kcvk 003

az előző kép más megvilágítással, talán másképp is látszódik az egyébként sima felület
kcvk 003
az előző kép más megvilágítással, talán másképp is látszódik az egyébként sima felület

Mi készül éppen? - borisz 2007.06.14.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
kcvk

Ezek a katapult ülések. A fekvőn a sárga-fekete drót meggyűrődött, de már javítottam azóta. Nekem is furcsának tűnik a kétszínű üléshozat,de az egyik képen ilyennek láttam, ami a tankerverziórol készült. Egyébként négy darabból kellett összerakni, a drót saját gyártmány.
kcvk
kcvk 002

ezen a képen látszanak a gytra illeszkedések
kcvk 002
kcvk 003

az előző kép más megvilágítással, talán másképp is látszódik az egyébként sima felület
kcvk 003
kcvk 004

a makett hasa.
így oldották meg az olaszok(?), hogy viszonylag kevés alkatrészt kelljen kicserélniük a tram és a tanker verzió közt.
egyébként aért is jobb szerintem ez a bontás, mert az illesztések panelvonalhoz esnek.
kcvk 004
kcvk 005

azt írták 20G kell a nóziba.
Benne van:)
kcvk 005
kcvk 007

ilyen ólomsúlyt használok.
5 és 10 G-nként van a beosztás. Autófutóművesek használják centírozáshoz
kcvk 007
kcvk 008

ismét a gerinc, más szögből.
egyébként elég sok szabadon választható variációt csinálhatunk a gyári alkatrészekből is, például kétfajta törzsfékalp van, a csukót és a nyitott állapothoz egy-egy
kcvk 008
kcvk 012

az ülések eltörpülnak a törzs mellett.
Méretes példány lesz!
kcvk 012
kcvk 013

csak bepróbáltam a helyükre az alsó "dolgokat".
Háááát...
kcvk 013
kcvk 014

...és itt is lehet majd tömíteni...
kcvk 014
kcvk 015

meg itt is.
nagy hibája  a készletnak a pontatlan illeszkedés, valahogy sosem akarnak passzolni az alkatrészek. Ha alakra stimmelne is a helyére, akkor a panelezés van ecsúszva, tahát megint lehet faragni
kcvk 015