/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
TAMÁS78 620265 2016. december 31. 13:38
Válasz erre
Füstgázelszívó. Megakadályozza, hogy a lövegzár nyitásakor - egy egészen minimális mennyiségen kívül - lőporfüst áramoljon vissza a küzdőtérbe.
Gabusch 620264 2016. december 31. 13:29
Válasz erre
Kérdésem lenne, hogy egyes tankok - Leopard, merkava pl. - csövén az a visznylag nagy dudor (nem a csőszájfék, hanem az a muff a csövön) mi célt szolgál? Az alábbi képen elég jól látszik.

armoredtalk.com/wp-content/uploads/2015/12/tank-crushing-car.jpg

Köszi!
dberdav 620259 2016. december 31. 12:32
Válasz erre
Bocsánat a félreértésért,de nem venni szeretnék,hanem a képen látható dobozokat szeretném teljes egészre (makett kivételével) kiegészíteni.
albatrosz 620245 2016. december 30. 20:09
Válasz erre
Kedves makettezők!

Kiss Attila szaktárs elérhetőségét keresem mivel találkozásunkkor rosszul írtam fel a telefonszámát. Attila kiváló műgyanta másolatokat készít és ezért keresem.

Köszönettel!

Keresztes Béla Pécs

glagyimir@gmail.com
dberdav 620227 2016. december 30. 12:23
Válasz erre
IMG_3996
IMG_3996
IMG_3997
IMG_3997
IMG_3998
IMG_3998

Sziasztok!
Kicsit furcsa kérdés,de van,akinek megvan a következő makettek valamelyike a Nashorn kivételével?
Ha igen,a bzmot.mav@freemail.hu címen elér.
Köszönöm és BUÉK mindenkinek! :)
Guen 620127 2016. december 28. 20:37
Válasz erre
Hali!
Köszi a felajánlást azóta a flotta is bővült. Írtam az adatlapodon lévő mailre.
Miggyuri 619909 2016. december 23. 22:31
Válasz erre
Keresek üzemeltetési feliratokat (szöveg, elhelyezkedés, szín) magyar IL-28-hoz, ha létezik ilyen.
lacipapa 619720 2016. december 19. 10:24
Válasz erre
Gabusch 619719 2016. december 19. 10:24
Válasz erre
Típusát nem tudom, kínai cucc, megy, lő, füstöl, zajos.
Gabusch 619718 2016. december 19. 10:23
Válasz erre
RC boltokban szokott lenni, általam ismert utolsó ára 30 eFt körül volt.
maci 77 619715 2016. december 19. 10:12
Válasz erre
Sziasztok!

Tudja valaki,hogy itthonról honnét tudnék beszerezni,egy,(Merit 1:16-os)méretű
Tiger I-es kész makettet?
Vagy esetleg van valakinek eladó?
Aki tud,kérem segítsen!

Köszönöm!

Elérhetőségem: attila.maci@gmail.com

Üdv: Attila
medor 619454 2016. december 14. 22:31
Válasz erre
Ha valami nem 'tiszta' az A-10 építése ügyében írj nyugodtan.
Akár itt,akár privátban az adatlapomon található e-mail címre.
Biztos lesz aki tud segíteni!
Guen 619423 2016. december 14. 06:06
Válasz erre
Mostmár örülök :D igaz eddig nem is hallottam erről a gyártóról, nekem mint egyszerű halandónak a makett márkák kifutnak a Revell/Tamiya/Italeri/Trumpeter négyesben, még gyerekkoromból van néhány dobozom azok talán Academy Craft vagy valami ilyesmi.
medor 619413 2016. december 13. 21:16
Válasz erre
Mikor a makett eredetije megjelent (~30 éve) a Monogram volt csak jobb nála!
És ez nagy szó!Örülj,hogy nem az Esci/AMT makettjébe akadtál bele!
Guen 619410 2016. december 13. 20:52
Válasz erre
Na mire bepötyögtem meg is lett a pontos típus :) Köszönöm ezzel már simán meg minden remélem :)
Guen 619409 2016. december 13. 20:50
Válasz erre
Szia!
Köszi! Nem teljesen egyezik meg vele, lehet a méretarány miatt sem(az enyém 1:48) de iránymutatásnak tökéletes lesz van pár olyan alkatrész amiről elképzelésem sem volt hogy mik lehetnek most legalább ezek tisztázódnak.
medor 619408 2016. december 13. 20:43
Válasz erre
Szia!
Ez (ha 1:48-as) akkor egy ősrégi Tamiya makett másolata.
Itt találsz képeket az összerakásáról:
www.model-making.eu/products/item_name-212839.html
tyimosenko 619407 2016. december 13. 20:42
Válasz erre
Most látom ez a 72 es tamiya, a zhengdefu meg a 48as utángyártása asszem. Mindegy, lényeg hogy a tamiyátvkell keresni.
tyimosenko 619406 2016. december 13. 20:39
Válasz erre
Szia!

Elvileg ez az:
http://www.model-making.eu/products/item_name-114712.html

Elnézést, linkelni nem tudtam.
Üdv
Guen 619403 2016. december 13. 20:28
Válasz erre
hiho!
újrakezdő volnék és egy régebben kapott makettel szeretnék bemelegíteni. Soha nem voltam igazán komoly makettező tényleg csak hobbi volt nem életforma. Most megint akad időm így egy pár dolgot szeretnék megépíteni. Kaptam ajándékba egy Zhengdefu A-10 thunderbolt-ot de leírás nélkül. Egy rutinos építő biztosan nem akadna meg rajta lehet én is össze tudnám legózni de bemelegítésnek azért könnyebb volna ha lenne hozzá rajzom. Be lehet ezt valahonnan szerezni van ötletetek? Előre is köszi a segítséget.
uazos 619374 2016. december 13. 01:24
Válasz erre
Uraim a segítségetekre lenne szükségem. 

Egy úriembert keresek, aki veterán járművek műgyüjtője. Sajnos nem sok információt tudok róla elmondani, mert az elérhetőségét elveszettem pár éve. Amire emlékszem .: Budapesten lakik (talán Budaörs)  és van neki, volga (csajka), zil,skoda...stb autói.  Egy aranyhoz hasonló szinű Lexus személyautója volt akkor neki. Pár szót váltottam csak az illetővel,  ezért netán ha valaki tud segíteni a felkerítésében azt nagyon megköszönném !Bármiféle segítséget nagyon szívesen elfogadok. Köszönöm.
medor 619369 2016. december 12. 20:38
Válasz erre
Szia!
Az szerintem a Royal Navy Phantom Mk.1-ről szólhatott.
Az A-4 szerintem nem tudott ilyet.Egyszerűen csak terhelésfüggő volt,ahogy zkalos kolléga is írta.
(Mint mikor telerakod az autód csomagtartóját.Az is 'leül'.)
Ennek a lassított videónak a végén is látszik ahogy a terhelés megszűnése után megemelkedik az orr:
www.youtube.com/watch
ZétaZoll 619351 2016. december 12. 18:15
Válasz erre
Köszi az infókat! Valahol még azt is olvastam (persze már nem találom az oldalt), hogy attól függ, le/felszállás vagy taxizás történik.
zkalos 619324 2016. december 12. 13:22
Válasz erre
Ja és nemrégiben láttam egy olyan Skyhawk képet a vietnami háborúból, mikor a rengeteg ráaggatott bomba és a feltöltött üzemanyag miatt a gép szinte vízszintesen állt a jellegzetes fenékre ülés helyett. Nem hittem a szememnek, olyan furcsa volt.
zkalos 619322 2016. december 12. 13:18
Válasz erre
Szia !
A válasz a kérdésedre a gép terhelése, súlya.
Ha jobban megnézed, az első képen nincs benne ülés, mert valószínűleg múzeumi példány vagy kiállítási darab, tehát lehet, hogy egy csomó berendezés ki is van szerelve belőle, az meg akkor biztos, hogy nincs benne üzemanyag sem, ami tetemes súly lehet. Meg az is lehet, hogy hajtómű sincs benne már, ami gyakori a múzeumi példányokon.
Gabusch 619317 2016. december 12. 11:53
Válasz erre
Helyfüggő. Nekem kicsi a munkaasztalom, elég egy is, mert fölé tudom húzni.

Viszont kolléga úrnak vannak rendes műhely/íróasztal lámpái, újabban ledes égőkkel, az sem rossz, de sőt.
Phara 619316 2016. december 12. 11:48
Válasz erre
Úgy néz ki nekem is ilyen lesz.Egy kompakt lámpa elég?Néhány munkaasztalon 2 lámpát is láttam.
simonkaroly9 619295 2016. december 11. 22:23
Válasz erre
Szia!
Tudtommal felszállásnál van teljesen kiemelve az orr. Az állásszög miatt.
ZétaZoll 619293 2016. december 11. 22:16
Válasz erre
Nyitva
Nyitva
Csukva
Csukva

Sziasztok!

Mitól függ, hogy az A-4 Skyhawk orrfutójának hirdaulikája mennyire van "kinyílva"?
(Lásd a két képen.)
nikkopali 619285 2016. december 11. 20:41
Válasz erre
Üdv köszönöm a gyors választ a nevében üdv.
zsocate 619235 2016. december 10. 20:55
Válasz erre
nikkopali 619232 2016. december 10. 19:04
Válasz erre
Üdv segitséget kér egy ember nincs összeállitási utmutatója.Novo/Frog 1/500 HMS torquelle maketthez. T 3040693346 roszapal@rosza.hu az elérhetösége.Elöre is köszönöm üdv.
kls 619224 2016. december 10. 16:01
Válasz erre
Tisztelt Kollégák!
Szükségem lenne Modell Master enamel higítóra. Ha valakinek lenne otthon elfekvőben, vevő lennék rá!
e-mail: kls11@freemail.hu
Üdv: kls
Phara 619219 2016. december 10. 12:32
Válasz erre
Köszönöm!
pmheros 619209 2016. december 10. 05:19
Válasz erre
Én is eleinte a magasabb színhőmérsékletű izzókat választottam, mert hogy állítólag a nap is, meg a fotóstúdiók is azzal dolgoznak. Aztán olvastam olyan lámpákról, amelyeket laborokban használnak ahol a színhűség fontos, ekkor kezdtem el keresgélni. Kereskedelmi forgalomban kapható egyes lámpáknál a szín visszaadás (CRI) jelzőt kell keresni. A 80-85% már nagyon jónak minősül.

Nekem ilyen van: https://lumenet.hu/philips-master-pl-s-11w-840-2pin-g23 lumenet.hu/philips-master-pl-s-11w-840-2pin-g23

Üdv.: pmheros
vlevi 619206 2016. december 9. 23:01
Válasz erre
6000 az már inkább kék.
Nekem volt olyan, de visszacseréltem melegebbre, mert bántotta a szemem.
Gabusch 619203 2016. december 9. 21:49
Válasz erre
A meleg fehér eléggé sárgás, olyan 5000K körül tűnik nekem a legjobbnak munkához, beleértve a festést is.
Phara 619195 2016. december 9. 19:26
Válasz erre
Üdv!

Világítás fejlesztést tervezek és azt nem tudom ,hogy az izzónál milyen színhőmérséklet ajánlott?Hideg(6000k),természetes(4500k) vagy meleg fehér(3000k)a jobb?Első blikkre a természetesre gondolok.
migi 618982 2016. december 4. 22:56
Válasz erre
De szinte semmi érdemleges nincs bennük , csak hogy hol volt a gyakorlat .
migi 618980 2016. december 4. 22:47
Válasz erre
Volt olyan de havasi gyopár 87 néven , gogléban van vagy 5-6 cikk róla ,
lacipapa 618974 2016. december 4. 21:15
Válasz erre
Én Bazalt '87-ről tudok.Ez biztos volt!
sanyi 618970 2016. december 4. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!
Volt olyan hadgyakorlat, hogy 'Gyopár 87'?
Köszi előre!
Üdv
Sanyi
dberdav 618779 2016. december 1. 13:05
Válasz erre
Sziasztok!
Valakinek nincsen meg a dragon 6463-as, 6253-as , és a 6540-es készlete?
Elérhetőségem: bzmot.mav@freemail.hu
Üdv
Dávid
Szkoti 618437 2016. november 25. 11:15
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődnék , hogy tudna-e valaki 3D-ben 1/48-ról 1/72-re le kicsinyíteni kiegészítőket , segítségeteket előre is köszönöm. Elérhetőségem ; kotvicsvargal@gmail.com

Üdv.: Szkoti
zsocate 618087 2016. november 18. 09:11
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki meg tudná e-mailben küldeni Benyes Gábor telefonszámát? Se e-mailre nem válaszol, és a csereberében sem olvasta, hogy kerestem.

Köszi előre is, üdv:
Zsolt
komp.n.rajmond@gmail.com 617651 2016. november 8. 19:24
Válasz erre
Üdv! Egy barátom Sos-ben keres olyan embert aki vállalna 120mm-es figurák festését! Aki magára ismer kérem ide írjon:afrikacorps79@gmail.com
rohamkukac 617354 2016. november 3. 15:09
Válasz erre
Köszönöm a választ!
Valamelyik versenynél olvastam,hogy ott ezt alapnak vették,ha helyezett lettél,akkor ott kell indulnod.
Talán pár év múlva eljutok addig a szinte,hogy el merjem indítani valamelyik művemet mesterben... :)
gaborka 617347 2016. november 3. 13:20
Válasz erre
Bárki indulhat a mester kategóriákban, csak tudomásul kell vennie, hogy a mester kategóriát más szemmel nézik a zsűritagok, nincs "felvételi szint". A megegyezés viszont az, hogy aki helyezett volt valamelyik nagy versenyen (Móvár, Bolyai, Szolnok) annak legközelebb a mester kategóriában kell (illik) indulnia, ahol a szervezők indítanak ilyet. Én általában a mesterben nevezek akkor is ha nem volt az adott kategóriában ilyen helyezésem, pusztán a kihívás végett (nem is nyerek semmit többnyire:))

c[ ]
rohamkukac 617305 2016. november 2. 20:23
Válasz erre
Sziasztok!
Makettversenyeken a mester kategóriának mik a feltételei?Oda bárki jelentkezhet (persze minőségi munkával),vagy a bírák/rendezők döntik el,hogy ki indulhat a kategóriában?
páncélos 617278 2016. november 2. 15:21
Válasz erre
Hölgyek, Urak!

A T-34 fórumban már kérdeztem korábban, de itt is megpróbálnám, T-34 harckocsi témában szeretnék egy kis segítséget kérni. Ha bárkinek információja, vagy kép anyaga lenne hajdanán emlékműként, vagy úttörő/napközis táborban, laktanya mellett, közszemlére elhelyezett T-34 harckocsiról (hortobágyi, és nemesmedvesi kivételével), kérem küldje el nekem a t-72magyar@freemail.hu címre. Előre is köszönöm (azoknak külön köszönöm, akik eddig már segítettek a témában).
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.