IMG_20230213_190253
IMG_20230213_190253

Előző kép Vissza Tovább Következő kép
001
001
002

A beépítésre váró plusz alkatrészek tömkelege.
002
003

A legnagyobb meló a főfutó aknák ceréje, mert ezeket előbb ki kell marni a törzsből. De elég jól illenek a helyükre.
003
004

A kabin már kicsit macerásabb, szélesebb kissé a kelleténél, így a két oldalából csiszolni kell.
004
005

Az orrfutó aknával nincs különösebb gond.
005
006

Készül a hajtómű. Már így is jól néz ki.
006
007
007
008
008
009

Festés után pedig még jobb lesz.
009
010
010
011
011
012

Kivágtam a plusz légbeömlő redőnyök helyét a szívócsatornákon.
012
013

Belülről jelentősen el kellett vékonyítani az anyagot.
013
014

Készülnek a légterelő lemezek is.
014
015

Kissé nyitott állapotban beragasztva a redőnyök
015
016

Kész szívócsatorna
016
017

Szemből így néz ki.
017
018

Pótoltam a hiányzó leszálló fényszóró fészkét is.
018
019

A törzs hátsórésze ragasztva. Az oldalát pillanatszorító tartja síkban
019
020

Az orrkúp illesztési hibája.
020
021

A műszerfal és a célzókészülék a helyén. Jól látszik a betoldás a törzs tetején a túl széles kabin miatt.
021
022

A szárnytőben volt mit tömíteni...
022
023

... mindkét oldalon.
023
024

A nagyobb részegységek a helyükön, a szárnyakat külön
024
025

Készülőfélben az új, állítható méretű fotóparaván is.
025
027

Alapozást követően.
027
028

A hasa már szépen szürkül...
028
029

... aztán már a háta/oldala is.
029
030
030
031
031
033

Egy kis bemosás, pigment ideo-oda...
033
034

Ebből a szemszögből kajla igazán a "Kajla" :)
034
035

Kicsit jobban is lógathaná a fenekét...
035
036

A dupla R-60-as indítósínek
036
IMG_20230213_190253
IMG_20230213_190253
IMG_20230213_190512
IMG_20230213_190512
IMG_20230213_190359
IMG_20230213_190359
IMG_20230213_190311

Végre fent vannak a matricák is. Hosszadalmas munka volt az apró stencileket feltenni.
IMG_20230213_190311
IMG_20230213_190443
IMG_20230213_190443