/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
filpit 219512 2010. szeptember 23. 17:37
Válasz erre
Szia Z63!

Bocsánatot kérek ha valamivel megbántottalak téged és a kereskedő hölgyeket-urakat, nem állt szándékomba!
Ez a az első tollam amit vettem ,s nem tudtam mire vélni a dolgot,hogy ily hamar tönkre ment. Csak találgattam hogy én vagy a technika rontott valamit .
Köszönöm szépen a felvilágosítást !

Üdvözletem
Tibcsi 219511 2010. szeptember 23. 17:16
Válasz erre
Ufi,

Kezdésnek itt van egy itteni topik: www.makettinfo.hu/index.php

Olvasd végig, biztosan találsz benne okosságokat. :)

Üdv: Tibcsi
Ufi 219510 2010. szeptember 23. 14:58
Válasz erre
Sziasztok!
Megint nekem van bajom.Kersem azt a magyar nyelvű leírást ami makettfényképezés fortélyairól szól, persze amatör módon, megvilágítás stb.Talán 2-3 éve találkoztam vele, de akkor sajna nem mentettem el ,most meg az istennek sem találom sehol.
Előre is köszönöm.
Kutyafülû 219509 2010. szeptember 23. 08:51
Válasz erre
Szia Z63!
Köszi az ötletet, a jövőben így teszek. Most flakonos Topcoat-ot használtam, de a javaslatodat feltétlenül megfogadom szórópisztoly esetén. Egyébként a dologon sokat agyaltam, és a fő baj az lehetett, hogy túl közelről fújtam és vastag lett a lakkréteg. 20-30 centiről ködölve - ahogy filpit is javasolta - kell ezekkel a flakonos cuccokkal dolgozni. Egy amerikai fórumon is téma volt ez (frosting - glazúr, cukormáz) a kifehéredés, bár azt is írták, hogy ezen minden makettezőnek át kell egyszer esnie, fontos állomása a fejlődésnek...:)
Még egyszer köszi, Z63!
Z63 219508 2010. szeptember 22. 22:30
Válasz erre
Kutyafülű!
A fehér foltosodás ellen egy pisztolynyi festékhez cseppents 2-3 csepp Gunze Mr. Retardert, mert a festék túl gyors száradása okozza a foltosodást!
filpit!
Én is árusítok panelezőtollakat, megnyugtatlak, nem szokás használt tollat árusítani.
Ezek egyszerűen kiszámíthatatlanok. Kb. 4 éve nem makettezem aktívan, de most is van a Copicból olyan, ami azóta várakozik a fiókban és tökéletesen működik. Olyan is volt, hogy eleve nem volt jó. A vásárló, ott helyben kipróbálja. Ha túl gyorsan húzod, az sem jó, mert egész egyszerűen, azon a vékony hegyen nem tud olyan gyorsan utánatöltődni a tinta. Aki pedig nálam vette eddig és a vétel után egy-két héten belül szólt,hogy rossz, annak mindig kicseréltem. Nyilván hónapos nagyságrendben ez nem működik. Ha pedig egy vevő eleve bizalmatlan, én ne legyek az? Persze, tudom a jelből, csak tréfáltál. Viszont a Balcsin a külföldiek rendszeresen szokták csinálni, hogy a két hetes nyaralás végén elrontják a drága atom-csodapumpát, amivel fújták a gumicsónakot, aztán viszik a kereskedőhöz és kérik vissza az árát!
Jó makettezést!
Üdv,Z63
steky_huni 219507 2010. szeptember 22. 20:52
Válasz erre
57-Chevy-Corvette-num91-DV-08-MH-05

1957 corvette c1 racer
57-Chevy-Corvette-...

sziastok! ezt az autot epitem, szuksegem lenne ien felnikre. Hol talalok ehez hasonlot esetleg van nektek? 1:24 es meretarany. koszonom szepen.
BÉPÉ 219506 2010. szeptember 22. 14:27
Válasz erre
Szia HűBérÚr, juge75!
Köszi a tanácsokat, segítséget. Én is olvastam az attilaproductions honlapon az ecet+domestos módszerről és ki is próbáltam némi maradék Friul összeállított tigris lánctalp darabon (kb. 10-15 db. volt összesen).
A tapasztalataim - lehet, hogy csak nekem - nem minden tekintetben voltak kielégítőek. Először is nagyon sokáig kellett a löttyben hagyni a lánctalpat, mert kb. 4-5 óra múltán sem látszott semmiféle érdemleges változás rajta, pedig direkt a 20 százalékos ecetet használtam. Egész éjszaka benne hagytam. Másnapra valóban kifejezetten viseletesnek tűnt a lánctalp, de az összes összekötő drótot szétmarta a folyadék. Ez önmagában nem gond, máskor majd összefűzés előtt kísérletezem vele. Az igazi kellemetlenség akkor következett be, amikor kinyitottam az üveget. Azt a szagot betűkkel nem lehet jellemezni, ami abból áradt.
Nem vagyok finnyás, sőt a nitró szagot még néha élvezem is (drogos sem vagyok), de ez a szag valami irtóztató volt. Mindenesetre úgy döntöttem, kipróbálom a Blacken-It - et, hamár - mint kiderült - minden ellenkező állítás dacára kapható Európában.
Mégegyszer köszi a segítséget és a véleményeket.
Üdv: BÉPÉ
kinggi 219505 2010. szeptember 22. 13:10
Válasz erre
joozsyka 219504 2010. szeptember 22. 12:42
Válasz erre
kinggi 219503 2010. szeptember 22. 12:39
Válasz erre
SZia!

Kösz én is pont ezt találtam meg :) Most ez alapján dolgozom :)
Azér kösz :)

Kinggi
Tibcsi 219502 2010. szeptember 22. 12:01
Válasz erre
Szia,

Nem tudom, ezt láttad-e: www.ipmsstockholm.org/magazine/2001/03/stuff_eng_detail_fi156.htm

Nem túl sok, de talán több a semminél.

Üdv: Tibcsi
kinggi 219501 2010. szeptember 22. 11:41
Válasz erre
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni abban hogy:

Fieseler Fi 156 Storch típusú repülőgépnek a belteréről nincs véletlenül képetek? Googlival csak 2-t találtam és szerintem nem ártana ha még lenne 1-2 ...:)

Előre is THX
kinggi
Ufi 219500 2010. szeptember 22. 11:11
Válasz erre
Szia Syb!
Az academy makettek is jók tanulni, ha visszaolvasol a csereberében találsz is eladót elfogadható áron.(Habár ha én olyan szép helyen laknék mint Te, állandóan a Dunán horgásznék)
Freddy 219499 2010. szeptember 22. 00:34
Válasz erre
Azért olvass utána a beszerezni kívánt Trumpeter-készletnek, a kidolgozást és a könnyű összeépítést aláírom, de időnként elég komoly alakhibák kerülnek elő.
Jagdpanther 219497 2010. szeptember 21. 19:51
Válasz erre
Szia!

Én a Trumpeter 1:35-ös makettjeit ajánlanám, elég jó áron vannak (3000-5000 Ft) és szép részletesek. Én 3500 Ft-ért vettem egy gyönyörű KV-1 m42-est, azt csk ajánlani tudom.

Üdv
Jagdpanther
Syb 219496 2010. szeptember 21. 19:45
Válasz erre
Sziasztok!

Szeretnék venni egy 1:35-ös tankot vagy szállító járművet,lehetőleg a nem túl drága de mégis elég részletes kategóriából.Milyen gyártókat/típusokat javasollnátok a magamfajta lelkes haladónak?:D
sanyi 219495 2010. szeptember 21. 18:48
Válasz erre
Sziasztok!
Ha valakinek megvan ez a készlet és a sárga-piros kokárdás gép jelzései nem kellenek neki, szívesen elboltolnám...:)
www.modellversium.de/kit/artikel.php
A részleteket itt tárgyalhatjuk le: d.nash@freemail.hu
Köszi!
Üdv
Sanyi
lucky 219494 2010. szeptember 21. 18:47
Válasz erre
HûBérÚr 219493 2010. szeptember 21. 18:47
Válasz erre
ja a lényeg, röviden:
ecet + domestos
HûBérÚr 219492 2010. szeptember 21. 18:44
Válasz erre
Juge, BÉPÉ!
Ha más fórumokat is szoktatok olvasgatni makettezés témában, akkor lehet, hogy nem mondog nagy újdonságot vele - illetve nem tudom szentségtörés-e egy másik hazai fórumra hivatkozni itt -, de a blacken it "sufni" változatát már kikisérletezték kis hazánkban (ugye a magyar találékonyság)
bővebben:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

üdv!
juge75 219491 2010. szeptember 21. 14:32
Válasz erre
Bocsánat, Sósav oldat, 1:50 arányban!
Vasút modellezők elvileg használnak ilyet.
juge75 219490 2010. szeptember 21. 14:26
Válasz erre
Ennek a folyadéknak magas az ára, 4 ezer jó magyar forint+ áfa+ szállítás.
A másik lehetőség, interneten rendelni.
Rendeld földi postával.

Utána néztem mi is ez valójában, minden rezet feketítő anyag alapja a Szelén Dioxid (SeO2), fegyver boltokban fegyver acél kékítésére, ékszerészeknél, dísztárgyak készítésénél öregítésre, színezésre használják ennek vizes oldatát.

De ki próbálhatsz magad is pár javaslatot: Savak.
Sósav (HCL) oldata 1:10 arányban, esetleg Citromsav, ebben is feketedik a fém, viszont zsírtalanítanod kell előtte.
A lánctalp anyaga a "fehér fém", de mi is ez valójában: ón ólom, antimon ötvény, melyhez keménysége fokozása céljából rezet is adnak.
A réz tartalom miatt fog feketedni a lánctalp.
lucky 219489 2010. szeptember 21. 14:16
Válasz erre
juge75 219488 2010. szeptember 21. 13:45
Válasz erre
s2.pentacom.hu/www.gravotradeshop.hu/csak_belepett.php
Nem rád haragszom, az amik hozzá állására gondoltam, csak akkor hogyan kerül amerikából angolföldre a termékük?

Nos a termék neve: Gravoxid, a Gravotrade terméke, feketítő lakkozott rézhez.
BÉPÉ 219487 2010. szeptember 21. 11:26
Válasz erre
Szia juge75!
Elöljáróban is elnézést kérek, de azt, hogy nem szállítanak az USA-ból csak szárazföldi úton, nem én találtam ki. Külön e-mailt írtam nekik és ezt a választ adták. Azt írták, hogy a termék kémiai összetevői miatt a biztonsági előírások tiltják a légi úton történő szállítást.
Egyébként van (vagy csak volt) Gödöllőn egy magyar cég, amelyik valami hasonlót gyártott és árult, de a címüket valahol elvesztettem. Árban is kb. ott van,(volt) ahol az amerikai.
Mindentől függetlenülköszönöm a segítségdet.
Üdv: BÉPÉ
Freddy 219486 2010. szeptember 21. 10:44
Válasz erre
Pontosabban bármilyen szobrászgyurma, kivéve a vízzel hígítós meg kifőzős. Egyébként nincs mit:)
Tyimosenko 219484 2010. szeptember 21. 01:56
Válasz erre
Freddy 219483 2010. szeptember 21. 00:57
Válasz erre
Green stuff, vagy bármilyen szobrászgyurma. Az nem esik össze száradás közben.
Tyimosenko 219482 2010. szeptember 20. 23:05
Válasz erre
juge75 219481 2010. szeptember 20. 22:53
Válasz erre
Ha hozzáférhető a belső oldal, ragassz oda sztirol csíkot (sikó lemez), ha nem akkor élével ragasztod bele, ez megtartja a gittet, mindíg hagyj rá a gittre egy keveset (tegyél púposan rá), mert ha be is szívódik, a résben kellő mennyiség marad , utána szépen víz papírral lecsiszolod.
Tyimosenko 219480 2010. szeptember 20. 22:38
Válasz erre
Kösz, gondoltam a sima gittre én is, csak félek a beszivódástól, ilyesmitől.

Valakinek esetleg tapasztalata makettezésben ezzel az anyaggal?
joci232 219479 2010. szeptember 20. 22:36
Válasz erre
autó gittet próbáld meg, jó lehet...
Tyimosenko 219478 2010. szeptember 20. 22:34
Válasz erre
Hello tankos srác,

Igen, kösz az ötletet, de épp ezt a húzottszálazást szeretném megúszni valahogy. :)
Igazából öntőcsonkról leválasztáskor esett sérüléseket szeretnék eltűntetni, amire nem jó a húzottszál, meg a tömítő is kevés. Legalábbis ennek apropóján kezdtem elgondolkodni azon, hogy jó lenne egy ilyen gittelő anyag ami alkalmas nagyobb rések eltűntetésére.
tankos_srac 219477 2010. szeptember 20. 22:27
Válasz erre
Nem tudom pontosan mire gondolsz, de húzott szál, műanyag darabka beragasztásával és szintbe csiszolásával is lehet nagyobb hézagokat tömíteni.
Tyimosenko 219476 2010. szeptember 20. 22:21
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok mondani egy olyan anyagot - ha létezik - amivel olyan réseket, sérüléseket lehet maketten tartósan, beszívódásmentesen "gittelni" amikhez már kevés a tömítőpaszta?
Előre is köszönom!
üdv.
juge75 219474 2010. szeptember 20. 17:32
Válasz erre
juge75 219473 2010. szeptember 20. 17:27
Válasz erre
Na ez egy óriási duma, Angliában például kapható, pedig azt is tenger (óceán) választja el az USA-tól.
cgi.ebay.com/Blacken-It-Blackens-Metals-4fl-oz-Bottle-NEW-/110586931947

Van egy helyettesítő termék, ami kapható nálunk is, de nem találom a linket, talán otthon van...
Órások, fegyveresek használják.
BÉPÉ 219472 2010. szeptember 20. 13:50
Válasz erre
Szia juge75!
Ha van konkrét infód arról, hogy Európában honnan lehetne beszerezni Blacken-It folyadékot, nagyon megköszönném. Ugyanis az USA-ban gyártják, de törvényi tiltás miatt csak szárazföldi postázást vállalnak. Egész pontosan az e-mailban feltett kérdésemre azt válaszolták, hogy tengeren túlra - bármennyire is szeretnének - nem szállíthatnak.
Előre is kösz a válaszért.
Üdv: Budai Péter
bmiki 219471 2010. szeptember 20. 13:36
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a lánctalp tisztításra - festésre adott válaszokat.
Így már könnyebben boldogulok. :)

Üdv:
Miki.
juge75 219470 2010. szeptember 20. 10:53
Válasz erre
Igaz, angolul, de mellékelik a megoldást is a lánchoz.
Szappanos vagy mosogató szeres vízbe teszed és fog kefével finoman lemosod.
Mivel puha fém ötvözet, mattul a levegőn, ez természetes.
Van egy drága és egy olcsó megoldás a színezésére.
A drágábbik: Blacken-It, Weather-It folyadék.
Ebbe zsírtalanítva bele kell tenni a láncot, benne hagyni egy ideig.
Típustól függően rozsdásítja vagy feketíti a fémet.
Az olcsóbbik: Fogod a lánctalpat (mosás után), kiteríted vagy fel akasztod, szóró pisztolyba festék, lefújod a kívánt színre mindkét oldalon, majd erre tudsz rozsdát, sarat, fémszínt is fel vinni, de vissza is kaparhatod, csiszolhatod fémig, mint az igazit, esetleg grafit ceruzával is ki húzhatod az éleket.
Kutyafülû 219469 2010. szeptember 20. 10:35
Válasz erre
Köszi filpit!
Tegnap gondoltam egy merészet és lefújtam a Revell 1-es számú átlátszó enamel-jével. A fehér köd eltűnt, most csillog, mint Salamon töke...:) De legalább próbálkozhatok újra a matt-tal:) Sokat szívok ezzel a MIG-gel (amúgy nosztalgiából építem, KP kit), lehet, hogy a végén nem mattítom, hanem kis táblát teszek elé: MIG-21 MF az esőben.:)
gaborka 219468 2010. szeptember 20. 09:07
Válasz erre
Lehet zsírtalanítani alkohollal, den.szesszel, benzinnel, hígítóval stb. Alapozni nem okvetlenül muszáj, de lefújhatod surfacerrel vagy pl. Tamiya alapozóval. A Tamiyának és a Gunzének is van Metal Primer nevű terméke (fémalapozó). Ezeket még nem használtam, inkább azt gyanítom hogy fémmaratásokra találták ki (javítsatok ki ha nem így van).

c[ ]
X INKVIZÍTOR X 219467 2010. szeptember 19. 22:54
Válasz erre
denaturált szesszel, vagy gyógyszetári tiszta alkohollal, miután összeállítottad, egy vastag ecsettel többször ecseteld át alul-felül-oldalt.
ÉN nem szoktam alapozni, sterintem enamel festék alá nem kell, az ugyanis zománcfesték, ergo alapos zsírtalanítás után fém, üveg, műanyag felületre közvetlenül felhordható / na ezé megin lehet megköveznek, de szerintem a makettezés szabályai nincsenek kőbe vésve, és nem kell mindig újra feltalálni a kereket .) /
ha fémszínnel akarod festeni-fújni, mehet rá egy-két réteg sötétszürke, aztán arra 3 vékony réteg lánctalpszín, arra meg a koszolás...
mondjuk efféle tanácsok kérésénél vehetnétek a fáradtságot, hogy odaírjátok, MIT használtok / szórópisztoly ? ecset? / és MIVEL ? / akril ? enamel? /

ez kissé hasonlit arra a sztorira, amikor bemennek ifjú titánok a body shopba, és nekiszegezik az eladónak a könyörtelen kérdést : ha egy dobozzal veszek ebből a tömegnövelőből, mennyit fejlődök ? sorry az offért...de félinformációkból nehéz ám megmondani a frankót.
gaborka 219466 2010. szeptember 19. 17:41
Válasz erre
Hát gondolom ez is olyan mint a filctoll... ha régi beszárad. Az is lehet hogy a hegye ami egy nagyon vékony cső beszárad. Esetleg érdemes bemártani alkoholba, hátha kioldja... tönkretenni nem fogod.

c[ ]
bmiki 219465 2010. szeptember 19. 17:06
Válasz erre
Sziasztok!

A Friul lánctalp festésével kapcsolatban kéne tanács mivel még nem festettem ilyet.
Mivel, hogyan lehet zsírtalanítani festés előtt? Kell e alapozni és ha igen mivel?
Köszi, Miki.
Jakesz 219464 2010. szeptember 19. 16:33
Válasz erre
G-cart!
Megvan ez a szám,és most,hogy figyelmeztetsz rá meg is nézem.Nagyon köszönöm neked a segítségedet.Azért még várok jelzéseket.
filpit 219463 2010. szeptember 19. 16:25
Válasz erre
Vissza térve a tollakra ...
Kettő tollat (copic 0,02) vettem egy időbe s mindkettő kb egyformán volt használva ( fél óra )
Egyik bírja a másik meg nem ? hummm
Már azon is gondolkodtam , hogy használtan jutottam az egyikhez. :) Gondolom nem ez lenne az első eset ?
filpit 219462 2010. szeptember 19. 16:20
Válasz erre
Szia Kutyafülü!
Elképzelhető , hogy vastag lett a lakkréteg és ezért a fehér kicsapódás.
Egyszer Én is jártam így a Model Master matt lakkjával . Próbáld csak ködölni a felületet , hátha sikerrel jársz
Üdv Filpit
G-cart 219461 2010. szeptember 19. 16:00
Válasz erre
Szia Jakesz!
Vedd meg a most még aktuális Pro Modell-t! Ez a makett is benne van Tóth Gábor előadásában,
Üdv: G'
Kutyafülû 219460 2010. szeptember 19. 15:41
Válasz erre
Sziasztok!
Segítséget és tanácsot szeretnék kérni Tőletek!
Botor módon lefújtam Mr.Hobby akril matt lakkal egy Humbrol és Revell enamel festékkel festett makettet. A lakkot most próbáltam ki először, eddig Humbrol szintetikus bázisú matt lakkot használtam. A probléma, hogy a lakk száradása után a felület foltokban kifehéredett, elég heterogén lett. Nem tudom, ez a lakk és az alatta lévő festékek különböző oldószere miatt van-e, vagy a lakk simán ilyen. Spray-ről van szó és előírás-szerűen használtam. Próbáltam a fehér ködöt 9 mikronos vízpapírral csiszolni, hátha lejön, de nem. Viszont vizesen szépen eltűnik, ezért arra gondoltam, hátha fényes lakkal lefújva megoldható a probléma. Szerintetek? Ráfújhatok szintetikus oldószers lakkot akril lakkra?
Köszönöm a segítséget!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.