<<< Vissza | Tovább >>> |
magyaralba | Adatlap | 516238 | 2012. október 5. 19:54 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 516237 | 2012. szeptember 22. 11:31 | ![]() | |
vary.tamas | Adatlap | 516236 | 2012. július 29. 15:59 | ![]() | |
Lemardt,hogy az oldalszám kellene. Üdv Tamás | |||||
vary.tamas | Adatlap | 516235 | 2012. július 29. 15:58 | ![]() | |
Sziasztok! Akinek esetleg megmaradt az Eduard 1/72es(7416) L-39ZOkészletből a matricaív, kérem szóljon leboltolhatnánk. Üdv Tamás vary.tamas@gmail.com | |||||
Ati75 | Adatlap | 516234 | 2012. június 25. 08:20 | ![]() | |
Sziasztok! Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget! vlevi, nagyon szépek az Albáid! | |||||
vlevi | Adatlap | 516233 | 2012. június 24. 23:08 | ![]() | |
A Revell 365 ilyen : www.flickr.com/photos/29765429@N04/4708090721/in/photostream www.flickr.com/photos/29765429@N04/4708733266/in/photostream Nem csak az Albák voltak ilyenek, az összes PG-ben nagyjavított gép ezt a walkid zöldnek nevezett színt kapta. Nagyon hasonlít a szovjet gépek belsőjének zöldjéhez, de nem teljesen ugyanaz. Ha valaki kötözködni akar, akkor beleköt, de szerintem jó lesz az is. Az Albának viszont nagyjavítás előtt szürke volt a belseje, szóval ez lesz az. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 516232 | 2012. június 24. 21:25 | ![]() | |
De a Revell 365 is jó. | |||||
Ati75 | Adatlap | 516231 | 2012. június 24. 21:25 | ![]() | |
Köszi Sárkányos már nézem is...! | |||||
sárkányos | Adatlap | 516230 | 2012. június 24. 21:22 | ![]() | |
Szevasz. Én a Model Master 2135-öt használom erre a célra. Üdv sárkányos | |||||
Ati75 | Adatlap | 516229 | 2012. június 24. 21:17 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 516228 | 2012. június 14. 21:04 | ![]() | |
Szervusztok! Keresek 1:48-as L-29 Delfint megvételre. Elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci | |||||
sanyi | Adatlap | 516227 | 2012. április 22. 09:39 | ![]() | |
Sziasztok! Van egy ultrabrutál ritka L-39 ikerszet matricám, ami új gazdit keres, aki fel is használja. Egy amcsi és egy orosz civil gép, de inkább beszéljenek a képek. A maszkolót is adom vele. Az ára 1200Ft az ajánlott postával és atombiztos csomagolással együtt. d.nashkukacfreemail.hu és axe8299kukacgmail.com címeken vagyok meglelhető. Üdv Sanyi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 516226 | 2012. március 31. 11:24 | ![]() | |
Szia, Nekem van otthon egy bontott, festve is van. Majd megnézem, és ha használható, akkor lemosom és elküldöm. Vagy ha le tudom másolni, akkor egy eredetit is tudok küldeni. Tibcsi | |||||
Ati75 | Adatlap | 516225 | 2012. március 31. 10:37 | ![]() | |
Sziasztok! L39-re keresnék kabintetőt,mert az enyém sajna öntéshibás...(KP gyártmány) Köszi a segítséget! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 516224 | 2012. február 13. 23:09 | ![]() | |
Gábor, A grafikán látható színek helyesnek tekinthetők? | |||||
juge75 | Adatlap | 516223 | 2012. február 13. 15:29 | ![]() | |
migi | Adatlap | 516222 | 2011. december 24. 10:48 | ![]() | |
Igen tényleg szép munkát végeztek Kareszék , | |||||
juge75 | Adatlap | 516221 | 2011. december 24. 10:45 | ![]() | |
Az azóta ezüstben pompázó 379 is szépen sikeredett, elismerésem Karcsiéknak. | |||||
juge75 | Adatlap | 516220 | 2011. december 24. 10:43 | ![]() | |
Már nem volt annyira jó a festése, tele volt belejavítgatásokkal. Gondolom, egyszer eljött az idő, és szépen lefestették (jobb festékkel és vékonyan). A Szolnoki Delfinen is pergett már le a festék 1989-ben, az akkor még bent levő múzeumban. Eléggé sokféle és vastag réteg volt azon. Bár kétségkívül ezen vékonyabb, és szebb festés volt, még ha nem is teljesen megfelelő színekkel. | |||||
migi | Adatlap | 516219 | 2011. december 24. 07:11 | ![]() | |
Azért elgondolkoztam azon ha ilyen jó volt rajta a festés , ( bár nem tudom milyen állapotban került az iskolába ? ) miért festették át akkoriban , voltak ott olyan festésű gépek amik sokkal rosszabb állapotban voltak , kb .jó 20 éve csináltuk a tanműhelyt ,de nem emlékszem a delfin festésére akkor az hogy volt . | |||||
juge75 | Adatlap | 516218 | 2011. december 24. 04:00 | ![]() | |
De jó fotó! | |||||
juge75 | Adatlap | 516217 | 2011. december 24. 04:00 | ![]() | |
Na jól nézd meg, mert azok a nagyjavítás utáni színek. | |||||
juge75 | Adatlap | 516216 | 2011. december 24. 03:59 | ![]() | |
Igaz, 379... :-) | |||||
migi | Adatlap | 516215 | 2011. december 23. 20:28 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 516214 | 2011. december 23. 20:23 | ![]() | |
A múzeumban nem a 379 van? | |||||
migi | Adatlap | 516213 | 2011. december 23. 19:25 | ![]() | |
De ha jól tudom előtte volt ő a XI kerületi MHSZ udvarán is , | |||||
juge75 | Adatlap | 516212 | 2011. december 23. 18:14 | ![]() | |
Hogy mennyi festéket szedtek róla le, például a 375-röl (és a Mi-4 ről is) Magó Karcsi tudna mesélni. | |||||
juge75 | Adatlap | 516211 | 2011. december 23. 18:10 | ![]() | |
A két gép így került 375 Szolnokra a főiskola múzeumába, a társa 376 pedig Budapestre, az említett iskolába. | |||||
juge75 | Adatlap | 516210 | 2011. december 23. 18:02 | ![]() | |
Ezen mi az érdekes? Két megmaradt delfinünk (nem tudták beindítani, ezért nem vitték el) nem csak kétszer, a 375-ös esetenként több ízben is (mikor milyen festék volt a tanulóknál karbantartáskor) átfestésre került. Egységes fém színüket a felderítő feladatkörben törte meg a háromszínű tarka festés, melyet Trencsényben (nagyjavításkor) egy hasonló, de nagy foltozású festés követett, erre esetenként még került javító festés is. A két kiállított gép festése már régen nem az eredeti (a Szolnoki újra fémszínben pompázik). Az 1976-ban készült fekete fehér fotón az első terepszín, a második képen nagyjavítás utáni Csehszlovák, a kiállított gépen pedig egy harmadik festés látható, tetejében más sablonokkal készült számokkal. | |||||
migi | Adatlap | 516209 | 2011. december 23. 17:42 | ![]() | |
Döntsd el magad ,egy festés ráférne . | |||||
Charger | Adatlap | 516208 | 2011. december 23. 17:37 | ![]() | |
Köszi! Kecelen az enyészeté?Vagy azért foglalkoznak vele? | |||||
migi | Adatlap | 516207 | 2011. december 23. 14:35 | ![]() | |
migi | Adatlap | 516206 | 2011. december 23. 14:24 | ![]() | |
Szia Tudtommal ez a gép a 376 os került le Kecelre , | |||||
Charger | Adatlap | 516205 | 2011. december 23. 14:00 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 516204 | 2011. december 20. 05:16 | ![]() | |
A neten találtam róla pár fotót: | |||||
Weizi | Adatlap | 516203 | 2011. október 23. 16:21 | ![]() | |
Hát lényegében igen.Viszont ahogy Rumcájsz_52 is írta,úgy ábrázold,ahogy neked megfelel,mert egyáltalán nem elképzelhetetlen az általad kivitelezni kívánt variáció sem. | |||||
Joci89 | Adatlap | 516202 | 2011. október 23. 16:06 | ![]() | |
Szóval az nem életszerű ha úgy ábrázolnám (építeném) hogy a dekk nyitva van a lépcsők meg felhajtva. Mondjuk nem is találtam erre a példára egy fotót sem. | |||||
Weizi | Adatlap | 516201 | 2011. október 23. 14:25 | ![]() | |
Szia! A csukott kabintető+nyitott fellépők/csukott fellépők inkább jellemzőek voltak a mindennapokban!Amennyiben a kabintető nyitva volt,akkor szinte kivétel nélkül a hozzátatozó fellépő is! Bár igazából erre nem volt szabály a parkoló gép esetében. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 516200 | 2011. október 23. 14:21 | ![]() | |
Szia joci89 Konkrét fizikai kapcsolat a fellépők és a dekk között nincs az Albán (tehát semmi olyan, hogy nyitják a lépcsőt, és automatikusan nyílik a dekk, vagy zárásnál fordítva), csak éppen nagyon nagyra kéne nőni, ha a lépcső nélkül akarod nyitni a kabintetőt! Tehát a normál eljárás: fellépő nyit, rááll a műszaki és nyitja a kabintetőt, beszállás (ő maga vagy a pilóta), kabintetőt lezár, lépcsőt becsuk - nyitásnál fordított a sorrend. Tehát logikai/üzemeltetési szempontból nehezen elképzelhető a nyitott dekk csukott lépcsővel - de nem kizárható a dolog. Szerintem építsd, ahogy neked tetszik, elvégre a tiéd lesz! Üdv R. | |||||
Joci89 | Adatlap | 516199 | 2011. október 23. 13:23 | ![]() | |
Köszönöm a válaszokat! Még annyit kérdeznék hogy ha a kabintető nyitott helyzetben van az Albán, akkor a fellépő lépcsők minden esetben kint vannak? Mert erre sem találtam fotót, hogy álló gépnél, nyitott tető + csukott lépcső. Csak mert nem akartam megtörni a szép vonalvezetését a lehajtott lépcsőkkel. Viszont nyitott tetővel terveztem. | |||||
lajosmolnár | Adatlap | 516198 | 2011. október 22. 22:34 | ![]() | |
minhárom nyitva vagy mindhárom zárva :) már én is belekavarodok. | |||||
lajosmolnár | Adatlap | 516197 | 2011. október 22. 22:32 | ![]() | |
Bocsi javítok vagyis az orrfutó zárva a főfutó nyitva, ez nem lehetséges vagy minhárom csukva vagy mindhárom zárva. | |||||
lajosmolnár | Adatlap | 516196 | 2011. október 22. 22:28 | ![]() | |
Szia! Mivel egy Hidraulikus szelep működteti mindhárom akna ajtót így nem életszerű hogy az orrfutó ajtó csukva van a főfutó meg zárva. Üdv:lajos | |||||
Tibcsi | Adatlap | 516195 | 2011. október 22. 22:23 | ![]() | |
Valószínűleg szinkronban. Legalábbis nem találtam olyan képet, amin "nincsenek szinkronban". Minden bizonnyal megvan rá a lehetőség, de ezekszerint nem annyira jellemző. | |||||
Joci89 | Adatlap | 516194 | 2011. október 22. 21:59 | ![]() | |
Kérdezném! Az L-39 Albatros futóakna ajtói (az összes) szinkronban nyílnak és csukodnak? Ha igen, akkor az a helyzet nem lehet, hogy álló gépnél az orrfutó ajtó csukva van és a főfutói meg leengedve? Ha igen, képet kaphatnék róla. Köszönöm a segítséget! | |||||
pilotka | Adatlap | 516193 | 2011. október 19. 22:23 | ![]() | |
Köszi Srácok!, akkor maradok a Kp-nál, folyamatban van a Pavla kieg beszerzése. | |||||
migi | Adatlap | 516192 | 2011. október 19. 18:58 | ![]() | |
Szia A Kp mérethelyesebb , jobban jársz vele , és amennyivel többe kerül a Bilek a különbözeten tudsz venni a KP -hez egy gyanta kabint és egy vákumhúzott kabintetőt . | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 516191 | 2011. október 19. 17:58 | ![]() | |
Üdv! Nekem is megvolt ez a makett, hát szerintem egy KP "átdolgozás" az egész, ami abból áll,hogy a főbb elemekről lecsiszoltak mindent, és imitt-amott visszakarcoltak alig láthatóan pár panelvonalat. Szóval ha van otthon egy KP Delfined, és átcsiszolod a szárnyakat és a törzset, máris lett egy Bileked :-) | |||||
makettes | Adatlap | 516190 | 2011. október 19. 17:57 | ![]() | |
Szia! Tervezed a beszerzését? | |||||
juge75 | Adatlap | 516189 | 2011. október 19. 12:54 | ![]() | |
A makett, méretben pont olyan, mint a KP, csak mintha "lecsiszolták" és újra karcolták volna. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Keresek terepszínű Szíriai vagy Egyiptomi Delfinekről fotokat festési rajzokat... a nagyjavított egyiptomi Delfinek nem érdeklnek... lehetőség szerint olyanok kellenének amik még nagyjavítás előtt lettek terepmintásra festve... a Yom-kippur-i háborús gépek előnyben.
Előre is köszi
Polo