4a

Itt jól látszik a degaussing kábel, ami körbefut a hajótesten - ezt is pótolni kellet, mert eredetileg nem öntötte rá a gyártó.
4a
Itt jól látszik a degaussing kábel, ami körbefut a hajótesten - ezt is pótolni kellet, mert eredetileg nem öntötte rá a gyártó.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
1

A Repulse mostani állapota. A felépítmény két szintje még nincsen véglegesen rögzítve, ezért vannak ott még jókora rések.
1
2

A fafedélzet elég pontos, de én inkább a nagyobb darabokat (pl skylight, nyílászárók, kábeldobok, csörlők) külön elkészítettem és utólag ráragasztottam. A hullámtörő mögötti szellőzők is saját készítésűek.
2
3

A horgonyláncok az Artwox készletéből valók, a (vékonyabb) vezetőláncok pedig WEM maratásból. A fedélzeti lejárót felnyitottam.
3
4
4
4a

Itt jól látszik a degaussing kábel, ami körbefut a hajótesten - ezt is pótolni kellet, mert eredetileg nem öntötte rá a gyártó.
4a
5

Eddig a tat rész adta a legkevesebb munkát.
5
6

A kémény szikrafogója a maratásból származik. A szegecselést rádlival alakítottam ki. A kiemelést fekete vízfestékkel készítettem el.
6
7

Folyt. köv.
7