/ Fórumok /

Mig-15,Mig-17,Mig-19

Beszéljünk ezekről a madarakról is!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.
sulyid 513280 2011. július 18. 21:25
Válasz erre
Nem lehetne valahol keresi egy új gépet? Akár egy együléseset is? Vagy egy mig-21-es? 
Ha találnának még egy jó állapotú UTI sárkányt akkor biztosan nem lehetne átszerelni a dolgokat belé? Nem úgy lenne logikus, ha csak azt lenne tilos felhasználni, ami miatt történt a baleset?
Hornet102 513279 2011. július 18. 21:14
Válasz erre
Ezt hogy hol lehetne felajánlani engem is érdekelne...
Ez a legkevesebb.
búza 513278 2011. július 18. 21:11
Válasz erre
Sziasztok!
Először is a lényeg: Pinkiék nem sérültek meg! Az első két kép alapján ez már maga a csoda, nyilván a szerencse a tudást segíti!
A jövőbeni repülését illetőleg nem szeretnék ünneprontó lenni, de mintha lenne egy olyan szabály, hogy ZUHANT gépből SEMMIT nem lehet felhasználni a továbbiakban egy repülőképes géphez. Aztán, hogy ez a régi, de felújított gépekre is érvényes-e, azt nem tudom. Adja Isten, hogy tévedek!
A "világszám" gépről annyit, hogy tőlünk kissé keletebbre-nyugatabbra repülnek még ilyen, vagy nagyon hasonló gépek, sőt még ilyenebbek is, pl. Spit, Messer, stb, de NEKÜNK ez a gép érzelmileg legalább annyit jelentett, mint Angliában a Spit, Hurricane és a többi! Nagyon sajnálom, mert egy csomó repülős embernek rengeteg energiája, pénze, de legfőképpen a SZÍVE volt benne!
Üdv: Búza
sulyid 513277 2011. július 18. 20:52
Válasz erre
Tényleg hol lehet pénzt felajánlani a csapatnak?
sulyid 513276 2011. július 18. 20:52
Válasz erre
Reménykedjünk, hogy láthatjuk még a lengyel UTI-val kötelékben!
harold 513275 2011. július 18. 20:50
Válasz erre
Nem tudom mit lehet ilyenkor írni!
EZ FÁJ! :-((
sanyi 513274 2011. július 18. 20:44
Válasz erre
:( Ez nem igaz, végre lehet egy világszám gépünk, erre összetörik...:(
A pilótáknak tisztelet, mert nem semmi lehetett megfogni.
Sempi 513273 2011. július 18. 20:43
Válasz erre
a sárkány szerintem nem csavarodott, de a jobb szárny megroggyant, egyébként amenyire láttam a füvön csúszott, ki nem gyuladt.
Csak akkor megy a link, ha be vagy jelentkezve facebook-ra, de akkor mindjárt feltöltöm ide is a képeimet.
ati27 513272 2011. július 18. 20:39
Válasz erre
Sempi nem megy a link!
sulyid 513271 2011. július 18. 20:39
Válasz erre
Ha a sárkány megcsavarodott akkor mindennek vége... 
Ha jól tippelek, s te ott voltál, akkor szerinted a sárkány mennyire lehet vészes?
Sempi 513270 2011. július 18. 20:35
Válasz erre
Fogalmam sincs, a Fog Még Repülni mondat csak az optimizmusom műve, egyébként semmi információm nincs, csak amit mondtam hogy máris sokan támogatnák a helyrepofozást ha elkezdődne. Pénzzel, munkával.
sulyid 513269 2011. július 18. 20:31
Válasz erre
A javítások azok hol lesznek elvégezve? Szolnokon?
Sempi 513268 2011. július 18. 20:26
Válasz erre
Bocs, azthittem a többi részre hurráztál.
Annak igen, már is sokan írták hogy támogatni fogják a helyrepofozást.
Kori 513267 2011. július 18. 20:26
Válasz erre
sulyid 513266 2011. július 18. 20:18
Válasz erre
Ha ( valamikor még ) repülni fog akkor örülni kell vagy nem?
Sempi 513265 2011. július 18. 20:16
Válasz erre
sulyid 513264 2011. július 18. 20:13
Válasz erre
Sempi 513263 2011. július 18. 20:09
Válasz erre
Üdv!
www.facebook.com/media/set/
Törik vagy nem törik?
Kerozinpermet, vagy por?
van-e szikra, vagy nincs?
Gyullad-e, vagy nem?
Robban-e vagy nem?
Megsérültek, vagy nem?
Hosszú tíz másodperc volt emberek, hosszú...

Bocsi a képek minőségéért.

Fog még REPÜLNI!
piratvitorla 513262 2011. július 18. 19:54
Válasz erre
Szia
Nem is tudtak volna katapultálni ugyanis az ülésekben nem volt piropatron...
Zoli
juge75 513261 2011. július 18. 19:47
Válasz erre
Nagyon nagy kár a gépért, de a lényeg: ember nem sérült!

Magasság miatt veszélyes lett volna katapultálniuk, de lehozták a madarat!

Nagyszerű pilóták, nem kis erő ellen dolgoztak, ha valóban a tartály fordult keresztbe!
sulyid 513260 2011. július 18. 19:44
Válasz erre
A felújítást végzők szerint mennyire KIA a dolog? 
Figaro 513259 2011. július 18. 19:28
Válasz erre
MiG-15
MiG-15

A kép alapján is minden elismerésem a pilótáké.
PETI 513258 2011. július 18. 19:14
Válasz erre
Sziasztok!
Mit lehet tudni a baleset körülményeiről, okairól?
Ha valaki tud pontos információkat, ossza meg velünk!
Köszi
SSgt_Chris 513257 2011. július 18. 19:14
Válasz erre
Hát urak, ez nem tartott sokáig... Valami a póttartállyal lehetett? Úgy tűnik a képek alapján rögzítése megadta magát?
HUJBI 513256 2011. július 18. 19:07
Válasz erre
"a repülőben jelentős kár keletkezett" RTL
Kakukk 513255 2011. július 18. 17:52
Válasz erre
Elég érdekes,az egyik képen látni hogy a jobb oldali póttartály nincs meg a másik pedig elég érdekes szögben áll :S
vlevi 513254 2011. július 18. 17:47
Válasz erre
Kakukk 513253 2011. július 18. 17:43
Válasz erre
Rumcájsz_52 513252 2011. július 18. 17:32
Válasz erre
Szia Monox
Az együléses MiG-15 nagyobbik puskája nem 30, hanem 37 mm-es. A másikban viszont szerintem telitalálatot értél el.
Üdv R.
mkrasz 513251 2011. július 18. 14:39
Válasz erre
Szerintem Monox ez egy nagyon jo valasz!

Laci-bacsi - udv Lengyelorszagbol!
Monox 513250 2011. július 18. 09:01
Válasz erre
Szerintem azért, mert ez a gép is együlésesként kezdte a pályafutását, noha a pályafutása során két alkalommal is átépítették kétülésesre... Az együléses gépeken lévő két 23-as és egy 30-as gépágyú osztott hővédő lemezelését vélem a gépen felfedezni.
Laci-bacsi 513249 2011. július 17. 22:03
Válasz erre
A lajstrom, és a felségjelzések csak ideiglenesen lettek felfestve a berepülés idejére. Berepülés után el lesznek távolítva és az egész gép le lesz fényezve ezüst, alumínium színűre, és akkor kapja meg a végleges lajstrom, és felség jelzéseket. Amik körülbelül pont ilyenek lesznek mint most. Lajstrom, csak a vízszintes vezérsík két oldalán van. Antenna egy sincs a gépen a kabin bal oldala mögött. Jobb oldalt van egy kettő plusz ami a képeken is látszik. Minden más az eredeti hatvanas-hetvenes évekbeli, Talán annyi, hogy a fotógéppuska helyett egy hőmérő van neki beszerelve. Egyedi rajta még a rozsdamentes acél a gépágyú előtt a szívócsatorna alján, mert van neki jobb oldalt is, pedig ott az UTI-nak nincs is gépágyúja.

Ez lehetne egy találós kérdés is, hogy akkor ennek a gépnek miért van mégis ott az a lemez?
Miggyuri 513248 2011. július 17. 19:34
Válasz erre
Makettező szempontból kellene pár infó főnix- azaz újjászületett - MiG-15UTI-ról.
A polgári lajstromszám a képeken látható helyeken túl hol és milyen formában látható?
A három antenna helye, formája a gép bal oldalán a kabin mögött. Milyen plusz eszközök, jelzések vannak a gépen, amit 1/72-ben meg lehet jeleníteni?
Előre is kösz a segítséget!
Miggyuri
G-cart 513247 2011. július 16. 21:13
Válasz erre
Elfogott titkos rádióadás:
" A SAS FELSZÁLLT!"
:-)
G'
romeo 513246 2011. július 16. 10:33
Válasz erre
dsc04083
dsc04083

fotógaléria a MiG-15UTI ünnepségről:
www.mh59.hu/rovatok/hu/hirek/ujra_szarnyal_a_mig_15/
Weizi 513245 2011. július 14. 22:59
Válasz erre
DSCN7879
DSCN7879
DSCN7880
DSCN7880
DSCN7898
DSCN7898

Szia!

Volna még pár képem,de sajna azokat nem tehetem fel ide,mert a gépet már nem ugyan oda vontatták vissza,hanem a másik hangárba,amiben dolgoztak.Így ott nem is fotózhattam volna!Azért nem zavartattam magam persze!:)
Csináltam képeket egy rakásnyi MiG-21-ről Mi-8-ról,Mi-24P-ről is,amik a reptér területén egy elkerített körletben álltak a füvön egymás mellett,de ezekkel is ugyan ez a helyzet.
Sajnos.:-(
farkas469 513244 2011. július 14. 14:05
Válasz erre
Én akkor mentem mire a tömeg nem volt ott!
romeo 513243 2011. július 14. 10:03
Válasz erre
Börgönd 2011
Börgönd 2011

Üdv!

Börgönd 2011 (a gépágyúkat nem szrelték ki).
Elektrolakatos 513242 2011. július 14. 09:12
Válasz erre
én is, bibi...sőt este összeszedtem a gondolataim és azt is tudom, ki ajánlotta fel Janinak, hogy tud gumit, bibi

az én apukámnak meg CSÉB-je van, bibi
Tibor 513241 2011. július 14. 08:12
Válasz erre
törzsbusz 513240 2011. július 14. 02:31
Válasz erre
törzsbusz 513239 2011. július 14. 02:24
Válasz erre
Elektrolakatos 513238 2011. július 13. 22:26
Válasz erre
Skacok!

Ahhoz képest, hogy nem volt nyílt nap, egész szépen ott voltunk! :D:D
farkas469 513237 2011. július 13. 22:20
Válasz erre
Mig-15
Mig-15
De jó Magónak...
De jó Magónak

Sziasztok!
Gyönyörű a SAS!
Hát igen Magó mindig elfoglalt:)
Elektrolakatos 513236 2011. július 13. 21:40
Válasz erre
Basszus, pedig itt épp a fotósod mellett álltam, de Magóval voltam elfoglalva, mert indult a busz és el akartam köszönni!De nála ez lehetetlen volt, állandóan betámadták a riporter csajok! :D
szuhoj 513235 2011. július 13. 20:59
Válasz erre
Weizi! Jok a képeid nincs több? A második tök jó, aháttérben akötelékkel. Jövöre jó lenne repnapon látni repülni. üdv szuhoj
törzsbusz 513234 2011. július 13. 20:58
Válasz erre
Weizi 513233 2011. július 13. 20:42
Válasz erre
DSCN7888
DSCN7888
DSCN7893
DSCN7893
DSCN7896
DSCN7896

Itt van tőlem is egy pár kép!:-)
És örülök hogy ott lehettem!
Elektrolakatos 513232 2011. július 13. 20:03
Válasz erre
törzsbusz 513231 2011. július 13. 19:12
Válasz erre
mig 11 07 13 1
mig 11 07 13 1
mig 11 07 13 2
mig 11 07 13 2
mig 11 07 13 3
mig 11 07 13 3
mig 11 07 13 4
mig 11 07 13 4
mig 11 07 13 5
mig 11 07 13 5

Üdv!

MIG,ma.
Helyszín: kis hazám, Szolnok,Helikpoterbázis.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.