6

A műszerfal festéssel elkészíthető, a segéd futóművek sem elnagyoltak
6
A műszerfal festéssel elkészíthető, a segéd futóművek sem elnagyoltak
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
1

Dobozfedél
1
2

Cirill betűvel
2
3

A dobozt kinyitva I.
3
4

A dobozt kinyitva II.
4
5

Vékony és átlátszó a kabintető, megfelelően részletezettek az alkatrészek
5
6

A műszerfal festéssel elkészíthető, a segéd futóművek sem elnagyoltak
6
7

Több részes ülések és a kabinteknő
7
8

Szárnyak I.
8
9

Szárnyak II.
9
10

A mankókerék aknája szépen sikerült, háttéranyaggal tovább részletezhető (bordák, kábelek)
10
11

Jobb oldali hajtómű gondola
11
12

Hajtóművek belseje és alkatrészeik
12
13

A törzs, az orr és a gépágyúburkolatok: finom felület, vékony és nagyjából határozott panelvonalak, minimális sorja és alakhűség jellemzi a fődarabokat
13
14

A függőleges vezérsík és a farok rész: bíztató megjelenés
14
15

A gépágyú-törzs átmenet „kitüremkedése” gyönyörű
15
16

A JAK-25 típuscsaládhoz rendszeresített matrica: stencilek, oldalszámok, felségjelek és tükröződés gátló fekete a szélvédő elé
16
17

Festési rajz I.
17
18

Festési rajz II.
18
19

Az eredeti masina Hodinkán, vörös 57-es oldalszámmal és leromlott (de valószínűleg eredeti) festéssel
19