/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
lucky 207239 2007. november 9. 16:57
Válasz erre
Nekem bejött friss állapotban.
Akkor még teljesen folyékony volt, most már kemény mint a beton...
Sneky 207238 2007. november 9. 16:49
Válasz erre
Sziasztok!
Mivel még nem rég kezdtem aszt szeretném megtudni hogy kell jól maszkolni ?
kösz
Üdv.:Sneky
tray 207237 2007. november 9. 16:11
Válasz erre
Máté!

Tömítés: bekened a sérült részt, megvárod a száradást (vékony tömítésnél kb 3 óra, nagyobbaknál 2-3 nap), aztán lecsiszolod. Én fogpiszkálót használok a tömítő felvitelére.
Ha olyan problémád van, amit a tankos srác említett, az is megoldás, ha a tömítő alatt a felületet bekarcolod (érdesíted), így jobban tapad. Ha megvárod a száradást, kétlem, hogy "kipottyan".
tankos_srac 207236 2007. november 9. 15:46
Válasz erre
Máté!

Az ITALERI putty a legratyibb, amit valaha éltem. Fogadni mernék, hogy kitömded a rést elkezdted csiszolni és kiesett az egész. Nemde? Én cseppnyi pillanatragasztóval szoktam keverni és vilámgyorsan belekenni a lyukba. Szikével a felületet elsimítom, aztán csiszolom, polírozom.

Ha már itt tartunk: a polírozáshoz víz, 1000-es csiszolópapír, körkörös mozdulatok és végtelen türelem kell. Egy ecsettel vizetcseppentesz a felületre és az 1000 papírral simára csiszolod. Még ennél finomabb papírt is használhatsz.
Directors 207235 2007. november 9. 15:23
Válasz erre
köszi a segítséget
A felpolírozás hogyan történik?
Mikell hozzá?
Máté 207234 2007. november 9. 15:06
Válasz erre
Helló mindenki,
Következőben kérném a segítségeteket: hogy kell a tömítőanyagot alkalmazni? Azért kérdezem, mert régebben vettem Italeri puttyt, és pár szépséghibát akartam eltüntetni, de nem sikerült. Szóval, hogy is kell ezt alkalmazni?
Előre is kösz,
Máté
Mercatin 207233 2007. november 9. 13:16
Válasz erre
Uraim, köszönöm a segítségüket!
warbirds 207232 2007. november 9. 13:00
Válasz erre
Sztem beválhat. De lehet, hogy Kalóz megoldása triviálisabb, hogy a festéket óvatosan levakarod a ragasztási helyről. Attól függ, neked melyik a szimpatikusabb, illetve melyik a kézreesőbb technika.
Mercatin 207231 2007. november 9. 12:34
Válasz erre
Na, ez a rejtély megoldódni látszik, legközelebb festetlen felületen próbálkozom...Ki fogom egy pötty maszkolóval takarni a ragasztás helyeit, aztán lefújom, majd ragasztom, munkahipotézisnek elmegy?
warbirds 207230 2007. november 9. 12:15
Válasz erre
Na igen. Ha festékre ragasztod, akkor úgy érthető hogy lejön. :)
Kalóz 207229 2007. november 9. 12:07
Válasz erre
A festékre ragasztott alkatrész tapadása egyenlő a festék tapadásával, bármilyen erős ragacsot is használsz. Ezért kell vagy festés előtt ragasztani, vagy ha ez valamiért kerülendő, akkor aragasztási helyet mindkét oldalon meg kell tisztítania festéktől.
Kalóz
Mercatin 207228 2007. november 9. 11:59
Válasz erre
Lehet, hogy az volt a baj, hogy festett felületre ragasztottam? Mndig úgy jött le, hogy egy réteg festéket is vitt magával, amúgy vártam én többet is mint egy perc. Szerintem a második metódussal fogok próbálkozni.
Köszi!
M
warbirds 207227 2007. november 9. 10:51
Válasz erre
Mercatin! A pill ragacs kis mennyiségben is elég erősen megfogatja a fémet a műanyaghoz és a rézmaratás sem olyan kemény, hogy ne lehetne alakítani. Nem lehet, hogy olyan felületre akartad ragasztani, ami nem volt kellően egyenletes? És várd meg a száradási idejét a ragasztónak. Igaz, hogy pillanat ragacs, de azért egy percet néha jó várni, hogy biztosan megkössön. De csinálhatod úgy is, hogy csipesszel hozzáfogod az üléstámlához a heveder végét és egy egy ecset végével belenyomod az ülésbe a többit. Így formára hajlik, aztán ragasztható. Üdv! warbirds
szucslaszlo67 207226 2007. november 9. 09:32
Válasz erre
HPIM1350
HPIM1350
HPIM1351
HPIM1351
HPIM1346
HPIM1346

Segítség!
Vásároltam egy Protar Martini Lancia LC2-t.
Sajnos azonban az összeállítási rajz és egy gumija hiányzik.
Nagyon hálás lennék annak aki bármelyik problémámban tudna segíteni.
HELP!!!

A gumi adatai:
átmérő:26 mm
falvastagság:2 mm
szélesség:15 mm és SLIM
Tibcsi 207225 2007. november 9. 09:18
Válasz erre
Ez mind igaz, de nincs benne a G nagyobb orr alatti micsodája, ami a gépágyú helyén van és a függőleges tetején lévő áramvonalas burkolat sem...
Mercatin 207224 2007. november 9. 09:18
Válasz erre
Uraim, a hétvégén először probálkoztam fotómaratással és hét khm... szóval nem voltam túl eredményes. Szóval egy 72-es repülő üléshevedereiről van szó (Eduard). Az lenne a kérdésem, hogy mikor kell a kívánt formára hajlítani a hevedert? Amikor már odaragasztom (pici pillantragasztóval)a helyére? akkor tuti letörik ha hajlítgatom...egyébként meg nem tudom előre úgy meghajlítani, hogy kövesse is a kíván formát... Tehát mi a megoldás?
Előre is köszönöm válaszotokat!
vrauko 207223 2007. november 9. 08:50
Válasz erre
Nem azér' hogy saját portékámat dícsérjem, de a röpcsik rovatban vagyon 1 cikkely 1 +épített Italeri G-6-osról, annak minden (vagy legalábbis legtöbb) kínjával 1ütt. A szárnydudorokat mellé kelik, az Italeri kissé bonyolult modulrendszere miá, de a törzs is az ef változathoz képez alapot, pl. a gyertyahűtés 2-2 légbeömlője közül csak a 2 hátsó van +, a két elülsőt hozzá kell csinálni.
warbirds 207222 2007. november 9. 08:23
Válasz erre
Tudna nekem valaki elsősorban ModelMaster festékkódokat mondani a tereptarka egyenruháink színeihez? De lehet másféle festék is. Üdv! warbirds
Kalóz 207221 2007. november 8. 22:14
Válasz erre
A ragasztót legjobb nem megfolyatni! Viszont ha megtörtént, akkor hagyd jó alaposan megszáradni, és akkor finoman csiszolópapírral és szikével el lehet távolítani, viszont utána nem árt kicsit felpolírozni finomabb csiszolópapírokkal.
Kalóz
Directors 207220 2007. november 8. 22:01
Válasz erre
ok
Egyébként énis észrevettem benne 1-2 hibát nem minden alkatrész stimmel mungyuk a törzs .
A megfojt ragasztót lelehet valahogy szedni a gépről?
Kalóz 207219 2007. november 8. 21:56
Válasz erre
makettben = topikban
Kalóz 207218 2007. november 8. 21:55
Válasz erre
Megnéztem a másik makettben feltett képet, igazatok lehet. Az Italeri F változata is egy eltorzított G, ezek szerint több taposóakna is van még benne. Valahol nekem is megvan, de majd megbírkózom vele.
Dirctors!
Azért ne csüggedj, még nagyon szép makettet építhetsz belőle!
Kalóz
Propellerfanatic 207217 2007. november 8. 21:37
Válasz erre
Directors!

Szerintem:
Ránézésre a repcsid eredetileg Me-109 F szárnyat kapott. Ezt kell átalakítani G verzióra. Az F-en a futóműakna kerek volt. A Külső éleit ki kell faragni szögletesre, a rajz szerint. Bár feltételezem van ott valami jelzés is. A szárny tetejére meg egy-egy dudort kell ragasztani, mert a G-n ilyen volt. A version A jelű fúrásokat akkor kell csak elvégezni, ha a szárnyra fel akarod tenni a szárnygondola-géppuskákat, azaz ez attól függ, melyik festést akarod elkészíteni.
Kalóz 207216 2007. november 8. 21:26
Válasz erre
A szike piktogrammal a kivágandó részeket szokták jelölni.
Kalóz
Zebi 207215 2007. november 8. 21:23
Válasz erre
Az én tippem: A kerek futóaknát szögletesre kell alakítani a külső sarkokon.
Directors 207214 2007. november 8. 21:18
Válasz erre
Kalóz 207213 2007. november 8. 21:12
Válasz erre
Directors!
A bejelölt részleten (1) a futóakna borítólemezét (futóakna ajtó) kell kivágni, mert a maketten egybeöntve adják a szárny-borítással. Nem a legkellemesebb munkák közé tartozik, de egy hegyes és éles késsel (szikével) megoldható. Többszöt kell végighúzni a vonal mentén és így mintegy kivésni a felesleges anyagot, amíg szinte magától kiesik az eltávolítandó rész.
Kalóz
Directors 207212 2007. november 8. 21:00
Válasz erre
Amit bejelöltem (1 felső) ott mitkell kivágni?
csakmert én kajak nemtom kivenni.
Joce 207211 2007. november 8. 20:58
Válasz erre
Sziasztok!

Az ICM cég 1/48-as P-51D-15 Mustang (48151 kat. szám) készletének festési utasítását keresem, elektronikus vagy fénymásolt formában.

Köszi Joce
Directors 207209 2007. november 8. 20:22
Válasz erre
tankos_srac 207204 2007. november 8. 18:59
Válasz erre
Directors!

A fúró nélküli fúrás 2. számú változata. Gyógyszertár, injekcióstű (néhány tizedmilimétertől a 2-3 mm-ig is van) megveszed, hazaviszed. Műanyaghulladékon gyakorolsz először, mert a lyuk közepe nem pont a tű hegyéhez kerül, mivel a tűhegy srégen le van csapva. A hüvelyk és mutató ujjad között sodorgatva nyomod a műanyagba és szép szabályos lyukat kapsz. A tű hegye/éle hamar kopik, gyakori cserére szorul, de még minidig olcsóbb mint a fúró. Sok sikert!
Directors 207203 2007. november 8. 18:24
Válasz erre
Zoli 207202 2007. november 8. 17:46
Válasz erre
Szia!
Szerintem a Revell F-4F sokkal szebb és pontosabb, mint a Hasegawa és a Fujimi. A kabin is nagyon részletes, a panelvonalak pontosabbak, és E, illetve G is építhető belőle, ráadásul az ára sem vészes. Az Italeri ennél sokkal egyszerűbb, felejtős. Ja és az Aires nagyon szép fúvócsöveket, futóaknákat, az FM pedig gyönyörű kabint gyárt hozzá (ha még beszerezhető valahol).
z
Atis 207201 2007. november 8. 17:45
Válasz erre
Na akkor mondom a következőt:

Átbattyogsz Jóanyádhoz.. és kérsz tőle egy nagyobbfajta gombostűt. A szerszámosból elővakarsz egy fogót.. Aztán vagy előszedsz gyertyát.. vagy kislattyogsz a konyhába a gáztűzhelyhez.
Namost. Megfogod a fogóval a tűt.. mert mint tudjuk.. fizikából.. a fém vezeti a hőt. Meggyujtod a gáztűzhelyt és elkezded melegíteni a gombostűt. Persze a makett már oda van a közelbe készítve. Amikor már vörössen izzik a tű hegye, akkor a megfelelő gyors határozottmozdulattal átdöföd a maketten a jelölt pontot. Gyors legyél mert ha kihül a tű és még a makettben van, akkor beleragad. S csak ügyesen.. nem elcseszni a repzit.:)

üdv.
Directors 207200 2007. november 8. 17:35
Válasz erre
köszi
Az zsír nincsen fúróm :D
Atis 207199 2007. november 8. 17:29
Válasz erre
Szia Directors

Igen.. az első az vágás, le kell vágni.. a másik pedig a lukasztás.. amit furóval a legcélszerűbb megoldani.

üdv.
Directors 207198 2007. november 8. 17:21
Válasz erre
DSC00016
DSC00016

Amiket bejelöltem (1) azok szikét jelentenek,hogy vágjam le vagy ki?
Meg amit bejelöltem (2) azt kikell lyukasztani vagy micsoda az?(ha igen akkor ti hogyan csináljátok?)
Sajna a kép nem a legjobb minőségű :(
Smoke 207197 2007. november 8. 12:33
Válasz erre
szia!

a cimem:
fakeer@citromail.hu
Lorenzo12 207196 2007. november 8. 10:13
Válasz erre
Lucky!
Köszi!

Notarius!
Küldtem e-mailt!

Üdv.
Lorenzo
notarius 207195 2007. november 8. 09:54
Válasz erre
lucky 207194 2007. november 8. 09:42
Válasz erre
stug 207193 2007. november 8. 09:36
Válasz erre
köszi a segítséget, lehet hogy sokat tapogatom a ragasztás előtt.
Lorenzo12 207192 2007. november 8. 09:24
Válasz erre
Sziasztok!
Part maratást honnan tudnék beszerezni?
Konkértan a 48087-es "Control Horns & Turnbuckles" maratást keresem.
Előre is köszi!

Üdv.
Lorenzo
Lorenzo12 207191 2007. november 8. 09:22
Válasz erre
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol lehet venni Heroic Miniatures mellszobrokat és milyen áron?
Előre is köszi!

Üdv.
Lorenzo
warbirds 207190 2007. november 8. 09:14
Válasz erre
Mekkora felületen ragasztod? Nem zsíros a maratás vagy a műanyag? Pucold le egy kis alkohollal. A pillanatragacsot mikor vetted? Ha nagyon régi, akkor hajlamos a "trutyisodásra" és akkor már nem "pillanat alatt" ragaszt. Ha nagyon régi, akkor sztem vegyél újat. Üdv! warbirds
stug 207189 2007. november 8. 08:17
Válasz erre
rézmaratást próbálok ragasztani műanyaghoz ill. egymáshoz loctite 401 ill super bond gel-lel, de nem sikerűl.milyennel próbálkozzam? M3 stuartot építenék verlinden kiegészítővel angol verziót( gyanta+réz). köszi.
Zebi 207188 2007. november 8. 08:05
Válasz erre
A kabin elég alap, csak matricás az egész, de kívülről szépnek néz ki.
Daala 207187 2007. november 8. 08:01
Válasz erre
Srácok!
Mi a véleményetek a Fujimi 1/72-es F-4G-jéről?
Jobb, mint az Italeri? Minőség? Pontosság? A Hasegawa ugyanis régóta beszerezhetetlen!
Daala
Kalóz 207186 2007. november 7. 21:29
Válasz erre
Blasio!
Festék hígítására (festéshez) tulajdonképpen bármilyen "olajos" hígító megfelel, nekem a lakkbenzinnel sincs gondom egyiknél sem (Humbrolt és Revellt használok), de a tégelyben nem szeretik csak a saját hígítójukat. Sajna muszály volt hígítanom a törzsfestéket is, de inkább hagytam volna. Na, mindegy. A fórumokon papolok, hogy a tégelybe csak gyári hígítót vagy semmit, magammal meg kitolok rendesen. Persze végül is felfogható direkt bizonyításnaka tétel igazolására, mivel gyári hígítóval nem volt ilyen gondom, max ezüst vagy mattfeketénél (azok valamiért érzékenyebbek).
A háziorvosoddal tényleg szerencséd van, a mienk az asszonytól is elvitte, amit itthon beadtak neki, mondván, hogy nem hagyhatja itt. De mint írtam, nem gond (amit két éve vettem 180 Ft-ért még legalább 3-ra elég lesz).
Kalóz
migi 207185 2007. november 7. 20:47
Válasz erre
Szia
irj egy email cimet
üdv :migi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.