobb méretarányokban.

Ami a képeken is látszik: túlbonyolított makett (pl. külön farokrész) csúnya alakhibákkal (pl. vízszintes vezérsík), túlzottan leegyszerűsített részekkel (kabin, kerék, stb.); nem túl jó minőségben öntve (sorják).
Nem tudnám jó szívvel ajánlani, különösen úgy, hogy létezik a Fine Molds-sorozat. Igaz, ott az árat is megkérik, de valamit valamiért.

Endre fiam kb. 1 éve rakott össze egy MasterCraft Fókát. Szörnyű makett volt: semmi nem stimmelt semmivel, durva alakhibák... Még a matricája is gyötrelmes volt: vastag, merev, a hordozópapírt nehezen akarta elhagyni, viszont cserébe nem is tapadt.

Remélem segített a döntésben,
Üdv,

Timur
Levix 510328 2009. április 19. 10:28
Válasz erre
Timur!

www.model-making.eu/katalog.php
Mennyi köze van a valósághoz a MasterCraft Messzerjeinek? A fenti linken vannak panelfotók és az összes változat ugyanaz, de lehet, hogy én nem látom a különbségeket.

Köszi

Levi
fatum 510327 2009. április 8. 16:29
Válasz erre
Timur 510326 2009. április 8. 13:23
Válasz erre
500x180.
Megegyezik a Me 210 farokkerekének méretével.
fatum 510325 2009. április 7. 17:09
Válasz erre
Timur 510324 2009. április 7. 14:31
Válasz erre
Ez csak egy egyszerű villás szerkezet volt, amelyet felszállás után ledobott a gép.
A kerék méretének utána tudok nézni, ha érdekes.
fatum 510323 2009. április 6. 16:19
Válasz erre
Még egy kérdés:a "középső" futóműhöz vajon melyik repülő alkatrészét használták fel?Messzer 262?Vagy Heinkel?
fatum 510322 2009. április 5. 18:30
Válasz erre
Zebi, köszi örök hála!
Zebi 510321 2009. április 5. 18:09
Válasz erre
Szia!
Fiesler-Skoda FiSk 199 néven keresd. Makettváltozatát kiadta 72-ben az Amodel, 48-ban a Hasegawa.
Egy weblap, gyors keresés után:
www.xs4all.nl/~tozu/me109/family/FiSk-199.htm
fatum 510320 2009. április 5. 17:45
Válasz erre
DSC00115
DSC00115

Sziasztok, ez a messzer már régóta izgatja a fantáziámat.
Annyit tudok róla, hogy G2/R1 változat, de ezen kívül sajna semmit.
Érdekelne a festése vagy valamilyen nézeti rajz.Ha van valakinek valamilyen anyaga megköszönném, ha megosztaná velem.
fatum
Timur 510319 2008. július 2. 07:29
Válasz erre
Szia!

A '41 ősze előtt gyártottakon 02, azután 66.
basio 510318 2008. július 1. 16:46
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy az Fw-200 Condor
belseje milyen színű volt? Láttam zölddel és szürkével
is maketteken.

köszi
basio
Zebi 510317 2008. június 23. 16:19
Válasz erre
Szerintem ez nagyon látványos Fw-190A7/R2 (A6/R2?) makett, Kornatzki Sturmstaffeles gépe:
www.network54.com/Forum/478986/message/1214116145/
Timur 510316 2008. június 20. 11:56
Válasz erre
Szia Zebi!
Igaz, az angol nyelvű szakirodalom sem mindig egyértelmű, Sőt, néha a forráskritika sem segít. Jelen példában a Recognition Manual nem egy eldobandó munka, de én is a JaPo-t tartom valószínűbbnek.
Zebi 510315 2008. június 19. 14:37
Válasz erre
Az angol nyelvű szakirodalomban is (és emiatt a fejemben is) van néha kavarodás. Például a DB-605 motor és az MW rendszer használatával kapcsolatban a Bf-109 Recognition Manual azt írja, hogy csak a C-3-as üzemanyaggal működő motoroknál lehetett MW befecskendezést használni. A Japo 109K könyvben árnyaltabb a kép: szerintük a DB-605DB motor működhetett úgy, hogy B-4 + MW, vagy működhetett C-3-al, de MW nélkül. A DB-605DC a könyv szerint C-3-al ment, és lehetett használni mellette a metanolos befecskendezést. Megint máshol azt olvastam, hogy a DB csak B-4-el, a DC pedig csak C-3-al üzemelhetett.
Én a Japo verzióját tartom a leghihetőbbnek, de nem vagyok biztos benne.
Timur 510313 2008. június 16. 10:25
Válasz erre
bigboy 510311 2008. június 16. 10:12
Válasz erre
Timur köszönöm a segitséget és élek is vele . keresni foglak az emlitett modon.üdv bigboy.
bigboy 510310 2008. június 16. 10:06
Válasz erre
Timur ez az emlitett Füzet? Scale Aircraft Modelling Colors The Messerschmitt Bf 109 E on the Western front-1940.
Timur 510309 2008. június 16. 10:04
Válasz erre
Szia bigboy!
Szívesen segítek. Keress meg magánban.
Üdv:
FS
bigboy 510308 2008. június 16. 09:57
Válasz erre
Timur akkor valoszinű ez ugyan az a füzet lessz akkor nem az ÖSSZES bevetett emil hanem az általad emlitett mennyiség hogy milyen sikerrel mutatja be a emileket én nem végeztem ezirányú kutató munkát nem is értenék hozzá nincs nyelvtudásom anélkül meg nem vagyok elég tájékozott. gondoltam nekem elég . vam természetesen még segitségem . Lehet lelkesedésem nagyobb mint a ismeret anyagom e téren de még nem tartok a messerschmitt épitésénél.Amenyiben segiteni tudsz e téren természetesen elfogadom a segitséget.üdv bigboy
Timur 510307 2008. június 16. 09:26
Válasz erre
Szia bigboy!

Ami kíváncsivá tett, hogy melyik az a munka, amelyben az összes, az Angliai Csatában bevetett Emil festése szerepel? Mert tudomásom szerint ilyen nincs. Van ugyan egy füzet (a címe fejből nem jut eszembe), mely a '39-'40-ben harcoló Emileket mutatja be grafikán -több kevesebb sikerrel- ; de ebben csak kb. 250-300 gép szerepel. Ugyanakkor a Jagdwaffe vesztesége 900 gép fölött volt. És nem semmisült meg minden gép...
Üdv:
FS
bigboy 510305 2008. június 16. 09:16
Válasz erre
Timur köszönöm a hozzászólásod .hofi jogos volt Timur észrevétele. mikor elküldtem már láttam a helyesirási hibákat egyszerüen nem olvastam vissza amit leirtam igy nem tudtam korigálni.Látom nem egyszerü dolog elfogadtatni magát az embernek. hofi KÖSZÖNÖM üdv bigboy
bigboy 510302 2008. június 15. 21:00
Válasz erre
A fa készülget 420db levél van fent a fán 6db ágvég kész még van 154 db faág meg 15600 db levél ugyhogy van melló a messzersmith festése. megvan az összes francia országban a légicsata alatt és után harcoló messzer festése csak az emilekre vonatkozik .ugyhogy van miböl válogatni egyenlöre egy pilotát keresek aki igy sebesülten tért vissza a gépével és annak a gépét festem meg a hozzá való infóm megvan csak ki kell szemezgetni.1940 szeptember . elején.17 kiadványom van ami ebben segítt választani . gondoltam Galandra is de a csapból is az folyik mármint a messzerjei festése.üdv bigboy
Zebi 510301 2008. június 15. 20:21
Válasz erre
bigboy,
Láttam készül a fa a Messzerrel. Kiválasztottad a gép festését?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.