604

Ez a kabinbelső nem semmi! A műszerfal és az alatta lévő részek megérnek egy misét. de a botkormány is. A gyertyahűtők és a gépfegyverek nyílásairól nem nagyon lehet mit írni...
604
Ez a kabinbelső nem semmi! A műszerfal és az alatta lévő részek megérnek egy misét. de a botkormány is. A gyertyahűtők és a gépfegyverek nyílásairól nem nagyon lehet mit írni...
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
g00
g00
601
601
602
602
Igen, csak ennyi az egész...
Igen, csak ennyi az...
604

Ez a kabinbelső nem semmi! A műszerfal és az alatta lévő részek megérnek egy misét. de a botkormány is. A gyertyahűtők és a gépfegyverek nyílásairól nem nagyon lehet mit írni...
604
605

A G-6-ra mióta került dudor az orr elejére? (erősen G-10 beütés) A hűtők illeszkednek a makett színvonalához...
605
606

Látszik a nagy dudort öntő forma körvonala. Nem kicsit.
606
607

Kapunk 3 széria kereket is. Még emilhez való is van benne....
607
608
608
710
710
711
711
712

Dettó
712
713

ugyanaz a kabin
713
714

Kapunk két szárnyat, egyet a korai, egyet a késői változatokhoz. Bár a G-10 csak nagy dudorral épült.
714
715
715
716
716