/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Horvath_Balazs 212370 2009. január 17. 21:33
Válasz erre
Lunak-7 cockpit 1954
Lunak-7 cockpit 1954

Sajnos csak ezt a képet találtam (a 2x2 néha öt című filmből mentettem ki). Ha jól látom, a kabinbelső alapszíne világosszürke, a kárpitozás piros, a műszerfal pedig fekete.
tamas.nemeth 212369 2009. január 17. 21:09
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy a magyar LF-107 Lunak-nak milyen színű volt a kabinja?
Esetleg ha valakinek lenne egy fotója?

Köszönöm
tankos_srac 212368 2009. január 17. 19:55
Válasz erre
A La Gleizei Múzeum, ami tudtommal a '44-es német támadással foglalkozik.
migi 212367 2009. január 17. 19:12
Válasz erre
Szia
Mint volt rádió amatőr úgy emlékszem mindig az adott frekvencia tartományhoz méretezték az antennát, mivel a T-55 ben 27 megán dorombolt az R-123 as rádió az antennája 278 cm volt a talptól számitva ,
üdv: migi
szondij 212366 2009. január 17. 18:42
Válasz erre
Köszi, sokat segítettetek!
borisz 212365 2009. január 17. 18:36
Válasz erre
Szia!
Az enamel festék az enamel:)
Általában ráírják a dobozra, tégelyre. Ez a másik elterjedt festék az Akril mellett.
Higítani vagy a gyártós saját higítójával vagy H-100al, lakbenzinnel, aromás higítóval érdemes. Én évek óta H-100at használok gond nélkül.
f2d 212364 2009. január 17. 18:35
Válasz erre
Műgyanta alapú és szintetikus hígítóval hígítható.
szondij 212363 2009. január 17. 18:32
Válasz erre
Hello!
Lehet, hogy off a kérdés, de kezdő lévén nem tudom.
Milyen festék az enamel és hogyan higítható?
Mortyi 212362 2009. január 17. 14:03
Válasz erre
stug III
stug III

Hali Mindenki!

Lehet hogy nem ez az alkalmas hely de mindegy.A lényeg a képen látszik, gyönyörű a felület szeretném megkérdezni valaki aki már csinálta gondolom ez a ragasztó és tönítő paszta keverékével kezelt felület! Ki hogyan csinálja, mivel hogy ilyen gyönyörű legyen a végeredmény ?
Mty 212361 2009. január 17. 09:35
Válasz erre
Köszönöm a segítséget!
A háttérben mi az a épület?
HUJBI 212360 2009. január 17. 08:27
Válasz erre
tankos_srac 212359 2009. január 16. 22:50
Válasz erre
213_modern
213_modern

Ha jól tudom La Gleizében, Belgiumban. A fotó a netről, van sajnos nem én csináltam. :-(
Palkó 212358 2009. január 16. 22:48
Válasz erre
Köszi Ákos
Ákos 212357 2009. január 16. 22:44
Válasz erre
Egy T-6 Texan vagy ha angol, akkor Harward.
Palkó 212356 2009. január 16. 22:43
Válasz erre
post-15-1232032459
post-15-1232032459

Sziasztok

Valaki megtudná mondani ez milyen gép?
Salieri 212355 2009. január 16. 22:07
Válasz erre
wittman44 212354 2009. január 16. 22:05
Válasz erre
A seregben volt egy T-55 annak 2,80 volt az antennája emlékezetem szerint és az alapnál rugós megoldással volt felfogva, amikor a löveg átment rajta ledőlt és visszaugrott, olyankor mesélte a rádiós, hogy torz volt a rádióvétel. :)

Üdv Wittman
Mty 212353 2009. január 16. 21:05
Válasz erre
Kishazánkhoz legközelebb hol van kiálítva "King Tiger"?
adamracs 212352 2009. január 16. 20:51
Válasz erre
Sziasztok!

Dakar lázban égek!

Nem tudjátok hogy honnan tudnék beszerezni Opel Antara, vagy Nissan Navara makettet?

De érdekelne a Szalayék (MAN 18.285), vagy Palikék (LE 18.240) kamionjának jó alapot adó makett is.

Ja és 1:24-es alap kellene, amit én rakhatok össze saját kezemmel...
migi 212351 2009. január 16. 19:39
Válasz erre
Szia
Én a Savoya parki áruházban vásároltam már 3-4 alkalommal a kertészeti osztályon világos zöld vagy szintelen vékony műanyag tömlőt ,van és volt 3-4 féle átmérőben .
HUJBI 212350 2009. január 16. 19:15
Válasz erre
adjisten!

milyen hosszú egy 1/35-ös modern harcjármű antennája (mondjuk T-55, M1A2, Challenger 2, Stryker)?

soha nem láttam még megadva összerakási útmutatón.
Dönitz 212349 2009. január 16. 18:32
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
Ikarus 260-as vázszerkezetéről kellenének képek, vagy méretek.
Rába D10-es buszmotorról is kellenének képek vagy internet-címek.

üdv.: Dönitz
lucky 212348 2009. január 16. 13:24
Válasz erre
BBalázs!
Akvarisztikai boltokban van légcső.Nálam bevált.
svbugs 212347 2009. január 16. 11:14
Válasz erre
Sziasztok!
Érdeklödnék,hogy a HOBBY SEARCH-töl rendelt-e már valaki?
Mennyi megbizhatóak?Mennyi idő múlva küldik az árút?
A válaszokat elöre is köszönöm. Üdv svbugs
sajti 212346 2009. január 16. 08:30
Válasz erre
Helló
Kockabob, neked van Italeri Mi-24-es összeállítási rajzod? Ha igen el tudnád nekem küldeni? (ssajti@freemail.hu)

Sajti
Z63 212345 2009. január 15. 21:27
Válasz erre
Kferro!
Tudok segíteni karcolásügyben, ha megkeresel!
"Ha megakadtál a munkában, hiányzik bármilyen modellező alapanyag, netán megoldást keresel valami problémádra, vagy egyszerűen csak zökkenőmentesen és elegánsan maketteznél, ne feledd a jó öreg Z63-at! zooli63@citromail.hu
Üdv,Z63
Kferro 212344 2009. január 15. 21:21
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. Ez a tövig levágott ecset nagyon jó ötletnek tűnik, majd keresek valami hasonlót, s kipróbálom.
Tibor 212343 2009. január 15. 21:04
Válasz erre
képek 011
képek 011

Szia!
Én a panelezéshez ezt a 4+1 eszközt használom. A panelezőt Kassán vettem, de hazai börzéken is előfordul. A pille palackból vágott vonalzó előnye, hogy jól látható az alatta lévő felület. Ha szükséges, akkor a varró tűvel finoman még mélyítem a vájatot. Ezt követően a gyakorlatilag tövig lekoptatott (vágott) lapos ecsettel a vályatból el tudom távolítani a sorját, vagy ha szükséges volt előtte a vályatot finoman csiszolni, akkor a reszelék maradékát. A fogkefével néhányszor erélyesen áthúzva gyakorlatilag a vályat szépen kitisztul.
Egyébként a felület ellenőrzésére nálam jól bevált a Model Master Metalizer Aluminium Plate beszáradt fém üledéke, amit a felületre felvíve gyakorlatilag minden hiba kiütközik. Ezt ecsettel viszem fel és papír zsebkendővel eldolgozom. Persze mindezt a festések előtt.
Ha van kérdésed szívesen válaszolok.
Tibor
Kferro 212342 2009. január 15. 20:39
Válasz erre
Karcoláshoz van egy köszörült karcolótűm, igen hegyes, valamilyen orvosi fémből készült. Utána finomabb csiszolópapírral csiszolok. Sajna az eredmény messze elmarad attól, amit jónak, vagy akár elfogadhatónak nevezhetnék.
Mty 212341 2009. január 15. 20:20
Válasz erre
Köszi!
1944-45-tájékán gondoltam...
Miggyuri 212340 2009. január 15. 19:02
Válasz erre
Az attól függ, mikor. A szovjet és szovjet egyenruhák között is volt különbség. A 39-ben használt lengyel páncélos egyenruha a szétvert lengyel hadsereggel együtt elmúlt. A szovjetek által felállított lengyel hadsereg jórészt szovjet eredetű egyenruhát viselt, csakúgy ahogy a Sikorsky-féle hadsereg páncélosai angol cuccot hordtak. Persze a nemzeti jelvényeket ill a négyszögű "konföderatka" sapkát viseltéka szovjet oldalon harcolók.
Miggyuri
Mty 212339 2009. január 15. 18:29
Válasz erre
Sziasztok!
Volt valami külümbség a ww2-es orosz-lengyel harckocsizó eggyenruha közt?
Zsolti1537 212338 2009. január 15. 18:09
Válasz erre
hahó Mindenkinek!

Tamiya 1/12es Yamaha YZF r1-es makettre keresnék ülést, akinek volna fölösleges kérem jelentkezzen itt vagy a masterzs@freemail.hu címen, előre is köszönöm.
Szabi77 212337 2009. január 15. 17:25
Válasz erre
BBalázs!
Nekem komplettan van egy csövestül ami felesleges ha érdekelígy is keress meg magánban!
SZABI77@externet.hu

Szabi77
Tibor 212336 2009. január 15. 16:43
Válasz erre
Szia!
Apró kérdés: mivel karcolod a panelvonalakat és mivel csiszolsz utána? Írd le kicsit részletesebben és azt hiszem fogok tudni segíteni.
Tibor
Kferro 212335 2009. január 15. 16:28
Válasz erre
Segítsetek már abban, hogy hogyan lehet normálisan panelvonalakat karcolni. Bárhogy próbálom, a vájat szélén mindig marad némi sorja, ami a csiszolás után belekerül, így nem egy tiszta, szép panelvonalat kapok.
Ákos 212334 2009. január 15. 12:48
Válasz erre
Autósboltokban lehet kapni vákumcsöveket méterben, fekete gumi, nekem is az van...jobban hajlik, mint a pneumatikai csövek.
zvereb 212333 2009. január 15. 12:45
Válasz erre
Sziasztok!

Éppen a zvezda T34 -esét nyúzom és eléggé szemétbe való makett...
A kérdésem az lenne, hogy a T34 -esekre hegesztettek pótpáncélzatot (lemezt) pl. előre a frontlemezre?
Fontos lenne, mert ki kell takarnom egy-két hibát a maketten és ez lenne a legjobb megoldás.

thx

z
tankos_srac 212332 2009. január 15. 12:27
Válasz erre
Keress a neten a lakóhelyedhez közeli PNEUMATIKAI boltot, ők hivatásszerűen foglalkoznak légtechnikai dolgokkal, elviszed oda cuccaidat és összeválogatsz valami megoldást (új cső, új csatlakozó, stb.).
BBalázs 212331 2009. január 15. 12:23
Válasz erre
Sziasztok!
Továbbra is a segitségetek kérném az 12630-as hozzászólásomban foglaltak miatt!
Sajnos nem volt az OBI-ban olyan vékony tömlő, amit emlitettél Migi! Azt mondták, hogy nem is volt és nem is lesz... :S
borisz 212330 2009. január 14. 22:33
Válasz erre
Előtte nem árt 2000es vagy finomabb papírral felpolírozni.
Körkörös mozdulatokkal.
Future-t Tóth Zolitól, Z63tól
gida 212329 2009. január 14. 20:35
Válasz erre
Szabó 212328 2009. január 14. 19:43
Válasz erre
formagumi+edző+műgyanta (legolcsóbb legkisebb kiszerelés) kb mennyibe kerülne csak irányárt kérnék kössz!
Vermate 212327 2009. január 14. 16:45
Válasz erre
borisz!
Köszönöm szépen!
A fogkrémes polírozást már többször próbáltam, valami miatt nekem nem vállt be(biztosan rosszul csinálok valamit...)

Future lakkot hol lehet beszerezni?
borisz 212326 2009. január 14. 15:19
Válasz erre
Szeva!
Az a lényeg, hogy a fine-al elvégzed a nagyját, a finish-el befejezed.
Egyébként elmex fogrém, zsepi, aztán FUTURE lakk. Olyan hatást ad, hogy ihaj!
Vermate 212325 2009. január 14. 14:12
Válasz erre
Sziasztok!

Az volna a kérdésem, hogy a Tamiya "fine" és "finish" polírpaszták közt alkalmazhathatóság szempontjából mi a különbség? (tudom, hogy a fine egy kicsit durvább, a finish egy kicsit finomabb...)
Autómakett ablakát, karosszériáját, repülőgép kabintetejét szeretném majd polírozni vele.
A finish-sel gondolom, tovább tart a polírozás, a fine meg gondolom egy kicsit csúnyább végeredményt eredményez (vagy ez nem vehető észre?)
Tökéletes végeredményt szeretnék!
Melyiket vagyem?

Köszönettel: Máté
Nándor 212324 2009. január 14. 07:08
Válasz erre
Sziasztok
2006 nyarán beszéltem egy "komoly" repülőmakettezővel, aki különben nyelvtanár az ELTE-n.
Szeretnék újra kapcsolatba lépni vele, de nincs meg a neve, elérhetősége. Az akkori leveleket természetesen már töröltem:)
Úgy rémlik említette a Nagy Sándor nevű repülőmakettezőt, hogy az a jóbarátja.
Remélem ennyi elég az illető beazonosításához, mert szeretnék levelet váltani vele.
Tudja estleg valaki, hogy kiről lehet szó, hova írhatok neki e-mailt?
Erre a címre várom a segítséget, vagy az illető jelentkezését:
dornan@vipmail.hu
szezsolt 212323 2009. január 14. 00:01
Válasz erre
A festéket a higítójával le lehet szedni, viszont a makettragasztót nem lehet biztonságosan eltávolítani, nem lehet az összeragasztott alkatrészeket szépen szétválasztani, ugyanis a műanyag ragaszó úgy működik, hogy összeolvasztja a bekent és egymáshoz illesztett alkatrészeket. Vagy csak nagyon óvatosan, ha annak idején kevés ragasztót használtál.
BBalázs 212322 2009. január 13. 22:47
Válasz erre
Értelek, megpróbálom ezt a megoldást, de engem hosszú távon az adapteres érdekelne, csak nem tudom, h honnét szerezhetném be ezt az alkatrészt...
Lacus78 212321 2009. január 13. 22:42
Válasz erre
Gida.
Igen, tudtál! Megerősítettél az elképzelésemben, most már nyugodt szívvel építem meg így.
Köszönöm.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.