Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
budha | Adatlap | 726470 | 2024. július 2. 22:32 | ||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 726266 | 2024. június 24. 22:00 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Ha már a hasonlóság: az első képemen szintén ellipszis közeli torkolat forma látható. Van itt old-forum.warthunder.com/index.php egy (első) hozzászólás, amiben emberünk leírja hogy kései a Bf 109 -esek beépített MK 108 ágyúinak tesztelését pont egy (a témaindító képen is szereplő) G-6 -oson végezték. Más hasznos adalék is van a hozzászólásában, és ami pluszban megsüvegelendő, hogy komoly irodalomjegyzéket tett a komment végére. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 726259 | 2024. június 24. 19:14 | ||||||||||||||||||||||
Összehasonlításképpen a spanyol Buchonokon volt hasonló átmérőjű burkolata a Hispano gépágyúknak, bár ezek jól előre is nyúltak. További érdekesség, hogy ezeket a 109-es családbeli gépeket egy újabb rakétatípussal láthatjuk. acesflyinghigh.wordpress.com/2019/02/02/spains-messerschmitt-bf-109-hybrids-the-hispano-aviacion-ha-1112-tripala-and-buchon/ | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 726258 | 2024. június 24. 19:10 | ||||||||||||||||||||||
A konkrét gépről összesen négy képet találtam, szerintem nem photoshop. Elnézve a nyílás nem szabályos kör alakját, a kiszélesedő burkolatot, és hogy egyértelműen nincs gázelvezetés, szerintem ezt egy nagy csőhosszúságú fegyver befogadására szánták. A gép a 20339 gyári számú Me-109 G-6, ami az RH+ZM lajstromjelet viselte. A képek vélhetően 1945 áprilisában készültek Lüneburgnál (me109.info). | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 726255 | 2024. június 24. 18:48 | ||||||||||||||||||||||
Valahol utaltak rá, hogy talán RZ 65 indítója van a szárnyban, ami egy elég kicsi, nem irányított légiharcrakéta volt, és ilyet tényleg teszteltek Fw-190-en. De ehhez is létezett 2x4-es indító Me-109 szárnya alá. | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 726254 | 2024. június 24. 18:42 | ||||||||||||||||||||||
Nekem elég furák ezek a nyílások. Sehol nem láttam még hasonlót, pláne nem német gépen. 1. A WGr 21-eshez túl keskenyek, az R4M-eket meg mindig tömegesen vetették be, kettesével semmi értelmük nem lett volna. 2. Ha ezek tényleg rakétaindítók, akkor a hajtógázoknak távoznia kellett egy erre kialakított nyíláson, amire utaló nyomokat alul nem látok, és szerintem felül meg nem lenne irányban. Mellékeltem egy képet egy Fw-190-ről, aminek a féklapját szétkapták a hajtógázok, pedig ott függesztve volt a rakéta. | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 726248 | 2024. június 24. 17:31 | ||||||||||||||||||||||
Minden további nélkül lehet photoshop is. A készítő talált egy a maga nemében egyedülálló képet, ami nem volt elég érdekes a saját jogán és feldobta ilyennel. Nem tudom kizárni a lehetőségét. Ez esetben meg kell dícsérjem, jól sikerült. Szemfülesen arra is figyelt, hogy a fák árnyéka, és a repülőé azonos irányban helyezkedjenek el, illetve magára a repülőre is tett a fák árnyékából elég hihető módon. A terepet egy irányból látom mélységérzet nélkül, nem tartom kizártnak, hogy nagyobb nehézség nélkül szépen be tudtak "Y -ozni" vele. Gyakorlott földi kiszolgáló személyzet volt azokban időkben, akik addigra már nagy tapasztalatra tehettek szert a rejtésben. (Ha másképp nem, hát rövidebb idő alatt szállítási pozícióba lehet tenni a géptörzset a szárnyak leszerelésével.) | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 726245 | 2024. június 24. 13:22 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Erről konkrétumot semmit. Hasonlót nyílásokat láttam Fw-190A-5 szárnyába építve. Abban forgásstabilizált RZ.65 -ös rakéták voltak kifejezetten földi célok ellen, de mivel gyengécskének bizonyultak kemény célpontok ellen már 1943 -ban, így felhagytak a kísérletekkel. Bf 110 törzse alatt még oldalra irányozva is próbálkoztak ilyen rakétával. Korábban keringett a neten egy fotó, amin Fritz(Friderich) verziójú 109 volt szárnyaként 4 -es "dobozban" függesztett rakétákkal. Ezt a kiszerelést azt hiszem az Amodel piacra is dobta 1:72 -ben. Ha a csövek valóban RZ.65 -öst "indítanának" földi célok ellen, akkor a kissé lefelé irányzott megjelenésű tubus elfogadható lenne. Az ellipszis közeli torkolat forma talán teret engedhet az indítás szögében történő állításnak. Gépágyú befogadására a hátulsó traktust elégtelenül karcsúnak találnám, de kizárni sem tudom. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||
budha | Adatlap | 725938 | 2024. június 13. 15:24 | ||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 725214 | 2024. május 25. 11:21 | ||||||||||||||||||||||
Én ma reggel futottam bele a következő képekbe fészen. Az elsőt a szövetségesek használták a második világháború során, jellemzően a faroklövész közelében volt elhelyezve, gondolom "bevetés" előtt. A második képen a ma használt orosz kacsa van. | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 725201 | 2024. május 24. 23:24 | ||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 724525 | 2024. május 8. 23:16 | ||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 724287 | 2024. május 3. 20:34 | ||||||||||||||||||||||
Köszi ezeket az érdekességeket, a háborúk egy kicsit békésebb eszközeit is jó megismerni! | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 724260 | 2024. május 2. 21:39 | ||||||||||||||||||||||
A világháború mára szokatlan eszközei voltak a mentőbóják. Az angliai csata idején a németek, majd később az angolok ilyeneket horgonyoztak le a La Manche csatornán, hogy az esetleg csobbanni kényszerült repülőgépszemélyzeteknek legyen hol kivárnia a mentést. A németek Udet-bója, hivatalosan Rettungsboje névvel illették, az angolok "lobster pot"-nak, "homárfőzőnek" hívták ezeket. Az első változat egy minimalista megoldás volt, 5x1 m alapterülettel, 2 m belmagassággal. Ez csak a legszükségesebbeket tartalmazta, például vizet, elsősegélycsomagot, mentőmellényt, kötelet. A második, hatszögletű változat már komfortosabb volt. Ezek alapja 4x2,5 m, belmagassága 2,4 m volt. Négy fő számára nyújtottak biztonságot és többnapi ellátmányt. Ezeket már ellátták áramforrással. A jóval összetettebb készlet már tartalmazott 25 liter ivóvizet, száraz ruhát, konzerveket, némi konyakot, cigarettát, társasjátékot is. Az ételt egy alkoholfőzőn melegíthették meg. A hajótöröttek zászlókkal, fénnyel jelezhették, hogy "foglalt" a bója, illetve rendelkeztek vészjeladóval, jelzőrakétákkal és füstgyertyákkal. A bójákat a vízvonal alatt szürkére, afölött sárgára festették. Naponta egyszer-kétszer ellenőrizték ezeket az időjárástól és a hadihelyzettől függően. A hajótörötteket aztán felvette egy mentőhajó vagy egy hidroplán, ami a készleteket is feltöltötte. Sok német repülő és tengerész ezeknek köszönhette a megmenekülését. A bóják vöröskeresztes jelzést viseltek, amit a háború eme korai szakaszában még többnyire tiszteltek a felek. Tudomásom szerint nem támadták ezeket az alkalmatosságokat, sőt előfordult, hogy angoloknak nyújtott menedéket. A németek ötvenet gyártottak, de egy sem maradt fenn. Néhány éve egy holland sziget homokjából kiemelték egynek a maradványait (gyakorlatilag a betonballaszttal kiöntött alsó részét). Ez a Terschelling-i bunkermúzeumba került, ahol szépen újjáépítették a szerkezetet és a jövőben a berendezést is pótolni szeretnék. 42-től a britek is használtak hasonlókat a saját bombázó útvonalaik mentén. 16 hajó-formájú Air-Sea Rescue Float, azaz ASR készült. Ezek 6 fekhellyel és a németekéhez hasonló felszereltséggel bírtak. Az ASR-10 ma a Skót Tengerészeti Múzeumban tekinthető meg. | |||||||||||||||||||||||||
pince honvéd | Adatlap | 723186 | 2024. április 7. 21:12 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen a segítséget! :-) | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 722970 | 2024. április 2. 15:23 | ||||||||||||||||||||||
Nem vagyok szakértő, de a fotók alapján megkockáztatom a barna (mű)bőrt. | |||||||||||||||||||||||||
pince honvéd | Adatlap | 722966 | 2024. április 2. 13:54 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Segítséget kérnék a téma szakértőitől. FW-190(A7) pilótaülesében lévő párnázott ülőrész az bőr vagy vászon anyagból készült? | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721494 | 2024. március 5. 21:08 | ||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 721493 | 2024. március 5. 21:03 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok Engedjétek meg hogy én is hozzátegyem az ismereteimet G-5 ügyben: Amikor megjelent az Eduard G-6/G-5 dual combója egy olasz uriember az Edu Fb profilján bele szállt az "alkotókba" hogy tévesen ajánlják a hátsó nyomástartó fallal együtt a hátpáncél alkalmazását, ugyanis együtt sosem használták. Tehát az Edu javaslatával ellentétben a G-1, G-3, G-5 változatok esetében az átlátszó keret 3-ssal jelölt kabin hátsó falat kell csak beragasztani. (Természetesen abba a deklibe, ahol jelölve vannak a sarkokban a szilikagél kapszulák.) A csatolt rajz szerintem mindent elmagyaráz... Ami a "lővájú" kialakítást illeti nem hermetizált vagy nem hermetizált változat az oka a különbségnek: ott ahol a lővájút panelvonal keretez az arra utal, hogy azokat a gépeket az Erla üzemében gyártották. A Messzerschmitt, WNG, MWG gépein a lövájú körül nem volt panelvonal. Üdvözlettel: Viktor | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721476 | 2024. március 5. 14:13 | ||||||||||||||||||||||
Ami az MG 131 alatti kivágás hiányát illeti, lehet hogy az Eduard megoldása a jó. Találtam egy eredeti állapotot bemutató képet arról, hogy a vályú hiányzó darabja ott van fixen a 13milis alatt. Ezt a lemezt a múzeumi gépeken eddig nem láttam az MG 131 esetén. (Persze az MG 17 torkolat környéki mandzsetájából kiindulva, logikus lett volna valami hasonlót feltételezni.) | |||||||||||||||||||||||||
slowmotion | Adatlap | 721463 | 2024. március 5. 11:40 | ||||||||||||||||||||||
Jó, nem kiállításra akarom csinálni. Most még. (Meg szerintem majd sem.) | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721462 | 2024. március 5. 11:17 | ||||||||||||||||||||||
...és lehet, hogy pont felcserélve sikerült az Early, valamint Late feliratokat a képre helyeznem. | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721455 | 2024. március 5. 07:40 | ||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721454 | 2024. március 5. 07:39 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! A G-5 altípuson belül is megvolt a két eltérő megoldás a géppuskavályú körüli kialakításban, bár az Eduard alkatrészein mindössze valamiféle eltérő panelosztásban jelenik meg a korai, és a késői gyártás különbsége. (Ezért én nem tartom szerencsésnek G-5 és G-6 verziók közti különbségnek nevezni.) Az Eduard a saját kései alkatrészén az MG 131 alatti lemezkivágás feladatát nem végezte el, feltételezem a méretarány, és a könnyebb építhetőség okán. (Ugyanígy a Tamiya sem csinálta meg a kivágást a kései G-6 -osán ebben a méretarányban, egyedül a FineMolds vette a fáradságot erre.) A Dual Combo készletben valóban van 2db v18 , és 2db v19 alkatész, így nem kell hogy a két megépített madár különbözön, jutni fog mindekettőre egyforma. Az archív fotókon amúgy sem nagyon látszik a különbség, egyrészt a fotók minősége, másrészt a fotózás rálátási szöge miatt. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||
slowmotion | Adatlap | 721447 | 2024. március 4. 21:19 | ||||||||||||||||||||||
Akkor pont így lesz. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
slowmotion | Adatlap | 721443 | 2024. március 4. 20:57 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Azért kérdeztem, mert én is betáraztam, és ki is néztem Hartmann masináját még vételkor, ami G-6-os - viszont láttam G-6-os magyar matricát, és ahhoz kell az, hogy kettő ilyet lehessen építeni. De most már nyugodtabb leszek :) | |||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 721442 | 2024. március 4. 20:55 | ||||||||||||||||||||||
Mivel külsőre a leglátványosabb különbség a motorburkolat a géppuskáknál, azt kerestem. A super-hobby oldalán be vannak fotózva a keretek. A V jelzésű amin ezek a részek vannak, G5-höz és G6-hoz is külön. És ebből a keretből kettő van. Úgyhogy szerintem nincs semmilyen akadálya semmilyen kombinációnak. www.super-hobby.hu/zdjecia/1/9/4/58948_2-auto_downl.jpg Egyébként a fel nem használandó alkatrészek is tetemes mennyiség: Erla kabintető, késői oldalkormány, korai szárny kisebb kerékhez (plusz a kisebb kerék), légcsavarok, beömlők, bombák... és mindez kétszer. | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721441 | 2024. március 4. 20:49 | ||||||||||||||||||||||
Most a füzeten is átrágva magam a G-5 -ösöknél a nyilótetőrésznek van hátsó fala is, (feltételezem) a hermetikus zárás miatt, de ez is egy-egy példányban ott van mindegyik átlátszó kereten, szóval a két G-5 e szerint is kijön egy dupla készletből. | |||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 721439 | 2024. március 4. 20:33 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Ha jól tévedek, a G-5 és a G-6 közt annyi a különbség (1:72 -ben), hogy az előbbi túlnyomásos kabinnal épült, vagyis nem lesznek az apró légzőnyilások a kabintető elülső szakasza alatt. Átlátszó keretből kettő egyforma van a készletben, a teljes G - K sor összes lehetőségét lefedve, így kettő G-5, vagy kettő G-6 építhető 'párhuzamosan' a Dual Combo 2144 készletből. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||
slowmotion | Adatlap | 721438 | 2024. március 4. 20:24 | ||||||||||||||||||||||
Akinek megvan a 2144-es Edu készlet, és már nekikezdett, vagy csak átrágta magát a füzeten, ahhoz lenne kérdésem: a dobozból egy G-5-öst és egy G-6-ost lehet megépíteni, vagy akár két G-5-öst vagy két G-6-ost is? | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 719606 | 2024. január 28. 23:05 | ||||||||||||||||||||||
A Luftwaffe gépein használt szegecsekről tudunk valamit? Úgy értem, fel lehet állítani valami közelítő rendszert azzal kapcsolatban, melyik időszakban, a sárkány melyik részén milyen szegecset használtak? Nem csak arra gondolok, hogy a fej süllyesztett, vagy gömböjű, hanem pl a méretre, amennyiben változott. | |||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 719410 | 2024. január 25. 06:14 | ||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 719374 | 2024. január 24. 14:50 | ||||||||||||||||||||||
erről korábban már volt értekezés. A fényes felpolírozott gép viszont messzebbről látható volt. Ha már luftwaffe oldalon felhozta Varjúbácsi a spitet, a hivatalos gyártástechnológia szerint a belépőépétől hátrafelé lévő szárny részének (húrhossz) 25%át glettelték és polírozták, a hátrább lévő részekkel kevesebbet törődtek. Ennek egyszerű magyarázata van, egy normál szárnyprofilnál a profil első 25%-án termelődik a legnagyobb felhajtóerő, hátrább jelentősen csökken. A mustangok szárnya is glettelve volt, viszont a fékszárnyak már nem, pont ezért. (igaz, ennek már lamináris profilja volt, de a felhajtóerő itt is a szárny első részén termelődött alapvetően) A törzset kevésbé polirozták, az nem termelt alapból felhajtóerőt, ezért van a wildcat szárnyán süllyesztett, a törzsén meg normál szegecs. Igaz, ártani nem ártott, mert azért csökkentette a légellenállást. 43 előtt a spitek törzse normál szegecseléssel készült, 43 -ban tértek rá itt is a süllyesztett szegecselésre. | |||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 719370 | 2024. január 24. 13:14 | ||||||||||||||||||||||
Máltán pl. volt olyan felderítő Spitfire, amit felszállás előtt a szerelők tükör fényesre felpolíroztak, mert így a gép sokkal gyorsabb volt. | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 719214 | 2024. január 22. 21:55 | ||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 718875 | 2024. január 16. 22:26 | ||||||||||||||||||||||
Tök jó képek! Érdekes, hogy a zubbonyhoz egészen hasonló a MN-ben 40 évvel később rendszeresített 1982M téli repülőhajozó zubbony. A szabás, zipzárak, mellső zseb, gallér, pattintható belső réteg. | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 718866 | 2024. január 16. 21:26 | ||||||||||||||||||||||
He-177 A-5 faroklőállása egy 20mm-es MG 151/20 gépágyúval. Az éppen bekászálódó lövész visel egy mentőmellényt és az elektromosan fűthető repülőruhát is. Ami nekem igazán érdekes, az a mozgó és fix részek határán látható seprűszerű anyag. Manapság ajtók szigetelésénél látni hasonlót. Mentőmellény: www.cockpitrockers.de/produkt/piloten-cockpit-equipment/luftwaffe-schwimmweste-10-30-b-2/ Fűthető öltözék: www.luftwaffe-militaria.com/for-sale/uniforms/luftwaffe-heated-channel-flight-jacket-and-pants.htm | |||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 717403 | 2023. december 24. 19:27 | ||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 717401 | 2023. december 24. 19:18 | ||||||||||||||||||||||
Próbálom visszakeresni... | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 717396 | 2023. december 24. 17:27 | ||||||||||||||||||||||
Tudjuk, melyik reptéren készülhetett a kép? Megvan a forrása? | |||||||||||||||||||||||||
ssanyi | Adatlap | 717190 | 2023. december 19. 21:56 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Igen, magyar pilótának tűnik, ha minden igaz, vadsszpilóta. Sokszor álltak oda magyarok (is) egy német gép előtt fotón pózolva, pl. Molnár Lászlótól is készült kép német Fw 190G-1 előtt állva. | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 717188 | 2023. december 19. 21:34 | ||||||||||||||||||||||
Megvan a kép nagyobb felbontásban? Mi a forrása? | |||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 717187 | 2023. december 19. 20:52 | ||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy ő is magyar? | |||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 717181 | 2023. december 19. 18:26 | ||||||||||||||||||||||
Érdekes, hogy mennyire eltérő a két szélső mellény szabása a többitől. | |||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 717177 | 2023. december 19. 15:53 | ||||||||||||||||||||||
Ezek magyarok! Alégerőnél is kedvelt posztóujjas bőrmellény van rajtuk. Talán mintha a galléron lévő légcsavart is látnám (normál paroli biztos nincs rajtuk, de nem kizárt a rangjelző csillagok direkt gallérra varrása sem). Én 80%-ban azt mondom ők légierősök. Sőt, szerintem az ötből hármon a hajózó nadrág van rajta | |||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 717175 | 2023. december 19. 15:40 | ||||||||||||||||||||||
Szembejött egy érdekes fénykép a Fortepanról. A leírás szerint 1943-as képen egy He-111 látható, előtte számomra ismeretlen nemzetiségű katonákkal. A gép biztos a Luftwaffe-ban szolgált, a törzsön látható a kereszt és egy "D" a lajstromjelből. A bal motoron remekül láthatók a lángrejtők, és a légcsavaragy, mivel itt hiányzik a kúp. A másik motoron viszont lángrejtők nincsenek. A háttérben látható egy Go-242 vitorlázó, egy Me-110 (azt hiszem), egy nagy kupac bomba és egy másik He-111 a katonák között. | |||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 716855 | 2023. december 13. 14:57 | ||||||||||||||||||||||
A FUG 16 ZY -ról volt szó és az antennáról. A felfüggesztést benéztem ahogy illik mondani,Köszönöm a kijavítást. Üdv.! P | |||||||||||||||||||||||||
ssanyi | Adatlap | 716849 | 2023. december 13. 11:33 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! A mellékelt kép a Classic Focke Wulf Fw 190 vol Two 1943-1944 knyvből lett fotózva és nagyítva, semmi más nem történt vele (na jó, még nyilakat és feliratokat raktam rá). Rajta vannak a szány alatti függesztők. A kamera konténer felső nyúlványa pont emiatt a függesztés miatt van, hogy az első támasznak legyen csatlakozása. Amennyiben nem volt Fug16 az F-8-okban, akkor mivel rádióztak? | |||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 716840 | 2023. december 13. 07:45 | ||||||||||||||||||||||
Üdv.! A kialakításra,és az elhelyezés módjára gondoltam. Emlékeim szerint (sajna most nem találom a írást) a FUG 16ZY négy frekvencián tudott adni és négyen venni jelet egymástól függetlenül ,ami a hangátvitelen kívül helymeghatározásra és iránymérésre,irányításra is alkalmas volt automatikus módon is. Mivel elég nagy eszköz volt,a csatarepülőkre ezt nem szerelték föl.Ezeknek a PR16 os keretantenna maradt a törzs alján pálca antenna mellett.Az egyetlen múzeumi Fóka Walkaroundjain is látszik a helye szépen be van lemezelve. A " mi" fotónkon nincs a gépen a ETC 50,és jól kivehetően az eszköz nem ott van,hanem valahol a futóakna mögött. P | |||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 716824 | 2023. december 12. 21:47 | ||||||||||||||||||||||
Nem volt D-3 változat. Itt is csak D-t írnak a 3./JFS 5-ből... |
Tovább >>> |
Köszönöm az infókat Neked is.
Linket elküldenéd ahol találtad a fotókat kérlek?
Valahogy nekem nem sikerül megtalálni.
Köszönöm,
Üdv,
budha