110 Közben készül az ülés, teljesen gyári, csukott kabintetőnél ezek az övek is megfelelnek. Mindent átecseteltem fekete és barna tustinta híg keverékével.

110 Közben készül az ülés, teljesen gyári, csukott kabintetőnél ezek az övek is megfelelnek. Mindent átecseteltem fekete és barna tustinta híg keverékével.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
1 A műszerfalfilm, és a fotómaratott lap. Gyakran kell ilyen barbárságot csinálni,  itt ott levágni a maratásból, különben nem fér a kabinba.  Palma, vízálló faipari ragasztóval kentem be a filmet, és egy nedves vattával rányomtam a maratást. Mikor kicsit megszáradt, a széleket pillanatragasztóval megerősítettem. A faragasztó átlátszóra szárad, lehet nyugodtan mindent összekenni. :)
1 A műszerfalfilm...
11 Éles szikével körbevágtam a filmet. Könnyebb a dolgunk, ha előbb körbevágjuk, és utána ragasztunk, de így jobban bírtam pozícionálni,  és  megfogni is egyszerűbb. Nem muszáj faragasztóval görcsölni, lehet egyből pillanatragasztóval is, de egy esélyünk van, a palma lassan szárad, lehet igazgatni. A pillanatragasztó ne kerüljön a műszerekre, begőzölheti. A műhorizont helyét kékre, utána az egészet fehérre festettem hátulról. Ez a fehér réteg teszi láthatóvá a műszerskálákat. A vágási éleken kijavítottam a fekete festést, szürke olajjal befolyattam a csavarimitációkat, a számlapokat pedig fényes lakkal kentem át.
11 Éles szikével k...
12 Kimaradt a botkormányt védő bőr borítás, ezt lakkal átitatott WC-papír csíkból csináltam, könnyen a helyére lehet igazgatni. Néhány pici rézmaratott kart is pótoltam, a fejpáncél elvékonyítás után került a helyére.
12 Kimaradt a...
13 A kis réz alkatrészek levágása ragasztószalag alátéttel. Elkészültek a gyanta oxigénpalack másolatok is.
13 A kis réz alkatr...
14 A kis gázkarokhoz ezzel adagoltam a ragasztót. Warbirds írta le fél évvel ezelőtt, egy varrótű, aminek a fokát levágtam, és régi ecsetszárra ragasztottam. Ha a kis rés eltömődik a pillanatragacstól, öngyújtóval kiégetem belőle.
14 A kis gá...
15 A fő színek felvitele után a műszerfal is a helyére került, itt megint a vízálló faragasztót használva, hogy pontosan lehessen illeszteni. Az apró kapcsolók szárazecsetelve vannak, művészolajjal.
15 A fő színek...
16 A pici pöttyöket fogpiszkáló hegyével festettem, szintén művészolaj.
16 A pici pöttyö...
17 Az élek grafitceruzával áthúzva. Lehetőleg puha hegyet használjunk, ez itt 4B-s.
17 Az élek...
18 A bordákat, leszorító pántokat áthúztam Z63-tól vett tűhegyű filccel.
18 A bordákat,...
19 Szürke pasztellporral átecseteltem a nagyobb felületeket.
19 Szürke...
110 Közben készül az ülés, teljesen gyári, csukott kabintetőnél ezek az övek is megfelelnek. Mindent átecseteltem fekete és barna tustinta híg keverékével.
110 Közben készül...
111 A bőr védő fekete tussal lett befolyatva, így látszanak a redők.
111 A bőr védő...
112 A kész kabin, selyemfényű lakkal átszórva. ( M.M. Custom enamel gloss/ flat 1:1)
Az oxigénpalackok fényesek, némi fémes kopás lett felfestve az Edding lakkfilc tintájával.
A kindertojásba írok vele, és egy észterhígítóba mártott ecsettel felhordom a makettre.
112 A kész kabin,...
113 A munkából alig látszik valami, de ott van :) Az ülést utoljára célszerű beragasztani, mikor már egymás mellett van a két törzsfél. Így elkerülhető, hogy ferdén, vagy a szimmetriatengelyhez képest eltolva álljon.
113 A munkából...