/ Fórumok /

Mig-15,Mig-17,Mig-19

Beszéljünk ezekről a madarakról is!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.
juge75 512972 2010. november 18. 03:37
Válasz erre
Lacipapa, írtam, kit keress meg az ügyben.
juge75 512971 2010. november 18. 03:36
Válasz erre
Vissza vásárolta?
Amit ki sem fizettünk?
Neo954 512970 2010. november 17. 22:28
Válasz erre
Szia!
Én is csak a 030-ast találtam meg, mindet visszavásárolta a SZ.U. :(

Az AVIA-INFÓ-n vannak számok, üzemeltetési adatok.

Üdv.:Neo
lacipapa 512969 2010. november 10. 18:32
Válasz erre
Szervusztok!
Kérek szépen mindenkit aki tud segitsen!
MiG-17F-et épitek és nem találok a neten csak egy hasraszállt madarat MAGYAR jelzésekkel.Sajnos nem sok volt belőlük és azokból sem maradt semmi,sem gép,sem fotó.Csak magyar felségjelű kellene!
Köszönöm,Laci
fishpot 512968 2010. november 10. 18:12
Válasz erre
209
209
pf6
pf6
148
148

mig-17 pf
A-3 512967 2010. november 5. 21:02
Válasz erre
Köszi és vallom, hogy a reményt nem szabad hagyni meghalni mert akkor az embernek is vége!
Üdv!
A-3.
búza 512966 2010. november 5. 20:59
Válasz erre
Szia A3!
Nagyon jó és szép munkát végeztetek! Gratulálok az egész csapatnak, különösen a volt PG.-s kollégáimnak! Talán H.S. és bandája eltűnik a magyar repülésből a közeljövőben és akkor lehet még magyar lajstromjel is a gépen! Addig is kitartás és jó munkát a következő gépekhez!
Üdv: Búza
A-3 512965 2010. november 5. 20:51
Válasz erre
Köszönjük szépen a gratulációt!
A felségjel természetesen a kornak megfelelő lessz de a lajtrom szinte százas, hogy nem magyar fog lenni.
Sajnos!
Üdv!
A-3.
Zépisti 512964 2010. november 5. 15:45
Válasz erre
Sziasztok!

Gratulálok a helyreállító csapatnak!

Én nagyon bízom benne,hogy látjuk repülni magyar felségjellel a madárkát és elhárulnak a gondok!

Üdvözlettel:
Zöldág István
Puma Makett Klub Kecskemét
lacipapa 512963 2010. november 3. 21:19
Válasz erre
Gyönyörű és mesteri!
Belegondolni is borzasztó,hogy egy ilyen mesteri csapat munkáját itthon "az illetékesek"nem hajlandók elismerni,akár "csak"erkölcsileg is támogatni.Több ezer embernek okoznának gyönyörűséget,ha hazai jelekkel láthatnánk a kecsói betonon.
REMÉNYKEDJÜNK!
Jó egészséget az egész csapatnak!
Neo954 512962 2010. november 3. 21:05
Válasz erre
Nagyon szép lett a gép!

Gratulálok hozzá!
Berepüléssel mi a helyzet?
Lesz engedély, vagy irány a lengyelekhez?

Üdv.:Neo
Tibcsi 512961 2010. november 3. 20:49
Válasz erre
Gratulálok, ez mestermunka a javából! Büszke vagyok Rátok! :)
Laci-bacsi 512960 2010. november 3. 20:40
Válasz erre
A szűk csapat!
A szűk csapat
Jani és tettestársa Peti
Jani és tettestá...
Pinkóczi József és Rohács Tamás
Pinkóczi József é...
Aszfaltbetyár
Aszfaltbetyár
Jani és Tomi
Jani és Tomi
Mint a régi szép időkben. Csak az a Tesco nem illik valahogy a képbe!
Mint a régi szép...
Gyors értékelés
Gyors értékelés
Akár az 50-es 60-as években!
Akár az 50-es 60-as...
Szedi a virgácsát!
Szedi a virgácsát
Talabos Gábor is immáron Mig pilóta lett!
Talabos Gábor is...
Pilótára várva
Pilótára várva
Nosztalgikus hangulat
Nosztalgikus...
Hajtóművezés utáni csendélet.
Hajtóművezés utá...
Mester munka
Mester munka
Szebb mint új korában!
Szebb mint új korá...
Ki nem szeretne itt üldögélni?
Ki nem szeretne itt...
Kulik Jani a gép attya!
Kulik Jani a gép...

A gigászi munka, ami Tökölön folyik Kulik Janiéknál meghozta gyümölcsét, és hétvégén megmozdult a szépség! Ki tudja pontosan hány évtized eltelte után ismét egy Mig-15 UTI gurult végig a tököli repülőtér kifutóján! Sajnos a levegőbe még nem emelkedhetett, de természetesen ez nem a fiúk munkáján múlott, hanem a kis magyar abszurdon, ahogy az ilyen kincseink bóklásznak a bürokrácia útvesztőiben.

Ezúton szeretnék gratulálni az egész csapatnak a munkájához!

A feltöltött kép nem mind az én érdemem, ezért szeretnék utólagos engedelemmel nem általam készített képeket is itt közzé tenni, hogy mindenki gyönyörködhessen ebben a masinában!
mirazsmarci 512959 2010. november 2. 15:57
Válasz erre
Üdv!

Igen, ez elég valószínű hogy Vecsés, mert amikor én ott jártam 94-ben, a Jak-28-as ugyanebben az állapotában volt, szárnyaszegetten.
SIG 512958 2010. november 2. 13:58
Válasz erre
Hello ! Nem akarok belekarattyolni, de ez szerintem még a vécsési telephelye a sokat emlegetett bácsinak :S Tehát a válasz: 90-es éveke eleje. Szerintem... :)
romeo 512957 2010. november 2. 13:39
Válasz erre
st_patrick 512956 2010. november 1. 23:49
Válasz erre
Vorangee 512955 2010. október 23. 15:11
Válasz erre
Lacy 512954 2010. október 23. 09:41
Válasz erre
_151
_151

Sziasztok,
a KP makettje egy Mig-15bisSB. Régen láttam már ezt a makettet, de ahogy jerry írja törzsre a startrakéta kerül, a szárny alatti felfüggesztőre a doboz a rakéta indító.

Ha albán Mig-15bis-t készítesz akkor ezeket felejtsd el. Elég csak a póttartályt függeszteni.

Egyébként az albánoknak használt szovjet Mig-15bis-eik voltak elsősorban, kínai J-2-es (ami nem kínai gyártmány) csak egy-kettő. de ez részlet kérdés.
jerry82 512953 2010. október 23. 09:31
Válasz erre
hello Vorangee

a hengeres "kipufogó" amit írtál az start-rakéta a gyorsabb levegőbe emelkedésért van a másik dolog amit ?
Vorangee 512952 2010. október 23. 09:03
Válasz erre
Sziasztok!

Megvettem a KP (Kopro) MiG-15 (Je-2) -jét. Az albán Je-2-est készítettem el belőle, de van egy pár alkatrész ami nem tudom kell-e rá. Ebben kérném a segítségeteket.

Az első szerintem füstgenerátor lehet, de nem biztos hogy jól gondolom. A gép törzsének oldalára kell a szárny mögé és annak vonala alá. Hengeres cucc egy kiömlővel oldalanként. Olyan mintha egy nagy kipufogó lenne. (Csak abból gondolom hogy füst generátor mert a készletből elkészíthető egy kínai és egy cseh bemutató gép is.)

A másik dolog hogy egy vagy kettő pilon van oldalanként a gép szárnyain? Egy nagyon csúnya téglalap alakú valamit akar felrakatni velem a belsőre az összerakási útmutató. Igazából vagy valami, golyószóró vagy valami kisebb rakéta tubus akar lenni.

Várom segítségeteket, ha lehet az alábbi emailre: vorangee@gmail.com
Miller 512951 2010. október 19. 21:34
Válasz erre
Janek2140 512950 2010. október 19. 12:27
Válasz erre
Szia Miller!

Az airwarpontru oldalait tudom ajánlani:
www.airwar.ru/other/draw_fn.html

Innét zip-ben le tudsz szedni rajzokat. Orosz tudás ugyan nem árt hozzá...

Janek
Miller 512949 2010. október 16. 16:05
Válasz erre
Sziasztok!
A trumpeter 1/48 Mig 15 bis gépét fogom építeni nemsokára. Szeretném majd pótolni a szegecseket a felületeken, de használható szegecstérképet még nem találtam. Ha esetleg valakinek volna és megosztaná velem, annak nagyon tudnék örülni.

Köszönettel:

Miller
Neo954 512948 2010. szeptember 27. 19:57
Válasz erre
DSC01798
DSC01798
DSC01794
DSC01794
DSC01796
DSC01796
DSC01799
DSC01799
DSC01801
DSC01801
DSC01806
DSC01806

Sziasztok!

Szombaton szolnokon kabin szellőztetési feladat végrehajtás! :)

Üdv.:Neo
romeo 512947 2010. szeptember 27. 19:03
Válasz erre
photo_56372
photo_56372

Üdv!
Lacy 512946 2010. szeptember 15. 16:45
Válasz erre
Szia, a 2002-es kiadású Zsák Ferenc féle Aero Historia felsorolja a 124 magyar alap változatú Mig-15-ös adatait, de ez sajnos nincs közte. 29 gép esetében nincs feltüntetve, hogy mi lett vele, gondolom azok között van.

De hátha valaki tud pontos infót.
romeo 512945 2010. szeptember 15. 09:16
Válasz erre
1014-01
1014-01
1014-02
1014-02

Üdv!

MiG-19PM, Kecel (2010).
búza 512944 2010. szeptember 14. 20:37
Válasz erre
Sajnos azok nem magyar gépek! Amúgy szólhatsz, van néhány műszaki az ismeretségi körben!
ron 512943 2010. szeptember 13. 23:19
Válasz erre
Olcsobb lenne venni ket harom gepet a horvatoktol. Lenne? Lesz! Majd szolok ha kell muszaki.
csobi21 512942 2010. szeptember 13. 17:55
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki megtudja mondani, hogy mi volt az oldalszáma az 56 januárjában, a Fertő tó felett lelőtt Magyar Sándor főhadnagy Mig-15-ösének?
búza 512941 2010. szeptember 7. 18:10
Válasz erre
Szia Elektro!
Személyesen nem láttam a gépet. Biztosan lehetne, de qrva sok pénz kell hozzá, ami viszont szerintem nincs. Ha nekem lenne, a pápai sorból emelnék ki egy nagyjavított AP-t és egy UM-et a 900-asok közül. A mostani lottó ötös még kevés hozzá, hogy repülőképessé lehessen tenni őket, úgyhogy még várni kell! :-)))
Üdv: Búza
Elektrolakatos 512940 2010. szeptember 7. 14:56
Válasz erre
ÓÓÓ...azt hiszem megint egyeztetnem kell veled időpontot fotózás ügyében! ;)
A-3 512939 2010. szeptember 7. 14:45
Válasz erre
A gépnek csak azt az alkatrészét ismerem amit tőllem kért kölcsön egy hétre egy féléve a gép gazdája de az a mi gépünk tartalék futómozgató munkahengere. Remélem a hallása jó az embernek mert nem nekiadtam hanem kölcsönadtam!
Üdv!
A-3.
Csak infóként: Az élet addig sem áll meg amíg a 15-ös hovatartozása nem dől el mert a következő meló az A-3-as amfibia rekonstrukciója lessz! Ez már vezetői döntés.
Elektrolakatos 512938 2010. szeptember 7. 13:52
Válasz erre
MIG-15
MIG-15

A-3,Búza!

A Zamárdiban található 15-össel már nem lehet semmit kezdeni?
romeo 512937 2010. szeptember 7. 13:44
Válasz erre
photo_56372
photo_56372

mig
Sennás 512936 2010. szeptember 5. 12:26
Válasz erre
Tisztelet az uraknak!Esetleg ha valaki fogja a tv-ben a ID Investigation Discovery csatornát ma este 19.20h "Egy ikon utolsó napja" címmel Jurij Gagarin utolsó MIG-15 repülése és halála!Én felveszem.
t:SENNÁS
Planes 512934 2010. szeptember 3. 15:05
Válasz erre
Üdv.! sandorss59@gmail.com Holnap REBEKÁRA viszek belőle.Á:500.-
elmo 512933 2010. szeptember 2. 23:42
Válasz erre
Szia Planes,

kerlek, irj egy elerhetoseget, mert engem erdekel a gyanta PF-orr.

Udv, elmo
Püsilaci 512929 2010. augusztus 31. 17:07
Válasz erre
Planes 512928 2010. augusztus 31. 12:17
Válasz erre
Megnyomva kör alakú
Megnyomva kör alak...
a bal oldali az új elem
a bal oldali az új...
szemből
szemből

Üdv.Mindenkinek!HOBBY BOSS 1:48 MIG-17 PF ügyben borzolnám a kedélyeket,:műgyantából készítettem egy körkörös orrgyűrűt azonos kerülettel mint a gyári.A képen látható módon meg lehet nyomni (és rögzíteni,felül kimellékelni)a lemezelést,és beragasztani az új elemet.Szerintem határozottan jobb lesz.
búza 512927 2010. augusztus 27. 21:56
Válasz erre
Végre egy ember, aki tisztel! :-)))
'75-ben volt szerencsém látni a parkoló 15-ösöket, hát ott sem volt két egyforma árnyalat!
Üdv: Búza
romeo 512926 2010. augusztus 27. 20:06
Válasz erre
búza 512925 2010. augusztus 27. 20:04
Válasz erre
Sziasztok!
Ma volt szerencsém beszélni azzal aki a 15-ös, 17-es - meg előtte még az összes felújított festésű gép - festését irányította és mondhatom, pontos! Árnyalatokon nem vitatkoznék most sem, mert nyilván nem "azzal" a festékkel lett fújva, hanem "olyannnal szinűvel".
Üdv: Búza
reromp 512924 2010. augusztus 27. 18:30
Válasz erre
netreMIG19PM
netreMIG19PM

Sziasztok!

Az SBS Model következő kabinja a Trumpeter Mig-19 PM-hez készült 1/48-ban.

Előreláthatólag szeptember közepén-végén kerül forgalomba.

Üdv.

Csaba
juge75 512923 2010. augusztus 8. 17:57
Válasz erre
Hasonló.
Bár a delfineket a 15-ösök festéséhez hasonlóra kellett festeni, nem ugyan az a szín volt rajtuk.
Ez a kép (festés) hasonló, leginkább a barna stimmel és nagyjából a foltozás.
Monox 512922 2010. augusztus 8. 15:19
Válasz erre
Talán így nézhettek ki anno az L-29-esek. MiG-15-ről nem tudok nyilatkozni, mert csak olyan képeket láttam, amin már erősen használt volt a festés... De miután a szolnoki MiG-ek voltak terepszínűek, éppúgy mint a szintén szolnoki Delfinek, ezért arra gondolok, hogy valószínűleg reálisak a színek.
romeo 512921 2010. augusztus 8. 14:57
Válasz erre
0101
0101

Üdv!

Mennyire valósághű a MiG-15 festés (repnap-2010)?

Köszönöm!
pulcsi 512920 2010. július 28. 08:36
Válasz erre
juge75 512919 2010. július 28. 05:44
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43.