5. a tetőn lévő beömlőt mindenképpen érdemes kivágni
6. a lökhárítót több helyen is meg kell faragni,
- a rendszám felső részénél a mélyedést át kell szakítani
- a belső részt el kell vékonyítani, különben nem lehet felragasztani
- a lámpákat érdemes (lett volna) kifúrni és foncsort + üveget gyártani (guberálni) rá
- rendszámot le (kellett volna) csiszolni és rendes matricát tenni rá

5. a tetőn lévő beömlőt mindenképpen érdemes kivágni
6. a lökhárítót több helyen is meg kell faragni,
- a rendszám felső részénél a mélyedést át kell szakítani
- a belső részt el kell vékonyítani, különben nem lehet felragasztani
- a lámpákat érdemes (lett volna) kifúrni és foncsort + üveget gyártani (guberálni) rá
- rendszámot le (kellett volna) csiszolni és rendes matricát tenni rá
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
1. a hátsó lökhárító igencsak vékonykára sikerült, nem ér fel a kasznihoz
2. az a hiba, ami miatt nem javítgattam tovább a dolgot, az a rossz tengelytáv. a hátsó kerék igencsak előre van csúszva
1. a hátsó lökhá...
3. a hátsó lámpák két külön darabból állnak, amit igencsak körbe kell csipkedni, hogy beférjenek, a kilógásukat pedig be kell állítani, nem szabad "falig" nyomni
4. a hátsó vízszintes króm csíknak a helye nincs kialakítva a kasznin, ezt fényezés előtt be kellett volna karcolni
3. a hátsó lámpá...
5. a tetőn lévő beömlőt mindenképpen érdemes kivágni
6. a lökhárítót több helyen is meg kell faragni,
- a rendszám felső részénél a mélyedést át kell szakítani
- a belső részt el kell vékonyítani, különben nem lehet felragasztani
- a lámpákat érdemes (lett volna) kifúrni és foncsort + üveget gyártani (guberálni) rá
- rendszámot le (kellett volna) csiszolni és rendes matricát tenni rá
5. a tetőn lévő...
7. az első üvegnek köze nincs a kasznihoz, de ilyet még sosem próbáltam pótolni, ez lett benne
7. az első üvegnek...
8. eredeti képhez viszonyítva látszik az eltérés a hátsó kerék pozíciójában - de egyébként is feltűnően rossz helyen van
8. eredeti képhez...
9. a beltér kidolgozása egész jó volt, egyetlen gondja, hogy nincs illesztési pontja, viszont hatalmas a játéka ezért nagyon gondosan kell beragasztani
9. a beltér...
10. a motorteret nem dolgoztam ki, mert le fogom ragasztani a tetőt. szerintem látszik miért.
ilyen jellegű kereszt merevítőt fém matchbox-okon láttam gyerek koromban, amik csavarral voltak összefogva. ha valaki ezt meg akarja rendesen építeni ezt ki kell vágni, és az egész hűtő környékét le kell gyártani. akkor ott van még a tűzfal és az igen hiányos motortér kihívásnak
10. a motorteret nem...
10+1. Sajnos képen nem tudtam jól mutatni, de az alváz botrányosan kisebb a kaszninál, körbe 2-4mm-es !!!! rés van. foggggalmam nincs ezzel mit lehet kezdeni, aki tudja árulja el nekem !
10+1. Sajnos képen...