Egy példa a fék kezelő szerveinek festésére.
Balról jobbra: a 21400kg felirat alatt a piros a raksúlyváltó amivel a fék teljesítményét lehet beállítani. A sárga a vonatnem váltó ezzel a fék működési sebességét lehet állítani (ilyen van a leopoldon is). A sárga kerék a rögzítőfék, előtte meg a kiiktatóváltó amivel ki lehet kapcsolni a féket. A színek szabványosak már  a leopoldon is ilyenek voltak.

Egy példa a fék kezelő szerveinek festésére.
Balról jobbra: a 21400kg felirat alatt a piros a raksúlyváltó amivel a fék teljesítményét lehet beállítani. A sárga a vonatnem váltó ezzel a fék működési sebességét lehet állítani (ilyen van a leopoldon is). A sárga kerék a rögzítőfék, előtte meg a kiiktatóváltó amivel ki lehet kapcsolni a féket. A színek szabványosak már a leopoldon is ilyenek voltak.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Üzemi tartálykocsi a Keletiben. Ezen még a régi típusú végváltó van.
Üzemi tartálykocsi...
Régi magyar kocsi futó és hordműve. A kialakítása nagyon hasonló a Leopold ágyúhoz, de a koszolás jellegzetes.
Régi magyar kocsi...
Variáció egy témára. A csapágyfedél feliratát érdemes elolvasni!
Variáció egy tém...
 Egy példa a fék kezelő szerveinek festésére.
Balról jobbra: a 21400kg felirat alatt a piros a raksúlyváltó amivel a fék teljesítményét lehet beállítani. A sárga a vonatnem váltó ezzel a fék működési sebességét lehet állítani (ilyen van a leopoldon is). A sárga kerék a rögzítőfék, előtte meg a kiiktatóváltó amivel ki lehet kapcsolni a féket. A színek szabványosak már  a leopoldon is ilyenek voltak.
Egy példa a fék...
A ma általánosan használt végváltók, egy személykocsin. A piros a féké, a fehér a levegős berendezéseké ( pl ajtó).
A ma általánosan...
 A korabeli végváltó zárt állásban
A korabeli végvá...
 Szintén de nyitott helyzetben
Szintén de nyitott...
 mivel látok rajta gőzfűtési fejet, is ezt is felrakom
mivel látok rajta...
A fej felülről
A fej felülről