/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
hofi 207290 2007. november 12. 17:38
Válasz erre
Hát, én főleg szárnyak élébe/sarkába illesztett lámpékat gyártok. Ha átlátszó, akkor öntőkeretből, ha színes, akkor a megfelelő szinű üres öngyújtóból. Az izzót meg elég egyszerű imitálni: hátulról belefúrok, és a furatba ezüst festék. Az egész művelet legmacerásabb része a polírozás, hogy újra átlátszó legyen az alakra csiszolás után. Ezt pedig egyre finomabb vizes csiszolópapírral szoktam, végül WC-papírral.

Életemben egyszer csináltam járműre búrát, egy Willys Jeep-re (1:72), ott egyszerűen Humbrol Clearfixet csöppentettem a lámpatest elejébe.
újonc 207289 2007. november 12. 17:09
Válasz erre
Hello!
Köszi szépen a segítséget!

üdv
jani 207288 2007. november 12. 16:56
Válasz erre
jaffa 207287 2007. november 12. 16:48
Válasz erre
zvereb 207286 2007. november 12. 16:43
Válasz erre
ja zvereb@freemail.hu
zvereb 207285 2007. november 12. 16:43
Válasz erre
Sziasztok!

Keresném a Part S48007 Focke wulf A8 fotomaratásának összerakási útmutatóját!
Ha valaki bescannelné nekem az jó lenne!

Üdv:Z
Zsenya 207284 2007. november 12. 15:09
Válasz erre
Üdv!
Számvéber Norbert új könyveit hol lehet kapni?
Kösz a segítséget előre is.
Zsenya
Donor 207283 2007. november 11. 22:32
Válasz erre
Köszi, én is úgy gondoltam, hogy a panelvonalnak sötétebbnek illik lenni, mint az alapszínnek. Csak valahol mintha olvastam volna, hogy bizonyos esetekben világosabb is lehet. De lehet, hogy csak álmodtam...:)
Üdv: Donor
xcraft 207282 2007. november 11. 22:13
Válasz erre
F-15E_RIAT2007_1347_800
F-...

Normális gépen sötétebb az alapnál.
Zebi 207281 2007. november 11. 21:59
Válasz erre
Inkább sötétebbel mint az alapszín, ez lehet fekete is.
xcraft 207280 2007. november 11. 21:40
Válasz erre
yf-23_4
yf-23_4

Szia Donor!
A mozgó felületek, szárnymechanizációk vonalait én feketével emelném ki.
Csatolva egy kb olyan színű gép. Ha megnézed, a többi panel inkább világosabb színű.
Nem biztos, hogy jó példa, mert a stealth technológia miatt tömítik a paneleket valamivel. Egy ilyen nagy sötét felületet változatosabbá tehetsz különböző árnyalataival, ez sem egyszínű, homogén, pedig új állapotú.
Icebreaker 207279 2007. november 11. 21:39
Válasz erre
Donor!
A panelvonalak általában illesztési hézagok és mint ilyenek mélységgel rendelkeznek.
Ebből következik, hogy az mindig sötétebb az alapszínnél(árnyékolás).

Ice
tóthgábor 207278 2007. november 11. 21:36
Válasz erre
veszel művészellátóban Hobby ragasztót, ez gyakorlatilag áttetszőre, opálosra szárad. Ebből teszel oda ahová a lámpabúra kell egy kövér cseppet. Ez mire megszárad a fentebb említett módon fog kinézni. Ha színezni kell, akkor "clear" festékkel befested.
Donor 207277 2007. november 11. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!
Sötétszürkékre festett (Revell 74, hadihajószürke)repcsinél is feketével emeljem ki a panelvonalakat, vagy inkább világos színnel?
Köszi: Donor
újonc 207276 2007. november 11. 20:41
Válasz erre
Repülőre,hogy csinálod?
Gondolom hasonló elven kell a tankra is csinálni.
hofi 207275 2007. november 11. 20:31
Válasz erre
újonc 207274 2007. november 11. 20:27
Válasz erre
Hello!
Nem.Tankhoz kellene.
hofi 207273 2007. november 11. 20:07
Válasz erre
újonc 207272 2007. november 11. 20:06
Válasz erre
Sziasztok!
A segíségeteket szeretném kérni.1/72-ben hogy kell lámpaburát csinálni?(ha lehet)

üdv:újonc
gábor76 207271 2007. november 11. 17:49
Válasz erre
Szezsolt!
Nekem van felesleges,Zvezda.Preciziós fegyverek,ha kell irj egy mailt.
szezsolt 207270 2007. november 11. 16:26
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon keresek modern orosz 1/72-es repülőgépekhez fegyvereket: rakétákat, bombákat!
Ha van valakinek felesleges, légyszíves szóljon!

zsolt
Daala 207269 2007. november 11. 09:36
Válasz erre
Samee!
Nagyon köszönöm!

Daala
Zsenya 207268 2007. november 11. 07:35
Válasz erre
Samee 207267 2007. november 11. 00:07
Válasz erre
RPG 207266 2007. november 10. 22:57
Válasz erre
Kösz icebraker!
Icebreaker 207265 2007. november 10. 22:50
Válasz erre
fw200gearrefab_4
fw200gearrefab_4
fw200gearrefab_4
fw200gearrefab_4
fw200trumpreviewsp_constr1
fw200trumpreviewsp_c...
gear2
gear2
gear5
gear5

RPG!
RPG 207264 2007. november 10. 22:04
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna valaki nekem küldeni a fw-200 as futoműaknájárol képet? Előre is köszönöm.

Üdv:RPG
Daala 207263 2007. november 10. 21:13
Válasz erre
Mindenki!
Nem tudjátok milyen a Hobby Boss TA-7C-je?
Daala
lucky 207262 2007. november 10. 20:25
Válasz erre
Zsenya!
Epoxival is ragasztható( van köztük olyan is ami 2-5 perc alatt köt meg).
Tömítésre jók a 2 komponenses gittek ( pl neoplaszt, nem Neoflex!)
Zsenya 207261 2007. november 10. 20:17
Válasz erre
Blasio 207260 2007. november 10. 20:11
Válasz erre
Zsenya!

Én általában a barkácsgépemmel, mini körfűrészlappal vágom le, de lombfűrésszel vagy pilkával is eltávolítható. A csípőfogót, szikét, snicert nem ajánlom, mert sokkal könnyebben törik az anyag, mint a fröccsöntött műanyag.
Egyébként ugyanúgy csiszolható, és jobban faragható, mint a "sima" alkatrészek, és tömítője válogatja, hogy hogy tapad hozzá.
Ragasztani pillanatragasztóval érdemes, oldószeres cucc nem jó, mert nem oldja.
Szerintem könnyen kezelhető anyag, arra figyelj, hogy mivel rideg, merev, könnyen törik.
Zsenya 207259 2007. november 10. 19:16
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

A következő problémám lenne. Vettem egy Humvee műgyanta átépítő szettet, de sohasem volt még műgyantához szerencsém.
Hogyan és mivel kell leválasztani, gondolok itt a macerásabb részekre (gumiabroncsok)?
Hogyan lehet kialakítani az eredeti formára (remélem jól fogalmazok)? és így tovább

A válaszokat előre is köszönöm!
Zsenya
Directors 207258 2007. november 10. 16:52
Válasz erre
gondolom a durvával kezdjek és a finommal fejezzem be ugye?
Directors 207257 2007. november 10. 15:29
Válasz erre
MattHeafy 207256 2007. november 10. 14:36
Válasz erre
Szia!

800astól kezdve 2000ig érdemes és vizesen, úgy kevésbé kapsz dúrva felületet...

Matyi
Directors 207255 2007. november 10. 14:33
Válasz erre
Milyen finom csiszolópapírt használjak a ragasztó eltüntetésére?
Máté 207254 2007. november 10. 13:50
Válasz erre
Directors 207253 2007. november 10. 11:14
Válasz erre
köszi nagyon faszán megcsináltad

Blasio a tiédre is ugyan ez vonatkozik frankó nagyon
Kalóz 207252 2007. november 10. 10:54
Válasz erre
Famo3
Famo3
Famo4
Famo4
ZIL 157_2
ZIL 157_2

Directors!
Egy kis ízelítő, ami a koszolást illeti (nem tökély, de még én sem igazán gyakoroltam be magam): az első két képen egy poros, kissé sáros makett, a harmadikon egy gyári új kivitel. Kinek mi tetszik.
Kalóz
Blasio 207251 2007. november 10. 10:20
Válasz erre
Mig-21
Mig-21
fakítás,koptatás
fakítás,koptatás

Szóval, hogy egyértelműbb legyen.:) Ezt a Mig-et nyáron fejeztem be, mindhárom módszerre látsz rajta példát. A panelvonalak rotringgal ki vannak húzva, a gerinctartály alaposan ki van fakítva, valamint a kerozinnyomok is vannak rajta.
Blasio 207250 2007. november 10. 10:05
Válasz erre
Directors!

Igazából nem polírozol akkor, hanem csiszolsz, igaz olyan finomra, hogy szinte nem is látni majd a csiszolás helyét.:). Ragasztómegfolyás helyét kár polírozásig finomítani (kivéve persze, ha fémfestést szánysz a gépnek).
A koszolás, koptatás a maketted élethűvé tétele, talán úgy mondhatnánk, hogy egy szépen kivitelezett játékból ekkor válik egy igazi repülő replikájává. Az elmúlt nyolc -tíz évben egyre nagyobb jelentőssége van, különösen mióta a "spanyol iskola" (spanyolországi makettezők ma a talán a legjobbak a világon) ekkora hatással lett a makettezésre.
A különböző technikákat leírni egy egész könyv kéne, nagyon sokféle van, és mindenki kicsit mást használ. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy a én a legtöbb elrontott makettemet ennek köszönhetem.
A legáltalánosabb repülőknél:
1.a panelvonalak kiemelése. Ekkor a panelvonalakban meggyűlt koszt, illetve árnyékot jelenítjük meg. Ennek a legegyszerűbb módszere (amit én is használok), hogy finom csizsolóvásznon kihegyezem a rotringcerkám, és óvatosan. átrajzolom vele a
panelvonalakat.
2. a nap által kifakított festés megjelenítése: festék világossá tételével, matt lakozzással lehet elérni.
3. különböző olajfolyások, kerozin nyomok, füst, stb. megjelenítése. Én ezt lereszelt pasztelkrétaport viszek fel a felületre.
Bocs a szájmenésért, a végén veszem észre, mennyit írok...:)
Máté 207249 2007. november 10. 09:40
Válasz erre
Köszi a gyors választ, tray!
Hát, én megpróbáltam egyszer a italeri puttyval gyurmázni...:(.
Egyébként a választásom a Tamiyára esett. Akkor ezt észterhigítós megoldással nem ajánlod? Te hogy használod?(bocs a fárasztó kérdésekért, de csak most kezdek hobbifüggővé válni!).
ÜDV
Máté
Directors 207248 2007. november 9. 23:54
Válasz erre
oké köszi :)
A koszolás és a koptatás az micsoda?
Egyébként azért akarom políroznia a gépet mert néhol megfojt a ragasztó és ahogy leszedtem a ragasztót utána polírozás.
Blasio 207247 2007. november 9. 22:48
Válasz erre
Directors!

Felpolírozni általában fémszínűre festett gépeket szoktak. Mivel a fémszín a felület minden apró hibáját kihozza, éredemes festés előtt finom, 2000-es csiszolópapírral (polírpapírral), végigmenni a gépen. Ha külön polírozható a festék, a csillogóvá tételhez festés után szokták nagyon finom szövésű, puha ronggyal polírozni, én pl. mobiltelefonokhoz kapható tisztító ronygot használok, de kismilió megoldás létezik:). Nagyon jó "fémszínű" sorozata van a Testors-nak, ami itthon is könnyen beszerezthető.
A repülő átlátszó részeit (kabintető, reflektorok) általában akkor érdemes felpolírozni, ha opálos, karcos, vagy építés közben megsérült. Ilyenkor csiszolópapírral kezdek (1000-1500-2000), majd alaposan összegyűrt nyomtatópapírral és egy kevés fogkrémmel teszem csillogóvá. Léteznek különféle polírozó paszták, ilyenekt még nem használtam, majd tapasztaltabbak írnak róla.:)
A repülőket nagyobb részegységekre bontva érdemes festeni. Először ugye a kabint rakja össze az ember, utánna lehet is festeni. Ezután a futóaknákat érdemes lefesteni, beépíteni a törzsbe. Utánna a teljes gépet akkor, ha a "sárkány" már kész, tehát a törzs, a szárnyak már össz vannak ragasztva, beépítve a kabin, a futók. Én a fegyverpillonokat, antennákat csak festés után ragasztom fel.
Festés után jön nálam a matricázás, majd a "kütyük" felragasztása, pilonok, fegyverek futószárak, kerekek, antennák, kabintető, stb. Utánna koszolom, koptatom a gépet.
Szóval a kérdésedre a válasz: közben :)
Ez gépenként és makettezőnként mindig változik, majd nálad is kialakul a saját ritmusodban. Jó sokat írtam...:) Jó makettezést
Directors 207246 2007. november 9. 22:32
Válasz erre
A felpolírozás hogyan történik?
Mikell hozzá?
Mikor érdemes lefesteni a repcsit?
Összerakás előtt,közben vagy után?
Szabi77 207245 2007. november 9. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!
Magyar Brdm2,Brdm2U-ról keresek képeket!Ha tudtok segíteni írjatok!
Szabi77
lucky 207244 2007. november 9. 18:37
Válasz erre
Ki lehet próbálni a nitro késtapaszt is.
Az nitro hígítóval tetszés szerint hígítható.És nem 80g van egy csomagban...
Ha meg nem jön be, mondjuk ajtóra ablakra is el lehet használni 1/1-ben.:)
tray 207243 2007. november 9. 18:27
Válasz erre
Máté!
Nem tudom, Italeri puttyt még nem használtam.
A Humbrol puttyja higítható észterhigítóval, meg talán a Tamiyáé is, de ez általában többet árt, mint használ.
Pillanatragasztóval nem keverném.
Nem lehet, hogy az Italeri puttyját nem tömítésre kellene használni, hanem gyurmázni vele, mint a miliputty-val?

Egyébként én a Humbrolt és a Tamiyát is használom. Teljesen különbözik a két cucc, máshogy kell őket használni, de nekem mind a kettő bejött. Sőt, a Gunze folyékony puttyját is használtam már konkrétan Zimmerit készítésére, annak is megvannak a saját fortélyai.
Máté 207242 2007. november 9. 18:12
Válasz erre
Köszönöm a sok választ és a segítségeteket!
Tankos_srac!
Az a nemmondomkimilyen italeri putty tényleg kiesett a lyukból, pedig a száradással 1 egész napot vártam!
Tray!
Szóval pillanatragasztóval kellene higítani?
Lucky!
Hallottam a Tamiya puttyról, dicsérik, úgyhogy lehet hogy olyat veszek én is, már ha lesz a boltokban.
ÜDV
Máté
lucky 207241 2007. november 9. 17:00
Válasz erre
Ha be tudsz szerezni valahonnan Tamiya putty-t ne hagyd ki!
Egyébként használható az Italeri is, bár sokan szidják.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.