/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
TIGRIS 217105 2010. január 30. 17:17
Válasz erre
gaborka 217104 2010. január 30. 12:29
Válasz erre
Hogyne,
gbathori-kukac-gmail.com

c[ ]
Kalóz 217103 2010. január 30. 12:25
Válasz erre
ez csak elütés, ami sajnos mindannyiunkat sújt néha.
Én nam tenném fel a póttagokat, ha zavarják a toronyszámot, bár a valóságban lehetséges lehetett, hisz azok helye arrafelé volt.
Hogy a parancsnokok mit szóltak hozzá, az külön téma.
TIGRIS 217102 2010. január 30. 12:21
Válasz erre
elnézést a helyesírásért:)
TIGRIS 217101 2010. január 30. 12:19
Válasz erre
Sziasztok!
A revell 1:72-es tigris ausf. h verzóját építem.
Azt mutataja az festési rajznál hogy a tornyszámra rákell rakni a láncszemeket, de szerintem ez értelmeteln, mert akkor nem látni a számot.Szerintetek rárakjam?
rod666 217100 2010. január 30. 11:27
Válasz erre
mcs, ha adsz egy elérhetőséget, a hét elején körbenézek, hogy milyen irodalmam van a Me-262-ről. Dobj rám egy mailt, hogy ne felejtsem el.
Sempi 217098 2010. január 29. 19:55
Válasz erre
Mikor lesz újra elérhető a lap?sok hasznos kép volt rajta:D
Horvath_Balazs 217097 2010. január 29. 19:02
Válasz erre
dani90 217096 2010. január 29. 17:16
Válasz erre
Hali mindenkinek!
Lucky, Kamovos és gaborka nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
szép napot mindenkinek!
csácsá
dani88 217095 2010. január 29. 15:31
Válasz erre
Hellósztok!Kérdezném hogy vannak-e valakinek eladó WWII-es orosz kézifegyverek 1:35-ben.Gondolok itt megmaradt dragon fegyverekre vagy bármilyen más gyártmányu fegyverre.köszi minden segítséget helo!
carpfishing 217094 2010. január 29. 14:10
Válasz erre
gaborka!
Köszi a segítséget!
Írhatnék privátba,leírnám pontosan miről is lenne szó?
joci232 217093 2010. január 29. 12:29
Válasz erre
köszönöm szépen ezt látom a leg járhatóbb útnak:)
gaborka 217092 2010. január 29. 12:18
Válasz erre
Hali,

a Revell pisztollyal semmi baj sincs, alapozni, ilyesmire kiváló. A szórásképe kb. 2cm és 7-8 cm közt mozog. Ha álcázófestéseket akarsz vele festeni, akkor mindenképp maszkolnod kell (hacsak nem 1/24-es repülőket csinálsz, de talán még akkor is).

A kerékfújó kompresszor önmagában nem jó, mert nem tud elég sűrített levegőt biztosítani az alsótartályos, külső keverésű pisztolyodhoz. Tartállyal, nyomáskapcsolóval és egy nyomásszabályozóval felszerelve elvben talán jó lehet (bár gyanakszom hogy a megfelelő nyomást - 2,5-3 bar - akkor sem fogja tudni biztosítani), de ugyanennyiért már vehetsz egy kisebb műhelykompresszort, ha kifigyelsz egy jó akciót valahol (nem olyan rég 16.000-ért volt a Lidl-ben kompresszor pl). Esetleg ha van a környékeden szerszámkölcsönző, megkérdezheted hogy adnak-e bérbe kompresszort, ha nem akarsz venni.

A levegőpalack sajnos csak egy szükségmegoldás, az a baj vele hogy ejti a nyomást ahogy kifogy. Tapasztalataim szerint kb. egy darab 1/24-es autókarosszéria rendes lefújására elég a kisebbik 400g-s palack, tehát nem sok.

c[ ]
lucky 217091 2010. január 29. 12:17
Válasz erre
Kormos P gyárt szegecs készítő sablont.
Gondolom úgy müxi, h a sablont felrakod a kívánt helyre majd puttyval átkened. A sablont ezután elveszed.
A szerszámok között keresd.
www.pktinyland.tk/
warbirds 217090 2010. január 29. 12:16
Válasz erre
Szia!
Egy módszert tudok mondani, nem biztos, hogy a legjobb:
Fogsz egy húzott szálat és egy gyertyát. A szál végét óvatosan közelíted a gyertya lángja felé, mire az visszagömbölyödik. Ekkor levágod egy kis ráhagyással, majd ezzel a csappal együtt be tudod ragasztani a helyére fúrt lyukba.
Üdv!
warbirds
joci232 217089 2010. január 29. 11:45
Válasz erre
20100128609
20100128609
ural_4320_airfield_radio_van_21_of_33
ural_4320_airfield_r...

képek bocsi:D
joci232 217088 2010. január 29. 11:43
Válasz erre
egy kis segítséget kérnék!

hogyan lehetne szegecseket csinálni az Ural felépíményre?
mcs 217087 2010. január 29. 11:17
Válasz erre
Köszönöm az információkat!
Sokat segítettetek :)
Timur 217086 2010. január 29. 08:47
Válasz erre
Pontosabban a keréktárcsa félfényes fekete, futószárak standard 02 (de előfordul 66), fő futókna natúrfém, orr futóakna natúrfém vagy 02. Burkolólemezek (külső/belső) 76/02 vagy 76/76.
Ja, és a 66 nempáncélosszürke, csak a makettezők szokták használni a panzergrau-t 66-nak.Közeli, de nem azonos.
HUJBI 217085 2010. január 29. 08:09
Válasz erre
nincs egy fix pont, pl. a futóműakna vagy a kabin széle? én ezekhez szoktam igazítani.
warbirds 217084 2010. január 29. 08:08
Válasz erre
Szerintem fog egy kis Blu-Tackot (Ez egy más papír-írószerben kapható poszter felragasztására szolgáló gyurmaszerű cucc. Van másfajta is, pl.: a Pritt-től) és azzal rögzítsd be ideiglenesen a gyantákat. Így nem esnek ki és össze tudod próbálni az alkatrészeket.
rod666 217083 2010. január 29. 07:58
Válasz erre
Szia, mcs!

Az RLM standard szerint a futómű szárai, valamint az aknák RLM-02 színűek voltak, a keréktárcsa (kerékagy) RLM-66. Ez utóbbi egyébként a páncélosszürke.
juge75 217082 2010. január 29. 07:33
Válasz erre
carpfishing 217081 2010. január 29. 07:09
Válasz erre
Sziasztok!
1-Van egy revell pisztolyom a szóráshoz tudom,hogy nem egy nagy szám,de amire nekem kell arra azt hiszem megfelel,apró mintákat nem,csak átmeneteket szeretnék festeni,hogy ne legyen túl nagy a kontraszt a két szín között,szerintetek ezzel ez megoldható?A fúvókához lehet közelíteni ill. távolítani azt a kis fejet amin jön ki a festék,ha közel ,ill. ha távol van akkor kb.milyen vastag lesz a szórása?
2-Van egy autós kerékfújó kompresszorom,nem egy nagy szám de gondolom nekem arra elég lesz,hogy azokat a max. 15x3cm-es sávokat le tudjam fújni,tudom,hogy ez így nem elég,mert szakaszosan fújja a levegőt,de ha házilag csinálnék neki egy kis levegőtartályt s arról működtetném a pisztolyt szerintetek az megfelelő lenne,ha nem akkor tudtok nekem valamit ajánlani,ill. a makettes sűrített levegőről mi a véleményetek,mennyi fújásra elég?Igazából nem szeretném túl nagy anyagiakba verni magam ezért vannak ezek.
mcs 217080 2010. január 28. 20:38
Válasz erre
Sziasztok!
Kicsit elbizonytalanodtam a Me-262 futóműve festése kapcsán.. futószárak, kerékagyak stb.. ki tud használható infót?
Előre is köszi.
Freddy 217079 2010. január 28. 17:57
Válasz erre
Zselés pillanatragasztó esetleg? Az kicsit lassabban köt, van egy kis idő beállítani az alkatrészeket.
Mondjuk ha megköt, akkor viszont mint a beton, szóval óvatosan vele.

Vagy valamiylen gyurmával, pl green stuffal ragasztod be az alkatrészeket, az 3-4 óráig is puha. Ha megszárad, akkor pedig tömít is, látszani meg nem látszik a repülő belsejében.
Repvez 217078 2010. január 28. 17:49
Válasz erre
Kéne egy kis help a guruktól?
Megtorpantam az épitéssel, mert az italeri mig-23-as gyanta+maratás kabin nagyjábol kész a maratás futoakna is , de az orr résztbe nem tudom hogyan ragasszam be oket, mert egyszerre lehetetlen betenni mindegyiket meg még ragasszam is össze a 2 félorrrészt.
ha meg elöször csak az egyik felére ragasztom be öket akkor meg lehet hogy nem fog bepasszolni a másik felébe aztán olyankor már hogyan modositsak.
Mivel a gyárihoz képest elég sokat ki kellett vágni az akna és a kabin körül is igy nagy rá az esély hogy nem megfelelö a hely.Szárazon is állandoan kiesnek a helyükröl igy csak sacc/kb tudtam megnézni hogy hogyan illeszkednek.
pár hasznos tanács gyakorlati fogás jol jönne.
börni_75 217077 2010. január 28. 17:42
Válasz erre
köszönöm!
Spike 217076 2010. január 28. 17:37
Válasz erre
Ha a Floppyt kattintod, elmenti a galériádat (a képeket amit most tettél fel) és elküldi a hozzászólást.
Ha a kék nyilat nyomod akkor is elmenti, de akkor a hozzászólásodnak a szövegét még szerkesztheted.
Jozsi 217075 2010. január 28. 17:33
Válasz erre
Van egy balra mutató kék nyíl. Arra kattints rá. Vissza jutsz ide, azután "elküldés".
lucky 217074 2010. január 28. 17:32
Válasz erre
klikk a floppyt ábrászoló rajzra. meg fogja kérdezni, h biztos benne?
üres hsz-t nem fog engedni így sem
börni_75 217073 2010. január 28. 17:21
Válasz erre
Helló!
A galériában már bent vannak a képek. Onnan hogyan tovább?
Kalóz 217072 2010. január 28. 17:19
Válasz erre
Az ablak alatt található a Galéria létrehozása/szerkesztése gomb.
Azt hiszem, elég érthető a kezelése. Próbáld meg!
Kalóz
börni_75 217071 2010. január 28. 17:17
Válasz erre
Sziasztok!

Képet szeretnék feltölteni, de úgy látszik elég béna vagyok. Légyszi segítsetek!
Kalóz 217070 2010. január 28. 15:35
Válasz erre
Pedig ott vannak, 8-an vagy kilencen.Legalábbis nálam így jön fel.
Üdv:
Kalóz
Teuton 217069 2010. január 28. 15:24
Válasz erre
 Csá Atesz!
Köszi a segítséget, de nekem valamiért hiányoznak az említett aktív gombok. Egyszerűen nincs! Korábban nem volt ilyen problémám, nem tudom mi az oka.
Üdv: Teuton 
Sempi 217068 2010. január 28. 11:16
Válasz erre
Atesz 217067 2010. január 27. 22:24
Válasz erre
Csá, keress a

Makettek - Repülőgépek, helikopterek

felirat alatt különböző feliratokat viselő aktív gombokat, ilyet, hogy

"Harcjárművek" "Polgári Járművek", stb., kattits rájuk és már kész is!

Atesz
Teuton 217066 2010. január 27. 22:20
Válasz erre
Csá fiúk, lányok!
Lenne egy kérdésem. Valami okból kifolyólag, ha belemegyek a makettek menüpontba csak a repülőket látom. Ez csak nálam van így, vagy valami átmeneti probléma és mindenkinél? Vagy én bénáztam el valamit?
Üdv mindenkinek: Teuton 
mcs 217065 2010. január 27. 22:15
Válasz erre
Sziasztok!
Kicsit elbizonytalanodtam a Me-262 futóműve festése kapcsán.. futószárak, kerékagyak stb.. ki tud használható infót?
Előre is köszi.
p-51 217064 2010. január 27. 18:55
Válasz erre
carpfishing!
Írj!
vettorio78@gmail.com
dani88 217062 2010. január 27. 16:39
Válasz erre
Helló!kiegészítőt kresek sd.kfz 251/1 hanomaghoz!
carpfishing 217061 2010. január 27. 16:32
Válasz erre
p-51!
Bocs,hogy megint kérdeznék,de privátban nem írhatnék neked egy levelet?
Ott röviden leírnám,hogy igazából mi is az én kínom bajom,s feltennék neked egy pár kérdést,örömmel venném,ha tudnál egy kis infóval szolgálni.
dani88 217060 2010. január 27. 15:46
Válasz erre
Hellósztok!Kérdezném hogy vannak-e valakinek eladó WWII-es orosz kézifegyverek 1:35-ben.Gondolok itt megmaradt dragon fegyverekre vagy bármilyen más gyártmányu fegyverre.köszi minden segítséget helo!
Horvath_Balazs 217059 2010. január 27. 15:24
Válasz erre
A témában nyugodt szívvel ajánlom a honlapunkat:

www.avia-info.hu

A keresőben a Mi-24 típust kiválasztva számos fotót találhatsz a régebbi festésekről is.
mokush 217058 2010. január 27. 14:56
Válasz erre
Aha, akkor amikor azt írtad, hogy "sima ezüst", arra gondoltál, hogy nem akril?
p-51 217057 2010. január 27. 13:55
Válasz erre
a testors kód 4768, nem az fs, az fs ugyanaz, mint amit te írtál. Nyugi, ez biztos, mert én is a testors oldalon néztem, meg még a festék oldalán is. tehát: fs 17178 = testors/model master 4768, vagy 1790, attól függ, olaj-e(1790) vagy akril(4768).
de egyébként ha a googleba beütöd, hogy acryl model master silver, már az első találatban megkapod ezt a kódot.
mokush 217056 2010. január 27. 12:08
Válasz erre
p-51, bocs, de mikor írtam még nem láttam a válaszod (ezért jó, hogy nem lehet a hozzászólást szerkeszteni).
Néztem ezt a 4768-at, de feketének tűnik:
www.testors.com/search
mokush 217055 2010. január 27. 11:55
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a választ... asszem összefolyt a két kérdés (mer béna vagyok), tehát:
- mivel kell a gunze akril lakkot hígítani
- mi a száma a model master metalizer chrome-nak (mert nem találok olyat)
:)
p-51 217054 2010. január 27. 11:53
Válasz erre
model master 4768 silver
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.