Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42. |
warbirds | Adatlap | 708878 | 2023. május 6. 17:35 | ![]() | |
Jujj, az a 3. kép...😱 Előzmény: (708876) pmheros 2023. május 6. 15:19 | |||||
pmheros | Adatlap | 708876 | 2023. május 6. 15:19 | ![]() | |
Üdv! A kíváncsiság zászlaja alatt ... Ha a törzs belső oldalfalán lennének komolyabb rögzítési pontok kialakítva a szívócsatorna(/oldalsó -fülkefal) számára, akkor biztosan nem tudnám rosszul, vagy rossz helyre rögzíteni a belső elemeket. Üdv.: pmheros | |||||
warbirds | Adatlap | 708833 | 2023. május 5. 07:45 | ![]() | |
Na jó, "Váláámi váán, de nem az igaszííí..." :) Azért az utolsó képen lévő dolgot elég nehéz lesz valahogy kiigazítani. És így azért ár-érték arányban kicsit romlik a helyzet. Kíváncsi leszek, mikor jön ki Edu barátunk a feljavítókkal egy zsák pengőért... A matricákat egy HAD ék-csillag-számsor szettel simán kiváltja az ember. | |||||
pmheros | Adatlap | 708825 | 2023. május 4. 20:28 | ![]() | |
Üdv! Pedig úgy tűnik ez eddig a legszebb MiG-19PM ebben a méretarányban. (Bilek -en kívül, nem is nagyon tudok másik PM -ről 1:72 -ben. A Trumpi szerencsére nem kicsinyítette le a fura sajátját, a ClearProp -ról pedig még nem tudjuk biztosan el fog-e készülni, csak bizakodhatunk.) Tehát van itt nekünk ez a KP, ami jobb az alig kapható Bilek -től, például abban is, hogy legalább igyekezett valamilyen szívócsatornát felmutatni egy csöves gépen (a Bilek ebben elégtelen). Egyes opálos Bilek kabintetőkhöz képest a KP kristálytiszta. Az általános öntési minőségben is jóval meggyőzöbb a KP, ezáltal a részleteiben is sokkalta jobb. A Bilek sem ad magyar jelzéseket, és a KP -tól sem kaptunk használhatót, ebben a tekintetben sem került egyik gyártó terméke sem hátrányba a másikhoz képest. A KP műszerfal matricája nagyon frankó dolog zárt kabintetőnél. Én is várom a ClearProp MiG-19PM -jét. Amit ettől is jobban várok (már a KP birtokában), az a magyar formahelyes számsor MiG-19PM -re. Ki tudja, hátha lesz valaki aki ezt olvassa, és a homlokára csap, hogy tényleg.. ..csináljunk! Üdv.: pmheros | |||||
warbirds | Adatlap | 708812 | 2023. május 4. 12:36 | ![]() | |
Fentem rá a fogam, de ezek után assz'em várok még... :S | |||||
pmheros | Adatlap | 708805 | 2023. május 4. 09:54 | ![]() | |
pmheros | Adatlap | 708802 | 2023. május 4. 09:24 | ![]() | |
Üdv! De, kifejezetten kicsire sikerült az általad említett korong mérete (még a hibás múzeumi festésűhöz képest is apró). Jó a szemed, kár hogy a gyártónak nincs ilyen látása. Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 708801 | 2023. május 4. 09:24 | ![]() | |
slowmotion | Adatlap | 708800 | 2023. május 4. 09:18 | ![]() | |
viszonylag keveset láttam abból a korszakból, de nem túl kicsi a zöld korong a csillag közepén? érzésre mintha jobban kitöltötte volna a fehér gyűrűt... | |||||
pmheros | Adatlap | 708798 | 2023. május 4. 09:04 | ![]() | |
pmheros | Adatlap | 708797 | 2023. május 4. 09:01 | ![]() | |
pmheros | Adatlap | 708096 | 2023. április 18. 19:55 | ![]() | |
Üdv! A múzeumi megjelenés összképét tényleg jól adja vissza a KP, bár pl a stabilizátorok, és a szárny kilépőélek látványos piros végeit sem ábrázolták. A legnagyobb bajom a felirat a borító hátulján: Hungarian Air Force. Amíg rendszerben volt (Hungarian Air Force), nem ilyen stílusban voltak rajta a jelölések. Kifejezetten a múzeumi gépet ábrázolták, ami így nem repült senkinek a kötelékben sem. Ha pár hozzászólást visszatekersz ebben a topikban az archív MiG-19PM fotókig, láthatod milyen szögletes stílusú oldalszámok voltak a gépeinken míg üzemeltek, a mennyi csillag volt rajtuk, és azok hol kerültek elhelyezésére. (Mert a múzeumi gép megjelenése sem állja meg a helyét sok mindenben) Nem értem a KP -t, nem értem :( Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 708087 | 2023. április 18. 17:51 | ![]() | |
Mi a gond a magyarral, miben tér el az üzemitől? | |||||
pmheros | Adatlap | 707937 | 2023. április 15. 19:06 | ![]() | |
Üdv! Nagyszerű időzítés a szolnoki 28 -as képeid. Pont jött is hozzá a KP 0389 MiG-19PM "Over Europe" készlete a múzeumi festéssel. Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 707105 | 2023. március 26. 17:46 | ![]() | |
Nem tudom, hogy a makett mennyire pontos, de én csak szeretnék ilyen szépen építeni és festeni! | |||||
Freddy | Adatlap | 707103 | 2023. március 26. 13:54 | ![]() | |
Kibic | Adatlap | 706700 | 2023. március 17. 22:13 | ![]() | |
Ne viccelj már! Tényleg érdekel, hogy milyen hibákat sikerült elkövetni, ill. hogy ebből mi a makett hibája és mi az amit én nem vettem észre vagy rontottam el vagy nem javítottam ki. Az ilyen építő jellegű kritikát szívesen veszem, hiszen ezektől (is) lehet tovább lépni. Egyébként meg kíváncsivá is tettél... :)) | |||||
pmheros | Adatlap | 706698 | 2023. március 17. 21:49 | ![]() | |
Bocsánat, nem az örömödet akartam rontani. Továbbra is tartom, hogy nagyon szépen készítetted el a mekettet, ne kutatsd rajta a hibákat. Az a lényeg, hogy te otthon elégedett legyél vele. Az hogy én mit látok, vagy vélek a fotókon látni, az nem szabad, hogy a te ítéletedet befolyásolja. Nem biztos, hogy jól látom, és már bánom, hogy "kiszaladt a számon". Üdv.: pmheros | |||||
Kibic | Adatlap | 706696 | 2023. március 17. 21:23 | ![]() | |
A farát illetően igazad van, mélyebben kellene ülnie. Ezt én böktem el azzal, hogy a főfutókat az eredetihez képest meredekebb szögben ragasztottam a helyükre, ezáltal megemelkedett a hátulja. Lehet, hogy a többiben is igazad lesz. Megpróbálok majd egymásra photoshoppolni egy-egy igazi és a makettről készült képet, hátha kiadja a makett hibáit. Élőben látva a makettet, nem tűntek fel szembeötlő aránytalanságok. Remélem csak a képek csalnak... :) | |||||
pmheros | Adatlap | 706693 | 2023. március 17. 20:56 | ![]() | |
Nagyon magasnak látom a seggét. Mintha nem is két kis átmérőjű egymás mellé rakott hajtómű adná a törzsvég alakját. A szűk orr és a magas far közt pedig olyan vaskosnak tűnik a törzs. A függőleges vezérsík belépőélének nyilazása kevés (nem az előrenyúló szakaszé). Ezek csak így első pillantásra. A közeli fotók csalhatnak tudom. Üdv.:pmheros | |||||
Kibic | Adatlap | 706691 | 2023. március 17. 20:50 | ![]() | |
Szia, köszönöm Neked is! Ez a Trumpeter #02804-es doboza, 1/48-as méretű. A beömlő mérete valóban kicsit szűkebb lehet a kelleténél: megvettem ugyan az SBS csere-orrát, de végül nem használtam, mert nem mertem levágni az eredetit. Most viszont, hogy említetted, összehasonlítottam a két átmérőt és valóban az eredeti kisebb 1-1,5mm-el mint az SBS. Hát ez már így marad... :) A "több más arány" alatt mire gondolsz? | |||||
Kibic | Adatlap | 706688 | 2023. március 17. 20:32 | ![]() | |
Köszönöm! Van még dobozban egy HobbyBoss 17PF és egy G.W.H. 29-9.12. Még nem tudom, hogy melyik lesz a következő. Egyenlőre információ gyűjtés folyik mindkét gépről, de talán év vége felé elkészül az egyik... A 29-es jobban izgat, de ott még azt sem tudtam eldönteni, hogy NATO vagy eredeti orosz festésű legyen-e? Próbálok mindkét variációról minél több képet összeszedni... | |||||
pmheros | Adatlap | 706687 | 2023. március 17. 20:29 | ![]() | |
Üdv! Nagyon szépen dolgozol, a befektetett munkád eredménye szemet gyönyörködtető! (Melyik gyártó, melyik méretarányát "csodálhatom " a tárgyban ? Nem túl szűk az a légbeömlő ? Több más aránya is érdekes, remélem csak a fotók csalnak) Üdv.: pmheros | |||||
Kibic | Adatlap | 706681 | 2023. március 17. 20:15 | ![]() | |
Johnie | Adatlap | 706677 | 2023. március 17. 19:31 | ![]() | |
Gyönyörű! Szépen bővül a szemrevaló MIG család! Következő egyede a famíliának mikorra várható, és legfőképp ki (melyik) lesz a soron levő csemete? | |||||
búza | Adatlap | 706674 | 2023. március 17. 18:41 | ![]() | |
Szép és jó lett! Jól látszik a különböző panelek eltérő színe, és nincs agyon panelezve! | |||||
Kibic | Adatlap | 706673 | 2023. március 17. 18:26 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 705799 | 2023. február 26. 14:42 | ![]() | |
KarBal | Adatlap | 702095 | 2022. november 10. 20:53 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki az említett gépről? 1956 januárjában hősi halált halt Magyar Sándor egy MiG-15-össel? Az interneten olvasottak alapján nem tudom eldönteni azt sem, hogy MiG-15-tel, vagy bisszel repült és mi volt az oldalszáma a gépnek. A keceli 061-est róla nevezték el, de nem találok erről adatot. Az aviainfo oldalon sincs semmi se a pilótáról, se a repülőről. Ti tudtok valamit? | |||||
Nyugger | Adatlap | 702091 | 2022. november 10. 20:24 | ![]() | |
Abból a ’titkolózó’ évekből sokkal több maradt meg a HIM Levéltárban mint a későbbi időből! A hadsereg fejlesztése során mai ésszel futurisztikus elképzelések voltak a légierő fejlesztésére, 1956-ra két századnyi, 32 db MiG-17F volt betervezve de a hazai változások miatt csak 20 db érkezett be, 1957-59-s időszakra 150 db „korszerű” vadász volt a tervben. Nem hiszem, hogy a magyarnak hitt repülőgépek azok lennének. | |||||
cenci | Adatlap | 702089 | 2022. november 10. 19:33 | ![]() | |
Igazából csak azért kérdeztem mert hát akkoriban a titkolózás nagy volt ,főleg az F-eknél is nem maradt fenn annyi anyag . Elképzelhető hogy a kérdéses gépek is a magyar légierőnek volt szánva azért is emlitheti ? | |||||
Nyugger | Adatlap | 702085 | 2022. november 10. 18:30 | ![]() | |
Hiba nem az adatokban van, bocs... | |||||
Nyugger | Adatlap | 702084 | 2022. november 10. 18:26 | ![]() | |
Csak a hazai gépeket hagytam a listádban. MiG-17F (20 db volt) gy.szám gyár év 8002 Ф №126 1956 Венгрия 002 8006 Ф №126 1956 Венгрия 006 8009 Ф №126 1956 Венгрия 009 8017 Ф №126 1956 Венгрия 017 8018 Ф №126 1956 Венгрия 018 8020 Ф №126 1956 Венгрия 020 8021 Ф №126 1956 Венгрия 021 8022 Ф №126 1956 Magyar volt! 022 8023 Ф №126 1956 Венгрия 023 8025 Ф №126 1956 Венгрия 025 8030 Ф №126 1956 Венгрия 030 8032 Ф №126 1956 Венгрия 032 8035 Ф №126 1956 Венгрия 035 8046 Ф №126 1956 Венгрия 046 7915 Ф №126 1956 Венгрия 915 7922 Ф №126 1956 Венгрия 922 7928 Ф №126 1956 Венгрия 928 7934 Ф №126 1956 Венгрия 934 7941 Ф №126 1956 Magyar volt! 941 7948 Ф №126 1956 Magyar volt! 948 MiG-17PF (12 db volt) gy.szám gyár év alakulat érkezéskor 58310315 ПФ №31 1955.10.02 Венгрия Pf.4731 50.vre.e Taszár 58310401 ПФ №31 1955.10.02 Венгрия Pf.4731 50.vre.e Taszár 58310402 ПФ №31 1955.10.02 Венгрия Pf.4731 50.vre.e Taszár 58310403 ПФ №31 1955.10.02 Венгрия Pf.4731 50.vre.e Taszár 58310404 ПФ №31 04 04 1955 Венгрия Pf.4731 50.vre.e Taszár 58310405 ПФ №31 04 05 1955 Венгрия Pf.4731 50.vre.e Taszár 8310838 ПФ №31 08 38 1955 Венгрия Pf.7912 62.vre.e Kecskemét 58310847 ПФ №31 08 47 1955 Венгрия Pf.7912 62.vre.e Kecskemét 58310850 ПФ №31 08 50 1955 Венгрия Pf.7912 62.vre.e Kecskemét 58310933 ПФ №31 09 33 1955 Венгрия Pf.7912 62.vre.e Kecskemét (933-s katasztrófája 1960.06.17-én) 58310939 ПФ №31 09 39 1955 Венгрия Pf.7912 62.vre.e Kecskemét 58310944 ПФ №31 09 44 1955 Венгрия Pf.7912 62.vre.e Kecskemét | |||||
dani416 | Adatlap | 702074 | 2022. november 10. 09:40 | ![]() | |
Neked is köszönöm a képeket! Bár inkább az üzemanyag kifogyás előtti állapotot építeném meg. Tudom, ha a kényszerleszállt diorámát csinálnám, akkor nem kellene vacakolnom a futókkal és az aljával, jelentős időt spórolva meg. :-D | |||||
cenci | Adatlap | 702071 | 2022. november 9. 21:33 | ![]() | |
Lenne pár kérdésem .Találtam egy orosz oldalt ahol végig veszi gyáriszám szerint és országok szerint a MiG-17 tipusokat. Számomra van pár kérdés a Magyar gépekről amit az adott gép mellé írtam . Венгерский самолет МиГ-17Ф 8002 Ф №126 1956 Венгрия 002 8006 Ф №126 1956 Венгрия 006 8009 Ф №126 1956 Венгрия 009 8017 Ф №126 1956 Венгрия 017 8018 Ф №126 1956 Венгрия 018 8020 Ф №126 1956 Венгрия 020 8021 Ф №126 1956 Венгрия 021 8022 Ф №126 1956 Камбоджа 8022 Ez nem Magyar volt ? 8023 Ф №126 1956 Венгрия 023 8025 Ф №126 1956 Венгрия 025 8030 Ф №126 1956 Венгрия 030 8032 Ф №126 1956 Венгрия 032 8035 Ф №126 1956 Венгрия 035 8046 Ф №126 1956 Венгрия 046 7915 Ф №126 1956 Венгрия 915 7922 Ф №126 1956 Венгрия 922 7928 Ф №126 1956 Венгрия 928 7934 Ф №126 1956 Венгрия 934 7941 Ф №126 1956 Камбоджа 7941 Ez nem Magyar volt ? 7948 Ф №126 1956 Камбоджа 7948 Ez nem Magyar volt ? 0515322 Ф №153 05 22 Венгрия 522 Ez Magyar? 0815362 Ф №153 08 62 Венгрия 852 Ez Magyar? 0815391 Ф №153 08 91 Венгрия 891 Ez Magyar? 0815396 Ф №153 08 96 Венгрия 896 Ez Magyar? 1015371 Ф №153 10 71 Венгрия 071 Ez Magyar? Венгерский самолет МиГ-17 ПФ 58310312 ПФ №31 03 12 1955 Венгрия 12 50.HVE Ez Magyar ? 58310315 ПФ №31 03 15 1955 Венгрия 315 50.HVE 58310401 ПФ №31 04 01 1955 Венгрия 401 50.HVE 58310402 ПФ №31 04 02 1955 Венгрия 402 50.HVE 58310403 ПФ №31 04 03 1955 Венгрия 403 50.HVE 58310404 ПФ №31 04 04 1955 Венгрия 404 50.HVE потерян 07.08.65 58310405 ПФ №31 04 05 1955 Венгрия 405 50.HVE 58310805 ПФ №31 08 05 1955 Венгрия 805 50.HVE Ez Magyar ? 58310838 ПФ №31 08 38 1955 Венгрия 838 50.HVE 58310847 ПФ №31 08 47 1955 Венгрия 847 50.HVE 58310850 ПФ №31 08 50 1955 Венгрия 850 50.HVE 58310933 ПФ №31 09 33 1955 Венгрия 933 50.HVE потерян 17.06.60 58310939 ПФ №31 09 39 1955 Венгрия 939 50.HVE 58310944 ПФ №31 09 44 1955 Венгрия 944 50.HVE | |||||
Kibic | Adatlap | 702069 | 2022. november 9. 20:48 | ![]() | |
Köszi! Akkor még nyomoznom kell, mert eddig mindhárom színre van voks. (Konkrétan a 153-as bisz-t szeretném már befejezni, de erről egy képem van mindössze, de azon nem látszik...) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 702067 | 2022. november 9. 20:22 | ![]() | |
Az Eduard a fémszínü gépeken feketének írja. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 702066 | 2022. november 9. 20:20 | ![]() | |
Csak pár hónapig állt magyar szolgálatban az "F". | |||||
cenci | Adatlap | 702065 | 2022. november 9. 20:13 | ![]() | |
Nekem ezek a felvételek vannak meg . | |||||
Kibic | Adatlap | 702064 | 2022. november 9. 20:11 | ![]() | |
Igazad van, ezt benéztem! De csak a jó szándék vezérelt... :) | |||||
Kibic | Adatlap | 702063 | 2022. november 9. 20:09 | ![]() | |
Köszi, akkor valószínűleg zöldre fogom festeni... | |||||
ecsetes | Adatlap | 702051 | 2022. november 9. 14:50 | ![]() | |
Ezek PF-ek, dani416 az F-et kérdezte. Arról viszont tényleg kevés kép van. | |||||
búza | Adatlap | 702050 | 2022. november 9. 14:25 | ![]() | |
Szerintem olyan színes kép, amiről meg lehetne mondani nem lesz. Nagyon nem lőhetsz mellé, ha zöld, mint pl. a 17-19-21-es gépeken az antennák. Olyan úgysem lesz, aki hitelt érdemlően tudja bizonyítani, hogy nem zöld, vagy nem olyan árnyalat. Terepeseken zöld. | |||||
dani416 | Adatlap | 702049 | 2022. november 9. 13:07 | ![]() | |
Köszönöm! Szuper kép, még ha a futószár nem is látszik. :-))) De a lényeg megvan, hogy nem radaros verzió és magyar. | |||||
Kibic | Adatlap | 702040 | 2022. november 8. 21:10 | ![]() | |
Köszi a választ! :) Már csak az antenna színe hiányzik... | |||||
Kibic | Adatlap | 702039 | 2022. november 8. 21:06 | ![]() | |
Szia, nekem ezek vannak. | |||||
puskaspeti | Adatlap | 702038 | 2022. november 8. 20:50 | ![]() | |
dani416 | Adatlap | 702034 | 2022. november 8. 19:38 | ![]() | |
Jó estét! Akkor mégiscsak volt Mig-17F itthon. Nincs esetleg egy kép valamelyikről? Gondolom natúr fém szinű volt, mint a 15-ök? | |||||
Nyugger | Adatlap | 702029 | 2022. november 8. 17:48 | ![]() | |
A MiG-17F (20 db volt összesen) 1956 júniusában érkeztek vasúti szállítással. Berepülésekkel és a kiképzési repüléssel kb. 30 órát repültek átlagban 1956 november 4-ig. Nincs adat a füves üzemről. A „sima” MiG-15-s HDM repülőtérről történő üzemeltetésével a 1951-1956 közötti rettentően hiányos levéltári anyagokban nem találkoztam. A 21-s kitelepülések éves szinten csak pár naposak voltak a hajózók szintentartása miatt. | |||||
Freddy | Adatlap | 702023 | 2022. november 8. 13:18 | ![]() | |
21-es csak gyakorlatokra települt füves repterekre, nem? |
Tovább >>> |