/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
stemi 204188 2007. január 23. 23:12
Válasz erre
Köszi a tippet:)
Ákos is ilyesmiről írt
Köszi, megpróbálom, bár sikerült kapnom eredeti kabintetőt, de megpróbálom mindenképp:)
Paplan 204187 2007. január 23. 22:58
Válasz erre
Sziasztok! Vettem egy szórópisztolyt. Van vele egy kis gáz, vagy én nemtom használni.. Alsó tartályos, olcsó kategóriás, revelles palackkal használom. Szval nem szórja a festéket. Mint olvastam egy cikkban a gáz és a festék közötti nyomáskülönbség során az előbbi ,,magába szippantja" a festéket... Ez nekem nem jön össze. A festék híg, a pisztollyal ninc semmi gond, a tű hibátlan, a szerkezet sehol nincs eltömődve. Mi a gond? Ha megfordítom a pisztolyt és a tartály felül van akkor vmit szór, de nem egyenletesen. A festékes tartályt töltsem fel fullra esetleg? Vagy a revelles palckkal van vmi? Esetleg percekig kellene engednem a levegőt, hogy szórja a festéket? Ez nagyon gáz.
ChevyG 204186 2007. január 23. 21:50
Válasz erre
írd be a gugliba: emule

töltsd le, 1xü használni. szint magyar nyelvü irodalmat nehéz találni, viszont rengeteg anyagot vlehet lehúzni! (én hajó és IIvh-s repcsi kategóriában 25 Gb- fölött járok...

Üdv: Chevy
marci 204185 2007. január 23. 21:06
Válasz erre
Sziasztok!

Tud valaki segíteni hogy hinnan tudok letölteni könyveket harcjárműröl ill repülőkröl.Jó lenne a magyar lenne mert nem beszélek angolul.

Köszi marci
Zebi 204184 2007. január 23. 20:48
Válasz erre
Köszi mindenkinek.
Én is keresgettem, és egy fórumon arra találtam utalást, hogy a dudor valamikor 45-ben jelent csak meg. Az a gép, amit én akarok csinálni 44 közepén épült, tehát valószínűleg dudor nélküli.

Az I-V szárnyán volt dudor, de azon nem csepp, hanem még a régi félhold alakú :-)

A ma is repülő gépek nem igazán mérvadóak, mert azokon gyakran szárnyat, kipufogót, meg ezt-azt lecseréltek.
notarius 204183 2007. január 23. 20:09
Válasz erre
Innentől nincs egyértelmű válasz. :)

A hasegawa 1/48-as szárnya is dudoros.
Vadász 204182 2007. január 23. 19:04
Válasz erre
Zebi!
Átnéztem néhány képet.

Az eredeti képeken nem látszik a dudor, ill. értékelhetetlen a kép (nem látszik biztosan hogy van).
A most is használt gépeken viszont látszik a dudor, legalábbis a képek többségén.

Lehet, hogy ez egy átmeneti széria volt, gyártottak ilyet is, olyat is.

Az biztos, hogy a korai Mk.I-V szériákon volt dudor.

Az általam ismert rajzok töbsége is dudor nélküli.

Vadász
Vadász 204181 2007. január 23. 18:58
Válasz erre
Miért tünik el a hozzászólásom az elküldés után??

Vadász
Kalóz 204180 2007. január 23. 18:40
Válasz erre
SpitIX4.jpg méret: 88.1 KB
SpitIX5.jpg méret: 68.2 KB
SpitIX6.jpg méret: 131.5 KB
Na, átnézve több könyvet: valóban van kerékdudor egyes szárnyakon, azonban az IXC változatok rajzain ilyen nem jeleznek, tehát a dudoros szárny csak későbbi változatokon jelent (?) meg (egyes IXE változatokon pl. van, másokon nincs, szóval eléggé nem egyszerű a kép).
Kalóz 204179 2007. január 23. 18:17
Válasz erre
SpitIX2.jpg méret: 110.3 KB
SpitIX3.jpg méret: 184.4 KB
Na, akkor egy kis mődosítás
Kalóz 204178 2007. január 23. 18:03
Válasz erre
Notarius!
Nem olyan jó a szemem, mert kerékdudort én sem látok, mindössze a két merevítés van az ágyúdudor és a törzs között. Pedig ez is IX-es, LF változat. A KP makettjén sincs kerékdudor, sőt a Kopro IXC változatán se, pedig az ágyúdudort ott külön alkatrészként adják. A Makettstúdió Spit füzete sem említi, ill. nem közöl olyan rajzot, amin lenne. Igaz, ezek nem teljesen autentikus anyagok, ezért még átnézek néhány Spit füzetet az archívumban.Ha találok, valamit, közzéteszem (én is építek néhány Spit-változatot, így érdekel a dolog).
Kalóz
notarius 204175 2007. január 23. 17:15
Válasz erre
Jó a szemed, mert én nem látom ezen a képen, csak az ágyú dudorját. :)
Egyébként a IX-es szárnyán a kerék miatt van dudor, nagyjából az ágyúk és a törzs közötti távolság 1/3-2/3 arányában. Csepp alakú.
Kalóz 204174 2007. január 23. 17:06
Válasz erre
SpitLF1.jpg méret: 128.5 KB
Ez ugyan egy LF, de valami azért látszik rajta.
Hickory 204173 2007. január 23. 16:28
Válasz erre
Nem tudok erről semmit.Nézz meg jó sok rajzot,hátha segítenek!
Zebi 204172 2007. január 23. 15:15
Válasz erre
Nem az ágyúknál, az ok. A futóakna fölött nem teljesen világos. Valami olyat olvastam, hogy valamikor megváltoztatták a futómű geometriáját, a kerék más szögben ült a tengelyen, és csak úgy fért el a szárnyban, hogy egy csepp alakú dudort tettek oda.
Amit nem tudok, hogy a IXC is érintett volt, vagy sem.
Hickory 204171 2007. január 23. 14:19
Válasz erre
Voltak,a 20mm-es gépágyúk csak így fértek bele a szárnyba.Azoknál a változatoknál,ahol nehézfegyverzet is van,tehát B és C szárnyakkal rendelkezik,megfigyelhetőek a dudorok.Ha jól tudom,rég foglalkoztam már a spittel...
Zebi 204170 2007. január 23. 14:12
Válasz erre
Valaki meg tudja mondani, hogy a Spitfire Mk.IXc-n (tehát C szárny) a futóakna fölött voltak-e dudorok? Esetleg néhány gépen voltak, a többin meg nem?
Kalóz 204169 2007. január 23. 07:21
Válasz erre
Na, akkor megint jövök a mániámmal: Nebuló folyékony átlátszó, vízzel hígítható (nem kell, de a felesleg letakarításánál jól jön ez a tulajdonsága), nem drága papírragasztó, ami ráadásul minden írószerrel foglalkozó boltban megtalálható.
Helyettesíti a fényes lakkot és a matrica leázott enyvrétegét.
Ecsettel felkenni a matrica helyére, rá a mátricát, rásimítani és várni, amíg megszárad. A felesleges nyomok nedves zsepivel eltüntethetők.
Nem helyettesíti minden esetben a matrica lágyítót/feszítőt, de az esetek többségében jó eredményt produkál. Egyet nem tud: az anyagában buborékos matricák (Italerinél sűrűn előfordul, de lehet más gyártónál is) becsillogását eltüntetni. igaz, az mással sem sikerül :-).
Az utólagos lakkozás ettől független dolog, és több előnye is van, érdemes alkalmazni.
Zoli 204168 2007. január 22. 22:17
Válasz erre
Szia!
Még arra figyelj, hogy a felületre sok vizet rakj, mert némelyik azonnal leragad és ha korrigálni kell, akkor könnyen szakadhat a vékonyabb! Ja és a papírról ne szedd le a matricát, hanem húzd át a makettre! Így nem fog összegyűrődni, meg a ragasztót se taperolod le róla. Még annyit, hogy igyekezz az alakzatok legszélénél egyesével kivágni a jelzéseket, mert az általában látszódni szokott, főleg a vastagabb matricáknál (pl japánoknál)!
z
NAO 204167 2007. január 22. 21:26
Válasz erre
Köszi a tippeket a matricázásra.
Mpower 204166 2007. január 22. 21:20
Válasz erre
Jókor írjátok én meg a hétvégén vertem a fejem a falba ugyanezen okok miatt.
lucky 204165 2007. január 22. 20:41
Válasz erre
De ha matt felületre matricázol akkor a beszorult levegő miatt marha ronda lesz a matrica!Ráadásul nem is biztos, h megragad.
Sajnos ezt a hibát elkövettem a TYPE 89-nél...:(
Kalóz 204164 2007. január 22. 20:37
Válasz erre
Egyes matt lakkok (Humbrol, Revell) felszedhetik a friss matricát (1-2 hétig minimum!).
A fényes lakk nem csak a felület minősége miatt szükséges, védi és rögzíti is a matricát! Mellesleg az Italeri matricák többsége matt!!! felületű.
Kalóz
lucky 204163 2007. január 22. 20:28
Válasz erre
A maketthez mellékelt matricalaról kivágod a kívánt mintát.Az összeéllítási útmutatóban van kép a festésről, ott vannak a matrica elhelyezéi rajzok is.Sokszor számokkal lehet azonosítani a jeleket.A kivágást óvatosan végezd ,ne sérüljön a többi minta!Nem kell pontosan vágni csak úgy nagyjából.
Egy kisebb edénybe langyos vizet teszel.Ebbe belerakod a kivágott matricát.Megvárod míg kiegyenesedik a papír.Ekkor egy csipesszel kiveszed a vízből, és vársz pár percet,míg a matricát el tudod mozdítani a papíron.Ekkor a festett makettre felrakható.
A festésnek száraznak kell lennie! Matt festéknél fényes lakk jó hatású matricázás előtt.(Matrica után meg jöhet a matt lakk). Fényes v félfényes festéknél nem feltétlenül kell a lakk.
NAO 204162 2007. január 22. 19:48
Válasz erre
Hello lehet hogy hülyének fogtok tartani de hogy kell matricázni?
ChevyG 204161 2007. január 22. 14:18
Válasz erre
Zoli 204160 2007. január 22. 12:52
Válasz erre
Szerintem az Aires is beszerezhető, kérdezz rá a Replicában! Esetleg ha jársz kiállításokra, börzékre stb, ott is találhatsz.
z
Corto_Maltese 204159 2007. január 22. 12:43
Válasz erre
Apaka!
Köszi! Azért az már gáz! :-)
Üdv!
Corto
Apaka 204158 2007. január 22. 12:41
Válasz erre
Corto_Maltese!
Zolinak teljesen igaza van.
Nekem megvan (volt) a Pavla belső. Egyértelműen rosszabb mint az Iteleri eredeti belseje.
Corto_Maltese 204157 2007. január 22. 12:16
Válasz erre
Szia Zoli!
Köszi az infókat! A Pavlára azért gondoltam mert a Keleti Blokktól könnyen megrendelhető. Az Aires nem tudom kitől szerezhető be, külföldről pedig nem akarok rendelni. Igazából nem vagyok maximalista ezen a téren, csak kicsit fel akarom dobni a gépet.
Üdv!
Corto
Zoli 204156 2007. január 22. 11:46
Válasz erre
Szia!
Én lebeszélnélek a Pavla cuccairól. Van ugyan pár használható is köztük (más híján), de a minőségük nem a legjobb. Valamelyik pl gyengébb, mint a makett gyári részei, amihez készült... MiG-29 esetében egyértelműen az Aires és a Part kiegészítőit keresd! Meg egy Precíz ülés is kellene, de az nehéz ügy lesz...
z
MATROZ 204155 2007. január 22. 11:15
Válasz erre
A SU-27-hez nekem már meg van rendelve az Eduardtól egy szines maratás+megvan a Pavla-féle kabinbelső(emiatt rendeltem meg a maratást-az emlitett műszerfal).sajna rendelnem kellett műgyanta hajtóműkiömlőket(AIRES)is ui.történt kis baleset.
Corto_Maltese 204154 2007. január 22. 10:44
Válasz erre
Tibcsi!
Köszi! A Pavla oldalán nézegettem én a cuccokat, de a képek nem sokat árultak el.
Üdv!
Corto
Tibcsi 204153 2007. január 22. 10:34
Válasz erre
Nekem a Szu-27-hez és a KP L-39-hez van tőlük feljavítóm. Az ülések és a kabinteknők szépek, de a műszerfalaktól nemigen vagyok elájulva... csak műgyanta, semmi film+maratás. Bár még így is jobbak, mint a gyáriak. :-)
Corto_Maltese 204152 2007. január 22. 10:29
Válasz erre
Sziasztok!
Ismeri valaki a Pavla műgyanta kabinbelsőit, katapultüléseit? Milyen minőségűek? Az Italeri Mig-29-hez szeretnék beszerezni egy kabinbelsőt.
Üdv!
Corto
warbirds 204151 2007. január 22. 09:08
Válasz erre
Azt hiszem régebben emlegettek itt valami W5 nevű padlófényezőt, mint "csodaszert". Ha jól tudom a Lidl-ben árulják ezt a termékcsaládot. Üdv! warbirds
ChevyG 204150 2007. január 22. 07:54
Válasz erre
Sziasztok!

Van 1(-2) karcos kabintetőm, mivel lehetne ezeket a sérüléseket eltüntetni? Újrahúzás nem lehetséges.

Üdv: GáborGergő
tray 204149 2007. január 21. 23:05
Válasz erre
Srácok ez a hónap tippje!
Most úgy ragasztottam a szélvédőt, hogy előtte pár csöppnyi akril higítóban áztattam (ModelMaster féle propilén-glikolos cucc), aztán csipesszel fogva papírzsepin letöröltem a folyadékot, majd pillanatragasztóval ragasztottam be, és láss csodát, semmi jele a szokásos fehér ködnek!!!
Azt hiszem ez lesz az első szélvédőm, ami tökéletes lesz, szóval köszi srácok!

(Ja, még annyit, hogy átlátszó fóliából kivágott darabot használtam, amit a pillanatragasztón kívül semmi sem ragasztott meg!)
zotyo 204147 2007. január 21. 21:24
Válasz erre
megszönt=megszünt
zotyo 204146 2007. január 21. 21:23
Válasz erre
Szia MATRÓZ !
Az általam keresett Hercules a Heller 80385 katalógusszámú makettje.A modellversiumon láttam elősször. Elsősorban a matrica miatt akarom ezt a makettet, mivel a Coast Guard festéssel tetszik a Hercules a legjobban. A makett egyébként az Italeri öntőformájával készült, annak minden hibájával és előnyével. Remélem lesz még valahol elfekvőben, mivel tudtommal a Heller megszönt.
Üdv. Zotyó.
Atlasz 204145 2007. január 21. 21:04
Válasz erre
Szia !
Tudom, már sokszor leírtam...
Én vízfestéket használok sárra-porra.
Üdv:
Atlasz
Andor 204143 2007. január 21. 18:54
Válasz erre
Sziasztok!
Szokott közületek valaki paintball-ozni?
boriszjelszint 204142 2007. január 21. 17:59
Válasz erre
jaja, olyanra gondoltam.
majd meghajlítod, nincs lehetetlen, csak tehetetlen:D
SSgt_Chris 204141 2007. január 21. 17:22
Válasz erre
Olyanra gondolsz amibe a narancsot csomagolják például? Tulajdonképpen mintára is jó lenne, de változatlanul kevésbé hajlékonynak gondolom...
boriszjelszint 204140 2007. január 21. 17:20
Válasz erre
valami háló, amit gyümölcsökhoz adnak?
SSgt_Chris 204139 2007. január 21. 17:15
Válasz erre
Üdv Urak! Ha 1:35-ben szeretnék álcahálót készíteni (pl. most épp a MH által használtat) Akkor milyen alapanyagot javasolnátok? Mert a sebkötöző géz túl sűrűnek tűnik, a műanyag hálók meg elég merevek, nincs természetes esésük... Mert a "levelek" még csak hagyján, valami vékony színezett nylon fólia megteszi...
xcraft 204138 2007. január 21. 17:06
Válasz erre
Köszi!
Láttam tekercsben PVC-t, valószínűleg Ákos is, ilyent írt amit Praktikerben, vagy hol vesz, de akkor ez idővel besárgul-hat.
Vadász 204137 2007. január 21. 16:52
Válasz erre
Csak az a tuti, hogy a celluloidok sárgulnak, a másikról nem tudom.

Vadász
xcraft 204136 2007. január 21. 16:09
Válasz erre
Szia Vadász!
Az acetát alapúk nem sárgulnak? Ez tuti?
Vadász 204135 2007. január 21. 14:06
Válasz erre
borisz!

Igen, a celluloid alapanyaguak sárgulnak.

Vadász
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.