/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
witman 213927 2009. május 8. 23:28
Válasz erre
"száradás után olyan lesz a felület, mintha be lenne vízkövesedve..."
Ezt hogy kell érteni?
Túl matt, vagy nagyon rücskös?
Hawk 213926 2009. május 8. 21:53
Válasz erre
Sziasztok!
Most használok először festékszórót, és arra lettem figyelmes, ahogy szárad a festék és száradás után olyan lesz a felület, mintha be lenne vízkövesedve, ez mitől lehet, enamel festéknél tapasztaltam amit sima mezei szintetikus hígítóval hígítottam. A festékszótót meg acetonmentes körömlakkal tisztítottam.
Mi lehet a probléma?
Beri 213925 2009. május 8. 20:19
Válasz erre
vlevi 213924 2009. május 8. 19:53
Válasz erre
A kék gunze Hobby Color, illetve Mr Color, a szürke alapon lévő pedig Modelmaster.
migi 213923 2009. május 8. 19:46
Válasz erre
Szia Peti
Engem érdekelne egy kis hely , de nem látom az email cimed ,
Beri 213922 2009. május 8. 19:45
Válasz erre
Köszi ez nagyon jó azt is megtudnád mondani hogy milyen festéknek a kódjai ezek?
Nem tudom hogy a dragon mit ajánl mert még nem volt Dragon készletem
vlevi 213921 2009. május 8. 19:43
Válasz erre
Dragon 6163

Ez a Dragon 6163-as készleténak hátulja. 101st Airborne, Bastogne 1944
Dragon 6163

Hali!
Én erről tudok.
A Dragon talán nem téved akkorát.
De persze a kopás miatt sok árnyalatnyi eltérés is lehet.
Beri 213920 2009. május 8. 18:47
Válasz erre
Hello!
Kellene egy sürgős help.
Az amerikai ejtőernyősök 2vh-s ruhája milyen színű azt tudom hogy olive vagy khaki zöld de azt megtudná mondani nekem valki Revell vagy Modellmaster színkódban is léci segítsetek.
köszi.
Tibcsi 213919 2009. május 8. 11:28
Válasz erre
Igen, ott azt írja, hogy a gép színe "világos fekete". :)
Burner 213918 2009. május 8. 10:15
Válasz erre
Zoli ! Sajna nem rendelkezek az újsággal, ha esetleg valaki tudná szkennelni azt megköszönném.

üdv Burner
Zoli 213917 2009. május 8. 09:59
Válasz erre
Szezsolt: én úgy tudom, hogy a textilfestők csak kb 30 féle árnyalatot használnak feketéből.
Burner: ha jól rémlik, a Modell és Makett egy régi számában volt egy cikk egy Academy SR-71 makettről by Precíz, szerintem érdemes lenne utána nézni.
z
Burner 213916 2009. május 8. 09:30
Válasz erre
Rendben, köszönöm a sok segítséget :)
juge75 213915 2009. május 8. 09:25
Válasz erre
Tökéletes fekete nincs!
Vagy vöröses, vagy kékes színbe hajlik.
Ennek oka a festékgyártásban használt anyagokban rejlik.
A valódi nyersgumihoz kormot adnak most nem részletezem, milyen okokból.
A festékgyártásban mint pigment szerepel a csatorna és kéménykorom.
Plusz adalékanyagok, ásványi olajfélék, mint emulgeáló szerek, műgyanták.
A feketének vannak árnyalatai, a fehérnek is.
A fehérséget például magnézium oxid-hoz képest határozzák meg.
A festők is kevernek minimális fehéret a feketéhez és sárgához is, illetve feketét a fehérhez, mert így jobban fed.
Z63-hoz csatlakozva, világosítás és sötétítés technikával szépen lehet részletezni, finomítani a festést.
csabesz83 213914 2009. május 8. 08:53
Válasz erre
Sziasztok!

A "wargammers.hu" oldalon kapható pigmentekről tud valaki érdemben nyilatkozni? Milyenek?
Z63 213913 2009. május 7. 22:38
Válasz erre
Szia Burner!
A fekete színnel többféleképpen "trükközhetsz". Alapból jó Vadász javaslata( Tire Black)sötétebb árnyalattal panelezve, plusz jól használható a Gunze Mitsubishi Cowling Black, vagy a Tamiya Nato Black színe. Ezek mind picit világosabb árnyalatú feketék. Ezenkívül a feketébe kevert vörössel, kékkel, zölddel, sárgával játszhatsz, hogy egymástól elütő árnyalatokat kapj.
Üdv,Z63
szezsolt 213912 2009. május 7. 22:28
Válasz erre
Én egy nagyon-nagyon kevés szürkét tennék hozzá, mert végülis a fekete az fekete, annak nincsenek árnyalatai, mint pl a szürkének aminek egy 72-es repülőn tényleg világosabbnak kell lennie, mint a valóságban.
Vadász 213911 2009. május 7. 22:26
Válasz erre
Na, magyarabbul: II. Vh-s gépekkel foglakozom.

Vadász
Vadász 213910 2009. május 7. 22:24
Válasz erre
Én a fekete gépeknél a Gunze Tire Black-ját használom, és a panelezést sima feketével, úgy, hogy egy kis királykéket keverek bele.
Ettől mélyebb lesz a fekete, és meglesz a két szin közötti kontraszt.
Viszont felhívnám a figyelmed, hogy én VV.II-es repülőkkel foglalkozom, halvány gözöm sincs az SR-71 festéséről és a használt anyagokról.

Vadász
borisz 213909 2009. május 7. 22:19
Válasz erre
Ne világosítsd:D
Az szürke lesz:D
Burner 213908 2009. május 7. 22:11
Válasz erre
Üdv !

Festéssel kapcsolatban lenne pár kérdésem. 1:72 es Blackbird-öt építek és a festésnél járok, a kérdésem az lenne hogy ilyen méretben mennyivel világosítsam a matt feketét hogy ez megközelítőleg élethű legyen ? Gondolom fehérrel kéne de várnám a további javaslatokat hogy egyéb színek keverésével is.

Üdv. Burner
vlevi 213907 2009. május 7. 21:11
Válasz erre
Eddig nagyjából ez a két motorblokk az, amire raktam valami csövezést, úgyhogy ne nagyon dícsérgessetek :)
De azért jólesik, hízik a májam :)
Referenciának pedig a neten kell keresni képeket, amivel aztán az lesz a gond (mint az én esetemben is), hogy nem fogsz találni két, egymáshoz hasonlító motorteret. Legalábbis az Alfához volt vagy 10-féle levegőszűrő-karbi-gyújtás variáció.

Nem tudom, nekem egyszer sem fordult elő, hogy megtört volna a húzott szál, amíg ezeket csináltam. Pedig látod, az Alfán a 8db gyertyakábel tekereg össze vissza. Az is igaz, hogy nagyon hosszú darabokat vágtam le, és úgy húztam, csavargattam oda, ahova kellett mennie, majd a végén pillanatragasztóval raktam a helyére, és két ragasztás között pihentettem pár órát. Csak amikor megkötött teljesen, akkor csippentettem le szikével a felesleges részt. A Porscénál egyszerűbb volt, ott befúrtam a lyukakat a hengerbe, ezért a motorblokkban biztos van 10-15 centi húzott szál.
Próbálj játszani a húzott szállal, pár húzás után rá fogsz jönni, mennyit kell melegíteni, és milyen gyorsan kell széthúzni, hogy a megfelelő vastagság meglegyen. Én gyertyaláng fölött melegítek a közepén egy kb. 10 centis darabot addíg, amíg lekonyul, akkor megfogom, és megúzom. Ha hirtelen szétrántod, akkor századmm. vastagságú szálat kapsz. Ha csak lassan, óvatosan, akkor pedig akár 1mm széleset is. Aztán persze ha kihűl a műanyag, akkor már nem lehet tovább húzni.
Próbálgasd, gondolom van alapanyag bőven. Nekem szerencsére még piros öntőkeret darabom is volt.
A gyújtáselosztóhoz viszont szinte elengedhetetlen kellék a 0.3-as fúró és a kis kézi furdancs (vagy hogy hívják). Motoros fúróval, nagy fordulaton nehéz azokat az apró kis lyukakat megcsinálni a vezetéknek. A lyuk viszont kell, mert anélkül összevissza fognak állni a kijövő drótok.
Kranko1 213906 2009. május 7. 19:57
Válasz erre
f2d 213905 2009. május 7. 19:31
Válasz erre
Profi munka. Látom Te nagyon vágod ezeket a motor építéseket. Azt hiszem hozzád kell, hogy forduljak segítségért. Egy 205 T16-os motort szeretnék bevezetékelni, (vízhűtés csövek is). Tudsz nekem ebbe segíteni? Meg a motor színei is érdekelnének, mert ahhoz is hótt láma vagyok.
Hogyhogy nem törik el a húzottszál?
Hoffer 213904 2009. május 7. 19:02
Válasz erre
Hali!

Ez nagyon szép és mutatósa sikerült! Grat!
Luki66 213903 2009. május 7. 18:49
Válasz erre
Sziasztok!

Karbonozásban jártas mesterek segítségét kérném.

Megjött a köckás karbon matrica. Nagy lendülettel kezdtem hozzá a Konica Honda hátsó sárvédőjének karbonozásához. Fekete alap, fényes lakk rajta. Maszkoló szalagból elkészítettem a formát, majd azt a matricára ragasztva kivágtam kis ráhagyással.

A sárvédőt megkentem kék kupakos Gunzéval, feltettem a matricát, majd zöld kupakos Gunzéval ecseteltem, rásimítottam a sárvédőre amennyire lehetett. Sajnos elég nagy "hurkák" maradtak az íveken, ammit száradás után szikével megvágtam, és újabb lágyítás után ecsettel lesimogattam. Most már "alig" látszanak a gyűrődések.

Mit kellene másként csinálnom, hogy a karbon matrica az ilyen íves felületeken is szép sima legyen?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv: Lukácsi Attila
vlevi 213902 2009. május 7. 18:42
Válasz erre
Alfa GTA

Tamiya Alfa Giulia GTA
Alfa GTA
911

Fujimi 911 RSR
911
CRW_3316
CRW_3316

Húzott szállal is nagyon jót lehet alkotni.
Ha nekem sikerült ilyenre csinálni, akkor más még jobbat tud.
A porsche blokkon a fémszínű üzemanyagvezeték viszont valódi drót, nem húzott szál.
mszl 213901 2009. május 7. 17:40
Válasz erre
KormosP 213900 2009. május 7. 09:42
Válasz erre
Sziasztok!

Jövő héten új maratásokat adok ki gyártásba, ezúttal a harcjárműveseknek is(!) fogok kedvezni az új szettekkel.

Ha valakinek szüksége lenne egyedi maratásokra, kérem keressen meg magánban. Van egy pár négyzetcentiméter szabad felületem, amit szívesen megtöltök még valamivel...

Üdv:

kp
borisz 213899 2009. május 7. 09:41
Válasz erre
Szia!
Többféle drótot is érdemes tartani otthon.
Kranko1 213898 2009. május 6. 23:23
Válasz erre
Hello!

Nem tudjátok véletlenül, hogy ez milyen méretű kábel? Vagy milyet érdemes használni kábelezéshez? Olyat amilyet egy sima elektronikai boltban lehet kapni.
www.scaleproduction.de/product_info.php
Kranko1 213896 2009. május 6. 11:42
Válasz erre
Köszönöm...így megmenekült nekem is 2x fél doboz ragasztóm! :)
lucky 213895 2009. május 6. 10:21
Válasz erre
nm
rohamkukac 213894 2009. május 6. 10:19
Válasz erre
Rendben.köszi:D
lucky 213893 2009. május 6. 10:17
Válasz erre
Kerekebb lesz a cikk ha valami bevezetőt írsz hozzá.A tank zanzásított története erre tökéletes.
pl X évben kiderült, h az addigi eszközök nem jók.XY megtervezte Z gyár legyártotta, W helyszínen vetették be X -kor...
Jó lehet még némi személyes dolog
pl régen szerettem volna megépíteni mert tetszik...stb
A végére sem árt valami befejezés.

Anno az iskolában magyar irodalom tárgynál volt olyan, h fogalmazás írás.
Alap dolog, h 3 részből áll:
Bevezetés, tárgyalás és befejezés.
A formai rész is jó pont.A gondolat vége váljon el a köv gondolattól.Mondjuk új sorral v bekezdéssel.
A helyesírásra is figyelj.( pl Hüjje gyerek, de! hüle dzserek)
Azt akartam megmutatni, h a nyelvben lehet érzékeltetni a kulturális, tájszólási, stb különbségeket is.
rohamkukac 213892 2009. május 6. 10:02
Válasz erre
Az úgy jó lesz szerintetek ha kihagyom a tank történetét és egyből a makettel kezdem a leírást?
rohamkukac 213891 2009. május 6. 10:01
Válasz erre
ejj,nem nagyon tudok mit írni...:S:D
lucky 213890 2009. május 6. 09:56
Válasz erre
a :) lemaradt , de látom átjött a humor...:)
rohamkukac 213889 2009. május 6. 09:50
Válasz erre
Rendben,köszönöm a segítséget!:)
lucky 213888 2009. május 6. 09:48
Válasz erre
Szia!
cím:
Mi a munkád címe.pl: Az elásott eb hantja.
típus:
A munkában szereplő eszköz. pl Árokszéli mix.

A kész cikket megjelenés előtt engedélyezi az admin.
rohamkukac 213887 2009. május 6. 09:40
Válasz erre
Hello!
Cikket írok az egyik makettemről és azt szeretném kérdezni hogy hova mit kéne írni?
Cím*:
Típus*:
^--ezekhez mit?
Rumcájsz_52 213886 2009. május 5. 20:22
Válasz erre
Szia, migi
RBK-ra viszek neked egy Academy MiG-21 nagyméretű függ. vezérsíkot
üdv R.
vlevi 213885 2009. május 5. 19:18
Válasz erre
f2d 213884 2009. május 5. 18:58
Válasz erre
Én pont fordítva csináltam, a tűst öntöttem bele az ecsetesbe.:-) Egyébként detto ugyanaz van mindkettőben.
vlevi 213883 2009. május 5. 18:39
Válasz erre
Én dróttal szoktam kipiszkálni.
Nekem is van ecsetes Revell ragasztóm, de ha majd kifogy a tűs, beleöntöm az ecsetest a tűs dobozába. Nekem szimpibb a tűs.
Bebá 213882 2009. május 5. 18:16
Válasz erre
A beszáradt Revell ragasztó cső végét öngyújtó lángja fölé teszed pillanatok alatt kiég és újra használható.
Salieri 213881 2009. május 5. 14:23
Válasz erre
Vlevi!
Küldj mélt a fejleményekről:)az adatlapomon megtalálod.
Grifx!
A Tigrincsemet Revell ragasztóval,abból is a tűssel,de a tű beszáradt és ezért folyt ki,a többi alaktrészt már ecsetessel ragasztom ugyan úgy a Revellből és nagyon úgy néz ki atöbbi makettemet is ecsetessel fogom:)
Üdv
Salieri!
vlevi 213880 2009. május 5. 09:38
Válasz erre
Szerintem úgy, hogy megkérsz engem, nézzek már bele, hogy a Dragon Tigrisből maradt-e ilyen alkatrészem :) Én ugyanis sima későit csináltam, a parancsnokihoz szükséges alkatrészek megmaradtak.
Ha hazamegyek, feltúrom a dobozt.
grifx 213879 2009. május 5. 07:49
Válasz erre
Salieri
Mivel ragasztottad a tigrist?
avirex 213878 2009. május 4. 22:40
Válasz erre
Szia Bubu! Köszönöm szépen:)
üdv: Robi
Bubu 213877 2009. május 4. 22:07
Válasz erre
Szia Avirex!
Küldtem mailt.Üdv:Bubu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.