/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
lucky 217451 2010. február 23. 21:39
Válasz erre
Az olcsó húsnak híg a leve, mondja erről a közmondás.
A olcsóbb megoldás sokszor drága.
kovács_bt 217450 2010. február 23. 21:33
Válasz erre
Hát igen a lemoshatatlan...
köszönöm a válaszokat! csak egy úgymond, olcsóbb megoldásnak gondoltam :)
lucky 217449 2010. február 23. 21:24
Válasz erre
esetleg az üvegfestékeket lehet még érdemes kipróbálni (azokat amiket egyben le lehet húzni száradás után)
lucky 217448 2010. február 23. 21:23
Válasz erre
A gumiám pasztát kipróbáltam nálam működött( üveg felületet takartam ki vele), másnál nem.
A sziloplasztot én sem ajánlom látatlanba sem. Aki már dolgozott vele az tudja mit jelent a pszihoplaszt gúnynév (csak idővel lehet eltávolítani).
Ha teheted keresd Z63 kollégát, eddig a ő maszkolója jött be a legjobban. Mondjuk kissé büdi (a maszkoló), de minden más tulajdonságában remek.
Barni 217447 2010. február 23. 21:02
Válasz erre
Erről van egy jó kis szimuláció youtub-on.Egy F-16-ost lőnek lenne egy 3m9-ssel.Ott először bemérik az F-16-ost, a koordinátákat átküldik a SAM-nek, a radart rövid időre kikapcsolják és amikor lőtávolba (a lehető legközelebb)ér a célpont, indítják a rakétát.Indítás után a rávezetést rövid ideig a bemérő radar, majd a rakéta radarjára bízzák.Így a repülőgépszemélyzetnek nagyon rövid idő áll a rendelkezésére, hogy valahogy lerázzák a rakétát.
juge75 217446 2010. február 23. 20:28
Válasz erre
Hát a sziloplasztot ha megszárad, maradék nélkül biztosan nem tudod eltávolítani.
Nem erre találták ki!
Én maszkolásra használok szigetelő szalagot, cellux-ot, papír lapot, de leginkább a Tamiya szalag vált be!
A legjobb anyag amit valaha használtam az a Lady Camea szemhélytus volt!
Célszerű éles vonalakhoz maszkoló szalagot használni, és erre csak ott használni maszkoló folyadékot, ahol gömbölyű a maszkolni szánt felület.
juge75 217445 2010. február 23. 20:23
Válasz erre
A számozás lehet eltérő, mert más alakulat járműveként kiegészítették, vagy pótolták az esetlegesen elvesztett járműveket.
A mozgás harc eljárás, lényege, hogy kihasználják a felderítés és a csapásmérés aránylag nagy idejét arra, hogy az ellen hűlt helyüket találja csak.
A kisugárzást is csökkentették, amennyire lehet, passzívan üzemeltek, egészen a rakéták meg semmisítési zónájáig, csak az utolsó pillanatban bekapcsolva a megvilágító radart.
2 indítás 1 célra, azután uccu neki!
Szedték a lábukat, máshova.
bigboy 217444 2010. február 23. 20:22
Válasz erre
Üdv akkor kenjétek.Én szóltam... üdv bigboy
joci232 217443 2010. február 23. 20:09
Válasz erre
sztem ez szilikonfüggő...
utánna azt is lehet zsírtalanítani

amugy meg a festéket sztem nem hozza fel mert annyira nem tapad rá..
ha meg valamit aláken akkormeg főleg:)
bigboy 217442 2010. február 23. 20:02
Válasz erre
Üdv ha nem kell a makett többet rá kenheted.Úgy feltéped a festéket mint a sicc,és az életben többé nem tudsz rá festeni mert szilikon van benne .Még lemosni se tudod mert beleeszi magát a műanyagba.üdv bigboy
joci232 217441 2010. február 23. 19:57
Válasz erre
most így belegondolva sztem használható...

mivel nem tartalmaz agresszív oldószert...
kovács_bt 217440 2010. február 23. 19:50
Válasz erre
most viccen kívül csak egy kérdés.

A folyékony maszkoló helyett sziloplaszt használható?
Végül is az is megszárad és lehúzható.. nem?
Barni 217439 2010. február 23. 19:37
Válasz erre
Szia Juge75!
Erről én is olvastam a wikipédiában, állandóan változtatták a helyüket, mivel így próbálták védeni a technikát a NATO csapásoktól.A SAM-6-osok oldalszámozási rendszeréről tudsz esetleg valamit?Képeken, videókon találtam 5 ill. "csak" 3 számból álló számozást is.
http://www.youtube.com/watch?v=rQATB0Qo22s&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=P_JzC7NmxLg&feature=related
pulcsi 217438 2010. február 23. 17:12
Válasz erre
Szia!
Nekem most jött meg ez a festék.Festék menüre mész utána beirod a keresöke hogy USSR,igy kiadja az összes orosz szint.Amugy a festék neve alapján találtam meg én is.kod alapján nem
Pulcsi
www.replica.hu/index.php
Grande 217437 2010. február 23. 17:06
Válasz erre
Joci!

Replicában elvileg raktáron, de telefonon azért kérdezz utánna.

www.replica.hu/index.php
joci232 217436 2010. február 23. 16:53
Válasz erre
t225_ecd6f9e311db9f1646c2875b22a19487
t225_ecd6f9e311db9f1...

Sziasztok

a model master 2135-ös USSR Interior Blue/Green festékét hol tudom beszerezni?
MB87 217435 2010. február 23. 15:45
Válasz erre
Kalóz 217434 2010. február 23. 15:39
Válasz erre
A csiszolás előtt mindenképpen meg kell várni, amíg a ragasztó teljesen megköt, mert a lágy anyagba a csiszolópor beleragad, és még randább lesz az egész. A mattulás és a karcok nem a legnagyobb gond, mivel ez természetes velejárója a műveletnek, ha egyre finomabb vékonyabb csiszolópapírt használsz végül is el kell tűnjön a jelenség, majd a legvégén valamilyen polírpasztával a fényesség is visszaadható. Sokan használják a "future" lakkot, én még nem próbáltam, így arról nem tudok véleményt mondani. Repülőgép kabintetőt viszont elég sokat fényeztem mára fent leírt módon, nekem eddig bejött.
Ha nem vagy biztos magadban, egy próbadarabon gyakorold, meglátod, menni fog!
Sok sikert!
Kalóz
MB87 217433 2010. február 23. 15:34
Válasz erre
Jaj, ez lemaradt:
Maszkoló folyadékból melyiket érdemes használni, maszkoló szalaggal lekel-e zárni a széleit és hagy valami nyomot átlátszófelületeken?
MB87 217432 2010. február 23. 15:30
Válasz erre
Helló!
Azt szeretném megkérdeni hogy az átlátszó felületekről hoggyan lehet eltűntetni a ragasztó nyomot, mert kisöcsém csinált egy Peugeot 206 WRC-t és szegénynek megfolyt a ragasztó. Nekem meg még nem volt ilyennel gondom. Meg próbáltam egy helyen 1000 vizes csiszolóval de megmattult és karcos lett. Ragasztó meg van bőven még rajta.
Előre is köszönöm:
MB87
gaborka 217431 2010. február 23. 13:20
Válasz erre
Az nem elég precíz módszer ehhez szerintem. De ha gondolod próbáld ki valami maradékon.

c[ ]
juge75 217430 2010. február 23. 13:05
Válasz erre
Miért van ilyen-olyan is?
Nem volt idő pingálgatni mindíg, állandóan váltogatták a helyüket.
juge75 217429 2010. február 23. 13:02
Válasz erre
Gylz-gyors reagálású zászlóalj.
juge75 217428 2010. február 23. 13:02
Válasz erre
Nos ez ad-hoc festés, háborús helyzetben a mi járműveinket is festették volna tarkára.
A Gylz-kezdeti idején Uaz-ok voltak festegetve vadul, víz festékkel.
Az eredeti Szovjet készletben volt műanyag zsákos festék álcázásra, vizet kellett hozzá önteni és össze rázni, a készletben levő ecsettel felhordani szabályzat vagy a környezet alapján megfelelően.
juge75 217427 2010. február 23. 12:57
Válasz erre
Mindíg tessék alapozni!
Az előhozza a hibákat is, és homogén alapot képez a végső réteg festéséhez.
B.Attila 217426 2010. február 23. 12:45
Válasz erre
Sziasztok!

Segítségeteket kérem a revell 04417 1/72 MI-24D tigermeet gép festési rajzának a másolatát keresem.Megvételre keresem a szlovák légierő 1303-as oldalszámu MIG-29UB 1/72-es matricáját.A propagteam és a sp-decal gyártota ha valakinek van vagy tud a beszerzésében segíteni a badarattila@gmail.com-on.
Barni 217425 2010. február 23. 08:39
Válasz erre
Zsolt!
Köszönöm szépen a segítséget!
Barni
Ákos 217424 2010. február 23. 07:53
Válasz erre
Lemosod a fémfestéket, rendesen, 1000-es csiszolópapírral átcsiszolod a felületeket és újrafested. A fémszín a legérzékenyebb szín ilyen tekintetben. Csiszolás után még polírozni is szoktam a műanyagot, sima fénymásolópapírral, hogy biztosan nem maradjon karc.
tilla 217423 2010. február 23. 06:18
Válasz erre
Fémszint festek. A csiszolas 1-2 helyen elöjött. Mit tehetnek? Köszi! Sziasztok
szezsolt 217422 2010. február 23. 00:20
Válasz erre
Barni!

Az egyszínű sötétzöld jármű még a jugoszláv néphadsereg idejéből származik, amik aztán a háború kitörés után átkerültek a boszniai szerb hadsereghez. Zöld alapon barna-fekete foltos járműveket csak későb,b Koszovóban lehetett látni.

Üdv
zsolt
Barni 217421 2010. február 22. 21:22
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis segítséget szertnék kérni a Trumpeter 1/35-ös Russian SAM-6 készletének festéséhez.Szerb festéssel akarom elkészíteni, a délszláv háborúból.Youtub-on találtam néhány videót róla, elég változatos a festésük, oldal számozásuk. Ha eswetleg valaki bármilyen segítséget tud adni arról, hogy milyen szisztéma szerint történt a járművek festése, ill miért van egyiken zöld alapon sötétbarna-fekete foltozás (oldalszámmal), némelyik csak egyszínű zöld oldalszám nélkül.
Előre is köszi a segítséget! Barni
E-mail:billy@freemail.hu
going 217420 2010. február 22. 20:13
Válasz erre
gaborka 217419 2010. február 22. 19:54
Válasz erre
Azt nem befolyatni kell, hanem a kiálló panelvonalakat megfested sötét színnel, rá a rendes festés, és amikor kiszáradt csontkeményre, akkor nagyon óvatosan végighúzod a felületet kétezres csiszolópapírral (lehet vizesen). Legalábbis ez egy módszer.

c[ ]
gaborka 217418 2010. február 22. 19:52
Válasz erre
...vagy airforceairbrush pont hu.

c[ ]
vincus80 217417 2010. február 22. 19:45
Válasz erre
Hoffer 217416 2010. február 22. 19:27
Válasz erre
Sziasztok!

AB-125-ös szórópisztolyhoz kéne nekem alkatrész! Tű kéne leginkább! Hol lehet kapni hozzá szerintetek?

Köszi!
going 217415 2010. február 22. 18:58
Válasz erre
Értem én a panelek befolyatását nagyon híg festékkel. Működik is nagyon jól amikor negatív tehát süllyesztettek a panelvonalak a maketten. De mi van a pozitív panelvonalakkal? azt hogy folyassam be szépen?
rohamkukac 217414 2010. február 22. 18:08
Válasz erre
Üdv!

Botond modell(s) maketteket lehet még valahol kapni?Ha igen hol?
gaborka 217413 2010. február 22. 14:23
Válasz erre
A lényeg az, hogy a panelezés alá kell lakkozni fényessel. Ha olajjal/zománccal panelezel, akkor akril fényessel, ha meg akrillal panelezel, akkor zománc fényes lakkal. Ha a lakk kiszáradt, akkor panelezhetsz az említett híg Humbrol vagy művészolaj festékekkel. Ha akrillal akarsz panelezni, abba szoktak tenni elég sok vizet és hozzá egy pár csepp mosogatószert (ez a "sludge wash"), hogy jobban folyjon, vagy használhatsz helyette szeszes fapácot is, ezt már nem kell hígítani. Tus is alkalmas lehet. A panelezés természetszerűleg hagy pacnit, ezért a felesleget le szokták törölni egy vizes/hígítós fültisztító pálcával vagy ronggyal, mindig a légáramlás irányába törölve (ezért kell a másfajta lakk és bemosás, hogy a letörlés ne bántsa az alsó festékréteget).

c[ ]
MDSca 217412 2010. február 22. 13:41
Válasz erre
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
Samee 217411 2010. február 22. 13:33
Válasz erre
Szia,

Egy kis segítség:
www.ratomodeling.com/articles/belts/
Alufólia helyett inkább a joghurtos doboztetőket ajánlanám, ezek kicsit vastagabbak de életszerű gyűrődéseket lehet bele varázsolni (ellentétben a maszkolószalaggal).

Üdv:
Szemi
Tibcsi 217410 2010. február 22. 13:22
Válasz erre
Vékony drótból meg lehet hajlítani. Vagy megveszed maratásból.
Varjúbácsi 217409 2010. február 22. 13:16
Válasz erre
Humbrol enamel festékkel megszínezett Humbrol higítóval futtasd be a panelvonalakat. Ahol odaérinted az ecsetet (4/0 vagy 5/0) maradhat nyom, de egy Humbrol higítós fülpiszkával finoman le tudod törölni a felszínről.
MDSca 217408 2010. február 22. 11:42
Válasz erre
Urak!
Olvastam már más topicokban, hogy a repülőkbe az öveket magnószalagból illetve alufóliából egész jól meg lehet csinálni. Ez rendben is van, viszont azt kérdezném, hogy a csatokat miből tudnám elkészíteni? 1/48ban építek egy Spitet, ahhoz kéne.
A válaszokat előre is köszönöm!
lucky 217407 2010. február 22. 09:02
Válasz erre
Állítólag panelezés előtt nem árt a fényes lakk.
Freddy 217406 2010. február 22. 00:07
Válasz erre
Én 5/0-ás ecsettel csinálom. Mondjuk kell egy kis gyakorlat hozzá, de ezzel nagyjából bele lehet találni a vonalakba. Nem is hígítom fel annyira a festéket, nem a folyás a lényeg, hanem így szépen megrajzolom a cuccot. Persze mellé is megy egy kicsit, de a művészolaj hosszú száradási ideje miatt nyom nélkül leszedhető (egy határozott végű lapos ecsettel), ellentétben pl az akrillal. Az olajjal szemben meg a jobb hígítási tulajdonságokat szeretem, nincs szétrobbanó/felületen megülő nagy hígtócsöpp, nincsenek széteső pigmentek, csak szépen simán, egyenletesen hígított festék.
Vagy próbáld ki azt a panelező filctollat.
molnargyula 217405 2010. február 21. 21:50
Válasz erre
én pedig jól felhigított enamel festékkel és nagyon vékony ecsettel próbálkoztam, a végig is folyt a panel vonalakon, de nagy pacsát csinált ahol hozzáértem. Próbálkoztam azzal is,hogy egy vékony ecsetet még vékonyabbá tettem, vagyis levágtam szőröket :D Sajnos ez sem vált be.
Freddy 217404 2010. február 21. 21:15
Válasz erre
Én művészolajjal, és egy vékony ecsettel csinálom. Az a jó benne, hogy szépen belefolyik a résekbe, és ha melléfolyik egy kicsit, akkor 100%-osan le lehet szedni.
Jakesz 217403 2010. február 21. 20:58
Válasz erre
Remélem sikerülni fog,szorítok neked.
molnargyula 217402 2010. február 21. 20:55
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.