/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
pocok 219776 2010. október 31. 22:31
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek An-26-os hoz magyar matricát ha valakinek van elfekvőben kérem jelentkezzen .
Üdv Szabi
Lorco 219775 2010. október 31. 19:46
Válasz erre
Szerintem add el az Italerit a Csereberén, és vegyél egy Academy-t, legfeljebb buksz egy kicsi pénzt, de nyersz sok időt és nem kell farigcsálni :)
Zsóti 219774 2010. október 31. 19:33
Válasz erre
www.hokimodell.hu
itt a drágább van.
Megnéztem gyorsan pár hazai boltot, de sehol nincsen. A HOKI Modellben van, Pesten van boltjuk, de neten is rendelhetsz tőlük, viszont ez a 72es Pz. IV nem olcsó, viszont szép. Remélem tudtam segíteni, üdv: Zsolt
Mexx 219773 2010. október 31. 19:27
Válasz erre
ha van rá lehetőség cseréld ha nincs akkor marad kreativitásod,ugyan én még ilyennel nem foglalkoztam de első dolgom lenne utánanézni hogy ugyanott van e másfajta,mert ugy könnyebb becserélni
gaben21 219772 2010. október 31. 19:20
Válasz erre
Helló.Valaki épített már Academy agy Itaelri B-24D makettet maratásokkal együtt? Nekem az Italeri kittje van meg amihez vettem maratást. Mikor a csomag megérkezett csak akkor derült ki,hogy a maratás az Akademy kitthez való. Dobozbontások alapján a kettö egyforma,de a műszerfal maratása nagyobb 1-2 miliméterrel nagyobb. Mit lehetne csinálni vele?

üdv:gaben21
Sziráki 219771 2010. október 31. 19:16
Válasz erre
Köszi a tanácsot de igazándiból inkább itthonról gondolkodtam a rendelésben !
Ennek viszonylatában?
Zsóti 219770 2010. október 31. 18:46
Válasz erre
például ez, ez árát tekintve is az olcsóbb kategória.
www.militarymodelling.com/news/article.asp Meg vannak a "1:35ös hk lekicsinyítve 72-be" kategóriájú is, az drágább.
www.militarymodelling.com/news/article.asp
Zsóti 219769 2010. október 31. 18:42
Válasz erre
Szerintem Dragonnal próbálkozz, neki van jó minőségű Pz. IV-ese 1/72-ben.
Üdv:Zsolt
Sziráki 219768 2010. október 31. 18:32
Válasz erre
Hali!
Sajnos nem találok sehol sem Pz. IV-t 1/72-ben normális minőségben vagy tudna valaki valamilyen jó ötlettel szolgálni?
sztriki 219767 2010. október 31. 11:49
Válasz erre
kösz a tanácsot! persze, én sem úgy gondoltam, hogy nem lesz rés, csak igyekszem majd minimalizálni (kb, panelvonal nagyságúra). ebből szeretnék:
i153.photobucket.com/albums/s204/evilbob2001/Delorean/Body.jpg ilyent, de lehetőleg kisebb réssel:
www.johnspangler.com/models/delorean/dmc04.jpg

mindenesetre, ha eljön az ideje, hogy tényleg nekilássak, akkor felkereslek a fűrész ügyben, kösz!
Z63 219766 2010. október 31. 08:52
Válasz erre
sztriki!
Előre el kell keserítselek, semmivel sem tudod úgy kivágni az ajtót, hogy csak úgy visszateszed és rés nélkül nyílik, záródik. Anyagveszteség lesz, amit vissza kell pótolnod. Legjobb, ha vékony lombfűrésszállal kivágod( ezt tudok neked adni, ékszerész minőségűt) aztán a kivágott ajtók szélére ragasztasz sztirolt, majd becsiszolod, amekkorára kell. A másik út, hogy szilikongumival csinálsz a kocsi oldaláról egy negatívot, ebbe gyantát öntve megkapod az ajtókat és azt csiszolod be. Persze a helyüket akkor is ki kell vágni, ráadásul a belső felét még el is kell vékonyítanod. Szóval, bármelyik eljárást választod, munkás lesz. A forró szálat felejtsd el, az habanyag vágásához jó. A vastag műanyagot megolvasztja, de össze is b@xod vele, tehát nem kapsz szép eredményt, semmivel sem vagy előbbre. Az amúgy sem sima rézszál, hanem ellenálláshuzal, ami azért nem fog úgy elégni, mint a réz, ráadásul pontosan számítandó a ráadott feszültség, mert izzania nem szabad, csak forrónak lenni.
Szerintem az első út lesz a számodra megfelelő.
Üdv,Z63
migi 219765 2010. október 31. 07:52
Válasz erre
Szia Laci
Keress meg magánban ,
migi3@freemail.hu
lacipapa 219764 2010. október 31. 07:21
Válasz erre
Szervusztok!
A tanácsotokat kérném,MiG-21 F-13-ast szeretnék épiteni.Ha valaki tudja,hogy miből és honnan azt kérem hogy irja meg,1:48-ban kellene.
Előre is köszönöm!
lacipapa1947@gmail.com
lucky 219763 2010. október 30. 20:08
Válasz erre
Mindkettő ( acél réz) oxidálódik magas hőmérsékleten. Ebben egykutya.
A forrasztóhegy is réz csak van rajta bevonat..
A huzalosnál is, és a fűrészesnél is kell egy lyuk amin át kell fűzni a huzalt, ill meg kell kezdeni a vágást.
sztriki 219762 2010. október 30. 19:40
Válasz erre
ez nem rossz ötlet, a pengefűrész...ott is csak megkezdeni kell a vágatot. amúgy persze, tudom, hogy a forrasztó is úgy működik, csak nem ugyanaz egy vastag acél forrasztóhegy, mint egy vékony rézszál terhelhetőség szempontjából.
sanyi 219761 2010. október 30. 19:29
Válasz erre
Sziasztok!
Keresem a KP együléses Szu-25 kabintetejét. Gyárilag kettőt adnak, de sajnos az enyémből az egész keret hiányzik... Szóval ha van valakinek egy felesleges, akkor megvenném/elcserélném/elkunyerálnám.
Email: d.nash@freemail.hu
Üdv
Sanyi
lucky 219760 2010. október 30. 18:51
Válasz erre
Ja és a pillant forrasztó pisztolynál rövidre zárod a trafóját üzem közben is.
Ezért melegszik fel olyan gyorsan a forrasztóhegy.
lucky 219759 2010. október 30. 18:50
Válasz erre
Zsilettpengéből készült fűrész?
Pilka hiányában.

Fogsz egy pengét és egy kés élét sűrűn ráütögetve megfogazod.
Ezután már kész is a fűrész.
sztriki 219758 2010. október 30. 18:18
Válasz erre
egen, azt se vidám rövidre zárni, igaz...az a baj, hogy olyan vékony és éles szikét még nem találtam, ami könnyen is, meg vékony vágással viszi sztirolt...konkrétan egy kocsit szeretnék úgy megcsinálni, hogy az egy darabba öntött karosszériából kivágni az ajtókat és nyithatóvá tenni...
lucky 219757 2010. október 30. 17:48
Válasz erre
Csak vigyázz le ne égjen a trafója.
sztriki 219756 2010. október 30. 16:24
Válasz erre
igen, ilyen módszerrel csináltam már adapter-csatlakozót egy régi gitár-pedálomhoz is, amin gyárilag nem volt adapter aljzat. a cikkben azt írta a fickó, hogy a 9V elég volt ahhoz, hogy felhevítse, bár, mostanság jutott eszembe, hogy ezt akár forrasztópisztollyal is meg lehetne csinálni, aminél cserélhető a hegy.
lucky 219755 2010. október 30. 12:15
Válasz erre
Feltéve ha van rossz 9V-os elemed...:)
Egyébként tuti drágább.

Nekem is van 9V-os elemből készült csatlakozóm, de ennyiért nem vacakolok vele.
vrauko 219754 2010. október 30. 12:09
Válasz erre
Anno úgy csináltuk, mikor a legendás Szokol táskarádióhoz nem lehetet kapni elemet, hogy egy rossz 9V-os elemet szétbontván, leszedtük a tetejit, amin a két csatlakozó van, és ARRA forrasztottunk két drótot. Eme drótot aztán mi anno két db 4,5V-os laposelemhez csalatkoztattuk. Így mindég van egy megfelelő csatlakozás, nem kell minden elemnél külön forrasztgatni. Ma már, mint lucky linkjéáből látszik, gyárilag is csinálnak ilyet, de házilag bizton olcsóbb.
Gruandag 219753 2010. október 30. 11:07
Válasz erre
szerintem a 9V-os elem kevés is ahhoz hogy ennyire felhevítsen egy drótot...ráadásul a műanyag igen,feltorlódik a vágásnál,bár azt le lehet vágni meg csiszolni,de szerintem inkább használj kést fűrészt,stb
lucky 219749 2010. október 30. 09:08
Válasz erre
Szia!
Sztem ez vmi olyasmi lehet mint a lombfűrész keretbe fogott cekász szál.
A 9V-os elem tappancsait nem biztos, h meg tudod forrasztani, mert találkoztam már olyannal amit nem fogott az ón.
De létezik ilyen is:
www.hestore.hu/termek_10022637.html

A műanyag jó eséllyel fel fog torlódni, de ez függ a szál hőmérsékletétől,és a vágási sebességtől.
sztriki 219748 2010. október 30. 00:59
Válasz erre
üdv! valami régi promodelles cikkben olvastam, hogy a makett kasznijából dróttal vágtak ki részeket úgy, hogy 9V-os elemet rövidre zártak...van erre valami kiforrott megoldás, vagy csak simán ráforrasztok egy vékony rézszálat egy 9V-os elem tappancsaira, és azt rányomom egy elemre? másik ide kapcsolódó technikai kérdés, hogy ha forró a drót, mivel lehet megfogni, hogy vághassam? a megolvadt műanyag nem torlódik fel a drót húzása közben?
juge75 219747 2010. október 28. 15:31
Válasz erre
rod666 219745 2010. október 28. 13:59
Válasz erre
Szia, Sanyi!

A motorburkolat felső része a géppuskatorkolatokkal teljesen rossz, elég macerás kijavítani. Szerzz be egy ICM-et, az a Tamiya koppintása.
Jimbow 219744 2010. október 28. 13:43
Válasz erre
Sziasztok!

MEgyek Prágába a hétvégén, esetleg ajánlanátok haditechnikás-makettes látnivalót? Illetve jól felszerelt makettbolt is érdekelne!

Köszi!
HUJBI 219743 2010. október 28. 12:44
Válasz erre
pillanatragasztóval, de szerintem először fesd le, mert utána már nagyon macerás lesz. gyanta és réz alkatrészeknél ajánlott a szárazpróba is, mert ha egyszer odaragasztottad, akkor már nagyon nehéz visszacsinálni.
kissis54 219742 2010. október 28. 12:38
Válasz erre
Firewall3

ezt a motort szeretném összerakni de nem tudom az
alkatrészeket ráragasztani, mivel lehet?
Firewall3

Sziasztok segítségeteket kérem, hogy mivel lehet ragasztani a kiegészítőket,mert
a makett ragasztok nem ragasztják meg.Egy motorról lenne szó.
sanyi 219741 2010. október 28. 11:16
Válasz erre
Sziasztok!
Az Academy 1:72 Me-109-esét ismeritek? Melyik a legjobb most kapható makett változata az Emilnek 72-ben? A Tamiyát kihagyom, mert kicsit sokallom...
Üdv
Sanyi
gaborka 219739 2010. október 27. 20:22
Válasz erre
Nem kell hígítani. A műgyantát szerintem nem fogja bántani de inkább egy öntőcsonkdarabon próbáld ki (...ki tudja).

c[ ]
KormosP 219738 2010. október 27. 19:56
Válasz erre
Grifx 219737 2010. október 27. 17:58
Válasz erre
Sziasztok
Vettem Mr Muscle lefolyótisztítót (folyékony)
Milyen arányba használjam?
Műgyantával mennyire bánik durván?


Tisztelettel
Grifx
csobi21 219736 2010. október 27. 17:14
Válasz erre
Tudja valaki Kormos Péter e-mail címét, mert maratást akarnák venni, de az Outlook ezt nem akarja.Előre is köszi!
lucky 219735 2010. október 27. 10:01
Válasz erre
ld: off hozzászólások mutatása
bb1983 219734 2010. október 27. 09:14
Válasz erre
Helló Indiana!

Nálam sem működik a dioráma rovat, és nem értem, hogy miért nem.

Üdv

BB
lucky 219731 2010. október 27. 08:53
Válasz erre
Indiana73 219730 2010. október 27. 08:49
Válasz erre
Szevasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy nálam nem működik a dioráma rovat, tegnapelőtt 22:51 az utolsó bejegyzés.
Közben a fő falon látható volt tegnapi és mai idő pont is .
Másnál jó? Vagy senkinél.
A választ előre is köszönöm:)
cf85 219729 2010. október 26. 10:00
Válasz erre
Sziasztok!
A szürke Mig-21 bis szinkódja kellene,és milyen festéket/festékeket/ vegyek hozzá.
Előre is köszönöm!

Üdv:cf85
mihalyb 219728 2010. október 25. 15:35
Válasz erre
f-15e academy
f-15e academy

Sziasztok!
Immáron belépve, de még mindig keresem az Academy 1:48 F-15E OIF szet matricájából a pirossal jelölt részt.
Köszi előre is!
Amon 219727 2010. október 25. 15:19
Válasz erre
Szia!

A lánc teljesen rendben van.

Üdv: Amon
Mortyi 219726 2010. október 25. 14:44
Válasz erre
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni mégpedig abban, egy Pz.IV F2/G-t szeretnék csinálni a Dragon 6360-as készletét www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/dragon/dr6360.html felhasználhatom-e hozzá a Friulmodel Atl 05-ös készletét www.friulmodel.hu/en/metal-tracks/atl-05--pz-iiiv_p8f5.6.html aki ebben tud kérem segítsen :)

Mortyi
juge75 219725 2010. október 25. 14:04
Válasz erre
Saját hígítóval (Revell) próbáld meg, én is csodálkoztam, milyen kezes lett!
Elnar 219724 2010. október 25. 10:46
Válasz erre
Indiana, Docy, e-mailem az adatlapon /most már./
Az SM 79, 81, 83 használható adatait már elkezdtem gyűjteni /pl a 8-nek is teljesen azonos a futóműve/ De minden információt örömmel fogadok
mihalybotond 219723 2010. október 25. 10:07
Válasz erre
f-15E matrica
f-15E matrica

Sziasztok!
Keresem az Academy 1:48 F-15E OIF szet matricájából a pirossal jelölt részt.
Köszi előre is!
cimber 219722 2010. október 25. 09:21
Válasz erre
Üdv!

Tud-e valaki olyan hazai elérhetőséget, ahol 48-as méretarányban tereptárgyakat - konkrétan fa, bokor - illetőleg álcahálót lehetne venni?
lucky 219721 2010. október 24. 21:23
Válasz erre
A formával csak a külső élét tudod kijelölni.
De annak mélysége is van.
Amikor kivésed, v marod a bemélyedést annak a fenekét tömítened kell majd.
Az íves lappal egyszerűen és gyorsan tudod kenni a tömítőt és csak annyit amennyi arra a helyre kell.
A kenés úgy működik, h egy kevés tömítőt felkensz a helyére, és a spec késsel elhúzod a kívánt irányba. Ez ua mint amikor pl spatulával dolgozol.

A módszer előnye, h kevés tömítő kell, könnyű utána csiszolni, és gyors.
Égilovag 219720 2010. október 24. 16:53
Válasz erre
Üdv! nem egészen értem, miért kéne formára huznom a tömitőt és hogy? nem csak rákéne rakni egy formát a felületre és nagyjából ugy kikaparni? magyarázc l légyszi pontosabban. Köszi előre is!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.