/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Bendeguz 201769 2006. április 30. 20:12
Válasz erre
sajna kilve, mer hülye vagyok hozzá(meg nincs is hozzá anyagom), de azért köszönöm a segítséget, megpróbálom majd
KossuthLajos 201768 2006. április 30. 20:10
Válasz erre
Futógörgő bonyolultságától függően megfelelő műanyag darabnak csinálsz kis nyelet, befogatod fúróba, és megfelelő máretűre csiszolod. Természetesen ennek megoldhatósága, mint mondottam volt, a futógörgő bonyolultságától függ. Ha a műgyanta öntés kilőve, akkor nem tudok mást.
Bendeguz 201767 2006. április 30. 19:58
Válasz erre
Uraim volna valakinek tippje, hogy egy alkatrészt(futógörgő) hogyan tudok a mügyantát leszámítva másolni?Ugyanis voltam akkora nagy balek hogy elpattintottam az egyiket és nem találom, pedig már mindent átnéztem
atlasz 201766 2006. április 30. 19:38
Válasz erre
corpuschristi !
Hogyan készítsem a futógörgők sarazását és a lánctalpnyomokat?
üdv atlasz
Miggyuri 201765 2006. április 30. 17:44
Válasz erre
Hahó Pápaiak!
Segítsetek! Kersek olyan MiG-23-as pilótát, aki 79-től repülte a típust és hajlandó segíteni nekem némi infóval. S.O.S.!!
Miggyuri
Elektrolakatos 201764 2006. április 28. 23:09
Válasz erre
grandsport90b.jpg méret: 26.5 KB
Zoli!

Tiéd a lerágott csülökcsont ! :D:D:D

Elektro
Zoli 201763 2006. április 28. 23:00
Válasz erre
bw0u66lz.jpg méret: 51.3 KB
Asszem közben megtaláltam, már nem kell keresni. Ha tévednék, ami ki van zárva, akkor is ez az és kész.
z
Tibcsi 201762 2006. április 28. 20:59
Válasz erre
Amúgy bocs, hogy belekotyogok, nemigen értek az autókhoz... inkább repcsis vagyok.. :))
Elektrolakatos 201761 2006. április 28. 20:46
Válasz erre
ÁÁÁ..ez két különböző autó !
Tibcsi 201760 2006. április 28. 20:44
Válasz erre
Elektrolakatos 201759 2006. április 28. 20:44
Válasz erre
RX7.jpg méret: 2.4 KB
a régi RX7 meg pláne nem ilyen !
csb 201758 2006. április 28. 20:42
Válasz erre
mazda-rx7-fc3s-005.jpg méret: 27 KB
de lehet hogy rx 7
Tibcsi 201757 2006. április 28. 20:35
Válasz erre
Nem lehet, hogy a régebbi változat? Én még anno ültem is egy ilyen jószágban, de az nem ilyen volt, mint ami a képen van.
Elektrolakatos 201756 2006. április 28. 20:33
Válasz erre
csb 201755 2006. április 28. 20:29
Válasz erre
jaja!
Finu 201754 2006. április 28. 20:27
Válasz erre
Wazze! Télleg rx-7! A 8-as dupla ajtós...
csb 201753 2006. április 28. 20:25
Válasz erre
gyurmakoma!

sztem rx7 es

csb
Finu 201752 2006. április 28. 20:21
Válasz erre
Hello Gyurmakoma!

Tippem: mazda rx-8

Finu
gyurmakoma 201751 2006. április 28. 20:15
Válasz erre
vegyesen 078.jpg méret: 53.1 KB
Üdv!
Valaki segitsen megfejteni az autó tipusát!
Vagy egy revell vagy amt készlet.
Nem birjuk beazonositani.
Előre is köszi
Corpuschristi 201750 2006. április 27. 22:11
Válasz erre
Atlasz, már kiváncsian várom a végeredményt. De a Batyával is konzultálj, érdemes!
Macal 201749 2006. április 27. 21:11
Válasz erre
Én hó imitálására szódabikarbónát használok...bevált...finomszemű és nem sárgul be.
atlasz 201748 2006. április 27. 20:48
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm a sok jó tanácsot és ha sikerül Velencén megnézed mit csináltam.
Üdv Atlasz
Corpuschristi 201747 2006. április 27. 19:00
Válasz erre
bocs ezt lefelejtettem a végérő.

Mindenki otthon izlés szerint készítheti.
Jó makettezést
Corpuschristi 201746 2006. április 27. 18:57
Válasz erre
Nu, akkor érdemes olyat készíteni, ahol van por is, például felső részek, mélyedések. A jármű alja és közepe pedig megszikkadt saras(imitt-amott módjával) . Viszont a láncon már fényesek a fémrészek, hiszen a fagyott talaj leveri róla a sarat, lehetőleg hideg fém hatást kell elérni (feketés-kékes a mélyedések a használtabb részek fényes fémszín).

Talaj: Érdemes dryvit cementet (építőiparban, falszigetelés ragasztására használják, be lehet szerezni építőipari lerakatokban) használni. Ügyelj arra hogy sűrű legyen, akkor nem porlik szét, kevéssé szemcsézett, de ha húz már az anyag és megkaparod érdekes mállott hatást érhetsz el. Ez világos szürkére szárad. Festeni érdemes még szürkével és barnával (matt színek) de ne menjenek el tónusban, ha meleg árnyalatot akarsz elérni, használj valamely okkert. Száradás után, érdemes befolyatni (éppen hogy csak színezze a felületet) a kiálló részeket csak a legkiállóbbakat szárazecsetelni (itt is ügyelj az eltérés finomságára). A hó alá érdemes fehérrel alapozni de csak ott, ahol vastag sűrű havat akarsz elérni. Így tömör fehér lesz az egész. Én a havat szalmiák sóból szoktam készíteni, de ez orrüregen és nyálkahártyán át mérgező. Viszont ha fény éri csillog mint a porhó. Lehet még szódabikarbónát is használni, finom sóval keverve. Ragasztani lehet tapéta ragasztóval. Van még a vsútmodellezők által használt mű hó, de ezt én még nem próbáltam.

A járműre is tehetsz havat. És a szél fútta havat is imitálhatod.
atlasz 201745 2006. április 27. 18:24
Válasz erre
Corpuschristi!
Nagyon szépen köszönöm a hasznos tanácsokat.
Konkrétan olyan talajt szeretnék készíteni amin egyszer ment át egy féllánctalpas jármű. Lehet, hogy furcsa volt, de ha belegondoltok nem igazán szoktak harcközben
járművet mosni ezért szerintem úgy élethű ha rajta hagyjuk az őszi sarat miközben beállt a nagy hideg és hó.
Tehát ehhez kérek segítséget.
Köszi mégegyszer: Atlasz
Elektrolakatos 201744 2006. április 27. 18:03
Válasz erre
Lacus!

És akkor most ki fog nekünk diokat mutatni ? !

Jó nyarat !

Elektro
Lacus 201743 2006. április 27. 16:38
Válasz erre
Sziasztok! Mivel nem volt senki a csevegőn, ide írok. Elköszönök egy darabig, mivel ma ismét hajléktalan lettem, így kiköltözök a telekre, ott meg ügye net...khmm khmm...szal lehet sajnálni, de nagyon:-) Majd néha beköszönök, ha asszonynál géphez jutok. Hiányozni fogtok...hüp hüp...:-) Viccet félretéve, frankón jó volt itt veletek...
Üdv mindenkinek!
Alby 201742 2006. április 27. 13:27
Válasz erre
Kösz, lehet, hogy a falakat inkább majd fából faragom és megtámogatom műanyaggal,
gittel...
gyurmakoma 201741 2006. április 27. 13:24
Válasz erre
A helyzet ugyan az.Mivel nem fal/vakolat/ vagy beton a felület.
Talán még a gipszkarton jöhet szóba alapnak.
Ezek az épitőiparban használatos dolgok,nem extra igényekhez vannak.Igaz vannak kiegészitők hozzá,de mint irtam,az ára miatt nem érdemes szólni róluk
Alby 201740 2006. április 27. 13:21
Válasz erre
És, ha alumínium, réz, vagy műanyag alapzatra viszem fel?
gyurmakoma 201739 2006. április 27. 13:16
Válasz erre
Alby!
Dióban még nem,de mielőtt használnád őket,főleg a fugázót,előtte csinálj próbát belőlle.
Mert repednek egy bizonyos vastagság után.
A fugázó port ha bekeveresd vizzel,jól alkitható,gyakorlatilag kőkeménnyé kötő sarat kaphatsz.
Viszont a port simán is használhatod koszolásra,olcsóbb mint a pigment por.
A szinskála meg kb olyan 30 szinre korlátozódik.Por alakban keverhetőek egymással
A csemperagasztó nem nagyon reped,jól alkitható anyag.száradás után világosabbá válik a szne,de előfordulhat,hogy nem teljesen egyszinű lesz./foltosodás/Gyakorlatilag hasonló a gipszhez,de nem köt gyorsan.Fa alaphoz nem köt hozzá.Száradás után elválhat tőle.
Viszont lehet hozzá tapadó hidat kapni,amivel ottmarad,viszont ez anyagilag nem éri meg.
Inkább ajánlanám a sima glettelőgipszeket.Bár a fánál vigyázni kell a nagy viztartalma miatt/vetemedés/
Tehát előtte kezeld le a fát
Alby 201738 2006. április 27. 13:08
Válasz erre
Állítólag van valami speckó anyag, amit a gipszhez hasonlóan porból kell kikeverni és utána lehet alakítani, könnyedén faragni. Könnyű nem olyan dögnehéz, mint az itt felsoroltak.
Vasút modellezők használják alagutakhoz, miegymáshoz.
Van valami info, hogy mi ez és lehet-e nálunk kapni?
Alby 201737 2006. április 27. 13:04
Válasz erre
Gyurmakoma
Diorámában használtál már ilyet?
gyurmakoma 201736 2006. április 27. 11:59
Válasz erre
Alby!
Mint szakmabeli,a csemperagaszt alakitható,általában 12 óra a kötése.
Fugázónál a legygyorsabb is olyan 45 percen kivűl kezd el megkötni..
Bármi kérdés ezzel kapcsolatban,akkor tudok segiteni
warbirds 201735 2006. április 27. 11:18
Válasz erre
Szerintem itt arról van szó, hogy olvadás után ismét megfagyott a sár, amit felbarmoltak a tankok, dzsipek, miegymások.
warbirds 201734 2006. április 27. 11:13
Válasz erre
Sztem fogj egy kis rézdrótot, és cincáld meg egy kicsit átlós irányban reszelővel. Attól olyan érdes lesz a felülete, mint a betonvasnak. Aztán csinálj egy lapos formát, tedd bele a szálakat és öntsd ki gipsszel. Én legalábbis így próbálnám...
Alby 201733 2006. április 27. 10:51
Válasz erre
Ha már ennyi szakértő összejött vasbetont, betontörmeléket/romokat miből
szerkesztenétek? Van valami spec drót, ami betonvasra hajaz?
Corpuschristi 201732 2006. április 27. 10:38
Válasz erre
Hóval keveredett fagyott sár, -20 fok?

-20 fok körül a talaj legalább 30 cm vastagon beton keménységűre fagy. A hó pedig porrá válik és a szél mindent befúj vele.

Kérdésem a következő: szimpla talajról van szó, forgalmas útról, vagy miről? Mert nem mindegy a talaj kialakítása szempontjából.

Ha meg tudod adni a pontos paramétereket, én leírom neked azt, hogy én miként készíteném el.

Bódi Krisztián
warbirds 201731 2006. április 27. 10:30
Válasz erre
Esetleg úgy, hogy elkészíteni a "saras" részt, aztán sötétbarnára lefesteni és több réteg fényes lakkal beitatni, hogy kicsit csillogós, "nedves" hatása legyen? Aztán a havat meg odaszitálni, ahová kell. Márha ez lehetséges...
Alby 201730 2006. április 27. 10:14
Válasz erre
Mint amatőr, hozzánemértő, belepofáznék én is.
Izé, esetleg szürke/barna csemperagasztó, fugázó a talajhoz?
Valaki próbálkozott már vele, vagy alakíthatatlan és baromi gyorsan megköt?
atlasz 201729 2006. április 26. 20:21
Válasz erre
Köszi Zoli.
Meglátom milyen lesz.
Atlasz
tray 201728 2006. április 26. 20:12
Válasz erre
Zoli!
Ez teljesen izlés kérdése - van, aki előtte árnyalja, van aki utána...
Zoli 201727 2006. április 26. 19:47
Válasz erre
Tray, Bomb, sejtettem, hogy ezért csinálják, de még mindig nem értem, hogy miért. A kész kamót is át lehet fújni, akkor meg nem mindegy, vagy így talán egyszerűbb?

Atlasz, szerintem a fagyott sár már nem sár. A lényeg, hogy matt lakkal kezeld a talajt, meg talán lehet kicsit világosabb is a föld, a fagyott és a friss hó meg egyaránt fehér, ha jól emlékszek.
z
atlasz 201726 2006. április 26. 19:25
Válasz erre
Sziasztok !
Új vagyok még a fórumon, de ha tudtok segítsetek.
Hogyan lehet sarat készíteni olyan diorámához ami
-20 fok körüli szítuációt ábrázol.
( hóval keveredett fagyott sár )
Üdv: Atlasz
ZIZI 201725 2006. április 26. 18:42
Válasz erre
óó de jóó!!:)
nagyon köszönöm!
gondolkoztam is rajta hogy kipróbálom de addig nem is mertem volna amig vki nem erősít meg ebben!!
tray 201724 2006. április 26. 18:25
Válasz erre
Bomb kösz a megerősítést :)
Annyiban kijavítanálak, hogy el lehet rontani, ha túl vastagon festik rá a panel színét/terepmintáját :)
Bombraider 201723 2006. április 26. 18:19
Válasz erre
Sziasztok!
Pre-shading annyi h feketével végigfújja a panelvonalakat,utánna pedig simán ráfesti a terepmintát. A paneleknél nagyon halvány színeltérés lesz,ami megtöri a makett egyhangúságát, és így a panelek is érzékeltetve vannak. Ezért csinálják!
Jó teknika és nem lehet elrontani:)

üdv:bomb
tray 201722 2006. április 26. 18:06
Válasz erre
Zoli, Zizi!
Szerintem az, hogy először feketével fújta be a vonalak mentén, az a panelek pre-shadingje volt. Kétlem, hogy a fekete festés után lehet úgy festeni, hogy a panelvonalakba ne menje be a festék (esetleg lapos szögből fújva, de úgy más - komolyabb - problémák adódnak), úgyhogy másra nem tudok gondolni.
Mégis! A másik megoldás lehet a titokra, hogy a festés után higítós fogpiszkálóval kitörli a színes festéket a panelvonalakból, és ott marad a fekete. Ezt a megoldást még nem láttam, valószínűtlen, de elvileg lehetséges.
Bombraider 201721 2006. április 26. 17:50
Válasz erre
Szia!
Nincs sajnos:(
1997es cikkek nincsenek feltöltve:(

üdv:bomb

u.i.:küldtem mélt légyszíves írj vissza,lehetőleg még ma:)
Miggyuri 201720 2006. április 26. 17:46
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.