/ Fórumok /

Mig-15,Mig-17,Mig-19

Beszéljünk ezekről a madarakról is!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.
KarBal 698630 2022. július 22. 16:29
Válasz erre
Kibic! Én azt láttam a neten (persze most nem találom, hogy hol), hogy a késői biszig a késantennára ment a huzal, ott már közvetlenül a testbe. A képek, amiket feltettél, annyira nehezen kivehetők, hogy simán lehet, hogy az 1 és 3 megoldásod ugyanaz. De Nyugger ebben is biztos okosabba tud majd mondani :)
Kibic 698626 2022. július 22. 12:59
Válasz erre
Mikojan-Gurjevics-MiG-15-824
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-15-823
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-15-069
Mikojan-Gurjevics-...

Na, jól lerohantunk a kérdéseinkkel! KarBal kérdéseit olvasva bennem is felmerült még egy dolog, szerintem erre is tudod a választ. :)

A huzal antenna fülke felőli bekötésére 3 féle megoldásról is találtam képet:
1. svanc->késantenna
2. svanc->késantenna melletti kis bekötési pont
3. svanc->késantenna->kis bekötési pont

Ebben volt valami rendszer?
KarBal 698625 2022. július 22. 11:58
Válasz erre
Hatalmas köszönet Nyugger! Mindig elképedek, hogy micsoda tudásmennyiség van itt az oldalon a tagoknál, jókat lehet tanulni mindig :)
Ha én mindenáron 1950-es évekbeli állapotot akarok egy MiG-15 biszből, akkor úgy látom, ezeket kell megváltoztatnom:
- az antenna bekötése már közvetlenül a törzsben van
- az orrbeömlőnél lévő lámpát eltüntetni, helyette a jobb szárnyban kell kifaragni a lámpát. erre viszont sehol sem találok használható képet sajnos, hogy hogy is néz ki
- a gépágyú is megváltozott, de erre sem találok sajnos fényképet, hogy pontosan milyen is lett a törzsön a fedél
- küllős kerekek
- ebben az esetben nem kell csillag a szárny felső részére?
- a törzsféklap itt nagyobb esetleg?

Ha a képgyűjteményedben van kép a fentiekről, küldenél párat kérlek? Előre is köszönöm. (nomennescio82 K U K A C gmail P O N T com)
Kibic 698619 2022. július 22. 08:06
Válasz erre
Ismételten nagyon köszönöm a segítségedet!
Nyugger 698615 2022. július 21. 23:38
Válasz erre
MiG-15bis-xxx lhta
MiG-15bis-xxx lhta
DSCN0640
DSCN0640
DSCN0637
DSCN0637

Szóval a szárny belül is alu színű, elvileg a két szárnyon volt taposócsík, mert a szerelőnyílások a törzs mindkét oldalán voltak. A lakkozás miatt -ha nem volt taposócsík akkor egy ponyva szerű ’mobil’ taposót használtak melyen keresztirányban csúszásmentesítés céljából vékony fa(?) csíkok voltak rögzítve. (lásd a kép)
A csatolt képeden a 804-s MIG-15bis baleset utáni képe van. 1959.08.25-én berepülés során a műszakiak és a hajózó hibái miatti eredménye látszik, még a katapult biztosítékot sem vették ki felszállás előtt……
Kibic 698612 2022. július 21. 21:10
Válasz erre
MiG-15-804
MiG-15-804

Ahogy az Énekeskönyv mondja: "Tebenned bíztunk elejitől fogva..." :)
Nagyon köszönöm ezeket az információkat, minden kérdésre megadtad a választ!

Ha még fáraszthatnálak két dologgal, csak pontosításképp:
- milyen szín látszik a szárnyak "belsejéből", ha a szárnyféklapok nyitva vannak?
Itt nem magára a fékszárny belső "lyukacsos" felére gondoltam, hanem a szárnynak arra a belső felére, ahová visszazáródik a fékszárny. Az is alu színű lehetett?

- a szárnytöveknél fel volt-e festve az érdesített taposócsik? (és mindkét oldalon?)

Mégegyszer köszönöm a válaszaidat, nagyon sokat segítettél!
Nyugger 698609 2022. július 21. 20:38
Válasz erre
Sziasztok Kibic, KarBal!
A MiG-15-s típusból 124 db-t vásároltunk 1951-1952-ben, a leszálló fényszóró a szívócsatorna osztójában volt, más fényszóró nem volt. Kis méretű törzsféklap, RD-45F hajtómű stb. Ezek a gépek használtak voltak, relatíve kevés (50-250 óra) repült órával érkeztek.
A MiG-15bis típusból pedig 74 db-t vásároltunk 1952-1953-ban ezek gyári új gépek voltak. Ezeknél nem volt az osztóban fényszóró, de a bal szárnyban igen. Nagy méretű féklap, az utolsó beérkezett sorozatnál a 058-071 tagjainak még nagyobb is volt. VK-1-s hajtómű, más fedélzeti rádió és magasságmérő stb.
1962-ben szintén a MiG-15bis típusból vásároltunk 30 db használt gépet mert beindult a Killiánon a képzés valamint pótolni kellett a lezuhant gépeket. Itt beszélhetünk a ’korai’ és a ’késői’ megkülönböztetésről, mert a gépek mindegyike 15bis volt, de gépek egy részénél a lesz.fényszóró az osztóban volt.

Erre mondjuk, hogy ez a korai változat vagy átmeneti. A későbbi 15bis gépeknél már a bal szárnyban volt. A ’korai’ amiket a rendelkezésemre álló fényképek alapján beazonosítottam -osztóban van fényszóró- ezek voltak: 102, 115, 153, 250, 313, 338, 512, 677, Az is elképzelhető, hogy több is volt csak lelemezelték a helyét egy sérülés miatt.

Szerinem:
Ha a gép beömlőjében volt a fényszóró, akkor a bal szárnytőben ugye nem volt egy másik is? --nem volt
milyen színűek voltak a futószárak, futóaknák? --középszürkék vagy aluszínű
- milyen színűek a keréktárcsák? --sötét olajzöld
- milyen szín látszik a szárnyak "belsejéből", ha a szárnyféklapok nyitva vannak? --
aluszínű
- milyen színű a kabintető belső kerete? -- középszürke
- milyen színűek a jelző "katonák" a szárnyakon? --piros-fehér csíkozás
"küllős" vagy "sima" a főfutók keréktárcsája? --15bis-nél küllős szerintem…..
- ha a gépet az '50-es évek első feléből szeretném ábrázolni, akkor kell-e a csillag a szárnyak felső részére? –nem kell

Amennyiben a 153-s gépet készíted akkor 8 db csillag kell mert 62’-ben amikor érkezett akkor már ez volt a rend.
Kibic 698606 2022. július 21. 20:26
Válasz erre
Megnéztem, igen az is orrlámpás volt. És biztosan lehetett még néhány ilyen. Sajnos az 512-ről talált képek és információk egyenlőre nem vittek előbbre a kérdéseim megválaszolásában... Nyomozok tovább.
KarBal 698580 2022. július 21. 08:22
Válasz erre
Nézd meg az általam is nézett 512-est. Annak is van orrlámpája. Az aviainfo oldal szerint 1962-ben került üzemeltetésre, ami nekem fura, mert akkoriban lassan már kivonták a típust. (Talán elírták az oldalon?) Mondjuk nem tudom, hogy lett-e később terepszínű.
Kibic 698577 2022. július 20. 22:41
Válasz erre
MiG-15_02
MiG-15_02

Nyugger, KarBal, köszönöm az adatokat! A káosz tovább gyűrűzik a "korai" és "késői" témában, pedig úgy érzem, hogy rengeteg órát töltöttem kutatómunkával...

Mivel a makett adott és már vannak kész részei is, ebből próbálom kihozni a legjobb tudásom szerinti történelmi hűséget. Azért a 153-as gépet választottam, mert adott, hogy a készlet olyan bisz verziót tartalmaz, amelynél a beömlő nyílás osztójában van a fényszóró. Én eddig két olyan magyar gépről tudok, amely ilyen volt: a 153 és 338.
Azért a 153-ast választottam, mert abból (tudomásom szerint) nem lett később terepszínű gép.
Mivel néhány kérdésre nem találtam/kaptam egyértelmű választ (pl. a színekre többféle variáció jött), ezért most ezeket újra felsorolnám, hátha Te, vagy valaki makettező-társ tudja a választ.

Tehát a 153-as bisz-ről, vagy közvetlen kortársáról lenne szó:
- ha a gép beömlőjében volt a fényszóró, akkor a bal szárnytőben ugye nem volt egy másik is?
- milyen színűek voltak a futószárak, futóaknák? (eddig szürke, kékesszürke, halvány khaki és natúr alu-ra is van javaslat)
- milyen színűek a keréktárcsák? (eddig: szürke, fekete, zöld)
- milyen szín látszik a szárnyak "belsejéből", ha a szárnyféklapok nyitva vannak?
- milyen színű a kabintető belső kerete? (eddig: kékesszürke mint a kabin, szürke)
- milyen színűek a jelző "katonák" a szárnyakon? (eddig: piros, piros-fehér, natúr)
- "küllős" vagy "sima" a főfutók keréktárcsája?
- ha a gépet az '50-es évek első feléből szeretném ábrázolni, akkor kell-e a csillag a szárnyak felső részére?
Nyugger 698573 2022. július 20. 20:24
Válasz erre
Vasúti szállítással érkezett a 061-s MiG-15bis Taszárra, átvételi jegyzőkönyv dátuma 1953.01.09!
A 058-071-s gépek valamikor 1952 november-decemberében készülhettek, gyári újak voltak.
KarBal 698569 2022. július 20. 20:12
Válasz erre
Csak, hogy bonyolultabb legyen:

www.super-hobby.hu/products/MiG-15-early-version-wheels-set-34134532.html

A ResKit azért elég jól dolgozik, szóval ezután már nem értem, hogy mi a különbség a korai és a késői között, ha a korai is lehet küllős!

Nekem az 512-es tetszik repülés közben, de egy kép van róla a földön, ott csak szemből látszik a főfutó. A 906-os is nagyon szimpi lenne, de a B és háromszög jelzést a farkán nem láttam matricában. A B betűvel van bajom, a háromszöget nem lenne nehéz festeni. A 906-osnak nem látszik a főfutója kívülről, de a képeken a társainak küllős kerekei vannak 1955-ben.
Kibic 698557 2022. július 20. 08:15
Válasz erre
Remek! Sikerült jól elbizonytalanítanod. :)
Ez 061-es talán 1956-os évjárat, az általam kiszemelt 153-as pedig 1952-es. Vajon az még "korai" lehet? Most nyomozhatok tovább...
Tibcsi 698552 2022. július 19. 22:12
Válasz erre
szeged-061
szeged-061

Egy képet találtam, amin beazonosítható a kerék, de az is múzeumi gép (keceli, ha jól sejtem). Azon a "küllős", azaz a késői kerék látszik.

De én is kíváncsi vagyok a megfejtésre. :)
Kibic 698520 2022. július 18. 21:38
Válasz erre
Hobby2000 #48008 MiG-15bis/LIM-2 + néhány feljavító. Ha minden jól megy, a 153-as bisz lesz belőle...
KarBal 698518 2022. július 18. 21:10
Válasz erre
Köszi, ezek jó képek.
Te melyik készletet építed?
Kibic 698513 2022. július 18. 20:26
Válasz erre
MiG-15_08
MiG-15_08
MiG15aggr
MiG15aggr
127423_19357_beolvasas0004
127423_19357_beolvas...

Szia!
Én a mellékelt nem túl jó képek alapján a "nem küllős" verziót fogom használni a most épülgető bisz-hez.
KarBal 698511 2022. július 18. 19:50
Válasz erre
Sziasztok! Ha az ember 50-es évekbeli MiG-15 biszt akar építeni, akkor milyen kereket kellene hozzá használni ezek közül? Sajnos nem találok olyan képet, ami alapján egyértelmű lenne, de talán inkább a korai (early) változatot, még akkor is, ha a felirat alapján a késői kellene?

korai: www.super-hobby.hu/zdjecia/6/2/1/28716_rd.jpg késői: www.super-hobby.hu/zdjecia/5/3/1/28716_rd.jpg

Előre is köszönöm.
papgyuri 698476 2022. július 17. 12:54
Válasz erre
Sziasztok!
Sürgősen keresek MIG-15-höz magyar matricát 1/72 méretarányban, akár több darabot is...
papgyuri9591kukacgémailpontkom
Kibic 698177 2022. július 5. 10:01
Válasz erre
Ezek vannak is! Kicsit azért kékíteni fogom még... :)
Tibcsi 698155 2022. július 4. 15:10
Válasz erre
MRP-ben az FS36375 az MRP-038, az FS36320 pedig az MRP-097.
Kibic 698119 2022. július 2. 17:42
Válasz erre
Köszi a tippet! Mivel csak MRP festékeim vannak, abból lesz majd kékesszürkém. Valószínűleg az MRP-LPG szürke alapozóra fújok majd MRP-277-et leheletvékonyan. (Az MRP-277 a gyártója szerint a MiG-15/17/19 kabinbelső színe, de a fellelt képekhez képest szerintem túl kék.)
Tibcsi 698107 2022. július 1. 22:03
Válasz erre
A kabinkeret belseje passz, a többire (kabinbelső, futóakna, futószár, futóakna ajtó belseje) az Eduard egységesen a Gunze H308 világosszürkéjét adja meg, ami az FS36375.

Én inkább a H307-el festeném (FS36320), ez egy picit kékesebb tónusú, mint a 36375.
Kibic 698103 2022. július 1. 20:32
Válasz erre
Szia,

köszönöm az információt! Gondolom, hogy akkor a kékesszürke a kabinbelső színével egyező szín lehetett. Esetleg nincs olyan képed, amelyen látszik valamelyik futóakna?

Üdv,
L
Safranek 698097 2022. július 1. 16:36
Válasz erre
Szia. Amigo models-t itthon a Kárpátmodell.com forgalmazza.
zoli75 698094 2022. július 1. 15:50
Válasz erre
Szia,

A futóakna kékesszürke a kabin keret sötét szürke.

Üdv.,
GyZ
Kibic 698059 2022. június 30. 11:18
Válasz erre
Sziasztok!
Magyar MiG-15bis festéséhez szeretném kérni a segítségeteket, mivel sok keresgélés után sem találtam biztosnak tűnő információt...
Meg tudnátok mondani, hogy az eredetileg még gyári fémszínű gépeknek milyen színűek voltak a futóaknái és a futószárai? Milyen színű volt a kabintető fém keretének belső fele (fémszínű vagy esetleg a kabin kékes-szürkés színével egyező)?
Köszönöm a segítséget!
Altengernagy 691690 2022. január 3. 11:40
Válasz erre
eBayen is lattam, de a gyarto joval olcsobb. Irhatok neki, ha nem kuldi el kulfoldre, akkor megoldhato maskepp is. Van par mas cucca is ami erdekelne.
Zoli 691689 2022. január 3. 11:16
Válasz erre
Szia Attila,

A gyártó honlapján létezik MiG-17 és -17F kabin is, kosárba rakható. Csak az emashev.mastermodels kategóriát kell kiválasztani. Ha rendelnél, rám is gondolj, köszi!
z
4WD 691684 2022. január 3. 08:41
Válasz erre
Haliho!

Ezt az Amigo Models Mig-17F műgyanta kiegészítőt látta már valaki a közzétett képeken kívül? Létezik egyáltalán, vagy csak "beetetés"? A gyártó webshop-jában sem szerepel.
Érdekelne :)
Altengernagy 691680 2022. január 2. 20:22
Válasz erre
Koszi szepen... Az Airfix keszletet nem is ismertem.. Egy ket kosza Italeri keszleten kivul nem igazan van nyugati markaju makettem..

Hmm.. legrosszab esetben, talalam egy piaci rest... csinald magad ha mas nem csinalja)))

Vegig kell olvassam amit itt irtatok, latom a PF orra is tobbfele...
cenci 691679 2022. január 2. 19:51
Válasz erre
AMG-72336-1
AMG-72336-1

Ha csak az F hajtómű beömlőjét akarod feljavítani akkor szerintem az AMIGO kiegészítője jó lehet viszont a PF-hez nem tudok külön átalakító készletet .
magyaralba 691674 2022. január 2. 17:31
Válasz erre
www.super-hobby.hu/products/Mikoyan-Gurevich-MiG-17-Fresco-Shenyang-J-5.html
www.arcforums.com/forums/air/index.php

Airfix egy jó alternatíva vagy a második linken van egy AZ Fresco építés ahol kidolgozta a szívócsatornát házilag
borisz 691673 2022. január 2. 17:23
Válasz erre
Szia!
Szerintem a legjobb, ha veszel ehy Airfix készletet.
Altengernagy 691672 2022. január 2. 16:36
Válasz erre
Sziasztok.. tudtok valami megoldast az AZ MiG-17 szeria szivocsatornajara? (ill annak teljes hianyara) Kieget nem talalok sehol( Van egyaltalan?

Vagy adjam el a p..ba mert varhato uj keszlet valakitol? ... a MiG-19-re miota varunk mar. Itt sorakozik a sok Bilek, de hat.
sanyi 685925 2021. május 24. 08:05
Válasz erre
dewy0ml
dewy0ml

Szia!
Itt is van egy érdekes gép: bissau-guneai Lim-6. A kép jobb oldalán, lehet látni a tartót a szárny alatt. Természetesen a mellette álló másik gépről van fotó "dögivel", de erről semmi. Ez is terepes lehetett, de túl messze van, ahhoz, hogy megnézzem élőben...
Érdemes megnézni a kép baloldalán szabványszerűen tárolt ejtőlőszereket... :)
Sokol 685924 2021. május 23. 22:48
Válasz erre
Bizony mondassz valamit. A 21-nél is teljesen érthetetlen döntés volt az ázsiai tapasztalatok fényében.

A lengyeleknél az M amolyan igásló volt, amit az 5-ös sárkányú vadászokból alakítottak át. Nehéz vadász és vadászbombázó a legtöbb.
A 6bis amit szinte kizárólag földi feladatokra szereltek fel, de azok mind 6-osként épültek.
magyaralba 685920 2021. május 23. 20:26
Válasz erre
lim6-m
lim6-m
P4231502
P4231502
mig-17-fighter-bomber.html
mig-17-fighter-...

A Lim-6P volt az alap változat ami a Meg-17PF lengyel licenc gyártott változata volt. Épp úgy mint a többi Lim-variáns a P-is átesett "sufni tuningon" ami a kiegészítő szárnytartó a MARS felszerelését jelentette így született a Lim-6M. Ezt a szárny alatti tartót főleg levegő-föld fegyverzethez tervezték UB-16-57 rakétablokk és 250kg-os bombákhoz. Légiharc fegyverzetet nem igen láttam föggesztve, szerintem az a tartó nem is volt alkalmas rá... mire a Lim-6-ok változatai rendszerbe álltak, leginkább szárazföldi csapatok támogatására vadászbombázó szerepben alkalmazták őket... talán ezért sem volt a Lim-6P és M annyira elterjedt.
MARS tartó felépítését a kelet németek is megrendelték a saját Mig-17F-ekre amiket megtartottak vadászbombázó feladatkörben
Szerintem ez is az oka hogy az ágyút megörökölte a Lim-6M a Mig-17PF-Lim-6P-től mivel a PF/Lim-6P képezte az alapját az egész továbbfejlesztésnek..

A PFU-ból gyanítom pont azért szedték ki az ágyúkat a szovjetek amiért a Szu-9/-11, Mig-19PF és Mig-21PF/PFM változatoknál is elhagyták a lőfegyvereket... hibás koncepció, túlzott bizalom a hirtelen fejlődésnek indult rakéta technológiában... de ugyan ez történt a Lajtától nyugatra is... majd Vietnám jött.. és mindenki visszatáncolt.
Sokol 685917 2021. május 23. 18:32
Válasz erre
A PF gyárilag már SP-8-cal készült és új RP-vel.
A magyar gépekben lévő RP is 4km-es már, de a régi 1-es típusra épül. (bocs, de nem tudom a fantázia neveiket)

Nézd meg a cseheknél az 1020 feletti PF-eket! Azok a következő lépcső a magyar gépek után.
Sokol 685915 2021. május 23. 18:20
Válasz erre
De! csak nem az SP-9 miatt szedték ki az ágyukat. A LIM-6M-ről is lehetett indítani az ég világon mindent, mégis bent volt az ágyú. Szerintem valami tömegközéppont eltolódás dolog lehet, de nem értek a műszaki részéhez sajnos.
czzoli 685914 2021. május 23. 18:13
Válasz erre
Szia Sokol!
Tehát magyaralba képén lévő PFU-nak nem SP9-RP1B radarja van?
Sokol 685913 2021. május 23. 18:06
Válasz erre
Amiben a jól érzékelhető hosszú függőleges rész (magasan hordja az orrát) van.

Az általad linkelt képen lévő példányban SP9 és RP-1B volt. Igaz ez sem kör, hanem inkább U, így jogos.
czzoli 685912 2021. május 23. 17:57
Válasz erre
Szia Sokol!
Elnézést, amit írtál, azt nem tudom értelmezni. Kifejtenéd bővebben, kérlek?
Sokol 685911 2021. május 23. 17:43
Válasz erre
Sokol 685910 2021. május 23. 17:38
Válasz erre
Bulgária, Kuba, Kína, Német Demokratikus :D
czzoli 685909 2021. május 23. 17:16
Válasz erre
1522941_80674_MIG_17_SP_9
1522941_80674_MIG_17...

Szia!
Köszönöm a gyors választ!
A terepszínnel kapcsolatban megnyugodtam, én is kb. erre jutottam.
Az általad mellékelt képen az orr kerek változatú, akkor úgy csinálom meg a makettet. Viszont én úgy tudtam, hogy a mi PF-einkben is SP9 volt, azoknak az orra pedig "függőleges". Rosszul tudom?
magyaralba 685908 2021. május 23. 16:17
Válasz erre
18th_centr_60s_01
18th_centr_60s_01
18th_centr_60s_05
18th_centr_60s_05
18th_centr_60s_09
18th_centr_60s_09

Szia!

Tom Cooper Arab Migs könyvében publikáltak alapján azt kell hogy mondjam, a neten keringő terep festésű szír és egyiptomi Meg-17PF rajzok fikciók, sem képek sem szemtanúk nem erősítették meg létezésüket. Mr Cooper elég alapos kutató munkát végzett a témában és eleddig nem sikerült bizonyítékot találni a létezésükre. Sőt inkább 90%-ban biztos benne hogy kitalációk, az egyiptomi festés a KP/Smer cseh rajzolóinak kreálmánya és sokan azt vették készpénznek a zöld-fehér-fekete kokárdás három vörös csillagos szír felségjeles PF terep festéssel pedig teljesen a fantázia szüleménye, abban az időben mikor rendszeresítették a gépeket Szíriában, ezt a fajta felségjelet nem használták... sajnos ugyan ez a helyzet a Meg-21F-13 szír terepes változatával is...
Az orr szekcióról itt van pár kép, kialakítása ugyan olyan volt mint a PF-é leszámítva hogy a gépágyúkat kiszerelték és SP-9 radart kapott hogy képes legyen az RSZ-2U rakéták célravezetésére.
Ha hinni lehet a forrásoknak a PFU változatból 47db-ot? építettek csak.

Ha szeretnél terep festésű 17PF-t építeni javaslom a LIM-6 lengyel gépek irányában kutakodni... Üdv
czzoli 685907 2021. május 23. 15:35
Válasz erre
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a MiG17 PFU-nak milyen keresztmetszetű az orr része? Sima kör vagy olyan, aminek oldalt van függőleges rész is, esetleg mind a kettő, mint a MiG 17 PF-nél (attól függően, hogy SP7 vagy SP9 radarral szerelt változat)?
A másik, hogy látott már valaki szír vagy egyiptomi terepszínű MiG17PF-ről fotót? Esetleg a lengyel fehér 435-ről? Mert rajzokat már láttam, de fotót még nem.
badgo 678444 2020. november 1. 08:04
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat!
Zoli 678443 2020. november 1. 07:46
Válasz erre
Szia,

Köszi szépen! Gondolom orosz stencileket hamarabb találok, így javítás előtti gépeket kell építenem. A probléma a terepszínű 15-ösökkel lesz...
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.