1

1 A műszerfalfilm, és a fotómaratott lap. Gyakran kell ilyen barbárságot csinálni,  itt ott levágni a maratásból, különben nem fér a kabinba.  Palma, vízálló faipari ragasztóval kentem be a filmet, és egy nedves vattával rányomtam a maratást. Mikor kicsit megszáradt, a széleket pillanatragasztóval megerősítettem. A faragasztó átlátszóra szárad, lehet nyugodtan mindent összekenni. :)
1
1 A műszerfalfilm, és a fotómaratott lap. Gyakran kell ilyen barbárságot csinálni, itt ott levágni a maratásból, különben nem fér a kabinba. Palma, vízálló faipari ragasztóval kentem be a filmet, és egy nedves vattával rányomtam a maratást. Mikor kicsit megszáradt, a széleket pillanatragasztóval megerősítettem. A faragasztó átlátszóra szárad, lehet nyugodtan mindent összekenni. :)


Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
1

1 A műszerfalfilm, és a fotómaratott lap. Gyakran kell ilyen barbárságot csinálni,  itt ott levágni a maratásból, különben nem fér a kabinba.  Palma, vízálló faipari ragasztóval kentem be a filmet, és egy nedves vattával rányomtam a maratást. Mikor kicsit megszáradt, a széleket pillanatragasztóval megerősítettem. A faragasztó átlátszóra szárad, lehet nyugodtan mindent összekenni. :)
1
1 (1)

11 Éles szikével körbevágtam a filmet. Könnyebb a dolgunk, ha előbb körbevágjuk, és utána ragasztunk, de így jobban bírtam pozícionálni,  és  megfogni is egyszerűbb. Nem muszáj faragasztóval görcsölni, lehet egyből pillanatragasztóval is, de egy esélyünk van, a palma lassan szárad, lehet igazgatni. A pillanatragasztó ne kerüljön a műszerekre, begőzölheti. A műhorizont helyét kékre, utána az egészet fehérre festettem hátulról. Ez a fehér réteg teszi láthatóvá a műszerskálákat. A vágási éleken kijavítottam a fekete festést, szürke olajjal befolyattam a csavarimitációkat, a számlapokat pedig fényes lakkal kentem át.
1 (1
1 (2)

12 Kimaradt a botkormányt védő bőr borítás, ezt lakkal átitatott WC-papír csíkból csináltam, könnyen a helyére lehet igazgatni. Néhány pici rézmaratott kart is pótoltam, a fejpáncél elvékonyítás után került a helyére.
1 (2
1 (3)

13 A kis réz alkatrészek levágása ragasztószalag alátéttel. Elkészültek a gyanta oxigénpalack másolatok is.
1 (3
1 (4)

14 A kis gázkarokhoz ezzel adagoltam a ragasztót. Warbirds írta le fél évvel ezelőtt, egy varrótű, aminek a fokát levágtam, és régi ecsetszárra ragasztottam. Ha a kis rés eltömődik a pillanatragacstól, öngyújtóval kiégetem belőle.
1 (4
1 (5)

15 A fő színek felvitele után a műszerfal is a helyére került, itt megint a vízálló faragasztót használva, hogy pontosan lehessen illeszteni. Az apró kapcsolók szárazecsetelve vannak, művészolajjal.
1 (5
1 (6)

16 A pici pöttyöket fogpiszkáló hegyével festettem, szintén művészolaj.
1 (6
1 (7)

17 Az élek grafitceruzával áthúzva. Lehetőleg puha hegyet használjunk, ez itt 4B-s.
1 (7
1 (8)

18 A bordákat, leszorító pántokat áthúztam Z63-tól vett tűhegyű filccel.
1 (8
1 (9)

19 Szürke pasztellporral átecseteltem a nagyobb felületeket.
1 (9
1 (10)

110 Közben készül az ülés, teljesen gyári, csukott kabintetőnél ezek az övek is megfelelnek. Mindent átecseteltem fekete és barna tustinta híg keverékével.
1 (10
1 (11)

111 A bőr védő fekete tussal lett befolyatva, így látszanak a redők.
1 (11
1 (12)

112 A kész kabin, selyemfényű lakkal átszórva. ( M.M. Custom enamel gloss/ flat 1:1)
Az oxigénpalackok fényesek, némi fémes kopás lett felfestve az Edding lakkfilc tintájával.
A kindertojásba írok vele, és egy észterhígítóba mártott ecsettel felhordom a makettre.
1 (12
1 (13)

113 A munkából alig látszik valami, de ott van :) Az ülést utoljára célszerű beragasztani, mikor már egymás mellett van a két törzsfél. Így elkerülhető, hogy ferdén, vagy a szimmetriatengelyhez képest eltolva álljon.
1 (13