/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Ákos 206950 2007. október 20. 22:58
Válasz erre
Tapasztalatom szerint ha túl van hígítva a Revell festék, és nagyon vékonyan sok levegővel van szórva, akkor a legfelső réteg sokkal világosabb, szinte kifakul a hígítótól. Ezt szándékosan szoktam használni, koptatásra, panelezésre. Szerintem ezt a kifakult felső réteget tépte le a maszkoló.
Donor 206949 2007. október 20. 22:51
Válasz erre
Szia Xcraft!
Inkább az első verziód lesz az igaz. Ha jobban megnézed a fotót, a szalag belső felületén festéknyomokat láthatsz.
Csak azt nem értem, hogy mindenhol azt írják, hogy vékonyan, inkább több rétegben fújjunk, nehogy megfolyjon a festék. Néha mégis jártam így. Most akkor ez meg túl finom festés? Vagy túl híg? Ált 2/3 higító, 1/3 festék az arányom a szórópisztolyba, ez idáig bevált.
Úgy látszik, amikor azt hiszem, kezdek kicsit konyítani a dolgokhoz, mindig jön egy gyomros, csak hogy ne örüljek mán' annyira :-((
Köszi Donor
xcraft 206948 2007. október 20. 22:35
Válasz erre
Szia!
A szalag nem klasszikus értelemben feltépte a festéket. Két dolog lehet szerintem. A makett felületén van egy nem kellően tapadó festékréteg, ami szinte porszerű. Nem tudom hogyan festetted, ecsettel ilyen nem fordulhat elő, én szórtnak látom. Ha messziről fújtad, illékony hígítóval, és már szinte szárazon ért a makettre, előfordulhat.
Próbáld meg egy puha ronggyal megdörzsölni, polírozni, esetleg ettől leválik a felső réteg, és eltűnik, vagy jelentősen eltompul a folt.

A másik lehetőség: ez a maszkolószalag ragasztójának foltja. A tamiya -ra nem jellemző, hogy nyomot hagyjon, csak megemlítem. A ragasztófoltokat lakkbenzines ronggyal szoktam letörölni, egyetlen gyors mozdulattal, nem szabad visszamenni, maszatolgatni, ha még van a felületen, csak hat óra múlva, megint egy mozdulattal törlöm le. (enamel és akril felületről egyaránt)
Donor 206947 2007. október 20. 21:53
Válasz erre
Mielőtt megkérdeznétek: legalább 2 hétig száradt a festék.
Donor 206946 2007. október 20. 21:52
Válasz erre
TAMIYA

Tamiya maszkoló és Revell festék találkozása az F-16-os maketten...
TAMIYA

Csak én vagyok ilyen szerencsétlen a maszkolóanyagokkal és festékekkel???
Donor
sanjurjo 206945 2007. október 20. 21:43
Válasz erre
Sziasztok!

Melyik boltban lehet kapni, olyan matricalapot, amire a saját tervezésű matricákat tudnám nyomtatni, lézeres, vagy akár tintasugaras nyomtatóval.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Sziasztok!
bope 206944 2007. október 20. 20:44
Válasz erre
Sziasztok!

Somua s35 höz van valakinek eladó lánctalpa, ill. tudja valaki, hogy hol lehet ilyet kapni (friul-on kívül)? Fél pár is jó gumiból.

Van valakinek infója: Char 2c makettet gyárt valaki 1/35-ben?

Keresek továbbá II01 számozású matricát Tiger Elefántra.

Köszi:
Bope
mityubá 206943 2007. október 20. 15:13
Válasz erre
gábor76 !

E-mail ment !
gábor76 206942 2007. október 20. 14:42
Válasz erre
mityubá.
Megvan a kérédses alkatrész.Hova kéne eljutattni?
Lacus78 206939 2007. október 20. 06:59
Válasz erre
HI all!!
ANNAK,AKI VOLT BÓLYAIN!!!
A terem végében, a büfénél volt egy tanyát ábrázoló dioráma, üvegbúra alatt. Beszéltem a készítőjével, megadta az emiljét, de sajnos nem mennek át a leveleim (andras.makettezes@gmail.com) talán rosszul írtam le. Ha esetleg valaki ismeri a srácot, vagy tudja az emiljét, kérem segítsen. Köszönettel, üdv...
mityubá 206938 2007. október 19. 23:03
Válasz erre
gábor76 !

Igen az elején alul van !
Nézdd meg, s ha van megbeszéljük !
Hawk 206937 2007. október 19. 22:40
Válasz erre
Szia! Köszönöm az információt, de ezt a honlapot én is megtaláltam.
gábor76 206936 2007. október 19. 19:27
Válasz erre
Nekem van azt hiszem.Ez van ugye a test elején alul.
mityubá 206935 2007. október 19. 19:00
Válasz erre
Sziasztok !

Abban kérem az 1:35-ös harcjárműves kollégák segítségét, hogyha valaki T-72-t rakott
össze, maradt -e neki valami alkatrésze?
Roncs is szóba jöhet.Megmondom őszintén, a 72-es önbeásója kellene nekem !
Előre is köszönöm !
vrauko 206934 2007. október 19. 07:41
Válasz erre
Szia, ha a gépről nem is, de a pilótájáról és az 1ségről elég sokat + lehet tudni itt:
http://www.geocities.com/Pentagon/Quarters/6940/jbradshaw.html
VT
Hawk 206933 2007. október 18. 22:40
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Hogyha akárki tud valamit a GATOR BAIT becenevű P-38 ról az jellezze! Elöre is köszönöüm!
mityubá 206932 2007. október 18. 18:42
Válasz erre
Ákos 206931 2007. október 18. 18:15
Válasz erre
mcs 206930 2007. október 18. 18:14
Válasz erre
Üdv!
A pigment porokat mivel rögzíthetem a készülő tankomon?
5N87 206929 2007. október 18. 15:56
Válasz erre
Szia Mityubá!

Jól emlékszel. A Cserebere témakörben a 11021-es hozzászólás volt.

Laci
KormosP 206928 2007. október 18. 15:42
Válasz erre
Sziasztok!

Szükségem lenne egy 1:48-as Me110 farokfutóra. Kerék nem kell, elég csak a futószár. Ha valakinek van pl. egy roncs Revell makett, és nem kell belőle az alkatrész akkor szivesen venném a segítséget.

Üdv:

kp
f2d 206927 2007. október 17. 19:23
Válasz erre
Szerintem csak egy szerszám van, csak több brand is dobozolja.
Kalóz 206926 2007. október 17. 18:12
Válasz erre
Kedvező esetben meg a flatter jelenséget is csökkenti. Igaz, ha kilövik, ez megszűnik:)
Kalóz
mityubá 206925 2007. október 17. 15:14
Válasz erre
Sziasztok !

Nem tudom , jól emlékszem-e nemrégiben láttam egy URAL-4320-t, de nem Alanger gyártmány volt!
Ha valaki megtudná mondani melyik hsz.-en van megköszönném !
Stefan 206924 2007. október 17. 14:39
Válasz erre
jaja, nem mindegy, hogy hova van rakva az az akár kicsi súly is. A csűrő statikus kiegyenlítése jut eszebe erről, de persze ez már lamináris dolog, csak beugrott.
Muzzy 206923 2007. október 17. 14:20
Válasz erre
Zebi!
A nyomatékokról se feledkezz meg!
Muzzy
Zebi 206922 2007. október 17. 14:00
Válasz erre
Persze van ilyen hatása is, de azért egy Sidewinder 85 kilója nem sokat számít, amikor a fél szárnyat a gép súlyának fele terheli, ami 4-5 tonnányi, mondjuk 5G-nél meg ennek még az 5-szöröse.
notarius 206921 2007. október 17. 13:59
Válasz erre
Daala 206920 2007. október 17. 13:57
Válasz erre
Kalóz, Rumcájsz!
Köszönöm a felvilágosítást!
Daala
Muzzy 206919 2007. október 17. 13:54
Válasz erre
Rumcájszt kiegészítve nem csak aerodinamikai hatások, hanem statikai megfontolások miatt is tesznek a szárnyvégre cuccokat. Aki a statikában járatos, annak nem kell magyarázni, a hozzánem értőknek meg röviden annyi, hogy a felhjajtóerő által okozott terhelést csökkenti a szárnybekötésnél. A felhajtóerő felfelé ható erőt hoz létre, a szárnyvégen elhelyezett cucc meg lefelé ható erőt eredményez, így csökken a bekötési pontra ható erő
Muzzy
Zselé 206917 2007. október 17. 08:59
Válasz erre
Halihó!

Rossu Zoli elérhetőségére lenne szükségem.

Köszi!
notarius 206916 2007. október 17. 08:27
Válasz erre
Én itt rendeltem: http://somogyi.eurofoto.hu/
Varjúbácsi 206915 2007. október 17. 08:20
Válasz erre
Samee!
Szekeres Gábornak hívják, legközelebb november első szombat délutánján találkozhatsz vele a REBEKA összejövetelen, az FMH-ban.
Varjú bácsi
bikedoki 206914 2007. október 17. 06:38
Válasz erre
Szia sixt67!

Köszi nem kell, mert megnéztem és nekem nagyon rusnyának tűnik. Mindössze csak az orra fogott meg és megkérdeztem: hátha...

Köszi
Mekett 206913 2007. október 17. 00:10
Válasz erre
Talán Exec tudja, ő vásárolt ilyen cetlit.
Samee 206912 2007. október 17. 00:05
Válasz erre
Üdv!

Bolyai börzén volt egy illető a valejo-sok mellett aki Remove Before Flightos kulcstartóka, magyar színmintákat, felvarrókat stb... árult.

Meg tudnátok adni az elérhetőségét?

Köszönettel:
Samee
Kalóz 206911 2007. október 16. 18:44
Válasz erre
Kb. ugyanezt írtam lén is. Hogy merre tart az áramlás, az ebből a szempontból lényegtelen, de igazad van, összekevertem az irányokat.
Kalóz
Rumcájsz 206910 2007. október 16. 18:26
Válasz erre
A szárnyvégre függesztett rakétának annyira NEM hátrányos az aerodinamikai hatása, hogy pl. az F-16-nál a gép légellenállása KISEBB a rakétákkal, mint a rakéták nélkül. A rakéták szárnyai ugyanis annyira kisimitják, lecsökkentik a szárnyvégi indukált ellenállást, amit az örvénylés okozna, hogy erősebben csökken az össz ellenállás az örvénylés csökkenése miatt, mint amennyire növekszik a rakéták plusz homlok-ellenállása miatt. /A keresztirányú áramlás egyébként alulról felfelé áramlik a szárnyvégnél, mivel alul nagyobb a nyomás, felül kisebb, és a kettő eredőjéből keletkezik a felhajtóerő, vagyis ettől repül a repülőgép./ A százalékos változások tipusonként eltérhetnek egymástól, de a tendencia általános érvényü.
Kalóz 206909 2007. október 16. 16:36
Válasz erre
Konkrétan a Gripen esetében nem tudom, de általában azért szoktak a törővégre különböző dolgokat odabiggyeszteni, hogy megakadályozzák a keresztirányú átáramlást a szárnyprofil tetejéről az alja felé. Szóval nem valószínű, hogy negatív hatása lenne.
Kalóz
borisz 206908 2007. október 16. 16:06
Válasz erre
A revell maszkolófolyadékhoz szólnék hozzá:
Nekem ennyire nem durvák vele a tapasztalataim, sőt volt egy-két futóakna, amit ezzel feltöltöttem festés előtt, majd rögtön festés után, ahogy volt, kikaptam belőle, és tök jó volt minden, viszont a blue tackkel nagyon megszívtam.
Daala 206907 2007. október 16. 13:49
Válasz erre
Helló mindenkinek!
Tudna valaki küldeni, vagy linkelni olyan képet, amelyen olyan Gripen látható, amelyiken éles Sidewinder rakéta van? Vagy legalább olyan gyakorló, amelyeken a rolleronok is rajta vannak? Nem igazán találtam még ilyet! Mi lehet igaz abból, hogy áramlástanilag nem megfelelő, ha a Gripen törővégére függesztik a rakétát? Pletyka vagy ez is csak egy összeesküvés-elmélet?
Köszi: Daala
f2d 206906 2007. október 16. 12:00
Válasz erre
Ha nem túl brutálisan tette tönkre a festést, akkor nagyon finoman 2000-es vízpapírral leheletfinoman átcsíszolgatod ott ahol ronda lett, majd újra fújod. Viszont, ha nagyon belerondított, akkor lefolyótisztító, és újból az egész.

Tanulság képpen: jártam úgy, hogy a Gunze maszkolója felhójagosította az alatta lévő festéket, és már csiszolással nem lehetett megmenteni, nem maradt más hátra, mint a lefolyótisztítós módszer. Ekövettem egy nagy hibát, mégpedig nem tömködtem be rendesen minden rést, és így a lefolyótisztító szépen be ment a belselyébe a makettnek, többekközött a kész kabinba is (csukott tetővel készűlt). Mikor folyóvíz alatt mostam le -előtte már a kabintetőt leszedtem, és a katapultot pilótástól kiszedtem belőle- belesett a lefolyóba a pilóta és a katapult. Na ennél a pontnál mondtam azt, hogy feladom. Úgy látszik baromira nem bírta a pofámat ez a kitt.:-)
Donor 206905 2007. október 16. 11:36
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat Spitfire ügyben, egy utolsó kérdés:
Hogyan tudnám rendbehozni a repülőt???
Köszi: Donor
Zoli 206904 2007. október 16. 11:32
Válasz erre
Nincs mit. Sajnos más használhatót nem találtam erről az alváltozatról.
z
hickory 206903 2007. október 16. 11:15
Válasz erre
Köszönöm Zoli!

Gábor!
Külső képek kellenének,főleg a toronyra koncentrálva.
sanjurjo 206902 2007. október 16. 11:11
Válasz erre
Szia Donor!

Nekem is hasonló kellemetlen élményeim voltak, megállapítható, a Revell maszkoló folyadék egy nagy...nagy...nagy...nulla semmi, ragasztónak talán jobb lenne:)
Zoli 206901 2007. október 16. 11:01
Válasz erre
gábor76 206900 2007. október 16. 11:00
Válasz erre
Hickory!
Milyen képek érdekelnek?Külső belső?Esetleg tiszta új gépek?
f2d 206899 2007. október 16. 10:55
Válasz erre
Donor!

Én innen nem látlak dühösnek.:-)

A Revell festék enamel vagy akril? Mivel hígítottad?

A Revell maszkoló festett felületekre nem a legjobb, elégnehezen eltávolítható, ezt úgy lehet egy kicsit korrigálni, hogy jó vastagon kened. Ajánlott inkább nem festett felületekre, pl kabintető, ragasztásra kitakart felületek, stb. Egyébként nem zsíros nyomot hagy, hanem a benne lévő oldószer szinezi át kicsit a festéket, leginkább az akrilokat. A Gunzéval pont fordított a helyzet, az meg az enamelekkel kötekedik. tapasztalatom szerint a Revell festékekkel 3 nap száradás után nem szokott gond lenni, feltéve ha normálisan van hígítva fújás előtt.

A Blue Tac-et pedig nem szabad betömködni mindenféle bonyolúlt formájú résekbe, mert baromi nehezen lehet kiszedni. Inkább tömd ki teflonszalaggal, ez 100%, hogy nem bántja a felületet, majd mehet a tetejére egy kis maszkoló, erre a célra jó a Revell is. Blue-Tac elsősorban kölső felületek kitakarására és finom átmenetek készítésére való (szabályozható). Nem kell rányomni, csak szépen odarakni a felületre, és akkor eltávolítható nyomnélkül.

Tapasztalatom: (hansúlyozom, saját tapasztalat) maszkolók közül leginkább a Humbrol és a Z63 típusú a leghasználhatóbb. Kipróbáltam a Revell enameljeit és akriljait egyaránt, nem rosszak, csak a többi hasonló árú termékek jobbak nála. Enamelbe Humbrol (szerintem a legtoleránsabb festék) valamint Model Master. Akrilba Tamiya (az egyik legjobb minőségű felültetet ez adja) és Gunze. Viszont, ha a Gunze akril hígítójával használod a Revell akrilokat, nem deszt vízzel, akkor szépen terül és rendes idő alatt szárad. Én spec a fényes lakkját kedvelem, mert nem az a nagyon csili-villi, hanem egy kcsit opálosabb, repülőkre tökéletes.
Hickory 206898 2007. október 16. 10:14
Válasz erre
Urak!
M1A2 Abramsről lenne szükségem referencia anyagra.Az M1,és M1A1 változatról rengeteg kép van,az A2-ről inkább csak "in action" képek.Szóval részletfotók érdekelnének,link is jó!

Előre is köszönöm!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.